Jump to content

Honda CRF300 RALLY


Recommended Posts

multumesc pt toate linkurile. o sa am de citit in urmatoarele saptamani si o sa ma apuc sa comand. Pe partea de luggage am deja niste enduristanuri si nu as vrea sa mai bag cateva sute de euro in altele. Maine cand aduc motorul acasa o sa ma uit mai bine la ea si vad ce ar mai fi nevoie. O chestie pe care am remarcat-o azi spre exemplu este ca nu are pe coada maner de unde sa o apuci. De vreo 2 ori am dat asa in gol cautand manerul. e clar ca acolo imi trebuie ceva pt ca e super aiurea fara. 

Referitor la aia din tailanda nu prea am rabdare sa le aduc de acolo. Cred ca o sa le comand din UK si sa le aduc cu ajutorul lui Garcya :). Vad ca e din Resita asa ca o sa ma duc sa le ridic personal de la el. 

Inca nu imi e clar ce o sa fac cu amortizorul spate. ala sigur sigur trebuie sa il schimb. Desi in scadere, am inca mult prea multe kg pentru ce poate amortizorul curent. si la vstrom l-am schimbat si a fost mult mai bine dupa. 

Vineri plec cu stroama la ceva plimbare asa ca nu prea o sa am timp de CRF, dar saptamana viitoare sper sa ii fac rodajul pe sosea si sa pot sa il bag pe ceva off. In functie de asta o sa vad cat de urgent e partea cu amortizorul.  

 

Garcya: chestia asta s-a potrivit la al tau? pe asta l-ai cumparat? https://www.asfalt-uscat.ro/sisteme-de-prindere/prinderi-suport-scarita-os-base.html

 

arcgotic: oricand ai timp da un semn si ne putem auzi. Plec din oras cam in fiecare weekend dar in timpul saptamanii sunt in zona de obicei. Saptamana viitoare o sa fie mult asfalt cu CRFul (macar 1k km) dar dupa daca ai pofta de o plimbare pe Timis cu mare drag. Oricum noi (eu si un mic grup de prieteni) mergem destul de mult in plimbari pt CRF. Nu le pot numi enduro dar nici asfaltul nu prea ne place 😀. Anul trecut am facut cu vstromul cam 18k km din care mai mult de jumate a fost pe drum fara asfalt si in multe cazuri nu era nici drum 😀. Hai sa ne cunoastem si daca vrei, poti sa vi cu noi fara probleme. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 321
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca ai deja genti de la Enduristan trebuie sa vezi cum se prind ele.

Eu am suportul asta https://www.asfalt-uscat.ro/sisteme-de-prindere/baza-pentru-gentile-os.html + 2 genti de 12 l fiecare https://www.asfalt-uscat.ro/genti-laterale-moto-textile/geanta-moto-de-bagaje-adventure-kriega-os-12.html

Nu stiu sa-ti dau mai multe detalii cum sa le prinzi pe ale tale ca habar nu am ce sistem de prindere au.

 

Nu exista la coada manere pentru ca motoarele de enduro au pe saua de unde sa le prinzi :) adica acea bucata de piele undeva spre finalul scaunului.

Eu n-am simtit nevoie sa pun un rack in spate, pentru ca pe langa gentile actuale folosesc in cel mai rau caz un rollbag si nu am nevoie de acel rack in spate.

Daca esti greu, adica peste 90 kg + echipament + bagaje din start pe partea de off-road o sa simti probleme, o sa dai de fiecare data in limita amortizorului spate si o sa ai impresia ca esti cu barca pe valuri.

Link to comment
Share on other sites

Am facut azi prima 100km cu CRFul. am bagat si ceva off cu toate ca nu prea e bine in rodaj dar am vrut sa vad ce poate. 

Am urmatoarele concluzii:

1. URASC furtunul de frama pe fata...e groaznic. nu stiu cum e la voi dar la mine iese aiurea si nu vad ecranul din cauza lui. cred ca e ceva aiurea la CRFul meu pt ca nu cred ca e posibil sa fie asa din design. e total aiurea daca asa l-au gandit. 

2. nu am nici un fel de suspenisie pe spate. La kg mele e clar ca e comprimat la max si nu mai face nimic. Am luat legatura cu Hyperpro. am pe vstrom de la ei si sunt super multumit. O sa imi faca un shock special pt kg mele. sper sa il schimb cat mai repede. O sa iau si progresive pe fata tot de la ei. 

3. imi e greu sa ma obijnuiesc cu saua aia ingusta. asta e o chestie cu care trebuie sa ma invat. 

4. cureaua aia de pe sea o sa dispara imediat ce o sa montez manere pe codita :) 

5. am zis ca sunteti voi carcotasi si ca nu trebuie sa schimb ghidonul ... e groaznic si o sa fie nevoie sa fie si mai inalt. E greu in picioare cu el asa de jos. 

pozitive: 

1. e bestiala ... parca sunt pe bicicleta.

2. cand ma uit la ea pare mare. pe ea parca sunt pe o frunza. 

3. la un semafor in oras am ridicat-o pe o roata fara sa vreau. Are ceva putere.

4. la 90-100 e super ok. poti sa ajungi pe ea, fara remorca la partea de off. 

5. consumul e super ok. cu oras, off si mers relativ putin inafara orasului a scos 3.5. probabil ca peste 3-4 luni o sa prind mai mult curaj si o sa creasca consumul ca o sa incep sa ma dau la ea, dar daca vrei sa mergi economic poti. 

 

WhatsApp Image 2022-07-21 at 12.29.33 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-21 at 9.25.56 PM.jpeg

Edited by Mihaif2000
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Mihaif2000 a spus:

Am facut azi prima 100km cu CRFul. am bagat si ceva off cu toate ca nu prea e bine in rodaj dar am vrut sa vad ce poate. 

Am urmatoarele concluzii:

1. URASC furtunul de frama pe fata...e groaznic. nu stiu cum e la voi dar la mine iese aiurea si nu vad ecranul din cauza lui. cred ca e ceva aiurea la CRFul meu pt ca nu cred ca e posibil sa fie asa din design. e total aiurea daca asa l-au gandit. 

2. nu am nici un fel de suspenisie pe spate. La kg mele e clar ca e comprimat la max si nu mai face nimic. Am luat legatura cu Hyperpro. am pe vstrom de la ei si sunt super multumit. O sa imi faca un shock special pt kg mele. sper sa il schimb cat mai repede. O sa iau si progresive pe fata tot de la ei. 

3. imi e greu sa ma obijnuiesc cu saua aia ingusta. asta e o chestie cu care trebuie sa ma invat. 

4. cureaua aia de pe sea o sa dispara imediat ce o sa montez manere pe codita :) 

5. am zis ca sunteti voi carcotasi si ca nu trebuie sa schimb ghidonul ... e groaznic si o sa fie nevoie sa fie si mai inalt. E greu in picioare cu el asa de jos. 

pozitive: 

1. e bestiala ... parca sunt pe bicicleta.

2. cand ma uit la ea pare mare. pe ea parca sunt pe o frunza. 

3. la un semafor in oras am ridicat-o pe o roata fara sa vreau. Are ceva putere.

4. la 90-100 e super ok. poti sa ajungi pe ea, fara remorca la partea de off. 

5. consumul e super ok. cu oras, off si mers relativ putin inafara orasului a scos 3.5. probabil ca peste 3-4 luni o sa prind mai mult curaj si o sa creasca consumul ca o sa incep sa ma dau la ea, dar daca vrei sa mergi economic poti. 

 

WhatsApp Image 2022-07-21 at 12.29.33 PM.jpeg

WhatsApp Image 2022-07-21 at 9.25.56 PM.jpeg

Partea cu furtunul este "o problema" la toate L și mulți au remediat prin relocate oarecum, găsești sigur pe youtube cum sa faci. La Rally nu este problema asta. 

 

La partea cu cureaua de pe șaua nu știu cum este în România, adica dacă se uită cineva, insa cureaua aia este obligatorie ca sa primesti ITP-UL. Așa că ține-o pentru vremurile când ai nevoie. În Austria de exemplu nu primesti itp dacă nu ai cureaua, sau dacă ai vreun motor ce are mânere din fabrica și tu le dai jos. 

 

Ghidonul ca sa fie mai înalt ai nevoie de înălțătoare + ghidon gros. 

 

Sa anunți aici cât te-a costat upgrade-ul la suspensie 

 

Mai mult de 4 nu iti consuma, orice stil de condus ai avea. 

 

 

Eu azi am dezbrăcat-o complet.

O pregătesc de make-up 😂👌

 

IMG_20220721_202209.jpg

Link to comment
Share on other sites

Toata partea spate si arcuri pt fata o sa coste 700 eur cu tot cu livrare si taxe. Nu stiu daca se poate scapa de taxele alea dar si asa mi se pare decent. Dupa frane si anvelope partea de suspensii e cea mai importanta. Mai ma gandesc pana luni si o sa iau o decizie. Cel mai probabil ca o sa cumpar de la ei. 

 

Pana atunci sunt la plimbare cu stroama...

Link to comment
Share on other sites

Ce probleme are frana? Suspensia e mai importanta decat estetica furtunelor de frana, daca la asta te referi.

 

Cand vinzi vreo motocicleta, roaga-te sa nu citeasca cumparatorul pe aici. Daca tu in rodaj te ridici pe o roata accidental, nu o sa fie nimeni incantat sa cumpere de la micutul forjator. 

Link to comment
Share on other sites

La 22.07.2022 la 17:09, Mihaif2000 a spus:

Toata partea spate si arcuri pt fata o sa coste 700 eur cu tot cu livrare si taxe. Nu stiu daca se poate scapa de taxele alea dar si asa mi se pare decent. Dupa frane si anvelope partea de suspensii e cea mai importanta. Mai ma gandesc pana luni si o sa iau o decizie. Cel mai probabil ca o sa cumpar de la ei....

Salutare, tocmai am primit de la Hyperpro suspensia pt Rally-ul lui fiica-mea. Daca tot vrei sa dai bani, ia modelul cu rezervor extern. Codul e HO03-7AA.  E mai scump dar ai reglaje la el: rebound, high-low speed compression. Merita. Eu fata de setarile cu care a venit al meu de la ei, am mai facut ceva modificari, ca sa se potriveasca cu stilul meu de mers. Oricum , deja am peste 12000 km facuti cu Rally-ul meu si pot zice ca imi place si mai mult motorul asta decit la inceput. Am putut merge prin niste locuri de vis cu el. Sint la al treilea rind de cauciucuri spate. Originalul l-am schimbat la 5700 dar ar mai fi mers macar 1000. Al doilea e un Maxxis 6006 care il dau jos saptamana viitoare. Ar mai merge si asta cam cel putin 1000 dar fiindca plec in tura prin MK, GR si apoi BiH si AL, am zis sa pun ceva nou. Am ales Mitas E09 Dakar. Pe net se zice ca e bun. Vom vedea. Acum dupa 12000 km o sa schimb si fata. Pun un Pirelli MT 21 Rallycross. Sper sa fie ok si asta. Eventual fac o informare cind ma intorc. Drumurile vor fi de tip TET. Dupa tura asta o sa se apropie de 18000 km. Consumul pina acum a stat cam pe la 3/100 km. Ca viteza de deplasare pe sosea, eu am mers cam cu 115-118 pe bord, care inseamna cam 105 km/h la GPS. Am mers si mai tare dar pe perioade scurte. Eu zic ca e acceptabil pt un motor asa mic. Si in plus am schimbat si placutele de frina spate , ca originale le-am dus aproape pina in tabla. Schimburile de ulei si filtre au fost la 1000, 6000 si 12000 km. La 12000 am schimbat si filtrul de aer. E mai sanatos asa. Daca iti ingrijesti motorul si el se ingrijeste de tine. Asta a spus-o chiar si Herodot in scrierile lui , nu eu. 😁
Deci ia-ti o suspensie mai buna si invirte roata pe coclauri, cit inca mai gasesti in RO. 

Link to comment
Share on other sites

La 22.07.2022 la 18:36, AdrianB1 a spus:

Ce probleme are frana? Suspensia e mai importanta decat estetica furtunelor de frana, daca la asta te referi.

 

Cred ca m-am facut inteles gresit ... nu m-am referit la furtunul de la frana si ca e vizibil ci la sistem in general si faptul ca e mai impotant pentru mine decat cai putere sau cat de frumoasa e motoreta. Am inteles de ce trebuei sa fie asa acel furtun de frana ... poate ca se putea mai bine dar pana la urma e ok asa cum e. In cea ce priveste rezolvarile de pe youtube trebuie avut mare grija la ce sugereaza uni de pe acolo. 

 

Acum 13 ore, textoru a spus:

Salutare, tocmai am primit de la Hyperpro suspensia pt Rally-ul lui fiica-mea. Daca tot vrei sa dai bani, ia modelul cu rezervor extern. Codul e HO03-7AA.  E mai scump dar ai reglaje la el: rebound, high-low speed compression. Merita. Eu fata de setarile cu care a venit al meu de la ei, am mai facut ceva modificari, ca sa se potriveasca cu stilul meu de mers. Oricum , deja am peste 12000 km facuti cu Rally-ul meu si pot zice ca imi place si mai mult motorul asta decit la inceput. Am putut merge prin niste locuri de vis cu el. Sint la al treilea rind de cauciucuri spate. Originalul l-am schimbat la 5700 dar ar mai fi mers macar 1000. Al doilea e un Maxxis 6006 care il dau jos saptamana viitoare. Ar mai merge si asta cam cel putin 1000 dar fiindca plec in tura prin MK, GR si apoi BiH si AL, am zis sa pun ceva nou. Am ales Mitas E09 Dakar. Pe net se zice ca e bun. Vom vedea. Acum dupa 12000 km o sa schimb si fata. Pun un Pirelli MT 21 Rallycross. Sper sa fie ok si asta. Eventual fac o informare cind ma intorc. Drumurile vor fi de tip TET. Dupa tura asta o sa se apropie de 18000 km. Consumul pina acum a stat cam pe la 3/100 km. Ca viteza de deplasare pe sosea, eu am mers cam cu 115-118 pe bord, care inseamna cam 105 km/h la GPS. Am mers si mai tare dar pe perioade scurte. Eu zic ca e acceptabil pt un motor asa mic. Si in plus am schimbat si placutele de frina spate , ca originale le-am dus aproape pina in tabla. Schimburile de ulei si filtre au fost la 1000, 6000 si 12000 km. La 12000 am schimbat si filtrul de aer. E mai sanatos asa. Daca iti ingrijesti motorul si el se ingrijeste de tine. Asta a spus-o chiar si Herodot in scrierile lui , nu eu. 😁
Deci ia-ti o suspensie mai buna si invirte roata pe coclauri, cit inca mai gasesti in RO. 

 

Am comandat deja fara acel rezervor extern si sincer sunt multumit doar cu atat. Nu o sa stau eu sa le setez peste cativa ani cand o sa stau de asa ceva o sa schimb probabil cu totul motocicleta.

Se ai drum bun in excursie. 

 

Link to comment
Share on other sites

Am facut un drum de vreo 6 ore, sosea si niste serpentine lejere (Posada, Timisul de Sus). Am descoperit o chestie interesanta: cu mine motocicleta asta e mai stabila la 110 km/h decat la 100 km/h. Sunt destul de inalt si nu prea greu, poate asta influenteaza stabilitatea. dar la 100 km/h are tendinta sa fluture, in special daca e vreun TIR prin fata mea, in schimb la 110 e mai stabila si mi se pare ca motorul e ceva mai silentios. In zona 5000-5500 rpm motorul suna mai prost, la 6500 suna foarte rotund, iar la 6500 am 110 km/h. In schimb consumul creste simtitor, pe o bucata de 50 km (urcare din Brasov pana dupa Sinaia) aveam consumul mediu 2.6, de la Comarnic spre Bucuresti mult peste 3, ca a iesit media 3.

 

Stie cineva pentru ce sunt suruburile din stanga barei superioare de la bord? Cea de care majoritatea isi agata GPS-ul, in partea stanga privit dinspre pilot are 2 suruburi in care se poate prinde ceva.

 

Si inca o intrebare: a incercat cineva sa modifice setarile suspensiei stock? Se poate intari un pic, rotind cateva ture reglajul care e in partea de sus, dar nu se potriveste cheia pe care o am de la Yamaha si nici nu prea e loc de manevra. as vrea sa vad ce efect are daca intaresc la maxim suspensia de fabrica, dar nu am chef sa dau amortizorul jos doar pentru asta. O sa schimb amortizorul, dar pana vine altul dureaza cel putin o luna, din ce am vazut, si as incerca sa mai scot cate ceva din ce am acum.

Link to comment
Share on other sites

Luatul la ciocan pentru ajustat suspensia, cand exista chei pentru asa ceva, e un pic ciobanesc, dar daca o arunci pe cea veche poti sa o iei si la pila, ca nu mai conteaza.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 minut, AdrianB1 a spus:

Luatul la ciocan pentru ajustat suspensia, cand exista chei pentru asa ceva, e un pic ciobanesc, dar daca o arunci pe cea veche poti sa o iei si la pila, ca nu mai conteaza.

e un rahat de suspensie ca si cea de pe fata asa ca merge si cu ciocanul.

Pe fata se pare ca avem arc doar intr-un tub si partea de rebound este in celalalt tub cea ce nu e de loc bine. Nu mai vorbesti ca sunt si arcul si reboundul proaste. La capitolul suspensie am zis ca VStromul e prost dar CRFul asta m-a uimit cat de rau sta. E bine totusi ca la 600-800 eur poti sa scoti ceva cat de cat bun din el.

 

Mi-am comandat Ghidon Renthal 22 693-01-BK-01-185 nu am mers pe ala de 28 pt ca am zis sa nu modific foarte mult. Asta am inteles ca e destul de bun. 

 

A gasit cineva pe undeva prin RO sau europa chestia asta https://www.revzilla.com/motorcycle/driven-racing-engine-block-off-plate sau aveti codul celei care se potriveste la CRF300L?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Corect, pe fata e arc doar in unul din brate. Problema e ca un kit de suspensie pentru fata e sensibil mai scump decat cel de spate, iar pentru ca cel de spate aduce cea mai mare imbunatatire multi posesori schimba doar spatele.

 

Rally Raid are kit pentru fata, 680 de lire fata de doar 500 pentru spate.

Avem confirmarea ca nu pluteste, e pe topicul de Fun azi un video pe FB cu un Rally cu numere rosii de Constanta care intra un pic in mare.

Link to comment
Share on other sites

La 24.07.2022 la 8:40, textoru a spus:

Salutare, tocmai am primit de la Hyperpro suspensia pt Rally-ul lui fiica-mea. Daca tot vrei sa dai bani, ia modelul cu rezervor extern. Codul e HO03-7AA.  E mai scump dar ai reglaje la el: rebound, high-low speed compression. Merita. Eu fata de setarile cu care a venit al meu de la ei, am mai facut ceva modificari, ca sa se potriveasca cu stilul meu de mers. 

Care e diferenta intre cele 2 Hyperpro, cu rezervor extern si standard? Descrierea la ei pe site e ca ambele sunt reglabile.

 

Si cum se comporta fata cand ai o suspensie spate mai rigida? Nu ai sag prea mare pe fata fata de spate?

Link to comment
Share on other sites

La 31.07.2022 la 0:31, AdrianB1 a spus:

Care e diferenta intre cele 2 Hyperpro, cu rezervor extern si standard? Descrierea la ei pe site e ca ambele sunt reglabile.

 

Si cum se comporta fata cand ai o suspensie spate mai rigida? Nu ai sag prea mare pe fata fata de spate?

La Hyperpro cu rezervor extern reglezi reboundul si ai high si low speed compresion. La cel simplu reglezi doar reboundul, iar compresia doar din valvingul interior si preload la arc. Eu dupa ce am schimbat spatele am simtit o imbunatatie foarte mare la moto. La furca fata nu am facut deocamdata nimic. Nu sunt multumit 100% de ea, dar ma descurc. Si pe off si pe sosea. Cu limitarile de rigoare, bineinteles. Acum sunt in GR pe TET. Ieri am plecat din Prilep (MK) si am facut vreo 170 km si din TET MK. A fost foarte fain. Iubesc din ce in ce mai mult motorul asta. Ieri am urcat cu fiica-mea pina sus la Kajmakčalan la 2500 de metri pe granita cu GR. Azi am trecut in GR si am bagat 300 km. In MK e o combinatie de piatra cu nisip. Dansezi una intr-una cu moto. Viteza medie de deplasare cam pe la vreo 20 km/ h. Traseul e in zone destul de pustii, drumurile par a fi totusi cit de cit circulate. In GR, deocamdata, se merge ceva mai repede cam 35 km/h media, drumurile sunt mai bune, mai intretinute si clar mai circulate. Cel putin pe portiunile pe care am fost eu in astea 2 zile. Oricum cu suspensiile modificate motoarele merg f bine. Cu cea standard as fi renuntat de mult. Dupa primii 5 km. Deci ia-ti o suspensie cit mai buna ca sa te poti bucura cit mai mult. 

BC91DBA4-3FAA-4B4F-B01E-2F800EC34112.jpeg

C24BB2FA-95DA-4F3C-98BC-E26D34138B7C.jpeg

29AE3D5D-31BF-48A5-948C-66970B11BE39.jpeg

960D7863-7471-493D-9778-9A02B9882746.jpeg

9FB4A3D8-288A-4A1D-B629-FA3B8F05B4E7.jpeg

9C4B6B75-468E-4727-AD10-91DFC5966555.jpeg

AA0C70E1-7B94-4A24-9E0E-27C87C22950F.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Cat de tare mi se pare chestia asta, tata si fica impartasind aceas pasiune. Bravo voua.

 

Am facut si eu prima mie de KM. Maine ii schimb uleiul si filtrul. 

 

Am fost pe valea cernei de la cerna sat la Câmpu lui Neag. Au venit cu mine prieteni cu motoare mari, africane de 700, transalpuri si asa mai departe. Am mers primul, mergeam in ritmul meu apoi trebuia sa ma opresc sa astept grupul. De obicei eu sunt ala din spate care se lasa asteptat dar pt ca eram pe CRF imi era si greu sa nu merg mult mai tare decat restul. E clar ca e altceva. Am facut si alte drumuri unele chiar grele pe acolo prin zona. Au fost portiuni pe care nu as fi avut curaj sa intru cu VStromul dar cu asta parca eram la mine acasa. 

 

Partea de asfalt mi s-a parut groaznica. a batut si vantul si Lul nu are nimic ca si protectie de vant. Cred ca la primavara o sa cumpar o remorca si ma duc cu masina pana la poteca aia din munte...

O alta parte aiurea a fost rezervorul. Desi sti ca iti ajunge pt ca are un consum super mic (pe valea jiului am mers cu 2.4) tot stai cu gandul la acel range de rahat. tot timpul eram cu ochii pe cati KM am facut, cu gandul la unde e urmatoarea benzinarie si tot asa. 

 

Presupun ca cele 2 neajunsuri de mai sus sunt rezolvate oarecum de RALLY, poate ca am facut greseala si am luat Lul dar in acelasi timp dupa un Rally trebuia sa astept pana la primavara si asta ar fi insemnat sa nu ma bucur de el anul asta. 

 

Seara cand am ajuns acasa am avut ceva treaba in oras si am luat vstromul. Nu mai stiam sa il conduc, nu mai stiam sa iau curbe, il turam aiurea, frana pusa aiurea de tare. Mi-a trebuit vreo 10-15 min sa ma reobijnuiesc cu ea. 

 

Super incantat de CRF,  jucarie care trebuie luata, merita ca si a 2-a motocicleta.

 

PS: la cerna sat a fost intalnire transalp. toti de acolo au fost dornici sa vada cum e, sa se suie pe ea, sa ceara informatii. Toti pareau dornici sa isi ia una. 

PPS: se tot vorbeste de un CRF de 800, noul transalp. Daca apare ala am un VStrom de vanzare :) 

Link to comment
Share on other sites

Deocamdate pe TET MK + GR am un consum de 3,3 cu bagaj cu tot. Fiica-mea a scos 2,9. Nu avem probleme cu protectia la vint de loc. La vint lateral se simte un pic , ca deh, e motorul usor. Autonomie de cca 300 km , fara stres. Dupa parerea mea, Rally e ce trebuie pt astfel de ture. 

Link to comment
Share on other sites

Din ce am mers eu, in aproape 1000km consumul minim a fost 2.6 pe aproape 100km, iar mediu cam 3-3.1. Asta inseamna o autonomie de ~ 400km. Da, Rally sta mai bine si la vant, si la autonomie.

Link to comment
Share on other sites

On 7/15/2022 at 2:04 AM, AdrianB1 said:

OK, am avut ocazia sa fac ~250 km cu o Rally in ultimele 2 zile, aproape toti pe sosea. Aproape 200 km pe autostrada, vreo 50 km prin oras.

- pe autostrada a fost groaznic pe primii 20 km, am prins aglomeratie mare, eram prin spatele unui TIR, ma flutura vantul in toate directiile, motocicleta e usoara si relativ instabila, pozitia pe motocicleta imi era complet noua si incomfortabila, pe la 5000-5500 rpm motorul nu mergea tocmai rotund, iar oglinzile erau reglate complet aiurea, le reglasem la plecare cand stateam in alta pozitie pe sea. Ultimii 100 km pe autostrada aproape goala, la apus de soare, la 6000 rpm, au fost ok, ma obisnuisem deja. Nu e la fel de comod ca pe Fazerul meu, o depasire nu e la fel de usoara si rapida, dar e ok. Consumul a fost cam 3l/100km, cred (daca am inteles bine ce scrie pe bord). Seaua ma asteptam sa fie mai rea decat e, a fost acceptabila. Protectia la vant nu e zero, dar pe-aproape, la 90 km/h nu pot asculta muzica sau vorbi la telefon decat cu earbuds, ceea ce e nasol, cu Fazerul merge bine pe difuzoare pana pe la 120km/h, iar la 80 km/h faceam audioconferinte cu aia de la serviciu fara sa isi dea seama ca sunt pe motocicleta

- prin oras e extrem de amuzanta. Cam lat ghidonul (normal!) si cam la nivelul oglinzilor de duba, dar e distractiva rau. Daca avea vreo 10-20CP in plus cred ca era de-a dreptul periculoasa, are o manevrabilitate extraordinara si te imbie sa crosetezi traficul. Asa se nasc legendele cu motociclistii satanisti.

- suspensia pe sosea e mult mai buna decat ma asteptam din povestile de groaza auzite. Sau sunt eu prea usor. Ideea e ca pe setarile de fabrica are sag foarte mare, dar nu face ca un pogo stick, nici macar pe gropi luate la 100 km/h sau sleauri de camioane. 

 

Cred ca CRF450 Rally pe care il tot asteapta lumea ar fi o motocicleta fantastica. Pana atunci, si asta e distractiva, mai ales ca e sensibil mai ieftina.

Tu pe ce rally ai fost ? 250 sau 300 ? 

Link to comment
Share on other sites

o mai urmaresc pe ichyboots cum se da cu un Rally prin americi ce nu am inteles si n-am urmarit cat e de modificata motoreta aia (la suspensii) ca vad ca ii daca cocoana plimbari o gramada pe off

Link to comment
Share on other sites

ichyboots a schimbat suspensia cand a intrat in state... 

vezi la sfarsitul filmului spune ce a facut la motor. 

 

 

Jake TheGardenSnake (il gasesti pe youtube) are o serie intraga cu modificari la motor. Are 300L si chiar modifica mult la el. Sincer cam pe acolo cred ca o sa ajung si eu cu al meu dar in timp :) 

 

Edited by Mihaif2000
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Sterdragos310 a spus:

Tu pe ce rally ai fost ? 250 sau 300 ? 

300.

 

Itchy a mers full stock o parte din timp, a schimbat doar foaia pe spate si cauciucurile, pana cand a trecut pe un Rally Raid L1 fata + spate. Cred ca e destul de usoara si nici nu se da prea tare ca sa aibe probleme mari cu suspensia stock.

 

Jake a facut o gramada de modificari dubioase, inclusiv axa cu came, si nu e clar ce a obtinut. El voia aproape 40 de cai, ultima data inca nu avea nici 30. Nu stiu ce vrea sa obtina, daca vrea 40 CP trebuia sa isi ia CRF450, nu 300. inteleg ca la motocicleta asta iti trebuie suspensie spate aproape obligatoriu, dar in afara de manete reglabile, ceva aparatori de ghidon si un rack pentru bagaje (e mai usor de legat ceva pe el decat pe codita) nu prea are sens sa bagi bani ca nebunul, mai ales ca daca vrei mai offroad iei CRF 300L, nu Rally, are suspensia mai tare.

Link to comment
Share on other sites

Acum 37 minute, AdrianB1 a spus:mai ales ca daca vrei mai offroad iei CRF 300L, nu Rally, are suspensia mai tare.

 

Suspensia stock e aceeasi si pe una si pe alta. Difera doar lungimea de prindere: 405 mm la L si 415 mm la Rally. Amindoua suspensiile stock sunt la fel de proaste. Le schimbi cu ceva bun, e spectacol motorul aproape in orice conditii. In rest mersul pe off depinde de om. Care cit stie. 
 

in ce priveste modificarile, am vazut pe diverse forumuri ca o gramada de posesori de L-uri au bagat cite o roaba de bani ca sa-si aduca motocicleta la un nivel cit de cit de apropiat de Rally in ce priveste autonomia, protectia la vint lumini, precum si alte briz-briz-uri. Au ajuns la costuri mai mari decit daca cumparau Rally din prima. Acuma, ce sa zic,fiecare cu banii lui. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...