sorinavram Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 trebuie dat cu primer ( sau cum dracu s-o scrie ) prima data , vorbeste cu-n vopsitor auto , te lamureste . Primerul e un fekl de grund ca sa faca vopseaua priza mai bine, nu stiu daca influenteaza rezistenta vopselei la zgarieturi sau a lacului ca crapaturi. --- Mesaj completat în 20 Aug 2007 11:26 ------------- Bai...! Ce pretentii poti sa ai de la o vopsea Spray ?! Treaba facuta k lumea e la o vopsitorie profi,cu cuptor,etc...Sper sa am timp astazi sa lipesc buretele suplimentar pe saua ta (duc motoru' la desfacut,r eparat,schimbat,etc) la Tony.Stau sa-l ajut,basca sa vad si eu cum arata pe dinauntru. Cred ca ai dreptate pana la urma, sa nu exageram cu handmade-ul oricat ne-ar placea. Repet rugamintea sa ma anunti cad termini cu buretele, sa fac o proba inainte de a croi pielea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danm Postat August 20, 2007 Share Postat August 20, 2007 pai asta-i ideea , tu defapt , i-ei vopseaua de pe plexic pt. ca nu ara priza ( freaca cu buretele de vase - partea aia aspra - si zi-ne ce se intampla ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andariel Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Pentru cei din Bucuresti si nu numai. Atentie la lucrarile din Stefan cel Mare. Azi am tras o tranta buna chiar in fata politistului la plecarea de la semafor. O masina acoperea gropanul din fata, lasat de muncitorii care lucreaza la drum, si fara sa-mi dau sema m-am trezit pe jos. N-am nimic, eram practic pe loc. Motorul s-a proptit in scari, si n-a patit nimic. Insa atentie! Asfalt curat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Parerea mea, suprafata pe care ai incercat-o nu a fost a buna. Incearca si mata pe ceva tabla. Zic si eu. Am incercat pe alta suprafata (respectiv pe capacele laterale, alea negre lucioase pe care scrie Kawasaki, si a iesit de mare impresie artistica, dupa cum urmeaza: slefuit luciul cu glaspapir fin, sters bine cu diluant, dat 3 straturi subtiri cu negru mat, dat 3 straturi subtiri cu lac mat. Mi-am dat seama ca toata smecheria este ca in momentul cand apesi pe spray, jetul sa nu cada pe suprafata ce trebuie vopsita, pentru ca vine prea multa vopsea. Dupa ce a inceput sa iasa vopseaua din tub, poti indrepta jetul unde ai nevoie. Si, bineinteles, sa nu il tii in loc. As pune si poze, dar o las pe mai incolo, sa vad daca crapa lacul. Daca nu crapa, voi trece la aripi si rezervor. La urma urmei, daca nu iese bine, pot sa o duc la un atelier profi si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 21, 2007 Share Postat August 21, 2007 Doamnelor si domnilor, a fost Sorin cu o reprezentatie cum numai el stie. Ma, mie unul imi place ca incerci tu de unul singur. Mah, ...dar tu cum ai vrea sa incerce, in gup? Lasa, ca stie el ce face. are timp, are spatiu, are dorinta, ce-i lipseste? Io una nu-l vad pe Sorin inscris la "Asociatia Vopsitorilor de Vulcane"... Hai, ca abia astept sa vad maine ce-a iesit, Sorine!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sukhoi Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Doamnelor si domnilor, a fost Sorin cu o reprezentatie cum numai el stie. Ma, mie unul imi place ca incerci tu de unul singur. Eu cred ca esti gelos ca nu esti singurul care beneficiaza de sfaturile empiristului. Eu il admir ca se ia la tranta cu Nea Costica Vocsitoriul cand ala are scule si stie si sa umble cu ele iar Sorin prinde din zbor si face treaba cel putin la fel de bine ca el. Sa te vad peste 2-3 ani cand isi va face singur primul vulcan de 900 integral home-made. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Fii sigur ca daca s-ar gasi motociclete kit, s-o montezi singur,acasa,ar fi primu' care si-ar lua...Oricum,tot si-ar gasi ceva de modificat/facut artizanal... Apropo,Sorine,azi imi faci o vizita,sa vezi saua daca-i OK... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 22, 2007 Share Postat August 22, 2007 Fii sigur ca daca s-ar gasi motociclete kit, s-o montezi singur,acasa,ar fi primu' care si-ar lua...Oricum,tot si-ar gasi ceva de modificat/facut artizanal... Apropo,Sorine,azi imi faci o vizita,sa vezi saua daca-i OK... Ce m-ai ghicit, talhare! Azi plec din Bucuresti spre directia Pitesti, deci fii sigur ca trec pe la tine. @ Cria: Asteptarea ta, in consecinta, mai are de asteptat. Poate miercurea cealalata. Ce pot sa spun ca au trecut 24 de ore si Londra - vant puternic. Vopseaua rezista. Chiar arata bine! @AWD: Cred ca nu tu mori de invidie, ci Costica Vocsitorul De Flacari Albastre Pe Vulcane. El te-a pus sa scrii, ca si-a mai pierdut un musteriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 PT POSESORII DE VULCAN750 : Are unu'de pe ebay,de vinzare,mai multe articole pt Vulcan de-asta (al nostru ) : cutie cromata ,care imbraca TOT cilindrul cu lichid de frina,de pe ghidon (costa 35$,il lasa la 30$,l-am intrebat,la mai multe bucati poate lasa si mai mult).Are si un sissybar,pt modelele mai vechi de VN750 si....surpriza emisiunii...sissybar pt driver !!!! Se monteaza si demonteaza foarte usor. Articol rar. Licitatia mai dureaza vreo 4 zile.Acu' vad ca a pus la vinzare si-un set de comenzi avansate,noi-noutze,licitatia incepe de la 200$ ("buy it now " e cu 399$). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat August 24, 2007 Share Postat August 24, 2007 (editat) ...sissybar pt driver ala e driver backrest, ca daca e pentru driver nu mai are cum sa fie sissybar oricum "sissybar pt driver" suna bestial .... Editat August 24, 2007 de DanC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 ala e driver backrest, ca daca e pentru driver nu mai are cum sa fie sissybar oricum "sissybar pt driver" suna bestial .... ...Whatever...Omu' cit traieste,invata...Oricum,mesajul conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 In cartea tehnica de la Vulcanul Classic zice ca bujiile compatibile sunt NGK CC7 si CR9. Care ti-ai schimbat, sau te-ai uitat la bujii? Ce are de la mama lui in el, 7 sau 9? La cartea mea scrie doar NGK CR7E, plus echivalentul de la Denso, dar eu am mers si cu CR8E (mai rece) si ar fi mers si cu CR9E (si mai rece). Draku sa-i keptene! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat August 27, 2007 Share Postat August 27, 2007 Am observat si eu aceeasi treaba cu bujiile, adica in manualul pe care il am eu zice de CR7E, site-ul NGK recomanda tot CR7E, daca ma uit pe louis zice CR8E si CR9E. Se comporta cumva diferit in vre-un fel o bujie mai rece fata de una mai calda? Daca merge cu oricare dintre ele care ar fi totusi diferentele ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
legionaru Postat August 29, 2007 Share Postat August 29, 2007 Am incercat sa pun manualul de service de VN800 din 95 pana in 2004, dar nu a vrut sa-l uploadeze. Un moderator il poate descarca de pe ftp si sa il puna undeva aici, sa il poata accesa toti? Contul pe care l-am pus poate fi restrictionat oricand. Asadar, frati vulcanologi, luati de AICI. Marimea fisierului: 43,5 MB. ENJOY! PS: nu am vazut sa mai fi fost pus. Daca a mai fost, imi cer scuze, dar stiu ca toata lumea il cauta (sau aproape toata lumea ) screenshot cu coperta LE: contine si un supliment Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 salutare! Doar ce am venit din concediu, 2000km facuti cu masina pe la munte si alti vre-o 500 la sfarsitul perioadei cu motoreta la mare... Dupa plimbarea la malul marii am venit cu cateva lucruri care trebuiesc rezolvate: un parbriz, pentru ca vn750-ul are o pozitie cam inalta la condus si eu la 1.85 cam iau tot vantul in piept, si niste coburi, pt ca soatza mea m-a injurat mai tot drumul(in gand) datorita rucsacului pe care l-a purtat in spate... O sa incep cu un parbriz mai mic, am gasit unele pe louis la vre-o 15 euroi doar pe care o sa-l adaptez sa vedem ce iese si cu niste suporti pentru coburi pe care o sa-i mesteresc eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Poti sa pui suporti de VN 800,se potrivesc la distantza intre gauri.Eu am coburi mari,de 19 litri,si tot n-ajung .Poti sa-i pui si-un portbagaj. Parbriz mic...vezi sa nu-ti arunce curentul de aer si mai rau...Mai ales ca iesti si inalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Ce faci tu cu 19 litri ma? Sau nu-ti mai iei cort, si dormi intr-unul din ele? Da, stiu, sa-mi mai tac pyzda asta de gura. Hi,hi...De chinezi transati,n-ai auzit? Una din genti e aproape umpluta numai cu salteaua pneumatica,plus pompa...Pasagera(una din ele ) mai are si ea ceva tzoale de schimb,et voila ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Hi,hi...De chinezi transati,n-ai auzit? Una din genti e aproape umpluta numai cu salteaua pneumatica,plus pompa...Pasagera(una din ele ) mai are si ea ceva tzoale de schimb,et voila ... sange, sange Cari orci cu vulcanul, cu en-ul, important e sa ai o pasagera... o prind eu p-aia, sa vezi ce ii dau la forrest gumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 (editat) si inca ceva... trebuie sa schimb si ghidonul cu unul mai scund, dar nici drag bar parca n-as vrea, Darian ce-mi recomanzi? multzam Editat August 30, 2007 de yknot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Bah, sunt in concediu, ma doare in pix si ma motorizez toata ziua. Se simte haiparu in ture joase si medii, tobele "face" to(n)ti banii. Hai ca va pupa tata, scriem de luni, cand ne intoarcem din conced, ca e scump rau netu asta vireles//adicatelea uaireles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Hai ca va pupa tata, scriem de luni, cand ne intoarcem din conced, Iar miercuri poate te Arcuiesti oleaca, sa-ti admiram live giucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat August 30, 2007 Share Postat August 30, 2007 Craiule. <small>--- Mesaj completat în 30 Aug 2007 18:46 -------------</small><br/>Ti-ai luat si EN? * Pai daca fomeile vrea EN!... 3 dintr-o lovitura! ...aviz amatorilor Darian e crai inainte de dealer e-bay, de vulcanist, de croitor, de stapan de catei, ..de orice!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Care-i faza cu bujiile calde si alea reci? Ce face fiecare mai abitir decat celelalte? Dom' profesor Sorinescu Vulcanescu, aveti cuvantul. Am picat examenul de bujii, dau restanta acuma, in toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Hai ca ma dau eu destept...Bujiile RECI se folosesc mai ales vara cand e mai cald,in general.Evident ca cele CALDE ,invers. E...?! Nu mi-am luat si EN,e doar de-mprumut.In fine,Vulcanu' e la reparat. De restul de comentarii malitioase, ma fac ca nu vad ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat August 31, 2007 Share Postat August 31, 2007 Hai ca ma dau eu destept...Bujiile RECI se folosesc mai ales vara cand e mai cald,in general.Evident ca cele CALDE ,invers. E...?! Asta o stiam si eu, dar se pare ca nu-i chiar asa, nu stiu pe unde am citit. Ce stiu sigur e ca alea calde dau scanteie mai puternica - dar nu stiu daca asta inseamna mai mare, mai luminoasa, sau mai fierbinte. PS Gata, Vulcanul meu are acum culoarea negru mat. Poze voi pune dupa ce imi face si darian shaua, sa vedeti minunea in integralitatea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.