Sari la conținut

Nelămurire Gpz 500


Postări Recomandate

Bună dimineața, o întrebare care ma cam macină, am dus motocicleta la mecanic din cauza unor probleme mici la alimentare, intrebarea ar fii, dacă nu e problema de alimentare sau aprindere și este ceva pe partea de motor și trebuie segmentat, se mai găsesc segmenți la model asta de kawasaki gpz 500 44kw anul 2000 60 cai? Îmi cer scuze dacă am greșit topic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un motor relativ recent la care piesele se gasesc si se potrivesc si de la alte modele. Sunt aceeasi segmenti ca la Vulcan-ul pana in 2009, de exemplu.

 

Aici ai codul piesei, varainta standard e 13008-1084:

https://www.pieces-kawa.com/kawasaki-moto/500-MOTOS/2000/GPZ500S/EX500-E7/CYLINDRE-PISTON/5001825/B_05/0/2173

 

Si cauti dupa cod pe net. E plin ebay-ul, probabil daca intrebi si la importatorii romani aduc si ei. 

Dealerul oficial Kawa e unitedmotors.ro, eu as incepe o intrebare la ei, direct.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, easy ride on! a spus:

Problema este că după un număr de câteva mii de Km, prin uzură, orice cilindru devine oval. Respectiv nu se pot monta segmenţi noi (circulari) pe un cilindru ovalizat (de uzură) pentru că vor exista pierderi şi mai mari de compresie prin neetanşeităţi. Soluţia este alezarea / honuirea şi un set la cota de reparaţie.

?

Adică 360 lei pe set de reparatie 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 ore, Johny_Test a spus:

Bună dimineața, o întrebare care ma cam macină, am dus motocicleta la mecanic din cauza unor probleme mici la alimentare, intrebarea ar fii, dacă nu e problema de alimentare sau aprindere și este ceva pe partea de motor și trebuie segmentat, se mai găsesc segmenți la model asta de kawasaki gpz 500 44kw anul 2000 60 cai? Îmi cer scuze dacă am greșit topic. 

Gasesti pe original la United. Sub 100 e setul pentru ambele pistoane. Cel putin asa a fost acum vreo 7 ani cand l-am segmentat pe al meu.

Acum 10 ore, easy ride on! a spus:

Problema este că după un număr de câteva mii de Km, prin uzură, orice cilindru devine oval. Respectiv nu se pot monta segmenţi noi (circulari) pe un cilindru ovalizat (de uzură) pentru că vor exista pierderi şi mai mari de compresie prin neetanşeităţi. Soluţia este alezarea / honuirea şi un set la cota de reparaţie.

?

L-am segmentat pe al meu pe la 100.000 km si era brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a explicat partial easyride, nu exista segmentare in mecanica, era o tiganie care se facea la dacia 1300 si NU FUNCTIONA !

 

deci, lasa mecanicul sa constate... test compresie si leak down ... daca nu iese cum trebuie faci reparatie sau schimbi tot motorul cu altul sh in stare ceva mai buna .. probabil asta vei face

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 33 minute, superbec a spus:

ti-a explicat partial easyride, nu exista segmentare in mecanica, era o tiganie care se facea la dacia 1300 si NU FUNCTIONA !

 

deci, lasa mecanicul sa constate... test compresie si leak down ... daca nu iese cum trebuie faci reparatie sau schimbi tot motorul cu altul sh in stare ceva mai buna .. probabil asta vei face

Salutare! 

Da, ai dreptate, dar la motorul de Dacia 1300 puteai pune camasi noi  👔 (fara cravata si nu de la Braiconf 😂).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, Silver Arrow a spus:

Salutare! 

Da, ai dreptate, dar la motorul de Dacia 1300 puteai pune camasi noi  👔 (fara cravata si nu de la Braiconf 😂).

camasi noi pistoane noi segmenti noi ... poate sa faca asta si la gpz dar costa mai mult decat motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La dracia 1300 luai niște cămăși uzate (franțuzești), le alezai după niște pistoane de 1.4 uzate, puneai un set nou de segmenți și aia era! 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, john17 a spus:

La dracia 1300 luai niște cămăși uzate (franțuzești), le alezai după niște pistoane de 1.4 uzate, puneai un set nou de segmenți și aia era! 

Da, si in plus daca mai puneai o ''chiuloasa'' de la un Volvo 440, alea de au avut motoare de 1,4 de la Reno, faceai motor adevarat.

Am pus o asemenea chiulasa pe o Dacia luata prin 2002, care a avut si GPL. Se duceau draqu scaunele de la supape la chiulasa originala in 5-6000 Km 🤦‍♂️. A mers cu varianta Volvo vreo 150.000 Km si asa am vandut-o.

Pentru orice alte info clare, detaliate si de calitate intrebati pe Nguyen 😂 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, superbec a spus:

ti-a explicat partial easyride, nu exista segmentare in mecanica, era o tiganie care se facea la dacia 1300 si NU FUNCTIONA !

 

deci, lasa mecanicul sa constate... test compresie si leak down ... daca nu iese cum trebuie faci reparatie sau schimbi tot motorul cu altul sh in stare ceva mai buna .. probabil asta vei face

Mecanicul constatase. Masurase ovalizare etc. De atunci a mai incasat cam 75.000 km si merge struna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, easy ride on! a spus:

"In addition to the rings, the cylinder liners themselves wear from all that rubbing. This makes them get wider than they were new and the piston no longer fits tightly enough to form a good seal. At this point it's time for new larger pistons and a re-bore of the cylinder to match the new larger size. They're usually referred to as "1st over-size", "2nd over-size", etc."

https://www.reddit.com/r/motorcycles/comments/hnr9d/replacing_piston_rings/

 

Ai deaqu astia de la Kawasaki vand de nebuni segmenti separat si fara sa fie cota intai sau a doua de reparatie...

Ma rog, fiecare face cum il taie capu, oi fi io mai prost ca am mers inca 75.000 fara niciun simptom de defectiune sau altceva, mobra fiind folosita in permanenta la maxim ce poate motorasul ala de stau prin trafic si prin Bucale si pe afara dupa toti cunoscatorii cu scule de 100 de cai 2018+ care abia se taraie de ma um0lu de nervi.

Si oi fi io prost ca dau sfaturi unuia cu un motor identic cu al meu.

Si o fi si mecanicu prost si altii din industrie cu care am tot vorbit in perioada aia, mecanici, vanzatori, posesori etc.

Toti suntem prosti, desi solutia a fost cea corecta! Sa nu mai faca careva ca mine!

A nu stiu cata oara ma intreb de ce dreaqu ma mai apuc sa scriu pe forumul asta unde prostia a ajuns spre 90% din volum.

Schimbati mobrele cu totu, ca asa zice un baiat pe forum si alt baiat pe un site.

Vaya con dios!

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.04.2021 la 21:28, Speedy.K a spus:

 

Si oi fi io prost ca dau sfaturi

pai ... asta nu e o noutate , i-ai desfacut tu motorul sa masori inainte sa dai sfaturi? de cele mai multe ori nici nu e nevoie sa masori se vede cu ochiul liber daca ai nevoie de camasi/alezare ... daca ai nevoie de camasi sigur iti trebuie si pistoane, deja depasim valoarea motocicletei..binenteles ca uiti de set garnituri, ulei , manopera .. sau i le platesti tu 

 

ca iti functioneaza tie tiribomba cu o tiganie facuta nu e o regula, hai sa reparam lucrurile ca in africa sau india dar sa uitam ca aia o fac de nevoie

 

nu faci decat sa-i dai sperante aiurea si eventual sa cheltuie niste bani pe care oricum nu-i are... cat costa un motor sh de gpz? 100-200E? in 2-3 ore ti-l monteaza si alexen

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, superbec a spus:

pai ... asta nu e o noutate , i-ai desfacut tu motorul sa masori inainte sa dai sfaturi? de cele mai multe ori nici nu e nevoie sa masori se vede cu ochiul liber daca ai nevoie de camasi/alezare ... daca ai nevoie de camasi sigur iti trebuie si pistoane, deja depasim valoarea motocicletei..binenteles ca uiti de set garnituri, ulei , manopera .. sau i le platesti tu 

 

ca iti functioneaza tie tiribomba cu o tiganie facuta nu e o regula, hai sa reparam lucrurile ca in africa sau india dar sa uitam ca aia o fac de nevoie

 

nu faci decat sa-i dai sperante aiurea si eventual sa cheltuie niste bani pe care oricum nu-i are... cat costa un motor sh de gpz? 100-200E? in 2-3 ore ti-l monteaza si alexen

 

 

Pai tocmai ce ti-am zis mai sus ca a fost desfacut si masurat cum trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, Speedy.K a spus:

Pai tocmai ce ti-am zis mai sus ca a fost desfacut si masurat cum trebuie.

eu inteleg ca analfabetismul functional este o problema generala dar se pare ca tu il cultivi ...

 

p.s. vorbeam despre motorul lui, al tau sigur e impecabil si mai merge 2-300k km cu inca un set de segmenti 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, superbec a spus:

eu inteleg ca analfabetismul functional este o problema generala dar se pare ca tu il cultivi ...

 

p.s. vorbeam despre motorul lui, al tau sigur e impecabil si mai merge 2-300k km cu inca un set de segmenti 

Si cam ce cuvinte n-am inteles io?! Cand o expresie sau o locutiune poate fi interpretata in mai multe feluri se recomanda o formulare fara echivoc. Deci mai subtire cu analfebetismu' pe scari.

1 oră în urmă, Johny_Test a spus:

Nu va certați băieți, mtumesc ca ma ajutați cu răspunsuri va respect pentru asta dar nu e motiv de cearta care știe mai multe lucruri fata de celalalt. 

Raspunsul corect: se ia mobra, se duce la un service autorizat, se constata si se inlocuieste ce e de inlocuit. Daca merita. Daca nu se aplica varianta Bec: schimbi propulsorul cu totu'. Sau si mai SuperBec: se schimba mobra cu una noua, fabricatie 2022 daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Speedy.K a spus:

Si cam ce cuvinte n-am inteles io?!

pai asta e problema, intelegi cuvintele , problemele apar cand incerci sa dezlusesti cate o propozitie intreaga.

Acum 3 ore, Johny_Test a spus:

Nu va certați băieți, mtumesc ca ma ajutați cu răspunsuri va respect pentru asta dar nu e motiv de cearta care știe mai multe lucruri fata de celalalt. 

 bagatorii de seama polueaza mai rau ca VW , sper ca nu ai pierdut esentialul printre aberatii si segmentari 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Johny_Test said:

Nu va certați băieți, mtumesc ca ma ajutați cu răspunsuri va respect pentru asta dar nu e motiv de cearta care știe mai multe lucruri fata de celalalt. 

Vezi că au spus unii băieți mai devreme, găsești la United Motors.

Dacă erai din București sau de lângă puteai merge și pentru operațiune, era Mașinuță acolo, chiar dacă el nu e așa de cunoscător ca @superbec, cred că se băga la o reparație din asta de băgători de seamă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.04.2021 la 15:07, Silver Arrow a spus:

Da, si in plus daca mai puneai o ''chiuloasa'' de la un Volvo 440, alea de au avut motoare de 1,4 de la Reno, faceai motor adevarat.

Am pus o asemenea chiulasa pe o Dacia luata prin 2002, care a avut si GPL. Se duceau draqu scaunele de la supape la chiulasa originala in 5-6000 Km 🤦‍♂️. A mers cu varianta Volvo vreo 150.000 Km si asa am vandut-o.

Pentru orice alte info clare, detaliate si de calitate intrebati pe Nguyen 😂 

 

Sa o luam usurel, chiulasele la Dacia nu erau un punct slab in schimb un ax cu came de Renault putea sa faca diferenta. Scaunele de supape si supapele nu se uzau prematur de la GPL, este un mit si de vina erau de fapt reglajele proaste (amestec sarac) si lipsa de avans la aprindere care puteau sa prajeasca scaunele si supapele dar aceste cazuri erau relativ rare. Ca sa intelegi mai bine bosorogule tatal meu a mers peste 150.000km cu chiulasa originala de 1300 si cand a vandut masina inca era perfect functionala. Se vede ca ai reparat la viata ta doar masinile personale, adica cunostinte fix-pix.

La 16.04.2021 la 12:59, superbec a spus:

i-a explicat partial easyride, nu exista segmentare in mecanica, era o tiganie care se facea la dacia 1300 si NU FUNCTIONA !

 

Segmentarea sau schimbarea de segmenti se face doar daca in urma masuratorilor cu ceas comparator (nu unghia) rezulta ca cilindrii nu au ovalitate. Daca nu stii nu mai clampani ca-i prostesti si pe altii.

La 16.04.2021 la 14:51, john17 a spus:

La dracia 1300 luai niște cămăși uzate (franțuzești), le alezai după niște pistoane de 1.4 uzate, puneai un set nou de segmenți și aia era! 

 

Te pisai pe ele de pistoane de 1.4, trebuiau pistoane de Oltcit facute la Slatina cu cap drept, erau mai rezistente pe fusta fata de astea de Dacia.

Acum 18 minute, The Flying Dutchman a spus:

era Mașinuță acolo, chiar dacă el nu e așa de cunoscător ca @superbec

 

Masinuta sau superbec tot aia e, niste diletanti. A venit candva unul la mine cu o bicla simpla care avea o problema, fusese la Masinuta si ala nu i-a dat de cap, zicea s-a chinuit la ea doua zile si ca nu stia ce sa-i mai faca. Intr-o ora i-am spus defectul si ce piese trebuie sa comande... pwla mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...