Ancalagon Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Succesorul de 800 cred ca e o optiune mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 * Succesorul de 800 cred ca e o optiune mai buna. Mai de graba este o optiune... dar nu neaparat mai buna! Spun asta pentru ca am avut si 800-le, in comparatie cu 750-ul este mai puturos, transmisia finala pe lant in loc de cardan, lipsa cricului central ( in cazul unei pene de cauciuc iti cam da batai de cap) in schimb are un singur carburator si este mai aspectos dupa parerea mea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drel Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Intreb pt ca pot sa l iau foarte usor, un fel de ""combinatie"" ca sa zic asa, de la o cunostinta care nu e cu motoArele si a fost tinut mai mult in garaj..are vreo 20000 km si turometru e ""belit""ca a cazut de pe cric!!!ideea e ca am fost cu el la un atelier sa i schimbe un cauciuc si cei de acolo au zis ca ar fi cel mai prost motor!!sa nu fac prostia sa l iau!!!ca are motoru nu stiu cum...intr un cuvant e un motor naspa,de asta cer pareri pt ca l-as lua!!))))si nu stiu daca merita sau il iau si ma injur singur dupa aia:))multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 discutia asta trebuia s-o deschizi aici: /index.php?/topic/723513-kawasaki-vn-750/ sau aici: /index.php?/topic/721015-kawasaki-vulcan/page-319 si nu pe la PIESE, ACCESORII ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Drel Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Am scris si colo si colo dar nu prea s a sinchisit nimeni sa raspunda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 (editat) . Editat August 9, 2015 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Raspunsurile venite din partea astora care posteaza puncte mi se par cele mai inteligente... pline de continut, chiar ca ramai cu ceva dupa de vezi rezultatul unui brain storming de reala anvergura... Oricum, Bazil a punctat bine (adica a oferit si un punct de vedere inainte de semnul de punctuatie cu acelasi nume...), faptul ca VN 750 s-a fabricat 20 de ani, spune multe pentru cineva care vrea sa-si formeze o parere cat mai aproape de adevar. Nu contest faptul ca alte modele de Vulcan sau de la alte firme nu au partile lor bune sau nu arata mai bine - fiecare biker vede in "puiu' lui de cioara" odrasla perfecta. Tot asa si cu mecanicii, o sa vezi mecanici care te intampina cu un zambet larg la vederea motorului, iar altii scarpinandu-se in cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Sunt absolut de acord cu ce zicea Bazil. E un motor performant, dar cu aspect de cruiser japonez de anii 80. VN800 e mai clasic, dar mai lent. Daca nu umbli neaparat dupa aspect si n-ai chef sa ungi lanturi, go for it, nu cred ca e mai putin fiabil decat alte japoneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 @Catalin Bachus. Ai schimbat termocupla cu una "originala"? Sau cu una compatibila, auto? Se poate ca termocupla noua pusa de tine sa "intre" mai tarziu decat ar trebui, si drept urmare apa sa apuce sa se incinga pana intra ventilatorul in functiune.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Avem melc de kilometraj! Zilele urmatoare il si montez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Gresisem topicul, istetule! Catamai brainstormingul ai facut tu ca sa-mi raspunzi la un punct.... =)) Nu te mai osteni sa raspunzi, am itrat pe aici din greseala, si nu mai revin. Raspunsurile venite din partea astora care posteaza puncte mi se par cele mai inteligente... pline de continut, chiar ca ramai cu ceva dupa de vezi rezultatul unui brain storming de reala anvergura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Don Diego Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Rog un moderator/admin sa stearga tot ce-i off-topic. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dragos TM Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Cumpar evacuari custom Vn800,second hand.Prefer scurte.Daca are cineva de vanzare ,vreun pont ,sau poate face o recomandare de unde imi pot face la comanda,raman dator. https://www.louis.de/en/artikel/turn-out-rear-silencer-chrome-35-45-mm-no-tuev/10027006?list=92458084 https://www.louis.de/en/artikel/dragster-bamboo-exhaust-chrome-38-45-mm-no-tuev/10027003?list=92458084 eu am pe al meu...si suna ....cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Multumesc,intre timp am rezolvat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Le lasi asa sau urmează sa le invelesti cu banda termoizolanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Le invelesc,de aceea am slefuit doar capetele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Le invelesc,de aceea am slefuit doar capetele. Au iesit frumoase, banui ca sunt din inox. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hori72 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Salut. Dupa curatarea carburatoarelol la VN750 le-am reglat la aerul la 1 tura si trei sferturi cum da cartea tehnica, dar porneste greu la cald si consuma la drum intins in jur de 7 la suta la o viteza de 90-100, si pe autostrada la 120-130 undeva la 8-9 litri. Mie mi se pare cam mult. Voi cate ture aveti deschiderea la carburatoare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 Voi cate ture aveti deschiderea la carburatoare ? la mine sunt reglate la 2 ture si jumatate , consum la drum intins: ~ 4,5 % la 90-100 km/h iar la oras nu prea am verificat dar undeva in jur de 6 % Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Septembrie 18, 2015 Share Postat Septembrie 18, 2015 @hori72, scoate bujiile si vezi ce culoare au.Eventual pune si aici sau pe rubrica de service câteva fotografii cu ele. Apoi in functie de asta poti inchide sau deschide surubul de amestec.Banui ca ai amestecul bogat si bujiile afumate,de aici si consumul.Apropo,ce consum aveai înainte de a umbla la carburatoare? Salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriankawa Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Am si eu o problema la vn meu de 800 din 95...daca a-ti putea sa imi dati o parere,un sfat...se aude o bataie la motor in partea stanga jos cand este la relanti iar cand o turez nu se mai aude dar scoate mult fum negru iar consumul in oras e de 10litri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Depinde de bataie. VN-ul 800 are un anumit zgomot care vine din motor si se aude cel mai tare la relanti. Acum nu iti imagina ca trebuie sa sune ca un ciocan pe nicovala. Legat de fum. Probabil semeringurile de supape duse. Legat de consum, probabil carburatie facuta vraiste. In oras mai mult de 6 nu ar trebui sa-ti manance. Du-l la mecanic si verifica supapele, semeringurile de supape, fa-i carburatia si fa-i si un test de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Stanciu Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Salut.. Am un Vn800 classic 1996....vine iarna si trebe sa ma apuc de treaba, mai o reparatie ceva. Intrebari la voi...care stie care a mai facut... Roata pe spate este de 140....Merge mai mare...150, 160 sa zicem ? Rezervor, aripa fata, spate.....care are..merge si putin indoite Alta mai dureroasa....trebe sa schimb tobele...una a crapat (o sudez undeva...dar nu mai arata bine) cealalta merge. Pe unde sa fac tobe noi....din inox, din ce-o fi...de la cilindru pana la capat, cu tot tacamu...tevi, toba, amortizor zgomot, protectie tevi....de la zero. Vreau ceva gen....Vn Drifter 800, Honda Vtx 1800 (2 in 1) sau daca pot sa pun cate una pe fiecare parte. Am gasit la un moment dat ceva pe goagal..pe la Bucuresti...o firma care face treaba asta ....nu mai dau de ei pe net...sau mai sunt 2 "firme"...Dynamite Brothers Custom si Ing Radu. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriankawa Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Depinde de bataie. VN-ul 800 are un anumit zgomot care vine din motor si se aude cel mai tare la relanti. Acum nu iti imagina ca trebuie sa sune ca un ciocan pe nicovala. Legat de fum. Probabil semeringurile de supape duse. Legat de consum, probabil carburatie facuta vraiste. In oras mai mult de 6 nu ar trebui sa-ti manance. Du-l la mecanic si verifica supapele, semeringurile de supape, fa-i carburatia si fa-i si un test de compresie. » Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25 Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara. » Post actualizat in 25 Sep 2015 10:25 Am fost pe la mecanici si mi-au spus ca e dus motorul...bielele cica ar fi problema...am fost la un mecanic cu problema consumului si a fumului negru dar nu mi-a rezolvat nimic...eu am montat un kuryakyn hypercharger si am crezut ca si el sa fie problema consumului...mecanicul respectiv mi-a inversat furtune si alte chestii ca acum respectivul filtru de aer are niste fluturasi care atunci cand accelerezi se deschid iar la relanti sunt intredeschisi...acum fluturasii la pornirea motorului stau deschisi iar cand accelerez mai ca nu se misca ba chiar la o acceleratie mai tare dau sa se inchida...am fost zilele astea si i-am zis ca sa-mi aduca filtrul in starea in care a fost...pur si simplu nu mai gasesti un mecanic bun...cel putin nu in timisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Stanciu Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 DE UNDE AI LUAT kuryakyn hypercharger ? Am cautat si eu...dar pana la urma am luat filtru K&N si gata...nu mai are rost sa iau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.