Jump to content

GAS GAS EC300


Recommended Posts

Salut, intr-o zi eram la plimbare cu al meu moped Kymco cu un motor de 49cc când dintr-odata imi da rateuri pana moare, incerc sa il pornesc , sa schimb bujia,  din zadar, dau sa vad daca am scânteie, de unde, scanteie deloc, am zis ca sigur am bujia stricata si cea de rezerva la fel, dau o fuga la magazin , cumpar o bujie, ajung acasa, dau sa vad daca am scateie, tot nu..., apoi am luat aparatul de masura, am vazut ca pana in bobina vine curent, dar din bobina nu mai pleaca curent, am zis ca e bobima stricata, cumpar alta, o montez , dau sa pornesc, la sfert a luat-o,  ma plimb 5-10 minute...iar rateuri, schimb bujia, la fel, rateuri, ma uit sa vad daca am scanteie, am, montez totul la loc, merge putin, iar rateuri, si tot asa, dau la automat sa vad daca este scanteie constanta, uneori observ ca scanteia se intrerupe, motorul se invarte de 3-4 ori si scanteie nu apare, iar acum,  nu am deloc, cand am, cand nu am, iar cand nu am scanteie am observat ca daca opresc contactul, fără sa dau la pedala sau ceva de genul, face putina scanteie, ca si cand s-ar acumula curent in bobina si cand opresc contactul il da afara.

 

Ce credeti ca poate avea?

Edited by George88800
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de pe magnetou stator? Sau un cablu de masa, nu face contact.

Edited by megamotoreta
am uitat sa mentionez ceva
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, George88800 a spus:

Cum se poate da afara?

E infiletat?

16248837645046166228234754731018.jpg


Ai nevoie de o presa de volanta. Este un fel de piulita mai lunga filetata pe interior si pe exterior, cu un surub central. Costa cam 30-40 de lei pentru ce ai tu nevoie. Volanta sta doar pe conul axului.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, George88800 said:

apoi am luat aparatul de masura, am vazut ca pana in bobina vine curent

 

Aici e dubios ce se intampla, la aprinderile electronice bobinele nu stau alimentate cu curent cand pui contact ci numai cand CDI primeste semnal de la senzorul de aprindere. O bobina de inductie de aprindere electronica daca sta alimentata continuu se incinge tare si se strica.

Link to comment
Share on other sites

Poate fi si CDI de vina, merge pana se incalzeste si pe urma nu mai da scanteie. Un CDI de Kymco e 50-70 lei dar trebuie sa vezi de care ai, AC sau DC CDI, cumperi unul cu mufa de aceeasi culoare.

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 minute, mobiletron a spus:

Poate fi si CDI de vina, merge pana se incalzeste si pe urma nu mai da scanteie. Un CDI de Kymco e 50-70 lei dar trebuie sa vezi de care ai, AC sau DC CDI, cumperi unul cu mufa de aceeasi culoare.

Si dimineata la rece face la fel...nu stiu ce sa zic

Asa face in cea mai mare parte a timpului...uneori se tureaza mai mult dar pentru putin timp, am observat ca la relantiu sta destul de bine, nu merge normal motorul dar nici nu moare...problema de benzina sau aer sunt sigur ca nu exista, doar pe partea electrica..

Link to comment
Share on other sites

Ai trei elemente pe aprindere: bobina, CDI, senzor aprindere. Unul dintre aceste trei elemente este defect, bobina ai schimbat-o si face la fel, ramane CDI sau senzor dar de regula CDI pica inaintea senzorului.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am un cross Gas Gas ec300, cand e pe stand si il bag in orice viteza, roata spate se invarte chiar daca am maneta de ambreiaj apasa, e achizitionat recent si mi-e putin frica sa il pun jos si sa bag in viteza, poate pleaca de sub mine :)

 

Ce credeti ca ar putea fi?

Link to comment
Share on other sites

Acum 29 minute, George88800 a spus:

Salut, am un cross Gas Gas ec300, cand e pe stand si il bag in orice viteza, roata spate se invarte chiar daca am maneta de ambreiaj apasa, e achizitionat recent si mi-e putin frica sa il pun jos si sa bag in viteza, poate pleaca de sub mine :)

 

Ce credeti ca ar putea fi?

Man la mine la kawa de strada pe stand cu roata in aer și pe N ,pe liber adică, se învârtea roata...

Poate nu are nimic dar stai să zică unu care chiar se pricepe.

 

 

Înțeleg că nu ai mers deloc pe ea?

Ai luat-o fara test?

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, frigider a spus:

Man la mine la kawa de strada pe stand cu roata in aer și pe N ,pe liber adică, se învârtea roata...

Poate nu are nimic dar stai să zică unu care chiar se pricepe.

 

 

Înțeleg că nu ai mers deloc pe ea?

Ai luat-o fara test?

Nu am luat-o ci am primit-o :)

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, Starcream a spus:

Si ai incercat sa te urci pe ea sa vezi daca fuge de sub tine? Sau macar sa incerci sa opresti roata cu mana, dar nu intre spite  :)

Si cand imi dau seama ca nu m-am gandit la asta :)))

Mulțumesc 

 

Dar oricum, din ce cauza face asa?

E o problema sau se poate ignora?

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, George88800 a spus:

 

 

Dar oricum, din ce cauza face asa?

E o problema sau se poate ignora?

Cum a zis si frigider, e o chestie normala la unele motociclete, se datoreaza uleiului dintre piese, de aia se poate opri cu mana, nu e cine stie ce forta. Probabil la fel e si la a ta.

 

Link to comment
Share on other sites

La 30.06.2021 la 11:57, Starcream a spus:

 Sau macar sa incerci sa opresti roata cu mana, dar nu intre spite  :)

cu mana , da , dar numai intre lantz :)

 

 

cu picioru ce are?

 

intreb pt un prieten

Link to comment
Share on other sites

Bag-o, bre, in viteza, apasa ambreiajul si apasa frana spate. Daca da motorul sa decedeze, e slab cablul de la ambreiaj...daca are.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, cinezicealae a spus:

Bag-o, bre, in viteza, apasa ambreiajul si apasa frana spate. Daca da motorul sa decedeze, e slab cablul de la ambreiaj...daca are.

nu are frana spate , traieste periculos 

Link to comment
Share on other sites

În cazul ăsta, nici ambreiaj nu-i trebuie... 

Îi dă un vânt, bagă-n viteză și se oprește când se termină gazu'. 

Am mers fără cablu de ambreiaj de la Sebastian până la Rahova odată. 

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu o problema la un cross gas gas ec300 , tinand motocicleta pe stander , apas ambreiajul , bag in viteza iar roata se invarte , si nu se poate opri!

Ca si cand acesta nu decupleaza deloc, nu are cablu, este hidraulic, exista ceva reglaj sau ce pot face in aceasta situatie?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...