Klaus Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 si la 750 porneste mai repede spatele decat fata , nu este vorba de amplasarea bujiilor ,deoarece asta are 2 pe chiulasa. altele cred cas cauzele, e ceva sf si neinteresant atata timp cat merge..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Cioc, cioc! Am vazut lumina si-am intrat. De fapt, voi intra cu drepturi depline curand. Am batut telefonic laba cu Lupalb si se pare (daca nu intervine ceva neprevazut) ca ma voi procopsi cu Vulcanul sau. Ne-am intalnit saptamana trecuta, am dat o tura cu motorul si mi s-a parut turnat pentru mine. Singura chestie care ma deranjeaza este roata subtire pe fata, periculoasa la sinele de tramvai. Intre timp m-am suit si pe o Honda Shadow 750, dar nu mi s-a parut ca se potriveste la fel de bine. I-am spus si lui Lupalb ca decizia mea are ceva irational in ea. Nu i-am mai spus ca un element important in aceasta decizie sunt interventiile sale pe forum, care mi-au lasat impresia unui om serios, ponderat si dur numai atunci cand este cazul. In plus, cand i-am spus ca chestia cu roata subtire e un motiv important in retinerea mea de a-i cumpara motorul, s-a oferit sa ma ajute sa gasesc un Vulcan Classic, ceea ce a si facut. Fara succes, dar asta este, nu stiu cati in situatia lui ar fi depus vreun efort in contra intereselor proprii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 17, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2007 bine ai venit la clasa medie de cc..... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 bine ai venit la clasa medie de cc..... B. Medie o fi pentru tine, ca ai Harlau. Dar pentru mine, care plec de la 250 si mai mult de Jawa 350 nu am avut niciodata, e un upgrade semnificativ. Apropo! Cunosti un tip George Sonu din Sibiu? Se ocupa cu autocross, aia care se busesc cu masini pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 17, 2007 Share Postat Ianuarie 17, 2007 Cioc, cioc! Am vazut lumina si-am intrat. De fapt, voi intra cu drepturi depline curand. Am batut telefonic laba cu Lupalb si se pare (daca nu intervine ceva neprevazut) ca ma voi procopsi cu Vulcanul sau. Ne-am intalnit saptamana trecuta, am dat o tura cu motorul si mi s-a parut turnat pentru mine. Singura chestie care ma deranjeaza este roata subtire pe fata, periculoasa la sinele de tramvai. Intre timp m-am suit si pe o Honda Shadow 750, dar nu mi s-a parut ca se potriveste la fel de bine. I-am spus si lui Lupalb ca decizia mea are ceva irational in ea. Nu i-am mai spus ca un element important in aceasta decizie sunt interventiile sale pe forum, care mi-au lasat impresia unui om serios, ponderat si dur numai atunci cand este cazul. In plus, cand i-am spus ca chestia cu roata subtire e un motiv important in retinerea mea de a-i cumpara motorul, s-a oferit sa ma ajute sa gasesc un Vulcan Classic, ceea ce a si facut. Fara succes, dar asta este, nu stiu cati in situatia lui ar fi depus vreun efort in contra intereselor proprii. Man, te astept maine. Scuze, dar eram la rude si nu puteam detalia. Cred ca ne vedem tot pe la amiaza. Iti spun ca e o afacere buna...la dracu, motocicleta e noua. Bafta si vb maine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 18, 2007 Share Postat Ianuarie 18, 2007 Pana si mie mi-a placut. Si nu ma dau in vant dupa d-astea cu roata de bicicleta pe fata. Si nevesti-mii i-a placut. Dar cred ca Lupalb se cam frasuie, mi-a spus azi ca il cam doare sufletul sa o dea. In plus, e o complicatenie birocratica cu leasingul lui care expira abia in iulie, asa ca, deocamdata, mai cercetam variante. Important este ca nici unul nu il preseaza pe celalalt in vreun sens sau altul si sunt sigur ca vom gasi o solutie pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 18, 2007 Share Postat Ianuarie 18, 2007 Stie careva cum e treaba cu leasingul? Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare. Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma. Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 19, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2007 Stie careva cum e treaba cu leasingul? Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare. Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma. Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul? intreaba la firma de leasing,pt preluare de contract....sau,clientul tau sa astepte pana expira leasing-ul,iar firma de leasing,face actele direct pe el.....nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 intreaba la firma de leasing,pt preluare de contract....sau,clientul tau sa astepte pana expira leasing-ul,iar firma de leasing,face actele direct pe el.....nu? Sorry, nu astept eu pana in iulie. Dar se pare ca s-a rezolvat altfel. Mai mult nu pot spune ca mi-e frica sa nu cobesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 (editat) Meseriasilor in Vulcan, acu sa va vad! Este posibil ca un vulcan 800 din 2002 sa aiba numai 47 cai? Ca pe moto.it, vulcanele 1996-2000 sunt date cu 55 CP, iar cele din 2000-2006 cu 47. Iar pe Bikez, la unle Vulcane de dupa 2000 nici nu se da puterea. Sa fie vorba de un reduced effect sau ce naiba? Editat Ianuarie 19, 2007 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haus Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 (editat) Hop si eu daca se poate E tot un VN 800 DRIFTER Editat Ianuarie 19, 2007 de haus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Cobeste! Bine! Dar pacatul tau sa fie daca nu-mi iese. Am gasit pe mobile.de un VN 800 de3320km, la 3990 euro. Am luat legatura cu Bogdan C de pe forum (care aduce cauciucuri si care, din cate se pare, e om serios). El e in tandem cu un baiat din Germania, Cristi, care a fost aseara si l-a vazut, iar luni sau marti se duce si cu un mecanic (50 euro in plus fata de cei 450 ai baietilor, dar zic ca merita). Primul noroc a fost acesta, ca motorul e in Ludwigsburg, la doar 40 de km de Cristi. Al doilea e ca Ludwigsburgul e in sudul Germaniei (pe langa Stuttgart, iar consilierul meu pe probleme de moto (Lupalb) mi-a recomandat sa-l iau din aceasta zona din motive de clima. De altfel, Lupalb l-a si vazut si va invit si pe voi sa va dati o parere. mobile_de - der Automarkt fĂźr Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto - Kawasaki VN800 Classic, Motorräder, blau.htm Una peste alta, acest motor aproape nou ma va costa fix 4490 euro, adica aproape jumate din pretul de nou. Bine, se mai adauga costurile de inmatriculare. Sa vedeti voi ce reclama desantata o sa le fac eu la baietii astia doi daca lucrurile merg la fel de bine ca pana acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Bine! Dar pacatul tau sa fie daca nu-mi iese. Am gasit pe mobile.de un VN 800 de3320km, la 3990 euro. Am luat legatura cu Bogdan C de pe forum (care aduce cauciucuri si care, din cate se pare, e om serios). El e in tandem cu un baiat din Germania, Cristi, care a fost aseara si l-a vazut, iar luni sau marti se duce si cu un mecanic (50 euro in plus fata de cei 450 ai baietilor, dar zic ca merita). Primul noroc a fost acesta, ca motorul e in Ludwigsburg, la doar 40 de km de Cristi. Al doilea e ca Ludwigsburgul e in sudul Germaniei (pe langa Stuttgart, iar consilierul meu pe probleme de moto (Lupalb) mi-a recomandat sa-l iau din aceasta zona din motive de clima. De altfel, Lupalb l-a si vazut si va invit si pe voi sa va dati o parere. mobile_de - der Automarkt fĂźr Gebrauchtwagen und Neufahrzeuge - Finden oder Verkaufen Sie einfach und schnell ihr Auto - Kawasaki VN800 Classic, Motorräder, blau.htm Una peste alta, acest motor aproape nou ma va costa fix 4490 euro, adica aproape jumate din pretul de nou. Bine, se mai adauga costurile de inmatriculare. Sa vedeti voi ce reclama desantata o sa le fac eu la baietii astia doi daca lucrurile merg la fel de bine ca pana acum! Din ce an e brex vnu? Iti raspund eu la ce ai intrebat mai devreme: VN-ul meu din 2005 are 55 cp... deci nu cred sa fie diferente de putere intre modele. Salutari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Salutari! Ma poate ajuta cineva? Am navoie de o caruta de piese si cum nu ma dau banii afara din casa, poate-mi spune cineva unde gasesc mai ieftin. Trebuie sa schimb axele cu came, patinele, ghidajele, garniturile de chiulase.... Pana acum am luat de la Motomania, dar cred ca se gasesc si mai ieftin. Va rog mult!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 Din ce an e brex vnu? Din 2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 @ Wallower: dar PS nu inseamna tot cai putere? De ce este aceasta mica diferenta intre PS si HP? Sau caii americani sunt mai mari decat cei nemtesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 o axa costa cam 100 euro, lanturile vreo 30/buc. cat de varza sunt axele? un prieten de-al meu a schimbat axe, lanturi, garnituri pompa apa.l-a costat destul. daca vrei, iti da 2 axe uzate(nu au fost pe al lui), dar in functie cat de varza sunt ale tale. ale lui avea dintii subtiati.celelalte au doar urme de lant, nu sunt asa varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cercelush Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 o axa costa cam 100 euro, lanturile vreo 30/buc. cat de varza sunt axele? un prieten de-al meu a schimbat axe, lanturi, garnituri pompa apa.l-a costat destul. daca vrei, iti da 2 axe uzate(nu au fost pe al lui), dar in functie cat de varza sunt ale tale. ale lui avea dintii subtiati.celelalte au doar urme de lant, nu sunt asa varza. la mine sunt dintii ascutiti drept bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SOCKY Postat Ianuarie 20, 2007 Share Postat Ianuarie 20, 2007 (editat) Help !!! Am avut accident cu VN-ul[vn 88 -'95], si sunt disperat sa gasesc urmatoarele piese : HOLDER-BRAKE,SILVER 43034-1102 COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1095 COVER EXHAUST PIPE,FR 49106-1096 COVER MUFFLER 49106-1107 LAMP-ASSY-SIGN,FR 23037-1243 LAMP-ASSY-SIGN,RR 23037-1244 Ma intereseaza preturile dar si optiuni second hand. De asemeni va rog sa imi spuneti daca exista o pasta de slefuit suprafete cromate. Astept si oferte second pt crashbar(bari protectie),capac dreapta filtru aer,semnalizari dreapta,si chiar tobe. Va multumesc, Tel: 0788277308 Id mess : georgemt10 Editat Ianuarie 20, 2007 de SOCKY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThePrincipal Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 Stie careva cum e treaba cu leasingul? Concret, mi-am luat motorul anul trecut din .de si l-am inmatriculat pe leasing sa nu mai platesc taxa vamala asa mare. Moto e achitata integral (neoficicla, oficial mai am de platiti rate-asta pe hartie-), iar acum cumparatorul vrea sa o cumpere pe firma. Cum se procedeaza, in situatia in care contractul de leasing mai are fo 6 luni( din anul ala minim de existenta), iar eu vreau sa dau motorul? se face o cesiune de cantract simpla prin care cumparatorul preia efectiv contractul cu cdt date. dureaza 10 minute nu se opereaza in certificat se face doar o anexa zaha Ceva membrii doritori de cumpăprarea unui Kawa Vulcan 800 A? frate lupule si eu as vrea sa il vand dar nu prea sunt doritori eu am pus suflet in aranjarea lui sii tare greu de parasit dupa 17 000 de km dar as vrea unul mai nou bafta la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JurasikMan Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 (editat) Va salut ! Ma numesc Catalin Mircea si sunt din Brasov . Imi cer scuze daca deranjez pe cineva , insa am o problema pe care sper sa o rezolv cu ajutorul vostru . M-am pricopsit cu un Kawasaky VN 800 din 2003 ...cu 4800 km la bord , neagra . Cum a ajuns in garajul meu e mai putin important . Ideea este ca motorul este de vanzare ...iar eu nu am nici cel mai mic habar care ar fi un pret corect pentru el . Este inmatriculata in Romania , se poate emite si factura daca este necesar ( fiind pe firma ) . Va rog sa imi sugerati un pret , intrucat este singurul loc de pe net in Romania in care am gasit pasionati de acest gen de motoare . . Daca intereseaza pe cineva , numarul meu de telefon este 0724 / 248939 . Va multumesc anticipat pentru pareri si sper sa ma puteti ajuta cu ceva sugestii . Editat Ianuarie 22, 2007 de JurasikMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 22, 2007 Share Postat Ianuarie 22, 2007 Vn 800 sau Vn 800 Classic? E 800 Classic, l-am sunat pe om. Daca nu imi iese pasienta cu Bogdan C si Cristi Vasile din Germania (miercuri vede un mecanic motorul, iar Cristi trebuie sa se mai intereseze si daca are niste acte care imi sunt necesare aici, la inmatriculari), poate il iau eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Cui crezi tu ca-i plac ciorile? Vezi mah ca merge la orice motor care are butoiasul pt lichidul de frana pe rotund. Help !!! Am avut accident cu VN-ul[vn 88 -'95], si sunt disperat sa gasesc urmatoarele piese : Scrie bah dracu in romaneste, sa vedem cum putem sa rezolvam. La semnalizari de ce nu iei de la Romica, cred ca sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 23, 2007 Share Postat Ianuarie 23, 2007 Ma enerveaza cioara aia la maxim. Impusc-o! Vorbeste cu Lupalb, poate te ajuta el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.