Blackrider Postat Ianuarie 19, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2007 Stie careva cum e treaba cu leasingul? Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare. Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma. Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul? intreaba la firma de leasing,pt preluare de contract....sau,clientul tau sa astepte pana expira leasing-ul,iar firma de leasing,face actele direct pe el.....nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 intreaba la firma de leasing,pt preluare de contract....sau,clientul tau sa astepte pana expira leasing-ul,iar firma de leasing,face actele direct pe el.....nu? Sorry, nu astept eu pana in iulie. Dar se pare ca s-a rezolvat altfel. Mai mult nu pot spune ca mi-e frica sa nu cobesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 (editat) Meseriasilor in Vulcan, acu sa va vad! Este posibil ca un vulcan 800 din 2002 sa aiba numai 47 cai? Ca pe moto.it, vulcanele 1996-2000 sunt date cu 55 CP, iar cele din 2000-2006 cu 47. Iar pe Bikez, la unle Vulcane de dupa 2000 nici nu se da puterea. Sa fie vorba de un reduced effect sau ce naiba? Editat Ianuarie 19, 2007 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haus Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 (editat) Hop si eu daca se poate E tot un VN 800 DRIFTER Editat Ianuarie 19, 2007 de haus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Cobeste! Bine! Dar pacatul tau sa fie daca nu-mi iese. Am gasit pe mobile.de un VN 800 de3320km, la 3990 euro. Am luat legatura cu Bogdan C de pe forum (care aduce cauciucuri si care, din cate se pare, e om serios). El e in tandem cu un baiat din Germania, Cristi, care a fost aseara si l-a vazut, iar luni sau marti se duce si cu un mecanic (50 euro in plus fata de cei 450 ai baietilor, dar zic ca merita). Primul noroc a fost acesta, ca motorul e in Ludwigsburg, la doar 40 de km de Cristi. Al doilea e ca Ludwigsburgul e in sudul Germaniei (pe langa Stuttgart, iar consilierul meu pe probleme de moto (Lupalb) mi-a recomandat sa-l iau din aceasta zona din motive de clima. De altfel, Lupalb l-a si vazut si va invit si pe voi sa va dati o parere. mobile_de - der Automarkt fĂźr Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto - Kawasaki VN800 Classic, Motorräder, blau.htm Una peste alta, acest motor aproape nou ma va costa fix 4490 euro, adica aproape jumate din pretul de nou. Bine, se mai adauga costurile de inmatriculare. Sa vedeti voi ce reclama desantata o sa le fac eu la baietii astia doi daca lucrurile merg la fel de bine ca pana acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Bine! Dar pacatul tau sa fie daca nu-mi iese. Am gasit pe mobile.de un VN 800 de3320km, la 3990 euro. Am luat legatura cu Bogdan C de pe forum (care aduce cauciucuri si care, din cate se pare, e om serios). El e in tandem cu un baiat din Germania, Cristi, care a fost aseara si l-a vazut, iar luni sau marti se duce si cu un mecanic (50 euro in plus fata de cei 450 ai baietilor, dar zic ca merita). Primul noroc a fost acesta, ca motorul e in Ludwigsburg, la doar 40 de km de Cristi. Al doilea e ca Ludwigsburgul e in sudul Germaniei (pe langa Stuttgart, iar consilierul meu pe probleme de moto (Lupalb) mi-a recomandat sa-l iau din aceasta zona din motive de clima. De altfel, Lupalb l-a si vazut si va invit si pe voi sa va dati o parere. mobile_de - der Automarkt fĂźr Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto - Kawasaki VN800 Classic, Motorräder, blau.htm Una peste alta, acest motor aproape nou ma va costa fix 4490 euro, adica aproape jumate din pretul de nou. Bine, se mai adauga costurile de inmatriculare. Sa vedeti voi ce reclama desantata o sa le fac eu la baietii astia doi daca lucrurile merg la fel de bine ca pana acum! Din ce an e brex vnu? Iti raspund eu la ce ai intrebat mai devreme: VN-ul meu din 2005 are 55 cp... deci nu cred sa fie diferente de putere intre modele. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Salutari! Ma poate ajuta cineva? Am navoie de o caruta de piese si cum nu ma dau banii afara din casa, poate-mi spune cineva unde gasesc mai ieftin. Trebuie sa schimb axele cu came, patinele, ghidajele, garniturile de chiulase.... Pana acum am luat de la Motomania, dar cred ca se gasesc si mai ieftin. Va rog mult!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Din ce an e brex vnu? Din 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 @ Wallower: dar PS nu inseamna tot cai putere? De ce este aceasta mica diferenta intre PS si HP? Sau caii americani sunt mai mari decat cei nemtesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 o axa costa cam 100 euro, lanturile vreo 30/buc. cat de varza sunt axele? un prieten de-al meu a schimbat axe, lanturi, garnituri pompa apa.l-a costat destul. daca vrei, iti da 2 axe uzate(nu au fost pe al lui), dar in functie cat de varza sunt ale tale. ale lui avea dintii subtiati.celelalte au doar urme de lant, nu sunt asa varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 o axa costa cam 100 euro, lanturile vreo 30/buc. cat de varza sunt axele? un prieten de-al meu a schimbat axe, lanturi, garnituri pompa apa.l-a costat destul. daca vrei, iti da 2 axe uzate(nu au fost pe al lui), dar in functie cat de varza sunt ale tale. ale lui avea dintii subtiati.celelalte au doar urme de lant, nu sunt asa varza. la mine sunt dintii ascutiti drept bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SOCKY Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 (editat) Help !!! Am avut accident cu VN-ul[vn 88 -'95], si sunt disperat sa gasesc urmatoarele piese : HOLDER-BRAKE,SILVER 43034-1102 COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1095 COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1096 COVER MUFFLER 49106-1107 LAMP-ASSY-SIGN,FR 23037-1243 LAMP-ASSY-SIGN,RR 23037-1244 Ma intereseaza preturile dar si optiuni second hand. De asemeni va rog sa imi spuneti daca exista o pasta de slefuit suprafete cromate. Astept si oferte second pt crashbar(bari protectie),capac dreapta filtru aer,semnalizari dreapta,si chiar tobe. Va multumesc, Tel: 0788277308 Id mess : georgemt10 Editat Ianuarie 20, 2007 de SOCKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 Stie careva cum e treaba cu leasingul? Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare. Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma. Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul? se face o cesiune de cantract simpla prin care cumparatorul preia efectiv contractul cu cdt date. dureaza 10 minute nu se opereaza in certificat se face doar o anexa zaha Ceva membrii doritori de cumpăprarea unui Kawa Vulcan 800 A? frate lupule si eu as vrea sa il vand dar nu prea sunt doritori eu am pus suflet in aranjarea lui sii tare greu de parasit dupa 17 000 de km dar as vrea unul mai nou bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JurasikMan Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 (editat) Va salut ! Ma numesc Catalin Mircea si sunt din Brasov . Imi cer scuze daca deranjez pe cineva , insa am o problema pe care sper sa o rezolv cu ajutorul vostru . M-am pricopsit cu un Kawasaky VN 800 din 2003 ...cu 4800 km la bord , neagra . Cum a ajuns in garajul meu e mai putin important . Ideea este ca motorul este de vanzare ...iar eu nu am nici cel mai mic habar care ar fi un pret corect pentru el . Este inmatriculata in Romania , se poate emite si factura daca este necesar ( fiind pe firma ) . Va rog sa imi sugerati un pret , intrucat este singurul loc de pe net in Romania in care am gasit pasionati de acest gen de motoare . . Daca intereseaza pe cineva , numarul meu de telefon este 0724 / 248939 . Va multumesc anticipat pentru pareri si sper sa ma puteti ajuta cu ceva sugestii . Editat Ianuarie 22, 2007 de JurasikMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 Vn 800 sau Vn 800 Classic? E 800 Classic, l-am sunat pe om. Daca nu imi iese pasienta cu Bogdan C si Cristi Vasile din Germania (miercuri vede un mecanic motorul, iar Cristi trebuie sa se mai intereseze si daca are niste acte care imi sunt necesare aici, la inmatriculari), poate il iau eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Cui crezi tu ca-i plac ciorile? Vezi mah ca merge la orice motor care are butoiasul pt lichidul de frana pe rotund. Help !!! Am avut accident cu VN-ul[vn 88 -'95], si sunt disperat sa gasesc urmatoarele piese : Scrie bah dracu in romaneste, sa vedem cum putem sa rezolvam. La semnalizari de ce nu iei de la Romica, cred ca sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Ma enerveaza cioara aia la maxim. Impusc-o! Vorbeste cu Lupalb, poate te ajuta el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Pt posesorii de Vulcan 800, Vulcan 800 Classic: schimb capac rezervor lichid de frana de la Highway hawk (de-ala cu vultur si pe care scrie "live to ride"), pe unul original. Ma enerveaza cioara aia la maxim. Pai hai sa facem schimb, da' nu saptamana asta ca-i bagat in barlog (Vulcanu') si daca-l trezesc musca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Help !!! Am avut accident cu VN-ul[vn 88 -'95], si sunt disperat sa gasesc urmatoarele piese : HOLDER-BRAKE,SILVER 43034-1102 COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1095 COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1096 COVER MUFFLER 49106-1107 LAMP-ASSY-SIGN,FR 23037-1243 LAMP-ASSY-SIGN,RR 23037-1244 Ma intereseaza preturile dar si optiuni second hand. De asemeni va rog sa imi spuneti daca exista o pasta de slefuit suprafete cromate. Astept si oferte second pt crashbar(bari protectie),capac dreapta filtru aer,semnalizari dreapta,si chiar tobe. Va multumesc, Tel: 0788277308 Id mess : georgemt10 Salut,piese ORIGINALE noi cu garantie! HOLDER-BRAKE,SILVER 43034-1102 Pret cu TVA:171.62 Ron COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1095 Pret cu TVA:291.27 Ron COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1096 Pret cu TVA:493.47 Ron COVER MUFFLER 49106-1107 Pret cu TVA:362.64 Ron LAMP-ASSY-SIGN,FR 23037-1243 Pret cu TVA:214.63 Ron LAMP-ASSY-SIGN,RR 23037-1244 Pret cu TVA:214.63 Ron Transport gratuit . Asta e .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 23, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2007 Va salut ! Ma numesc Catalin Mircea si sunt din Brasov . Imi cer scuze daca deranjez pe cineva , insa am o problema pe care sper sa o rezolv cu ajutorul vostru . M-am pricopsit cu un Kawasaky VN 800 din 2003 ...cu 4800 km la bord , neagra . Cum a ajuns in garajul meu e mai putin important . Ideea este ca motorul este de vanzare ...iar eu nu am nici cel mai mic habar care ar fi un pret corect pentru el . Este inmatriculata in Romania , se poate emite si factura daca este necesar ( fiind pe firma ) . Va rog sa imi sugerati un pret , intrucat este singurul loc de pe net in Romania in care am gasit pasionati de acest gen de motoare . . Daca intereseaza pe cineva , numarul meu de telefon este 0724 / 248939 . Va multumesc anticipat pentru pareri si sper sa ma puteti ajuta cu ceva sugestii . sal,bine ai venit nene Mircea,completeaza-ti datele in profil. apropos de VN800,daca ai pune poze ar fi mai usor. daca te uti la vanzari,pe bikeshop.ro sau motociclism.ro,poate gasesti niste preturi... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Help !!! Am avut accident cu VN-ul[vn 88 -'95], si sunt disperat sa gasesc urmatoarele piese : HOLDER-BRAKE,SILVER 43034-1102 COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1095 COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1096 COVER MUFFLER 49106-1107 LAMP-ASSY-SIGN,FR 23037-1243 LAMP-ASSY-SIGN,RR 23037-1244 Ma intereseaza preturile dar si optiuni second hand. De asemeni va rog sa imi spuneti daca exista o pasta de slefuit suprafete cromate. Astept si oferte second pt crashbar(bari protectie),capac dreapta filtru aer,semnalizari dreapta,si chiar tobe. Va multumesc, Tel: 0788277308 Id mess : georgemt10 Pai nu ai decat sa atepti mult si bine, ca nu o sa-Âşli mai piarda oamenii timp sa caute, iar tu sa nu-i bagi in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Primul venit, primul servit. Cand poti? Eu vineri merg acasa la Targoviste, si ma intorc duminica seara cu el in dinti. Vorbim duminica seara la un telefon? Da-mi un nr de Connex sau Zapp, te rog. Geo Pai atunci, ma duc sambata sa-l demontez, cat despre numar...este orange, ti-l dau pe pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SOCKY Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Salut,piese ORIGINALE noi cu garantie! HOLDER-BRAKE,SILVER 43034-1102 Pret cu TVA:171.62 Ron COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1095 Pret cu TVA:291.27 Ron COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1096 Pret cu TVA:493.47 Ron COVER MUFFLER 49106-1107 Pret cu TVA:362.64 Ron LAMP-ASSY-SIGN,FR 23037-1243 Pret cu TVA:214.63 Ron LAMP-ASSY-SIGN,RR 23037-1244 Pret cu TVA:214.63 Ron Transport gratuit . Asta e .... Multumesc mult, astept daca se poate un pm cu nr de tel !Dupa cum se pare o banala cazatura costa cat un wekend cu motorul la mare ! Sa traiasca primarul cu gropile lui. Pai nu ai decat sa atepti mult si bine, ca nu o sa-Âşli mai piarda oamenii timp sa caute, iar tu sa nu-i bagi in seama. Mai Cici(LupAlb) tu te intelegi mai bine cu tine insuti asadar iti multumesc pt ajutor dar totusi frate mai are omu treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SOCKY Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 (editat) Salut,piese ORIGINALE noi cu garantie! HOLDER-BRAKE,SILVER 43034-1102 Pret cu TVA:171.62 Ron COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1095 Pret cu TVA:291.27 Ron COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1096 Pret cu TVA:493.47 Ron COVER MUFFLER 49106-1107 Pret cu TVA:362.64 Ron LAMP-ASSY-SIGN,FR 23037-1243 Pret cu TVA:214.63 Ron LAMP-ASSY-SIGN,RR 23037-1244 Pret cu TVA:214.63 Ron Transport gratuit . Asta e .... Multumesc omule Daca poti sa imi trimiti un pm cu nr de tel, ar fi super ! Concluzia: o banala cazatura poate sa te coste si 1500,00 ron Sa traiasca primaru cu gropile lui ! Cui crezi tu ca-i plac ciorile? Vezi mah ca merge la orice motor care are butoiasul pt lichidul de frana pe rotund. Scrie bah dracu in romaneste, sa vedem cum putem sa rezolvam. La semnalizari de ce nu iei de la Romica, cred ca sunt la fel. First Ride - 1995 Kawasaki Vulcan 1500 Zero to 100 - In Top Gear! By Tom Fortune, Contributing Editor ________________________________________ Kawasaki's Vulcan 1500 is a study in excess. Excessive torque, that is. But then, Kawasaki has never been one to be out-done in the power department. Remember the 750-H2 triple? The original Z-1? How about the Ninja 900 or the ZX-10 and ZX-11? Memorable bikes, all of them. Kawasaki's largest entry in the cruiser class has got to be considered among them. It is, after all, the reigning King of Torque. At 1,470cc (88 cubic inches) the Vulcan 88 is the largest production V-twin cruiser on the market today. It's probably the longest, too. At 557 pounds dry with a 63.2 inch wheelbase, the big Kawasaki is the stretch limo of cruisers! Fortunately, it's as comfy as one. The huge seat is well contoured and pillowy soft, while the bars have a tall rise and reach back to the rider. Footpegs are mounted well forward, adding to the spacious feel. The long wheelbase allows for plenty of passenger room, and our resident pillion tester reported the thickly-padded seat and backrest to be among the most comfortable in the cruiser class. Fit and finish is good, with tons of chrome everywhere. Even the coolant tank, which is mounted directly behind the engine on the right side, has a highly-polished chrome cover. Kawasaki did a good job of giving the liquid-cooled V-twin motor an air-cooled appearance, an important styling feature in the highly competitive cruiser market. Nice styling touches, like the braided-wire covers for the four spark-plug leads (it has dual-plug heads), abound on this bike. Switches and controls are typical Kawasaki fare, familiar and easy to use. Domnu LupAlp mare vulcanolog mai cititi niste "almanahe" despre VN 88. Pai nu ai decat sa atepti mult si bine, ca nu o sa-şli mai piarda oamenii timp sa caute, iar tu sa nu-i bagi in seama. Ce faci tu aici se numeste: ca te bagi in seama Cui crezi tu ca-i plac ciorile? Vezi mah ca merge la orice motor care are butoiasul pt lichidul de frana pe rotund. Scrie bah dracu in romaneste, sa vedem cum putem sa rezolvam. La semnalizari de ce nu iei de la Romica, cred ca sunt la fel. Pt tine LupAlb care le sti pe toate ,mai citeste aici : You won't find a tachometer on the Vulcan 88, but with this bike's prodigious power spread, who needs one? You shift when you suddenly realize that you've been in the same gear for the last hour or so. Mounted above a cluster of warning lights in a heavily chromed panel is the speedometer, out in the wind and easy to read. The only other gauge on the Vulcan is a nice, large fuel gauge mounted in, you guessed it, a heavily chromed console on top of the fuel tank. You'll have to keep a close eye on this gauge though, as the needle sweeps quite rapidly from Full to Empty. The big Kawasaki can suck the 4.2 gallon tank dry in as little as 120 miles or so of spirited riding. And with the kind of roll-on power the Vulcan 88 has, who can resist? Equipped with four-valve twin-plug heads, 36mm carbs, and an effective counter balancer, the deep-breathing V-twin (with a stroke of 90mm) produces V-8 sized power pulses from V-8 size pistons, and provides arm-stretching acceleration anytime you wind up the throttle -- in any gear, from any speed. The monster motor feeds its power through a beefy four-speed transmission -- the power spread is unbelievably wide, and four gears is more than enough to handle the load. There is so much available torque that you could stick the Vulcan in third gear and ride around town without ever having to change gears. Which is fortunate, as we found the gearbox to be a little notchy during upshifts. Kawasaki fitted the Vulcan 88 with it's Positive Neutral Finder system which is a device that prevents the transmission from shifting from first into second when it is at a standstill. Once the bike is under way, the centrifugal force of a spinning transmission shaft disengages the device, ideally allowing unhindered upshifts. It's a nice feature to have when you're trying to shift into neutral with one foot while attempting to balance the beast with the other. But we kept finding ourselves hitting neutral during first-to-second gear changes. This may be contributed to parts that have not broken in yet, or that magazine test bikes lead a harder-than-normal life. A firm, deliberate prod with your left boot on the large gear lever is required to overcome the neutral finder system and make it safely into second gear. This is not a light-shifting, snick-snick style gearbox. And while we're complaining, we would have like to see a much wider ratio gearbox -- the Vulcan is spinning (relatively) high rpms at 70 mph while droning around the freeway, and we constantly nudged the shifter up, looking for a taller gear. The awesome torque and acceleration of the big Vulcan, though, will easily overwhelm the suspension. Both front and rear ends of the bike are tuned for a smooth ride. The front forks are unadjustable, and the twin rear shocks, adjustable for spring preload only, are too under-sprung and under-damped for anything above a boulevard pace. Riding the Vulcan on your favorite back road will have you quickly retreating back to familiar urban jungles. The brakes are also easily overwhelmed by the Vulcan's substantial size. The single front disc works acceptably well while stylin' downtown, but fades quickly when trying to slow down in a hurry. It also tends to twist the forks a little. The rear disc, with it's single-action caliper, is surprisingly weak, offering little stopping power. Overall though, the Vulcan 88 works exceptionally well in the confines of the city, where it delivers quite an impressive profile during those Friday night cruises downtown and everyday riding and commuting chores. Kept within its element, the Vulcan is a force to be reckoned with. The amazing motor is almost enough to overshadow the rest of the bike's shortcomings -- Kawasaki has seen fit to once again provide it in copious amounts, this time to the cruiser class. The 88 is the Power Cruiser. If "Big," "Flashy," and "Dominant" are words you have to have in your cruiser vocabulary, then the Vulcan 88 is for you. Impressions: 1. Tom Fortune, Contributing Editor This bike is the Arnold Swartzenegger of motorcycles. Beefy, brawny, and strong, everything about the Vulcan 88 spells B-I-G. Too big for me. And, like Arnold, it's also not the best looking cruiser around. I'll give that distinction to Yamaha's 1100 Virago. In a straight line, though, the Vulcan has no equal. This thing is a torque monster! But limp suspension and poor back road performance really hurt the Vulcan's overall appeal. Based solely on the grin factor from the big Kawi's sheer acceleration and power, I'll give the Vulcan 88 three stars. Mda... Editat Ianuarie 23, 2007 de SOCKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.