Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cumpar evacuari custom Vn800,second hand.Prefer scurte.Daca are cineva de vanzare ,vreun pont ,sau poate face o recomandare de unde imi pot face la comanda,raman dator.

 

https://www.louis.de/en/artikel/turn-out-rear-silencer-chrome-35-45-mm-no-tuev/10027006?list=92458084

 

https://www.louis.de/en/artikel/dragster-bamboo-exhaust-chrome-38-45-mm-no-tuev/10027003?list=92458084

 

eu am pe al meu...si suna ....cum trebuie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut. Dupa curatarea carburatoarelol la VN750 le-am reglat la aerul la 1 tura si trei sferturi cum da cartea tehnica, dar porneste greu la cald si consuma la drum intins in jur de 7 la suta la o viteza de 90-100, si pe autostrada la 120-130 undeva la 8-9 litri. Mie mi se pare cam mult. Voi cate ture aveti deschiderea la carburatoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@hori72, scoate bujiile si vezi ce culoare au.Eventual pune si aici sau pe rubrica de service câteva fotografii cu ele.

Apoi in functie de asta poti inchide sau deschide surubul de amestec.Banui ca ai amestecul bogat si bujiile afumate,de aici si consumul.Apropo,ce consum aveai înainte de a umbla la carburatoare?

Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde de bataie. VN-ul 800 are un anumit zgomot care vine din motor si se aude cel mai tare la relanti. Acum nu iti imagina ca trebuie sa sune ca un ciocan pe nicovala. Legat de fum. Probabil semeringurile de supape duse. Legat de consum, probabil carburatie facuta vraiste. In oras mai mult de 6 nu ar trebui sa-ti manance. Du-l la mecanic si verifica supapele, semeringurile de supape, fa-i carburatia si fa-i si un test de compresie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..

Am un Vn800 classic 1996....vine iarna si trebe sa ma apuc de treaba, mai o reparatie ceva.

Intrebari la voi...care stie care a mai facut...

Roata pe spate este de 140....Merge mai mare...150, 160 sa zicem ?

Rezervor, aripa fata, spate.....care are..merge si putin indoite

 

Alta mai dureroasa....trebe sa schimb tobele...una a crapat (o sudez undeva...dar nu mai arata bine) cealalta merge.

Pe unde sa fac tobe noi....din inox, din ce-o fi...de la cilindru pana la capat, cu tot tacamu...tevi, toba, amortizor zgomot, protectie tevi....de la zero.

Vreau ceva gen....Vn Drifter 800, Honda Vtx 1800 (2 in 1) sau daca pot sa pun cate una pe fiecare parte.

Am gasit la un moment dat ceva pe goagal..pe la Bucuresti...o firma care face treaba asta ....nu mai dau de ei pe net...sau mai sunt 2 "firme"...Dynamite Brothers Custom si Ing Radu.

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Depinde de bataie. VN-ul 800 are un anumit zgomot care vine din motor si se aude cel mai tare la relanti. Acum nu iti imagina ca trebuie sa sune ca un ciocan pe nicovala. Legat de fum. Probabil semeringurile de supape duse. Legat de consum, probabil carburatie facuta vraiste. In oras mai mult de 6 nu ar trebui sa-ti manance. Du-l la mecanic si verifica supapele, semeringurile de supape, fa-i carburatia si fa-i si un test de compresie.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25

Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25

Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Salut,

Am un prieten cu un VN 1500 Classic care are probleme cu carburatorul, din ce am inteles ii consuma foarte mult.

Spunea ca are jicloarele marite si vrea sa cumpere un alt carburator. Din ce spunea un set de jicloare costa 400 lei si mai bine cauta un carburator intreg. Aveti idee pe unde se poate gasi asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu mi-am pus pe Vulcan hypercharger Kuryakyn, luat de la Razvan(Metricmotion), si pot spune ca sunt foarte multumit de el! Coroborat cu evacuari Vance&Hines, va pot spune ca se simte diferenta de putere, mai ales in ceea ce priveste cuplul. Consumul, spre surprinderea mea, nu mi-a crescut absolut deloc(5% media). Totul e sa aveti parte de un mecanic bun, care sa stie sa va coreleze asa cum trebuie amestecul aer/benzina.

Luna asta i-am reglat culbutorii, pt. prima oara in 90.000 de km., si va pot spune ca bine am facut, se simte o imbunatatire notabila in randamentul motorului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..

Am un Vn800 classic 1996....vine iarna si trebe sa ma apuc de treaba, mai o reparatie ceva.

Intrebari la voi...care stie care a mai facut...

Roata pe spate este de 140....Merge mai mare...150, 160 sa zicem ?

Rezervor, aripa fata, spate.....care are..merge si putin indoite

 

Alta mai dureroasa....trebe sa schimb tobele...una a crapat (o sudez undeva...dar nu mai arata bine) cealalta merge.

Pe unde sa fac tobe noi....din inox, din ce-o fi...de la cilindru pana la capat, cu tot tacamu...tevi, toba, amortizor zgomot, protectie tevi....de la zero.

Vreau ceva gen....Vn Drifter 800, Honda Vtx 1800 (2 in 1) sau daca pot sa pun cate una pe fiecare parte.

Am gasit la un moment dat ceva pe goagal..pe la Bucuresti...o firma care face treaba asta ....nu mai dau de ei pe net...sau mai sunt 2 "firme"...Dynamite Brothers Custom si Ing Radu.

Multam

 

Daca te intereseaza am eu de vanzare set tobe originale in stare ok ,pret modic,350 lei amandoua.Mentionez ca au fost golite,si au cateva zgarieturi dar nu sunt lovite sau ruginite.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25

Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25

Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara.

Daca mai e loc de stat la coada,ma bag si eu la un schimb de filtru original cu hyperchargerul,ofer si filtru nou nout mocca:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Am un prieten cu un VN 1500 Classic care are probleme cu carburatorul, din ce am inteles ii consuma foarte mult.

Spunea ca are jicloarele marite si vrea sa cumpere un alt carburator. Din ce spunea un set de jicloare costa 400 lei si mai bine cauta un carburator intreg. Aveti idee pe unde se poate gasi asa ceva?

Salut Luigi,

Nu stiu unde a gasit prietenul tau set de jicloare la pretul asta, dar cred ca trebuie sa-si schimbe furnizorul, http://www.wemoto.com/bikes/kawasaki/vn_1500_d1_d2/96-99/picture/carburettor_-_main_jet/, iar jiclorul de relanti nu trece de 8 euro.

Un carburator complet nu o sa-l gaseasca mai ieftin de 850 RON, desigur sa fie si functional, fara uzura pronuntata.

Eu pe carburatorul meu achizitionat de pe ebay.de, am platit 900 RON, anul trecut, fara transport.

Asa ca sfatul meu e sa caute jicloare, asta daca de aici crede ca e problema, desi e posibil ca defectiunea consumului sa fie mai complexa.

Il recomand pe mexicanu de aici de pe forum, cu mare incredere .

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca te intereseaza am eu de vanzare set tobe originale in stare ok ,pret modic,350 lei amandoua.Mentionez ca au fost golite,si au cateva zgarieturi dar nu sunt lovite sau ruginite.

Daca mai e loc de stat la coada,ma bag si eu la un schimb de filtru original cu hyperchargerul,ofer si filtru nou nout mocca:))

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:19

Ma intereseaza filtrul original cu toate cele ce compun filtrul(carcasa cromata,air boxul de sub rezervor...)

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:21

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:19

Ma intereseaza filtrul original cu toate cele ce compun filtrul(carcasa cromata,air boxul de sub rezervor...)

» Post actualizat in 01 Oct 2015 19:21

Hai sa vb in privat....trimite-mi msg .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...