Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Ce probleme are frana? Suspensia e mai importanta decat estetica furtunelor de frana, daca la asta te referi.

 

Cand vinzi vreo motocicleta, roaga-te sa nu citeasca cumparatorul pe aici. Daca tu in rodaj te ridici pe o roata accidental, nu o sa fie nimeni incantat sa cumpere de la micutul forjator. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 455
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 22.07.2022 la 17:09, Mihaif2000 a spus:

Toata partea spate si arcuri pt fata o sa coste 700 eur cu tot cu livrare si taxe. Nu stiu daca se poate scapa de taxele alea dar si asa mi se pare decent. Dupa frane si anvelope partea de suspensii e cea mai importanta. Mai ma gandesc pana luni si o sa iau o decizie. Cel mai probabil ca o sa cumpar de la ei....

Salutare, tocmai am primit de la Hyperpro suspensia pt Rally-ul lui fiica-mea. Daca tot vrei sa dai bani, ia modelul cu rezervor extern. Codul e HO03-7AA.  E mai scump dar ai reglaje la el: rebound, high-low speed compression. Merita. Eu fata de setarile cu care a venit al meu de la ei, am mai facut ceva modificari, ca sa se potriveasca cu stilul meu de mers. Oricum , deja am peste 12000 km facuti cu Rally-ul meu si pot zice ca imi place si mai mult motorul asta decit la inceput. Am putut merge prin niste locuri de vis cu el. Sint la al treilea rind de cauciucuri spate. Originalul l-am schimbat la 5700 dar ar mai fi mers macar 1000. Al doilea e un Maxxis 6006 care il dau jos saptamana viitoare. Ar mai merge si asta cam cel putin 1000 dar fiindca plec in tura prin MK, GR si apoi BiH si AL, am zis sa pun ceva nou. Am ales Mitas E09 Dakar. Pe net se zice ca e bun. Vom vedea. Acum dupa 12000 km o sa schimb si fata. Pun un Pirelli MT 21 Rallycross. Sper sa fie ok si asta. Eventual fac o informare cind ma intorc. Drumurile vor fi de tip TET. Dupa tura asta o sa se apropie de 18000 km. Consumul pina acum a stat cam pe la 3/100 km. Ca viteza de deplasare pe sosea, eu am mers cam cu 115-118 pe bord, care inseamna cam 105 km/h la GPS. Am mers si mai tare dar pe perioade scurte. Eu zic ca e acceptabil pt un motor asa mic. Si in plus am schimbat si placutele de frina spate , ca originale le-am dus aproape pina in tabla. Schimburile de ulei si filtre au fost la 1000, 6000 si 12000 km. La 12000 am schimbat si filtrul de aer. E mai sanatos asa. Daca iti ingrijesti motorul si el se ingrijeste de tine. Asta a spus-o chiar si Herodot in scrierile lui , nu eu. 😁
Deci ia-ti o suspensie mai buna si invirte roata pe coclauri, cit inca mai gasesti in RO. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.07.2022 la 18:36, AdrianB1 a spus:

Ce probleme are frana? Suspensia e mai importanta decat estetica furtunelor de frana, daca la asta te referi.

 

Cred ca m-am facut inteles gresit ... nu m-am referit la furtunul de la frana si ca e vizibil ci la sistem in general si faptul ca e mai impotant pentru mine decat cai putere sau cat de frumoasa e motoreta. Am inteles de ce trebuei sa fie asa acel furtun de frana ... poate ca se putea mai bine dar pana la urma e ok asa cum e. In cea ce priveste rezolvarile de pe youtube trebuie avut mare grija la ce sugereaza uni de pe acolo. 

 

Acum 13 ore, textoru a spus:

Salutare, tocmai am primit de la Hyperpro suspensia pt Rally-ul lui fiica-mea. Daca tot vrei sa dai bani, ia modelul cu rezervor extern. Codul e HO03-7AA.  E mai scump dar ai reglaje la el: rebound, high-low speed compression. Merita. Eu fata de setarile cu care a venit al meu de la ei, am mai facut ceva modificari, ca sa se potriveasca cu stilul meu de mers. Oricum , deja am peste 12000 km facuti cu Rally-ul meu si pot zice ca imi place si mai mult motorul asta decit la inceput. Am putut merge prin niste locuri de vis cu el. Sint la al treilea rind de cauciucuri spate. Originalul l-am schimbat la 5700 dar ar mai fi mers macar 1000. Al doilea e un Maxxis 6006 care il dau jos saptamana viitoare. Ar mai merge si asta cam cel putin 1000 dar fiindca plec in tura prin MK, GR si apoi BiH si AL, am zis sa pun ceva nou. Am ales Mitas E09 Dakar. Pe net se zice ca e bun. Vom vedea. Acum dupa 12000 km o sa schimb si fata. Pun un Pirelli MT 21 Rallycross. Sper sa fie ok si asta. Eventual fac o informare cind ma intorc. Drumurile vor fi de tip TET. Dupa tura asta o sa se apropie de 18000 km. Consumul pina acum a stat cam pe la 3/100 km. Ca viteza de deplasare pe sosea, eu am mers cam cu 115-118 pe bord, care inseamna cam 105 km/h la GPS. Am mers si mai tare dar pe perioade scurte. Eu zic ca e acceptabil pt un motor asa mic. Si in plus am schimbat si placutele de frina spate , ca originale le-am dus aproape pina in tabla. Schimburile de ulei si filtre au fost la 1000, 6000 si 12000 km. La 12000 am schimbat si filtrul de aer. E mai sanatos asa. Daca iti ingrijesti motorul si el se ingrijeste de tine. Asta a spus-o chiar si Herodot in scrierile lui , nu eu. 😁
Deci ia-ti o suspensie mai buna si invirte roata pe coclauri, cit inca mai gasesti in RO. 

 

Am comandat deja fara acel rezervor extern si sincer sunt multumit doar cu atat. Nu o sa stau eu sa le setez peste cativa ani cand o sa stau de asa ceva o sa schimb probabil cu totul motocicleta.

Se ai drum bun in excursie. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Am facut un drum de vreo 6 ore, sosea si niste serpentine lejere (Posada, Timisul de Sus). Am descoperit o chestie interesanta: cu mine motocicleta asta e mai stabila la 110 km/h decat la 100 km/h. Sunt destul de inalt si nu prea greu, poate asta influenteaza stabilitatea. dar la 100 km/h are tendinta sa fluture, in special daca e vreun TIR prin fata mea, in schimb la 110 e mai stabila si mi se pare ca motorul e ceva mai silentios. In zona 5000-5500 rpm motorul suna mai prost, la 6500 suna foarte rotund, iar la 6500 am 110 km/h. In schimb consumul creste simtitor, pe o bucata de 50 km (urcare din Brasov pana dupa Sinaia) aveam consumul mediu 2.6, de la Comarnic spre Bucuresti mult peste 3, ca a iesit media 3.

 

Stie cineva pentru ce sunt suruburile din stanga barei superioare de la bord? Cea de care majoritatea isi agata GPS-ul, in partea stanga privit dinspre pilot are 2 suruburi in care se poate prinde ceva.

 

Si inca o intrebare: a incercat cineva sa modifice setarile suspensiei stock? Se poate intari un pic, rotind cateva ture reglajul care e in partea de sus, dar nu se potriveste cheia pe care o am de la Yamaha si nici nu prea e loc de manevra. as vrea sa vad ce efect are daca intaresc la maxim suspensia de fabrica, dar nu am chef sa dau amortizorul jos doar pentru asta. O sa schimb amortizorul, dar pana vine altul dureaza cel putin o luna, din ce am vazut, si as incerca sa mai scot cate ceva din ce am acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Luatul la ciocan pentru ajustat suspensia, cand exista chei pentru asa ceva, e un pic ciobanesc, dar daca o arunci pe cea veche poti sa o iei si la pila, ca nu mai conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, AdrianB1 a spus:

Luatul la ciocan pentru ajustat suspensia, cand exista chei pentru asa ceva, e un pic ciobanesc, dar daca o arunci pe cea veche poti sa o iei si la pila, ca nu mai conteaza.

e un rahat de suspensie ca si cea de pe fata asa ca merge si cu ciocanul.

Pe fata se pare ca avem arc doar intr-un tub si partea de rebound este in celalalt tub cea ce nu e de loc bine. Nu mai vorbesti ca sunt si arcul si reboundul proaste. La capitolul suspensie am zis ca VStromul e prost dar CRFul asta m-a uimit cat de rau sta. E bine totusi ca la 600-800 eur poti sa scoti ceva cat de cat bun din el.

 

Mi-am comandat Ghidon Renthal 22 693-01-BK-01-185 nu am mers pe ala de 28 pt ca am zis sa nu modific foarte mult. Asta am inteles ca e destul de bun. 

 

A gasit cineva pe undeva prin RO sau europa chestia asta https://www.revzilla.com/motorcycle/driven-racing-engine-block-off-plate sau aveti codul celei care se potriveste la CRF300L?

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Corect, pe fata e arc doar in unul din brate. Problema e ca un kit de suspensie pentru fata e sensibil mai scump decat cel de spate, iar pentru ca cel de spate aduce cea mai mare imbunatatire multi posesori schimba doar spatele.

 

Rally Raid are kit pentru fata, 680 de lire fata de doar 500 pentru spate.

Avem confirmarea ca nu pluteste, e pe topicul de Fun azi un video pe FB cu un Rally cu numere rosii de Constanta care intra un pic in mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
La 24.07.2022 la 8:40, textoru a spus:

Salutare, tocmai am primit de la Hyperpro suspensia pt Rally-ul lui fiica-mea. Daca tot vrei sa dai bani, ia modelul cu rezervor extern. Codul e HO03-7AA.  E mai scump dar ai reglaje la el: rebound, high-low speed compression. Merita. Eu fata de setarile cu care a venit al meu de la ei, am mai facut ceva modificari, ca sa se potriveasca cu stilul meu de mers. 

Care e diferenta intre cele 2 Hyperpro, cu rezervor extern si standard? Descrierea la ei pe site e ca ambele sunt reglabile.

 

Si cum se comporta fata cand ai o suspensie spate mai rigida? Nu ai sag prea mare pe fata fata de spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 31.07.2022 la 0:31, AdrianB1 a spus:

Care e diferenta intre cele 2 Hyperpro, cu rezervor extern si standard? Descrierea la ei pe site e ca ambele sunt reglabile.

 

Si cum se comporta fata cand ai o suspensie spate mai rigida? Nu ai sag prea mare pe fata fata de spate?

La Hyperpro cu rezervor extern reglezi reboundul si ai high si low speed compresion. La cel simplu reglezi doar reboundul, iar compresia doar din valvingul interior si preload la arc. Eu dupa ce am schimbat spatele am simtit o imbunatatie foarte mare la moto. La furca fata nu am facut deocamdata nimic. Nu sunt multumit 100% de ea, dar ma descurc. Si pe off si pe sosea. Cu limitarile de rigoare, bineinteles. Acum sunt in GR pe TET. Ieri am plecat din Prilep (MK) si am facut vreo 170 km si din TET MK. A fost foarte fain. Iubesc din ce in ce mai mult motorul asta. Ieri am urcat cu fiica-mea pina sus la Kajmakčalan la 2500 de metri pe granita cu GR. Azi am trecut in GR si am bagat 300 km. In MK e o combinatie de piatra cu nisip. Dansezi una intr-una cu moto. Viteza medie de deplasare cam pe la vreo 20 km/ h. Traseul e in zone destul de pustii, drumurile par a fi totusi cit de cit circulate. In GR, deocamdata, se merge ceva mai repede cam 35 km/h media, drumurile sunt mai bune, mai intretinute si clar mai circulate. Cel putin pe portiunile pe care am fost eu in astea 2 zile. Oricum cu suspensiile modificate motoarele merg f bine. Cu cea standard as fi renuntat de mult. Dupa primii 5 km. Deci ia-ti o suspensie cit mai buna ca sa te poti bucura cit mai mult. 

BC91DBA4-3FAA-4B4F-B01E-2F800EC34112.jpeg

C24BB2FA-95DA-4F3C-98BC-E26D34138B7C.jpeg

29AE3D5D-31BF-48A5-948C-66970B11BE39.jpeg

960D7863-7471-493D-9778-9A02B9882746.jpeg

9FB4A3D8-288A-4A1D-B629-FA3B8F05B4E7.jpeg

9C4B6B75-468E-4727-AD10-91DFC5966555.jpeg

AA0C70E1-7B94-4A24-9E0E-27C87C22950F.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de tare mi se pare chestia asta, tata si fica impartasind aceas pasiune. Bravo voua.

 

Am facut si eu prima mie de KM. Maine ii schimb uleiul si filtrul. 

 

Am fost pe valea cernei de la cerna sat la Câmpu lui Neag. Au venit cu mine prieteni cu motoare mari, africane de 700, transalpuri si asa mai departe. Am mers primul, mergeam in ritmul meu apoi trebuia sa ma opresc sa astept grupul. De obicei eu sunt ala din spate care se lasa asteptat dar pt ca eram pe CRF imi era si greu sa nu merg mult mai tare decat restul. E clar ca e altceva. Am facut si alte drumuri unele chiar grele pe acolo prin zona. Au fost portiuni pe care nu as fi avut curaj sa intru cu VStromul dar cu asta parca eram la mine acasa. 

 

Partea de asfalt mi s-a parut groaznica. a batut si vantul si Lul nu are nimic ca si protectie de vant. Cred ca la primavara o sa cumpar o remorca si ma duc cu masina pana la poteca aia din munte...

O alta parte aiurea a fost rezervorul. Desi sti ca iti ajunge pt ca are un consum super mic (pe valea jiului am mers cu 2.4) tot stai cu gandul la acel range de rahat. tot timpul eram cu ochii pe cati KM am facut, cu gandul la unde e urmatoarea benzinarie si tot asa. 

 

Presupun ca cele 2 neajunsuri de mai sus sunt rezolvate oarecum de RALLY, poate ca am facut greseala si am luat Lul dar in acelasi timp dupa un Rally trebuia sa astept pana la primavara si asta ar fi insemnat sa nu ma bucur de el anul asta. 

 

Seara cand am ajuns acasa am avut ceva treaba in oras si am luat vstromul. Nu mai stiam sa il conduc, nu mai stiam sa iau curbe, il turam aiurea, frana pusa aiurea de tare. Mi-a trebuit vreo 10-15 min sa ma reobijnuiesc cu ea. 

 

Super incantat de CRF,  jucarie care trebuie luata, merita ca si a 2-a motocicleta.

 

PS: la cerna sat a fost intalnire transalp. toti de acolo au fost dornici sa vada cum e, sa se suie pe ea, sa ceara informatii. Toti pareau dornici sa isi ia una. 

PPS: se tot vorbeste de un CRF de 800, noul transalp. Daca apare ala am un VStrom de vanzare :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deocamdate pe TET MK + GR am un consum de 3,3 cu bagaj cu tot. Fiica-mea a scos 2,9. Nu avem probleme cu protectia la vint de loc. La vint lateral se simte un pic , ca deh, e motorul usor. Autonomie de cca 300 km , fara stres. Dupa parerea mea, Rally e ce trebuie pt astfel de ture. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Din ce am mers eu, in aproape 1000km consumul minim a fost 2.6 pe aproape 100km, iar mediu cam 3-3.1. Asta inseamna o autonomie de ~ 400km. Da, Rally sta mai bine si la vant, si la autonomie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/15/2022 at 2:04 AM, AdrianB1 said:

OK, am avut ocazia sa fac ~250 km cu o Rally in ultimele 2 zile, aproape toti pe sosea. Aproape 200 km pe autostrada, vreo 50 km prin oras.

- pe autostrada a fost groaznic pe primii 20 km, am prins aglomeratie mare, eram prin spatele unui TIR, ma flutura vantul in toate directiile, motocicleta e usoara si relativ instabila, pozitia pe motocicleta imi era complet noua si incomfortabila, pe la 5000-5500 rpm motorul nu mergea tocmai rotund, iar oglinzile erau reglate complet aiurea, le reglasem la plecare cand stateam in alta pozitie pe sea. Ultimii 100 km pe autostrada aproape goala, la apus de soare, la 6000 rpm, au fost ok, ma obisnuisem deja. Nu e la fel de comod ca pe Fazerul meu, o depasire nu e la fel de usoara si rapida, dar e ok. Consumul a fost cam 3l/100km, cred (daca am inteles bine ce scrie pe bord). Seaua ma asteptam sa fie mai rea decat e, a fost acceptabila. Protectia la vant nu e zero, dar pe-aproape, la 90 km/h nu pot asculta muzica sau vorbi la telefon decat cu earbuds, ceea ce e nasol, cu Fazerul merge bine pe difuzoare pana pe la 120km/h, iar la 80 km/h faceam audioconferinte cu aia de la serviciu fara sa isi dea seama ca sunt pe motocicleta

- prin oras e extrem de amuzanta. Cam lat ghidonul (normal!) si cam la nivelul oglinzilor de duba, dar e distractiva rau. Daca avea vreo 10-20CP in plus cred ca era de-a dreptul periculoasa, are o manevrabilitate extraordinara si te imbie sa crosetezi traficul. Asa se nasc legendele cu motociclistii satanisti.

- suspensia pe sosea e mult mai buna decat ma asteptam din povestile de groaza auzite. Sau sunt eu prea usor. Ideea e ca pe setarile de fabrica are sag foarte mare, dar nu face ca un pogo stick, nici macar pe gropi luate la 100 km/h sau sleauri de camioane. 

 

Cred ca CRF450 Rally pe care il tot asteapta lumea ar fi o motocicleta fantastica. Pana atunci, si asta e distractiva, mai ales ca e sensibil mai ieftina.

Tu pe ce rally ai fost ? 250 sau 300 ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mai urmaresc pe ichyboots cum se da cu un Rally prin americi ce nu am inteles si n-am urmarit cat e de modificata motoreta aia (la suspensii) ca vad ca ii daca cocoana plimbari o gramada pe off

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ichyboots a schimbat suspensia cand a intrat in state... 

vezi la sfarsitul filmului spune ce a facut la motor. 

 

 

Jake TheGardenSnake (il gasesti pe youtube) are o serie intraga cu modificari la motor. Are 300L si chiar modifica mult la el. Sincer cam pe acolo cred ca o sa ajung si eu cu al meu dar in timp :) 

 

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 5 ore, Sterdragos310 a spus:

Tu pe ce rally ai fost ? 250 sau 300 ? 

300.

 

Itchy a mers full stock o parte din timp, a schimbat doar foaia pe spate si cauciucurile, pana cand a trecut pe un Rally Raid L1 fata + spate. Cred ca e destul de usoara si nici nu se da prea tare ca sa aibe probleme mari cu suspensia stock.

 

Jake a facut o gramada de modificari dubioase, inclusiv axa cu came, si nu e clar ce a obtinut. El voia aproape 40 de cai, ultima data inca nu avea nici 30. Nu stiu ce vrea sa obtina, daca vrea 40 CP trebuia sa isi ia CRF450, nu 300. inteleg ca la motocicleta asta iti trebuie suspensie spate aproape obligatoriu, dar in afara de manete reglabile, ceva aparatori de ghidon si un rack pentru bagaje (e mai usor de legat ceva pe el decat pe codita) nu prea are sens sa bagi bani ca nebunul, mai ales ca daca vrei mai offroad iei CRF 300L, nu Rally, are suspensia mai tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, AdrianB1 a spus:mai ales ca daca vrei mai offroad iei CRF 300L, nu Rally, are suspensia mai tare.

 

Suspensia stock e aceeasi si pe una si pe alta. Difera doar lungimea de prindere: 405 mm la L si 415 mm la Rally. Amindoua suspensiile stock sunt la fel de proaste. Le schimbi cu ceva bun, e spectacol motorul aproape in orice conditii. In rest mersul pe off depinde de om. Care cit stie. 
 

in ce priveste modificarile, am vazut pe diverse forumuri ca o gramada de posesori de L-uri au bagat cite o roaba de bani ca sa-si aduca motocicleta la un nivel cit de cit de apropiat de Rally in ce priveste autonomia, protectia la vint lumini, precum si alte briz-briz-uri. Au ajuns la costuri mai mari decit daca cumparau Rally din prima. Acuma, ce sa zic,fiecare cu banii lui. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stau si ma gandesc iei Rally, bagi o roaba de bani in suspensii ajungi la pret de tenere, iei tenere mai bagi niste bani si acolo in suspensii ajungi la pret de 890 .. unde te opresti? unde pune cardul frana? (stiu e calcul grosier si nerealist dar intelegeti unde bat...)

 

Deci ichy a facut toata america de sud si centrala cu suspensia stoc, pe niste drumuri rele si foarte rele cu bagaje si alte minunatii ... mda

daca as lua Rallyul asa as merge cu el. de aia 1500euro bagi benzina pt 20.000 km :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam în configurația din poze,ma dau eu cu 300L . Am preferat L pentru greutate mai mica, și mai ales pentru vizibilitatea la roata fata pe traseele tehnice. Consider necesara și protecția radiatorului, foarte expus la căzături pe partea dreapta.  La suspensii dacă ești pana în 80 kg și nu te dai tare,poți lăsa și suspensia de fabrica. Depinde mult de cât de tare te dai și ce vrei sa faci cu troaca. Eu sunt undeva la  genunchiul broaștei ca nivel, fac cel mult enduro peisagistic, și e suficient ce îmi oferă. 

20220713_174751.jpg

20220619_111449.jpg

20220608_112600.jpg

20220521_185101.jpg

20220521_185051.jpg

20220521_185043.jpg

20220521_185030.jpg

20220521_185019.jpg

20220521_185000.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De pe ebay parca. Protectiile de plastic pentru motor sunt disponibile( le vand) la pretul pe care l-am dat pe ele. Nu sunt compatibile cu scutul de plastic de la acerbis, si trebuie decupate putin ele sau scutul( ambele de plastic). Nu am considerat necesar. La 300L de anul trecut aveam scut de la Adtek, si cu ala se potrivea totul, dar la mobra de anul asta am preferat alt scut. La cel de la Adtek, arunca roata fata toate pietrele in scut si ma facea pe creier zgomotul.  Maneta de ambreiaj trebuie schimbata , deoarece iti prinzi degetele cu cea originala.

Ce a facut Snake, e ca a modificat curba de cuplu, si asta conteaza mai mult decat puterea maxima. Ar mai fi de modificat si ambreiajul, care ma dispera cu alunecarea lui limitata, si ca nu prinde exact cand vrei pentru ridicat roata fata , dar o sa o rezolv dupa ce iese din garantie probabil.

Dupa schimbarea suspensiilor nu o sa mai fie barca  deloc, o sa aveti aderenta mai buna pe spate, dar devine mai obositoare la mers tare pe denivelari.

Editat de Nooxy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

stau si ma gandesc iei Rally, bagi o roaba de bani in suspensii …..

 

daca as lua Rallyul asa as merge cu el. de aia 1500euro bagi benzina pt 20.000 km :)


Fix asa m-am gindit si eu cind l-am luat. Dar dupa prima tura, cind luam cite un sut in fund de fiecare data cind treceam peste ceva denivelare, de imi scoteam dosul dintre omoplati si apoi dupa prima tura cu bagaje pe el, am zis ca distractia si siguranta face mai mult decit niste bani. La stilul meu de mers, la cum ma arunca motorul in toate directiile pe denivelari si ogase, am zis ca ortopedul costa mult mai mult decit o suspensie buna. Asa ca am preferat suspensia decit sa testez din nou serviciile medicale si de urgenta din RO. Nu ca nu se poate merge cu suspensia originala. Se poate, dar nu e distractie. E supravietuiala, sau e ceva de genul: “hai sa ne facem ca facem ceva”. 

Referitor la intrebarea retorica cu Rally, Tenere, 990, etc. , fabricantii de aftermarket-uri exact din asta traiesc: “pimp my ride”. Noi vrem  de la fabricanti  motoare cit mai ieftine si cit mai bune, care sa faca tot ce ne dorim noi, sa fie cit mai usoare, cu putere cit mai multa posibil,  cu autonomie cit mai mare, etc. Daca suntem realisti, stim ca nu se poate. E fix ca salamul ala din supermarket “ieftin si bun”. Dar nu vrei sa stii din ce e facut. Asa ca o sa tot bagam bani in motoarele pe care le-am luat. Si o sa consumam si benzina, ca de aia le-am luat. Deci cardul te tine pina cind zici de unul singur : stop!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

La Rally poti sa te opresti dupa ce cumperi si suspensie spate. Manetele sunt un maruntis si merg si alea de fabrica, la nevoie (mie nu imi plac), portbagajul e si ala vreo 300 de lei si gata. Nu zice nimeni ca trebuie sa dai 1500 de euro pe setul Rallyraid fata-spate, e un pic cam scump.

 

Tenere (T7) daca tin bine minte e vreo 4000 de euro in plus si e alta clasa, faci turul Europei pe sosea si poti sa iesi pe forestiere, cu CRF 300 Rally faci TET si mai mergi si pe asfalt cat vrei. Cu L-ul mergi pe TET si mai iesi ocazional si un pic pe sosea, dar nu prea mult. Depinde de tine ce vrei sa faci.

 

@textoru, din ce am auzit de pe la altii la 300L suspensia fata e diferita, parca are chiar 2 arcuri. Era intr-un video chestia asta. La Hyperpro gasesti doar setul de arcuri de L, sunt 2 bucati si destul de ieftine, parca vreo 150 de euro, dar nu merg la Rally. Daca ar fi aceeasi suspensie ar merge si pe Rally si pentru 150 de euro chiar le-as cumpara. Dar peste 800, cat e kitul de fata de Rallyraid, e prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Lul meu e suspensie pe un singur tub. am comandat update de arc de la Hyperpro si ei au confirmat ca e un singur arc. Aia 150 eur de care vorbesti este pt un singur arc. 

Ai mai jos discutia:

EU: I found out on the internet that the stock front suspension has only one springs. Will you send 2 of them? Are these specific for my type of motorcycle and will I have some guidance on how to set it up?

Ei: You get one spring for the front. Settings are included

EU: So I will use the current one and the one sent by you?

Ei: No, just the one from us.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...