Don Diego Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Rog un moderator/admin sa stearga tot ce-i off-topic. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos TM Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Cumpar evacuari custom Vn800,second hand.Prefer scurte.Daca are cineva de vanzare ,vreun pont ,sau poate face o recomandare de unde imi pot face la comanda,raman dator. https://www.louis.de/en/artikel/turn-out-rear-silencer-chrome-35-45-mm-no-tuev/10027006?list=92458084 https://www.louis.de/en/artikel/dragster-bamboo-exhaust-chrome-38-45-mm-no-tuev/10027003?list=92458084 eu am pe al meu...si suna ....cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Multumesc,intre timp am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Le lasi asa sau urmează sa le invelesti cu banda termoizolanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Le invelesc,de aceea am slefuit doar capetele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Le invelesc,de aceea am slefuit doar capetele. Au iesit frumoase, banui ca sunt din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Salut. Dupa curatarea carburatoarelol la VN750 le-am reglat la aerul la 1 tura si trei sferturi cum da cartea tehnica, dar porneste greu la cald si consuma la drum intins in jur de 7 la suta la o viteza de 90-100, si pe autostrada la 120-130 undeva la 8-9 litri. Mie mi se pare cam mult. Voi cate ture aveti deschiderea la carburatoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Voi cate ture aveti deschiderea la carburatoare ? la mine sunt reglate la 2 ture si jumatate , consum la drum intins: ~ 4,5 % la 90-100 km/h iar la oras nu prea am verificat dar undeva in jur de 6 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 @hori72, scoate bujiile si vezi ce culoare au.Eventual pune si aici sau pe rubrica de service câteva fotografii cu ele. Apoi in functie de asta poti inchide sau deschide surubul de amestec.Banui ca ai amestecul bogat si bujiile afumate,de aici si consumul.Apropo,ce consum aveai înainte de a umbla la carburatoare? Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriankawa Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Am si eu o problema la vn meu de 800 din 95...daca a-ti putea sa imi dati o parere,un sfat...se aude o bataie la motor in partea stanga jos cand este la relanti iar cand o turez nu se mai aude dar scoate mult fum negru iar consumul in oras e de 10litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Depinde de bataie. VN-ul 800 are un anumit zgomot care vine din motor si se aude cel mai tare la relanti. Acum nu iti imagina ca trebuie sa sune ca un ciocan pe nicovala. Legat de fum. Probabil semeringurile de supape duse. Legat de consum, probabil carburatie facuta vraiste. In oras mai mult de 6 nu ar trebui sa-ti manance. Du-l la mecanic si verifica supapele, semeringurile de supape, fa-i carburatia si fa-i si un test de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Stanciu Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Salut.. Am un Vn800 classic 1996....vine iarna si trebe sa ma apuc de treaba, mai o reparatie ceva. Intrebari la voi...care stie care a mai facut... Roata pe spate este de 140....Merge mai mare...150, 160 sa zicem ? Rezervor, aripa fata, spate.....care are..merge si putin indoite Alta mai dureroasa....trebe sa schimb tobele...una a crapat (o sudez undeva...dar nu mai arata bine) cealalta merge. Pe unde sa fac tobe noi....din inox, din ce-o fi...de la cilindru pana la capat, cu tot tacamu...tevi, toba, amortizor zgomot, protectie tevi....de la zero. Vreau ceva gen....Vn Drifter 800, Honda Vtx 1800 (2 in 1) sau daca pot sa pun cate una pe fiecare parte. Am gasit la un moment dat ceva pe goagal..pe la Bucuresti...o firma care face treaba asta ....nu mai dau de ei pe net...sau mai sunt 2 "firme"...Dynamite Brothers Custom si Ing Radu. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriankawa Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Depinde de bataie. VN-ul 800 are un anumit zgomot care vine din motor si se aude cel mai tare la relanti. Acum nu iti imagina ca trebuie sa sune ca un ciocan pe nicovala. Legat de fum. Probabil semeringurile de supape duse. Legat de consum, probabil carburatie facuta vraiste. In oras mai mult de 6 nu ar trebui sa-ti manance. Du-l la mecanic si verifica supapele, semeringurile de supape, fa-i carburatia si fa-i si un test de compresie. » Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25 Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara. » Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25 Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Stanciu Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 DE UNDE AI LUAT kuryakyn hypercharger ? Am cautat si eu...dar pana la urma am luat filtru K&N si gata...nu mai are rost sa iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 25, 2015 Admin Share Postat Septembrie 25, 2015 Salut, Am un prieten cu un VN 1500 Classic care are probleme cu carburatorul, din ce am inteles ii consuma foarte mult. Spunea ca are jicloarele marite si vrea sa cumpere un alt carburator. Din ce spunea un set de jicloare costa 400 lei si mai bine cauta un carburator intreg. Aveti idee pe unde se poate gasi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriankawa Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 DE UNDE AI LUAT kuryakyn hypercharger ? Am cautat si eu...dar pana la urma am luat filtru K&N si gata...nu mai are rost sa iau. » Post actualizat in 25 Sep 2015 21:14 Asa am cumparat motorul dar mai bine era daca avea filtrul original...l-as da la schimb pe unul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Salut. Eu as schimba filtrul original pe un hypercharger. De unde esti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriankawa Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Salut. Eu as schimba filtrul original pe un hypercharger. De unde esti? » Post actualizat in 26 Sep 2015 07:23 Din timisoara sunt...cum am putea face schimbul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 » Post actualizat in 26 Sep 2015 07:23 Din timisoara sunt...cum am putea face schimbul? Prin curier probabil. Hai sa vorbim in privat mai bine, ca sa nu umplem forumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Si eu mi-am pus pe Vulcan hypercharger Kuryakyn, luat de la Razvan(Metricmotion), si pot spune ca sunt foarte multumit de el! Coroborat cu evacuari Vance&Hines, va pot spune ca se simte diferenta de putere, mai ales in ceea ce priveste cuplul. Consumul, spre surprinderea mea, nu mi-a crescut absolut deloc(5% media). Totul e sa aveti parte de un mecanic bun, care sa stie sa va coreleze asa cum trebuie amestecul aer/benzina. Luna asta i-am reglat culbutorii, pt. prima oara in 90.000 de km., si va pot spune ca bine am facut, se simte o imbunatatire notabila in randamentul motorului! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Salut.. Am un Vn800 classic 1996....vine iarna si trebe sa ma apuc de treaba, mai o reparatie ceva. Intrebari la voi...care stie care a mai facut... Roata pe spate este de 140....Merge mai mare...150, 160 sa zicem ? Rezervor, aripa fata, spate.....care are..merge si putin indoite Alta mai dureroasa....trebe sa schimb tobele...una a crapat (o sudez undeva...dar nu mai arata bine) cealalta merge. Pe unde sa fac tobe noi....din inox, din ce-o fi...de la cilindru pana la capat, cu tot tacamu...tevi, toba, amortizor zgomot, protectie tevi....de la zero. Vreau ceva gen....Vn Drifter 800, Honda Vtx 1800 (2 in 1) sau daca pot sa pun cate una pe fiecare parte. Am gasit la un moment dat ceva pe goagal..pe la Bucuresti...o firma care face treaba asta ....nu mai dau de ei pe net...sau mai sunt 2 "firme"...Dynamite Brothers Custom si Ing Radu. Multam Daca te intereseaza am eu de vanzare set tobe originale in stare ok ,pret modic,350 lei amandoua.Mentionez ca au fost golite,si au cateva zgarieturi dar nu sunt lovite sau ruginite. » Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25 Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara. » Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25 Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara. Daca mai e loc de stat la coada,ma bag si eu la un schimb de filtru original cu hyperchargerul,ofer si filtru nou nout mocca:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Stanciu Postat Septembrie 30, 2015 Share Postat Septembrie 30, 2015 Daca te intereseaza am eu de vanzare set tobe originale in stare ok ,pret modic,350 lei amandoua.Mentionez ca au fost golite,si au cateva zgarieturi dar nu sunt lovite sau ruginite. LASA NR DE TEL PE PM SA NE AUZIM... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Salut, Am un prieten cu un VN 1500 Classic care are probleme cu carburatorul, din ce am inteles ii consuma foarte mult. Spunea ca are jicloarele marite si vrea sa cumpere un alt carburator. Din ce spunea un set de jicloare costa 400 lei si mai bine cauta un carburator intreg. Aveti idee pe unde se poate gasi asa ceva? Salut Luigi, Nu stiu unde a gasit prietenul tau set de jicloare la pretul asta, dar cred ca trebuie sa-si schimbe furnizorul, http://www.wemoto.com/bikes/kawasaki/vn_1500_d1_d2/96-99/picture/carburettor_-_main_jet/, iar jiclorul de relanti nu trece de 8 euro. Un carburator complet nu o sa-l gaseasca mai ieftin de 850 RON, desigur sa fie si functional, fara uzura pronuntata. Eu pe carburatorul meu achizitionat de pe ebay.de, am platit 900 RON, anul trecut, fara transport. Asa ca sfatul meu e sa caute jicloare, asta daca de aici crede ca e problema, desi e posibil ca defectiunea consumului sa fie mai complexa. Il recomand pe mexicanu de aici de pe forum, cu mare incredere . Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Confirm, mexykanu e "bun la casa omului" Cine n-are un mexykan, sa-si comande... de la mexykanu, evident ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriankawa Postat Octombrie 1, 2015 Share Postat Octombrie 1, 2015 Daca te intereseaza am eu de vanzare set tobe originale in stare ok ,pret modic,350 lei amandoua.Mentionez ca au fost golite,si au cateva zgarieturi dar nu sunt lovite sau ruginite. Daca mai e loc de stat la coada,ma bag si eu la un schimb de filtru original cu hyperchargerul,ofer si filtru nou nout mocca:)) » Post actualizat in 01 Oct 2015 19:19 Ma intereseaza filtrul original cu toate cele ce compun filtrul(carcasa cromata,air boxul de sub rezervor...) » Post actualizat in 01 Oct 2015 19:21 » Post actualizat in 01 Oct 2015 19:19 Ma intereseaza filtrul original cu toate cele ce compun filtrul(carcasa cromata,air boxul de sub rezervor...) » Post actualizat in 01 Oct 2015 19:21 Hai sa vb in privat....trimite-mi msg . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.