Vizitator goe 75 Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 Traim in niste vremuri ...in care Mad Max nu mai este chiar SF ... pare sa fie un viitor posibil... Mai bine va obisnuiti de acum cu benzina proasta , tinuta prin bidoane ruginite din vremurile in care inca se gasea la pompa ... Daca e ceva ce ne poate invata Easy , aka Patrocle 1 , este cum sa facem benzina in cada ...sau ceva echivalent . In rest doar delireaza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 Acum 2 ore, einstein1984 a spus: nu stiu ce spune fundometrul tau, dar am vazut analize de laborator de la 3 benzinarii mari din romania si benzina corespndea cu prescrpritiile EN590, la fel ca aia din franta sau germania. Nu înțeleg ce e ăla fundometru, n-am așa ceva în dotare, tu probabil folosești și știi mai bine. Indiferent ce fițuici ai văzut, e normal ca ele să existe, totul trebuie să pară conform. Dacă ai fost prin vest, e imposibil să nu fi observat diferențe de consum și comportament al motorului. Chiar și la stație, dacă n-ai covid simți ca miroase altfel și are altă consistență, în special motorina, nu e așa uleioasa. Iar Mol Evoplus, din păcate, nu mai e din import. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 1, 2021 Share Postat Noiembrie 1, 2021 (editat) Acum 4 ore, einstein1984 a spus: am vazut analize de laborator de la 3 benzina Și eu am văzut (am plătit chiar) analiza la un laborator autorizat din Ro al unei motorine de culoarea uleiului ars și, pt modica sumă de 1800 lei acum vreo 12 ani, a fost declarată conformă. Expertiza de la Bosch (producătorul sistemului de injecție pus pe butuci) a indicat clar combustibil neconform ca și cauză a defectării. Bref: nu dau 2 bani pe rezultatele laboratoarelor din Ro, sunt la fel de concludenre ca statisticile (întâmplător știu perfect cum se extrag datele pe care le trimit niște instituții de stat către insp). Editat Noiembrie 1, 2021 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Acum 32 minute, cuki a spus: Perceptia combustibului "strain mai bun" se datora defapt rulajului pe autostrada. Tin minte cand nu erau mai deloc autostrazi in Romania, cum deja pe la Budapesta dupa 200km motorul parca era altul. Nu spun ca nu exista diferente intre calitatea combustibilului, dar deobicei faptul ca in Romania se merge mult "la consum", subturat, si fara posibilitate de mers constant cu o anumita turatie, contribuia la aceasta perceptie Si eu la fel credeam, pana cand am stat mai mult in timp si Viena si am folosit masina preponderent in oras...cu motorina lor. Legat de combustibil, motorina clasica in masina (bag de aia scumpa daca merg la munte si se anunta -xx grade), iar la motocicleta am bagat mai mereu de 95. Petrom sau MOL ... OMV este defapt Petrom + taxa de prost, iar Rompetrol aleg cand nu am Petrom /Mol in zona. Lukoil evit din cauza publicitatii negative (nu ca as fi avut eu ceva de obiectat), iar restul (Socar, Gazprom etc.) is prea putine ca sa-mi fac un obicei din a alimenta de la ei. De acord. Totusi cum iti explici ca atunci cand am bagat prima oara benzina MOL HU, intr-o masina cu carburator, a crescut relantiul fara sa ii fac nimica? OMV oricum are cele mai mari preturi inclusiv in Austria, adica la mama lor Acum 15 ore, patrick1 a spus: Sa recapitulez: la cresterea cererii de paine, inginerul creste productia, mentine pretul. Economizdul creste pretul, mentine productia. Bingo? Error. Economistul ii cere inginerului sa creasca productia, insa mentinand un deficit minim pe piata care sa ii asigure economistului cresterea pretului. Dar problemele abia acuma incep: dobitocul de MBA-ist economist nu pricepe ca (de obicei) nu poti creste productia mentinand in acelasi timp si calitatea fara sa faci ceva investitii. Cand aud MBA-istii sufletului de investitii sa fac toti ca ariciul. Logica este simpla: majoritatea MBA-istilor care conduc pravaliile au mandate de 1-3 ani in care pe langa leafa au un procent din profit. Consecintele pe termen destul de scurt sunt: - creste profitul si investitorii dau fericiti din coada (impreuna cu MBA-istul) - instalatiile suprasolicitate se vor degrada in ritm alert (si la capitolu' mentenanta trebuie daca se poate chelutieli zero) - calitatea produselor scade Am trait aceste aspecte cu toti furnizorii mei din Austria si Germania care au ajuns in multinationale. Aia din Austria au avut noroc ca managerul lor a reusit un management buyout (MBO pentru fanii MBA.isti) si a salvat firma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Acum 3 minute, cuki a spus: Explicatii pot fi multe...drumul intins (ca doar nu ai bagat benzina de la MOL HU fix cum ai trecut granita), curatul carbaratorului si altor componente interne...eliminarea calaminei si a altor substante care se depun, dar care pe drumuriile din Romania acelor vremuri...nu ajungeau sa se elimine. Chiar si un esapament "curatat/desfundat" poate sa ridice relantiul, avand in vedere ca scade presiunea pe evacuare Am spus, posibil sa fie diferente intre carburanti...diferente care sa fie cauzate de procesul de productie/transport/depozitare etc., dar "acele diferente" simtite de "soferii autostiutori romani" defapt se datorau faptului ca in Romania TDI-ul rar vedea +2000rpm...motoarele erau efectiv sugrumate. Iar cand ieseau din tara, normal ca acele motoare aveau parte de alte conditii de functionare. Exemplu cu admise obturata din cauza mersului subturat, revizii "mai raruretze asa"...si sa nu uitam ca Romania e plina de praf... Pai masina avea pina in 10.000 km, era nou nouta. Mergeam de la Buc la TM. Am alimentat la Orastie. Ma indoiesc ca avea depuneri de ceva, autostrada plua, si de aici am tras conculzia cu benzina. In plus cand am ajuns la Buc m-am dus fuguta la MOL si am alimentat. La revedere! Mergea precum inainte . Si cand am intrebat de originea benzinei: mi s-a spus ca este RO. Poate ca a curatat benzina HU sistemul de alimentare, dar chiar asa sa il infunde pe loc benzina de RO? Asa am ajuns la concluzia cu benzina HU vs RO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Tex_ Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Acum 7 ore, einstein1984 a spus: @_Tex_ nu stiu cum faci tu, dar eu pun carburantul in rezervor, nu fac baie cu el sa il miros si sa-l mangai. Dupa replicile pe care le-ai dat in acest topic, eu cred ca il bei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Noiembrie 2, 2021 Share Postat Noiembrie 2, 2021 Salut! De ceva vreme (ani), sa ma orientez pentru moto la benzina dupa continutul de etil.Deci E 5. Cifra octanica oricum este o < vrajeala informativa > .)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.