Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Ai schimbat suspensia spate si la a doua sau nu a fost nevoie? Intre timp ai mai schimbat si altceva pe motocicleta ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 455
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 59 minute, AdrianB1 a spus:

Ai schimbat suspensia spate si la a doua sau nu a fost nevoie? Intre timp ai mai schimbat si altceva pe motocicleta ta?

La a doua am facut impreuna cu un prieten o modificare pe suspensia originala. Am dat o gaura in compartimentul de sus unde sta azotul si am pus o valva ca sa putem incarca cu azot si am schimbat uleiul. De fapt prietenul meu a facut toate astea. El oricum maninca suspensii pe pâine la fiecare prânz. A pus ulei 5w in locul celui original si pe rebound a mai pus 2 saibe in plus in hidraulica. Dupa aia a incarcat cu azot la 10 bari. S-a schimbat suspensia incredibil de mult. Nu mai e pogo-stick. 
De schimbat am mai schimbat pe ambele motoare scaritele, am pus unele mai late si colorate in rosu, am schimbat manetele cu unele foldabile tot rosii.  Am pus si protectii de cadru, ca se zgârie de la cizme si e pacat, ca apoi rugineste acolo. Toate le-am luat de pe ebay cu origini din China. E de fapt doar “pimp my ride”, nu ca ar fi necesar. Oricum un set de manete de rezerva cu tine nu strica. In special de ambreiaj, ca daca rupi frina te mai descurci cu cea de pe spate. Dar daca rupi ambreiajul, stai si râzi de unul singur, mai ales daca esti in padure. Mi-am construit la ambele motoare toate fierariile de pe ele: suport top-case, suporti genti laterale, crash-bar. Sa le cumperi trebuie sa-ti vinzi un rinichi, ca au pret de cocaina. Eu am avut posibilitatea sa mi le fac singur. Fiica-mea a zis ca sunt un adevarat mester. 😁. Am mai pus niste surse de curent cu mufe USB, dar tensiunea am luat-o de pe mufa auxiliara ce se gaseste pe carena din stinga fata. A trebuit sa comand un cablu conector care sa se potriveasca cu mufa respectiva. N-am vrut sa leg direct la bornele bateriei eventualii consumatori. Si cablul  e tot din “chinesium” facut. Si am mai montat un set de mansoane incalzite pe al meu. Sunt bune ele cind e frig, dar nu au o ergonomie adecvata. Parca tin 2 sticle de bere in mâini, asa de groase sunt. Si nu-s chinezarii , ci “super varianta adventure” de la Oxford, aia cu sistem inteligent de control. S-ar putea pina la urma sa renunt la ele. Pe al lui fiica-mea am montat kit de coborire de la Koubalink de 1,5 inch si un prieten a modificat šaua. A coborit-o cam 4 cm. Per total motorul a venit mai jos vreo 7-8 cm, asa ca acum e ok pt ea, nu mai face balet. A pierdut un pic din garda la sol , dar asta este, e un compromis acceptabil. Per total eu sunt super multumit de motocicleta asta. Am deja vreo 6500 km facuti cu ea din toamna si de fiecare data cind ies, cînt de unul singur in casca, asa de mult imi place. 

Editat de textoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, textoru said:

La a doua am facut impreuna cu un prieten o modificare pe suspensia originala. Am dat o gaura in compartimentul de sus unde sta azotul si am pus o valva ca sa putem incarca cu azot si am schimbat uleiul. De fapt prietenul meu a facut toate astea. El oricum maninca suspensii pe pâine la fiecare prânz. A pus ulei 5w in locul celui original si pe rebound a mai pus 2 saibe in plus in hidraulica. Dupa aia a incarcat cu azot la 10 bari. S-a schimbat suspensia incredibil de mult. Nu mai e pogo-stick. 
De schimbat am mai schimbat pe ambele motoare scaritele, am pus unele mai late si colorate in rosu, am schimbat manetele cu unele foldabile tot rosii.  Am pus si protectii de cadru, ca se zgârie de la cizme si e pacat, ca apoi rugineste acolo. Toate le-am luat de pe ebay cu origini din China. E de fapt doar “pimp my ride”, nu ca ar fi necesar. Oricum un set de manete de rezerva cu tine nu strica. In special de ambreiaj, ca daca rupi frina te mai descurci cu cea de pe spate. Dar daca rupi ambreiajul, stai si râzi de unul singur, mai ales daca esti in padure. Mi-am construit la ambele motoare toate fierariile de pe ele: suport top-case, suporti genti laterale, crash-bar. Sa le cumperi trebuie sa-ti vinzi un rinichi, ca au pret de cocaina. Eu am avut posibilitatea sa mi le fac singur. Fiica-mea a zis ca sunt un adevarat mester. 😁. Am mai pus niste surse de curent cu mufe USB, dar tensiunea am luat-o de pe mufa auxiliara ce se gaseste pe carena din stinga fata. A trebuit sa comand un cablu conector care sa se potriveasca cu mufa respectiva. N-am vrut sa leg direct la bornele bateriei eventualii consumatori. Si cablul  e tot din “chinesium” facut. Si am mai montat un set de mansoane incalzite pe al meu. Sunt bune ele cind e frig, dar nu au o ergonomie adecvata. Parca tin 2 sticle de bere in mâini, asa de groase sunt. Si nu-s chinezarii , ci “super varianta adventure” de la Oxford, aia cu sistem inteligent de control. S-ar putea pina la urma sa renunt la ele. Pe al lui fiica-mea am montat kit de coborire de la Koubalink de 1,5 inch si un prieten a modificat šaua. A coborit-o cam 4 cm. Per total motorul a venit mai jos vreo 7-8 cm, asa ca acum e ok pt ea, nu mai face balet. A pierdut un pic din garda la sol , dar asta este, e un compromis acceptabil. Per total eu sunt super multumit de motocicleta asta. Am deja vreo 6500 km facuti cu ea din toamna si de fiecare data cind ies, cînt de unul singur in casca, asa de mult imi place. 

Hai numa' hai la eveniment. Daca o sa imi permiti, o sa ma urc pe ea sa vad cum se comporta, ca tare ma bate un gand pentru sotia mea. Ne vedem vineri. Salutari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.05.2022 la 21:31, textoru a spus:

Sa vorbesti cu mama ta sa se incalzeasca un pic inainte de a te lua la pocnit ca o sa aiba ceva de munca. Asta e pentru cei ce le stiu pe toate. Chiar pe toate. S-au dat cu tot ce exista pe 2 roti si au o parere completa si complexa despre tot. 

47225F5C-33DF-4A71-8F97-96D2E8FFD4D9.jpeg

733985E1-AC3E-4855-8C43-98CB32A7350F.jpeg

Fără supărare, dar că pui două poze dintre care una pe asfalt nu înseamnă că exploatezi crf-ul în mediul pentru care a fost conceput. Am pus și eu topcase pe BMW G650X Challenge, care are cam aceeași destinație și îți zic că e de cacao. La enduroaice codița e prea sus, subdimensionată pentru a căra greutate în consolă și când îi dai vârtos pe off-road se bâțâie topcaseul ăla ca toți dracii. Suspensia e prea amplă și ai niște dezbateri colosale. Cam tot ce e prin topcase are de suferit. Da, pot înțelege că oamenii vor să încerce și experiența off-road pe două roți și d-aia se desprind cu greu de vechile obiceiuri. Până acum câțiva ani dacă n-aveai 3 cutii de la Heavy Duty, sau originale BMW, nu existai. Cu timpul oamenii au văzut că nu e combinație și d-aia piața de bagaje softbag dedicate off-road a înflorit. 

Eu, unul am făcut jumătate de TET cu bagaje, dar unul singur tip banană, gen Giantloop Coyote. Ideea e să strângi tot ce vrei să iei cu tine și să începi să filtrezi. Să pui în bagaj doar ce ai strict nevoie și să lași acasă restul. Mai ales chestiile grele. Dual-sport înseamnă mai mult decât un forestier ușor, un drum de câmpie, etc.. Dar asta e doar opinia mea. Nu le știu pe toate, le știu bine însă pe cele de care m-am lovit. Uneori și mie îmi place să mă piș contra vântului, dar mai fur și din experiența altora mai hârșâiți decât mine pe off-road. Ceea ce vă recomand și vouă ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Nu stiu de ce exista discutia asta si atat de incrancenata. Mie mi se pare perfect normal sa pui un topcase cand mergi pe sosea, e mai comod si ceva mai sigur decat un sac impermeabil legat cu corzi daca vrei sa opresti la benzinarie pentru un suc si o vizita la WC. L-as da jos cand as iesi de pe asfalt. Pentru mine o asemenea motocicleta ar insemna 2 lucruri:

1. ma duc pana in Bucovina pe sosea, cu niste bagaj cu care sa ma descurc la destinatie, pe care il dau jos si ma dau prin muntii Suhardului si Calimani, apoi pun bagajul la loc pe moto si ma intorc in Bucuresti

2. ma duc pana la birou si inapoi, cu un laptop in topcase pe care il iau cand intru in cladire si las casca si manusile in loc, apoi procedez invers la intoarcere. Mi-ar fi mai simplu decat cu FZ-6 prin traficul din Bucuresti, consum mai mic, poluare mai putina etc.

 

Asta e doar teoretic pentru ca nu am un CRF 300, dar ma bate gandul. Din pacate L nu e in stoc pana in august, Rally ar fi dar nu am confirmare 100%.

 

Am avut genti textile acum 10 ani pe CBF 600; nu a fost foarte rau, dar de cand am trecut la topcase pe FZ-6 nu imi amintesc sa il fi dat vreodata jos in afara de momentul in care am mai spalat placa pe care e montat. Am facut 2 ture foarte lungi prin Europa cu FZ-6 cu topcase si o geanta impermeabila pe seaua pasagerului, prin Paris ma descurcam mult mai bine decat cei cu genti laterale textile si incomparabil mai bine decat prietenul cu BMW-ul cu clasicele cutii de aluminiu de vreo 45 de litri bucata. Poate gresesc eu, dar imi place ideea de topcase pe sosea pentru comoditate. Daca nu, as prefera un rack pe care sa pun geanta, mi se pare mai simplu de legat si dezlegat, am avut asa ceva pe CB 500 si am carat pe rack pana si un sac de ciment sau adeziv de 20 kg (nu mai tin minte ce era, sunt 15 ani de-atunci) de ma miram de ce am tendinte de wheelie la orice plecare de pe loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, vis-a-vis a spus:Uneori și mie îmi place să mă piș contra vântului, dar mai fur și din experiența altora mai hârșâiți decât mine pe off-road. Ceea ce vă recomand și vouă ;)

Cum zici dumneata maestre. Cum zici dumneata. Cind ai vreme , te invit la o tura cu mine de ce fel de off-road vrei tu. Ca e soft sau hard. De tine depinde. Si dupa tura aia ne-o putem masura fiecare sa vedem care o are mai lunga. Tu alegi clasa de motor. Trebuie doar sa te incadrezi la genul de motoare: BMW F650 GS, Honda CRF 300 sau KTM Freeride 250R. Ne dam impreuna si apoi vorbim. Ce zici? Te bagi? 
Apropos de TET RO, fiica-mea a facut o mare parte din el cu Yamaha MT 03 motor de 660 si culmea e ca avea top-case montat si gume de strada. Ciudat, nu? Vezi ca s-ar putea sa fie destul de harsaita pe off-road si poate ca ai ce sa inveti. Daca nu ma crezi pot sa-ti trimit in privat poze. Iar eu am facut si TET Bosnia dar culmea, tot cu top-case + rollbag pe BMW. Ai dreptate , obiceiurile vechi pier greu, dar experienta se cistiga si mai greu. Dar evident ca dumneata stii chestiile astea, ca doar te-ai lovit de ele. Noi incepatorii ….

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 1 minut, textoru a spus:

Apropos de TET RO, fiica-mea a facut o mare parte din el cu Yamaha MT 03 motor de 660 si culmea e ca avea top-case montat si gume de strada. 

Sunt convins ca se poate, dar nu cred ca e prea distractiv. Am mers si eu destul de mult pe forestiere cu Fazer-ul, dar nu se compara ca grad de dificultate si distractie cu ceva mai offroad. Am facut Transalpina pe CB500 inainte de asfaltare, prin 2008 parca, cu trecut prin rau si o gramada de balti, dar ne-a luat vreo 8 ore o bucata pe care pe CRF as face-o in 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, AdrianB1 a spus:

Sunt convins ca se poate, dar nu cred ca e prea distractiv. Am mers si eu destul de mult pe forestiere cu Fazer-ul, dar nu se compara ca grad de dificultate si distractie cu ceva mai offroad. Am facut Transalpina pe CB500 inainte de asfaltare, prin 2008 parca, cu trecut prin rau si o gramada de balti, dar ne-a luat vreo 8 ore o bucata pe care pe CRF as face-o in 3.

Adrian, ideea e ca noi oamenii suntem diferiti. Totul e chestie de indeminare. Ceea ce pentru unii e chin, pt altii e distractie. Ce pentru unii e enduro pt altii e plimbare in parcare la mall. Ce vreau eu sa spun, este faptul ca Honda CRF 300 L sau Rally NU ESTE motocicleta de enduro. Este in schimb un motor spectacol sa calatoresti cu el, sa faci “descopery” cu el indiferent daca e uscat sau ud pe jos, sa te bucuri de peisaj cu el . Dar nu e sa faci enduro. Sau mai corect spus: ceea ce inteleg eu prin termenul “enduro”. Pentru mine enduro inseamna : urcari abrupte, butuci sariti, mers pe pâraie, parcurs 1 km in 2 ore si slabit 2 kile, ca sâmbata trecuta. Asa ceva nu o sa faci cu Honda. Doar daca nu esti Pol Tarres. Daca esti,  atunci o faci cu T700 iar in acest caz 300 L e pistol cu apa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, textoru a spus:

 Ce vreau eu sa spun, este faptul ca Honda CRF 300 L sau Rally NU ESTE motocicleta de enduro. Este in schimb un motor spectacol sa calatoresti cu el, sa faci “descopery” cu el indiferent daca e uscat sau ud pe jos, sa te bucuri de peisaj cu el . Dar nu e sa faci enduro. Sau mai corect spus: ceea ce inteleg eu prin termenul “enduro”. Pentru mine enduro inseamna : urcari abrupte, butuci sariti, mers pe pâraie, parcurs 1 km in 2 ore si slabit 2 kile, ca sâmbata trecuta. Asa ceva nu o sa faci cu Honda. Doar daca nu esti Pol Tarres. Daca esti,  atunci o faci cu T700 iar in acest caz 300 L e pistol cu apa. 

Și mersul pe forestier, prin pădure, pe vârf de dealuri, pe poteci neasfaltate, pe TET și asa mai departe cum se cheamă dacă nu ENDURO??? 

Ti-am mai zis mai sus dar se pare ca tu ești încăpățânat și tot o dai ca crf nu este motor de enduro. Am zis clar ca enduro este pe mai multe categorii, hard, soft, etc. 

CRF este un motor perfect de SOFT enduro, sa mergi peste tot cu el (unde te țin cohones). 

Nu a zis nimeni ca face urcări de 45 grade și concursuri prin pădure sau pe dealuri, este sa poți sa explorezi orice, oriunde. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Garcya a spus:

Și mersul pe forestier, prin pădure, pe vârf de dealuri, pe poteci neasfaltate, pe TET și asa mai departe cum se cheamă dacă nu ENDURO??? 

Ti-am mai zis mai sus dar se pare ca tu ești încăpățânat și tot o dai ca crf nu este motor de enduro. Am zis clar ca enduro este pe mai multe categorii, hard, soft, etc. 

CRF este un motor perfect de SOFT enduro, sa mergi peste tot cu el (unde te țin cohones). 

Nu a zis nimeni ca face urcări de 45 grade și concursuri prin pădure sau pe dealuri, este sa poți sa explorezi orice, oriunde. 

Bine, OK, asa este. My bad! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Cred ca e mai multa drama decat e cazul, intelegem pana la urma ce zic ceilalti. Ca se numeste enduro sau nu, ca e soft sau hard enduro, ca e plimbare pe forestiere sau TET, nu conteaza numele, conteaza daca e distractiv si avem cu ce sa o facem.

 

Inca o intrebare: pe unde se gasesc in Romania cauciucuri care sa se potriveasca? Ma gandeam sa iau un set de sosea pentru mers prin Bucuresti sau din Bucuresti in Bucovina si inapoi si acolo sa tin un set doar pentru offroad. Am vazut recomandari de cauciucuri - Dunlop D606, Michelin AC10, Pirelli MT-16 sau MT-21, Continental TKC - dar nu stiu daca se gasesc in Romania sau trebuie comandate din afara si nu stiu ce cauciucuri de sosea s-ar potrivi. Sau nu are sens pentru ca alea de fabrica sunt suficient de bune pentru asfalt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, AdrianB1 a spus:

Cred ca e mai multa drama decat e cazul, intelegem pana la urma ce zic ceilalti. Ca se numeste enduro sau nu, ca e soft sau hard enduro, ca e plimbare pe forestiere sau TET, nu conteaza numele, conteaza daca e distractiv si avem cu ce sa o facem.

 

Inca o intrebare: pe unde se gasesc in Romania cauciucuri care sa se potriveasca? Ma gandeam sa iau un set de sosea pentru mers prin Bucuresti sau din Bucuresti in Bucovina si inapoi si acolo sa tin un set doar pentru offroad. Am vazut recomandari de cauciucuri - Dunlop D606, Michelin AC10, Pirelli MT-16 sau MT-21, Continental TKC - dar nu stiu daca se gasesc in Romania sau trebuie comandate din afara si nu stiu ce cauciucuri de sosea s-ar potrivi. Sau nu are sens pentru ca alea de fabrica sunt suficient de bune pentru asfalt?

Cele de fabrica sunt dezastru de mers pe asfalt, sunt cauciucuri 100% de enduro, cramponate 100%

Ceva mixt ar fi ideal. 

Câteva pagini mai înainte s-a discutat despre cauciucuri și dimensiuni. 

Găsești orice vrei și la furnizori în România, nu merită aduse de afara. Preturile la cauciucuri sunt la fel peste tot. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Ceva e ciudat, am mers recent cu cauciucurile de fabrica si nu erau 100% offroad, erau mixte. Era motocicleta de test drive si mi-au confirmat ca e full stock, nici o modificare, cauciucurile aratau noi, moto avea sub 100 km pe bord. Din pacate nu m-am uitat sa vad ce scrie pe ele. Moto era L, nu Rally, nu stiu daca vin cu aceleasi cauciucuri.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea, Rally a venit cu cauciucuri full cross. 

Daca era moto de test poate au pus alte cauciucuri, considerând ca nu e "safe" sa se dea lumea pe asfalt cu cauciucuri de Cross. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus combinația cea mai lăudată pe advrider, MT31 pe față, D606 pe spate. Ține bine pe asfalt, dar tot cramponate sunt. Dacă dai tare în frâna față, crampoanele se tocesc cu vârf spre spate, spatele se tocește văzând cu ochii. Din București în Sighetu Marmației făcut dintr-o bucată, se cam vedea uzura. Pe off-road te poți baza dar nu sunt ca niște Mitasuri agresive. Pe spate am să încerc Shinko cheatter. D606 mi se pare cam scump. Un înlocuitor decent ar fi Mitas E09. Foarte longeviv, dar nu la fel de aderent. Dacă ții mobra mai mult pe asfalt, poți pune orice cauciuc cu urme de crampoane. Dacă vrei off-road să nu te doară capul, cauciucuri de cross direct. C17, C18. Le schimbi mai des că nu sunt așa scumpe. Acum depinde de doza de nebunie a fiecăruia, cât de confortabil îi e cu crampoanele pe asfalt. Trebuie să iei în calcul că viteza de navetă scade, o medie chiar și sub 100 km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator AdrianB1

Am aflat ce contine trusa de scule la motocicletele astea: 2 imbusuri, o cheie fixa, o surubelnita si un extractor de sigurante. E suficient pentru ceva?

 

In caz de pana ce chei trebuie pentru dat jos o roata? Dar leviere? De unde se pot cumpara niste leviere care sa incapa in cutia de la trusa de scule?

 

Si de unde cumparati camere?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

A observat cineva ca reviziile sunt doar recomandate a se face la un dealer, dar nu e obligatoriu, si ca pentru majoritatea e explicit mentionat ca se pot face acasa?

 

In cele 5-6 carti in diverse limbi toate operatiunile se pot face acasa, in cea romaneasca sunt doar 2 care trebuie facute in service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, AdrianB1 a spus:

Si de unde cumparati camere?

anvelopemoto.eu

Eu am levierele astea de la Buzzetti dar nu se mai fabrică. Am demontat și cauciuc de mașină cu ele. Poate găsești ceva similar, sunt cât palma. 

image.thumb.png.f1ff9ec05ffac2f9640cdf7b92eacae5.png

Acum 16 ore, AdrianB1 a spus:

In caz de pana ce chei trebuie pentru dat jos o roata? Dar leviere?

Pentru Honda XR am luat doua leviere d-astea din aluminiu. Sunt foarte ușoare și am și cheie pentru roata fată și spate...

image.thumb.png.bbac236c981b6a2b7467f8afdb94cccd.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din America... Dar am luat mai multe chestii într-o tranșă, astea au fost mărunțiș...

Cred că sunt și pe la noi, dacă nu, sigur pe aliexpress.

Mamă, ce scoruri...

https://www.aliexpress.com/item/32890648881.html

Acum 7 minute, vis-a-vis a spus:

Din America...

https://www.rockymountainatvmc.com/parts/tusk-aluminum-tire-iron-with-axle-wrench-kit-p?v=606

 

Dacă ai răbdare, poți arunca un ochi pe topicul ăsta... Eu mă uit mai mult la poze și apoi citesc dacă pare ceva interesant. :D

https://www.advrider.com/f/threads/the-toolkit-thread.262998/

E clar că în trusă trebuie o cheie reglabilă tip mops de la Knipex. Pare cea mai miez sculă universală...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

OK, am avut ocazia sa fac ~250 km cu o Rally in ultimele 2 zile, aproape toti pe sosea. Aproape 200 km pe autostrada, vreo 50 km prin oras.

- pe autostrada a fost groaznic pe primii 20 km, am prins aglomeratie mare, eram prin spatele unui TIR, ma flutura vantul in toate directiile, motocicleta e usoara si relativ instabila, pozitia pe motocicleta imi era complet noua si incomfortabila, pe la 5000-5500 rpm motorul nu mergea tocmai rotund, iar oglinzile erau reglate complet aiurea, le reglasem la plecare cand stateam in alta pozitie pe sea. Ultimii 100 km pe autostrada aproape goala, la apus de soare, la 6000 rpm, au fost ok, ma obisnuisem deja. Nu e la fel de comod ca pe Fazerul meu, o depasire nu e la fel de usoara si rapida, dar e ok. Consumul a fost cam 3l/100km, cred (daca am inteles bine ce scrie pe bord). Seaua ma asteptam sa fie mai rea decat e, a fost acceptabila. Protectia la vant nu e zero, dar pe-aproape, la 90 km/h nu pot asculta muzica sau vorbi la telefon decat cu earbuds, ceea ce e nasol, cu Fazerul merge bine pe difuzoare pana pe la 120km/h, iar la 80 km/h faceam audioconferinte cu aia de la serviciu fara sa isi dea seama ca sunt pe motocicleta

- prin oras e extrem de amuzanta. Cam lat ghidonul (normal!) si cam la nivelul oglinzilor de duba, dar e distractiva rau. Daca avea vreo 10-20CP in plus cred ca era de-a dreptul periculoasa, are o manevrabilitate extraordinara si te imbie sa crosetezi traficul. Asa se nasc legendele cu motociclistii satanisti.

- suspensia pe sosea e mult mai buna decat ma asteptam din povestile de groaza auzite. Sau sunt eu prea usor. Ideea e ca pe setarile de fabrica are sag foarte mare, dar nu face ca un pogo stick, nici macar pe gropi luate la 100 km/h sau sleauri de camioane. 

 

Cred ca CRF450 Rally pe care il tot asteapta lumea ar fi o motocicleta fantastica. Pana atunci, si asta e distractiva, mai ales ca e sensibil mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, AdrianB1 a spus:

 

 

Cred ca CRF450 Rally pe care il tot asteapta lumea ar fi o motocicleta fantastica. Pana atunci, si asta e distractiva, mai ales ca e sensibil mai ieftina.

Jumatate de planeta asteapta o astfel de motocicleta, dar producatorii se incapataneaza sa nu o livreze...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin si eu cu impresii dupa prima tura lunga ce am facut-o saptamana trecuta cu 300 Rally.

In total au fost 1500 km, fara autostrazi.

Am plecat din Austria impreuna cu alti 2 (T7 si KTM 690) cu destinatia TET Polonia.

Eu avand greutatea de aprox 90 kg cu tot cu echipament si pentru ca s-a stat la cort am avut si bagaje, deci cu alte cuvinte inca un pasager. Pe asfalt acest lucru nu se simte dar cand am intrat in Polonia pe sectiunea de off-road de la TET si am dat peste denivelari mari si constante acolo se vede clar de ce majoritatea schimba suspensia complet. Eram efectiv cu barca pe apa :) si nu cred ca daca nu aveam bagaje era mult mai bine.

Insa eu personal, la stilul meu de mers, nu gasesc motivele necesare ca sa o schimb, pentru ca in afara de faptul ca a trebuit sa merg mai incet decat ceilalti 2 pe off-road nu am avut absolut nicio problema.  

Dupa primele iesiri locale si in timpul acestei excursii m-am obisnuit in sfarsit cu mersul pe asfalt cu cauciucurile cramponate. O senzatie foarte ciudata, data mai ales de faptul ca rotile sunt foarte subtiri + crampoane = senzatia ca pici instant cand incepi sa inclini motorul. 

La sectiunea de off-road cel mai provocator au fost dunele de nisip din Polonia. Cand zic provocator, pentru mine si CRF au fost HORROR... Rotile prea subtiri, pierdeai controlul indiferent cat de tare trageai de gaz, indiferent ce faceam, pur si simplu m-a disperat nisipul de acolo si peste tot era plin :) In paduri in loc de pamant era nisip... Ceilalti 2 cu roti de 160 spate n-au avut deloc probleme. KTM-ul s-a chinuit si el putin dar T7 "zbura" prin nisip. (o sa vedeti pozele)

Consumul de benzina uimitor de mic, intre 3 si 4 litrii. Tinand cont ca pe sectiunea de off-road, mai ales pe nisip a fost turat si turat spre maxim.

Despre confort nu ma pot plange, atata timp cat traseul este mixt si virajat si nu trebuie sa stai "nemiscat" pe autostrada, eu n-am simtit oboseala deloc. Pe nationale unde mergeam cu 100 kmh trebuia sa ma aplec putin ca sa treaca vantul peste casca.

 

Despre putere la fel, nu ma plang, pentru ca nu este cazul. Toti 3 am mers cu o viteza maxima de 100 kmh, impusa de mine bineinteles. Iar pe viraje nu mai conteaza asa mult ca ai 100 cp sau 30. Toti 3 am mers constant si impreuna si nu s-a stat "dupa ala mic" deloc.

 

Bagajele mele din spate, adica roll bag + rucsac-ul ce l-am avut pentru apa nu s-au inteles prea bine :) nu prea ai loc, prima zi a fost nasol de tot ca am pus rollbag-ul pe lungimea scaunului. Apoi in fiecare zi le-am aranjat tot mai bine si nu m-a mai deranjat la spate deloc. Nu simt nevoia de topcase sau suport pentru bagajul din spate, sta foarte bine orice rollbag pe codita + loc pasager. 

 

Ca si investitii pe viitor ma gandesc la alte scarite mai mari, cu astea am avut probleme, mai ales cand era nevoie sa stau in picioare si sa mai schimb si vitezele.

 

In alta ordine de idei, fiecare isi lauda calul ce-l are acasa dar eu consider ca motorul asta este ideal pentru cine ARE TIMP si nu se grabeste in ture. Pentru cine vrea sa exploreze, sa se abata de la drumul principal, sa se plimbe si sa admire peisajele, sa mearga pe poteci si drumuri forestiere fara stress. 

 

Va las aici cateva poze facute pe traseu si cine are instagram ma gaseste cu id @Garcya 

 

 

P1190563.jpgP1190564.jpgP1190569.jpgP1190571.jpgP1190574.jpgP1190575.jpgP1190576.jpgP1190578.jpgP1190585.jpgP1190588.jpgP1190592.jpgP1190594.jpgP1190602.jpgP1190617.jpgP1190618.jpgP1190623.jpgP1190627.jpgP1190652.jpgP1190667.jpgP1190681.jpgP1190683.jpgP1190947.jpgP1190949.jpgP1190955.jpgP1190956.jpgP1190958.jpgP1190962.jpgP1190963.jpgP1190965.jpgP1190966.jpgP1190967.jpgP1190968.jpgP1190969.jpgP1190971.jpgP1190973.jpg

P1190974.jpgP1190976.jpgP1190978.jpgP1190987.jpgP1200016.jpgP1200027.jpg

P1200028.jpgP1200029.jpgP1200033.jpgP1200034.jpgP1190687.jpgP1190724.jpgP1190727.jpg

P1190730.jpgP1190745.jpgP1190753.jpgP1190781.jpgP1190817.jpgP1190896.jpg

Editat de Garcya
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...