Johny_Test Postat Aprilie 19, 2021 Autor Share Postat Aprilie 19, 2021 Acum 3 ore, superbec a spus: pai asta e problema, intelegi cuvintele , problemele apar cand incerci sa dezlusesti cate o propozitie intreaga. bagatorii de seama polueaza mai rau ca VW , sper ca nu ai pierdut esentialul printre aberatii si segmentari Nu am pierdut esentialul, motocicleta se afla la mecanic urmând sa aflu diagnosticul de compresie, eventuala curatare de carburator dacă are compresie și poate o înlocuire de robinet ca sigur nu este conform pentru ca a fost ales de mine :)) din prostia mea l-am cumpărat ieșire de alimentare de 6mm și originalul este cu 8mm ieșirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 @Nguyen , e laudabil, chiar surprinzator sa stii ca nu se stricau de la GPL. Ceea ce nu stii tu insa este de ce se stricau. Cum nu stii nici de ce nu s-au dus scaunele supapelor la masina lui taica-tu. Si nici nu o sa iti spun. Te las cu convingerea ca de la amestec sarac. Apropo, Dacia mea cu pricina era modelul cu injectie monopunct. Cum draqu avea amestec sarac asta doar tu stii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Aprilie 19, 2021 Autor Share Postat Aprilie 19, 2021 Din prima constatare aflu ca pe un cilindru are compresie de 8 si pe celalalt de 6,urmeaza o reglare la supape + curatat si sincronizat carburatoarele apoi vedem ce urmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Acum 33 minute, Silver Arrow a spus: @Nguyen , e laudabil, chiar surprinzator sa stii ca nu se stricau de la GPL. Ceea ce nu stii tu insa este de ce se stricau. Silvere, scaunele de supapa se uzeaza rar, ele se pot uza prematur doar de la exploatare si reparatie neconforma. In rest scaunul de supapa este una dintre cele mai rezistente piese din motor. Restul sunt fabulatii si pareri de diletanti. Acum 33 minute, Silver Arrow a spus: Si nici nu o sa iti spun. Chiar te rog sa nu-mi spui, nu ar fi decat o alta prostie cum era aia ca pe GPL motorul merge uscat. Acum 33 minute, Silver Arrow a spus: Apropo, Dacia mea cu pricina era modelul cu injectie monopunct. Cum draqu avea amestec sarac asta doar tu stii. Ce legatura are cotezul tau monopunct cu discutia despre GPL? Apropo, acum imi dau seama ca nu am specificat ca cei peste 150.000km erau parcursi pe GPL si ca chiulasa la acel moment nu era noua iar per total setul motor a rezistat 220.000km iar la acest numar de km avea un consum acceptabil de ulei. E drept ca era set Borgo... Acum 4 ore, einstein1984 a spus: La dacia 1310 luai teava de sonda pt camasi Teava de sonda nu era buna, manca rapid segmentii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 19, 2021 Share Postat Aprilie 19, 2021 Acum 8 minute, Nguyen a spus: Silvere, scaunele de supapa se uzeaza rar, ele se pot uza prematur doar de la exploatare si reparatie neconforma. In rest scaunul de supapa este una dintre cele mai rezistente piese din motor. Restul sunt fabulatii si pareri de diletanti. Chiar te rog sa nu-mi spui, nu ar fi decat o alta prostie cum era aia ca pe GPL motorul merge uscat. Ce legatura are cotezul tau monopunct cu discutia despre GPL? Scaunele se stricau si cu motorul functionand pe benzina. Ce facem acuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 Acum 10 ore, Silver Arrow a spus: Scaunele se stricau si cu motorul functionand pe benzina. Ce facem acuma? Orice piesa se uzeaza la un moment dat, problema este cand se uzeaza prematur, ti-am dat explicatia mai. Nu mai face pe desteptul, eu inca mai repar ocazional motoare in timp ce tu o dai cu teoria. Acum 9 ore, easy ride on! a spus: Talerul de supapa ("palaria"), nu scaunul. Ultimul se mai supune si rectificarii. Easy, iar ai gustat ceva si nu mai intelegi ce citesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 (editat) Acum 2 ore, Nguyen a spus: Orice piesa se uzeaza la un moment dat, problema este cand se uzeaza prematur, ti-am dat explicatia mai. Nu mai face pe desteptul, eu inca mai repar ocazional motoare in timp ce tu o dai cu teoria. Foarte bine ca repari. Vorba cantecului: da-i inainte cu tupeu. Ai dat o explicatie, doar ca nu este cea corecta. Mai da pe goagal. Daca nu o sa dai de explicatie pe net poate o sa iti trimit si explicatia. Dar pina atunci, mai da cu sarci..... Si am un indiciu: in povestile de mai sus se afla explicatia corecta, doar ca cine stie pricepe, care nu tot da pe goalgal Editat Aprilie 20, 2021 de Silver Arrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 Acum 48 minute, Silver Arrow a spus: Si am un indiciu: in povestile de mai sus se afla explicatia corecta, doar ca cine stie pricepe, care nu tot da pe goalgal Explicatia corecta e cea data de mine, tu vorbesti din carti si habar n-ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 Acum 43 minute, Nguyen a spus: Explicatia corecta e cea data de mine, tu vorbesti din carti si habar n-ai. AMIN! Nu vrei sa afli, ramai sanatos. Oprim discutia. Daca ai ceva de spus omului cu topicul, te rog sa o faci, daca nu da-i din bariera sus/jos ca asta iti iese bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 Acum 14 ore, Johny_Test a spus: Din prima constatare aflu ca pe un cilindru are compresie de 8 si pe celalalt de 6,urmeaza o reglare la supape + curatat si sincronizat carburatoarele apoi vedem ce urmeaza. trebuia sa-ti faca si leak down test , dura 10 minute in plus dupa testul de compresie , afla sigur daca lipsa compresiei provine de la supape/joc sau segmenti/piston/camasi sau garnitura chiulasa .. altfel poti da banii pe manopera reglat supape si minune, tot n-are compresie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Aprilie 20, 2021 Autor Share Postat Aprilie 20, 2021 Apa nu creste peste limita normala sa Suspectez garnitura de chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 Acum 6 ore, Silver Arrow a spus: Daca ai ceva de spus Sa nu uiti sa bei laptic cald inainte de culcare si sa-ti bagi vata in urechi ca sa nu te traga curentul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fressko Postat Aprilie 20, 2021 Share Postat Aprilie 20, 2021 (editat) bre, voi va plictisiti rau. Vezi ce ai pornit cu topicul tau Mi se pare incredibil ca in Romania anului 2021 inca se vorbeste de segmentarea unui gpz in curti particulare Sfatul meu: daca e de segmentat (bietul motor, ce i-au facut???), du-l la un mecanic serios, daca moto are valoare sentimentala. Daca nu, da-l cu rabdare pe piese, vei scoate de 3 ori pretul de piata al unui antic GPZ 500... my 2 cents. ps. sper ca nu i-am triggeruit prea tare pe oldtimerii ce au invatat mecanica pe Simson AWO Editat Aprilie 20, 2021 de fressko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johny_Test Postat Aprilie 22, 2021 Autor Share Postat Aprilie 22, 2021 La 21.04.2021 la 0:21, fressko a spus: bre, voi va plictisiti rau. Vezi ce ai pornit cu topicul tau Mi se pare incredibil ca in Romania anului 2021 inca se vorbeste de segmentarea unui gpz in curti particulare Sfatul meu: daca e de segmentat (bietul motor, ce i-au facut???), du-l la un mecanic serios, daca moto are valoare sentimentala. Daca nu, da-l cu rabdare pe piese, vei scoate de 3 ori pretul de piata al unui antic GPZ 500... my 2 cents. ps. sper ca nu i-am triggeruit prea tare pe oldtimerii ce au invatat mecanica pe Simson AWO Pana la urma copresie nu prea mai are,mai merge dar uneori intr-un piston in alte ori in 2 ,inca mai trag umpic de el apoi il dezmembrez ca alte variante nu am .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 22, 2021 Share Postat Aprilie 22, 2021 Cu vreo 300 de euro cumperi un motor de GPZ sau ER5 sau KLE500 cu totul si in mintile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.