Sari la conținut

Honda Cb500x/f vs cb650r, vs yamaha mt09sp vs triumph street triple ..... idei?


legio990
 Share

Postări Recomandate

Buna ziua,

 

Eu sunt Ionut de 40 ani la a doua moto, si am avut destule probleme cu prima la depasiri in general (100km/ora+ trageai tare de ea sa depasesti un tir, foarte frustrant), asa ca prin urmare as dori sa achizitionez o motocicleta noua prin primavara, dar sunt foarte nehotarat pe care sa o cumpar din cauza ca fiecare motor are calitati si defecte sau neajunsuri spre exemplu:

 

Honda CB500x/f

+ un motor usor (200kg), ieftin cu un consum de scuter aproape, si fiabila

- putere scazuta care poate te pune in icurcatura la depasirea unui tir

 

Honda CB650R

+ un motor fiabil, cu un consum bun, garda la sol bun, putere de ajuns (cred)

- greutatea e cam mare, cadrul e din fier, pretul cam piperat pentru ce are

 

Yamaha mt09SP (pentru suspensii si pilot automat)

+ un motor fiabil (sau asa am auzit), e usoara (190kg), un consum acceptabil, cadrul e din aluminiu

- garda mica la sol, pozitie scaun inalta, foarte multa electronica, se ridica usor pe o roata, unghiul de virare foarte mare, destul de scumpa, rezervorul mic (14l) si nu in ultimul rand matele ei lasate de izbeliste care iti da impresia ca e facuta din bucati.

 

Triumph street triple

+ rezervorul (17l), per total e dotata cu piese mai bune decat mt09,

- fiabilitatea (unii sustin ca e fiabila iar altii nu), relatiile cu clientii post cumparare, nu are detalii clare pe site (garda la sol, garantie etc.)

 

Mentionez ca eu vreau sa o cumpar pentru timp indelungat (min 10ani) si sa o folosesc pe drumurile din Romania care mai includ dar nu sunt limitate la drumuri desfundate, pline de cratere, drum de tara etc.

Pretul nu este o problema

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hello, 

 

Pai tu vrei una mai adventure asa. 

 

Cele înșirate de tine sunt de oraș nici cum de mers pe drumuri de tara. 

Ai pus acolo Honda CB 500X care e mai aproape de ce vrei tu dar care nu e atât de nervoasa pe cât ai nevoie. 

Dacă prețul nu e o problema mai bine te uiți la ADV-urile medii și mari: Versys 650, Ducati V2, BMW R1250GS, Africa Twin, Yamaha Tracer 9, Suzuki Vstrom 1050 dau 650, Triumph Tiger 900

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da dar din pacate adv-urile sunt foarte grele = greu de manevrat in diverse situatii

yamaha tracer 9 e mt09 cu plastice mai multe,  iar Vstromul de 650 nu are destula forta (cel de o 1000 e prea greu, inalt etc)

Si sunt video-uri pe youtube cu unul care a mers in cele mai grele conditii de drum cu un Suzuki Hyabusa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, legio990 a spus:

Da dar din pacate adv-urile sunt foarte grele = greu de manevrat in diverse situatii

Câte kile ai? Ești în stare să ridici un sac de 40 kg fără să-ți rupi spatele sau genunchii? Dacă nu, caută supermoto, că și 09 e greu de manevrat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din lista, asta mi se pare ok: Honda CB500x.

 Dar iti recomand (pentru ca vrei ceva mai nervos care sa te ajute in depasiri): Yamaha Tracer 700, care e usoara, trage de rupe la ture mici, are 75cp (dar se simt ca 100cp la alte modele), poti merge lejer cu 150 km/h constant pe autostrada si sa ai rezerve pentru depasiri (eu am mers cu 160 pe autostrazile poloneze pentru ca ma grabeam, eram in intarziere si trebuia sa ajung din Varsovia la lacul Balaton).

Ce sa mai, mie mi-a placut f.f.f.mult am mers cu pasagera si 3 genti pline, pana in Cracovia si Varsovia (Polonia), apoi Slovacia si lacul Balaton din Ungaria.

Acum am 2 motoare, unul dintre el fiind Tracerul de 900 (dar tot cel de 700 mi se pare jucarie, fiind extrem de manevrabil).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, legio990 a spus:

Eu nu am zis ca nu pot depasi un tir, eu am zis ca trebuie sa tragi tare de motor la peste 100 la ora sa depasesti un tir,

am 175 cu 82kg, si nu e vorba daca il pot ridica de jos, la viteze reduse un motor greu e usor sa il scapi jos (cred eu)

 

nu folosesti cutia de viteze cum trebuie.

 

ori iti doresti sa faci depasirile prea din scurt.

 

CB500x este o motoreta simpla care face tot ce vrei tu. iar 54 de cai sunt suficienti pt mersul solo si depasiri rapide

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 46 minute, legio990 a spus:

Da dar din pacate adv-urile sunt foarte grele = greu de manevrat in diverse situatii

yamaha tracer 9 e mt09 cu plastice mai multe,  iar Vstromul de 650 nu are destula forta (cel de o 1000 e prea greu, inalt etc)

Si sunt video-uri pe youtube cu unul care a mers in cele mai grele conditii de drum cu un Suzuki Hyabusa

 

1 data pe saptamana poti face niste exercitii intr-o parcare undeva sa perfectionezi manevrele la viteza mica. Da unele sunt mai grele si by default nu sunt atat de manevrabile, dar se poate corecta asta prin tehnica, moment in care nu mai conteaza prea mult ce motoreta ai..... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Cavaleru a spus:

 

nu folosesti cutia de viteze cum trebuie.

 

 

Ca aproape orice conducator auto din tara asta , incearca sa depaseasca ptobabil  in a 6, cu 90km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Djenavar a spus:

Ca aproape orice conducator auto din tara asta , incearca sa depaseasca ptobabil  in a 6, cu 90km/h

stii cat hate imi iau cu 0.9tce si eu n-am probleme cu depasirile, retrogradez in functie de situatie si ma asigur ca am cat mai multi cai la dispozitie cand fac asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, Cavaleru said:

stii cat hate imi iau cu 0.9tce si eu n-am probleme cu depasirile, retrogradez in functie de situatie si ma asigur ca am cat mai multi cai la dispozitie cand fac asta..

Da te inteleg ce zici dar eu mai stiu ca daca pui 4 oameni in masina aia nu mai depasesti pe nimeni mai ales daca mai e si ceva panta, si da la un motor mai mic trebuie sa iti iei mare avans ca sa depasesti iar se intampla ca atunci cand tu ai viteza necesara de depasire si vrei sa depasesti iti vine cineva din sens opus si totul se anuleaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, legio990 a spus:

Da chiar daca pare mai greu de crezut dar da am permisul A fara alte amendamente,

Ai procedat greșit dând șpagă pentru obținerea permisului. Instructor motoai avut? Ți-a explicat ceva?

 

Cuki, dacă se teme de DL650, îți dai seama că îl ia spaima dacă se urcă pe un Versys 1000...

 

 

Cred că op e troll sau vreo clonă, altfel nu-mi explic ce chestii povestește.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, cuki said:

Ceea ce vrei tu monser...sa traga serios peste 100, cam greu la cele de juma de litru. 

 

Plus ca nu stiu daca sti exact ce vrei. Ai insirat o lista de naked, dar vrei sa mergi "prin Romania". Pai naked e mai mult pentru oras, mai putin pentru afara. Nu spun ca nu poti merge si pe afara cu naked, dar e mai incomoda, te sufla vantul...n-ai loc de bagaje. Are destul de multe nasoale la iesiri de peste 100-150km.

Apoi spui de garda la sol...apoi vrei putere, dar vezi ca minus ca se ridica usor pe-o roata....Pai nu prea le poti avea pe toate. Spui ca banii nu is problema, apoi ca unele is piperate :D 

 

Eu iti recomand urmatoarele...stabileste-ti o lista cu nevoiile pentru motocicletea. (mers la birou, mers la cafea, mers la agatat, mers la munte/mare cu sau fara rabdare etc.) Apoi da o tura pe la dealeri, suite pe motoare...vezi poate reusesti si un drivetest si hotaraste-te.

 

Dar exista si varianta 2...sa cumperi o motor net superior listei tale de mai sus, la niste bani decenti. Motor second, dar ca nou

Cred ca defapt tu cu ceva de genu vei fi super multumit...bun de oras, bun afara, garda la sol buna, nu te dezamageste in depasiri...vanzatorul pare baiat fain, iar pretul...e de iarna

 

Multumesc frumos pentru oferta dar 260kg e mult peste ce consider eu ca fiind ceva de folosit

Am uitat sa mentionez ca eu caut un motor de duminica pentru ca in rest folosesc o masina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, legio990 a spus:

Multumesc frumos pentru oferta dar 260kg e mult peste ce consider eu ca fiind ceva de folosit

 

motoreta nu o cari in spate. se duce singura daca stii sa o folosesti. problema ta este ori lipsa experientei pe 2 roti ori nu ai inclinatiile necesare pt deplasarea pe 2 roti.

 

eu sunt mai bondoc ca tine, am inceput sa merg cu TDM 850 care are peste 220kg cu plinurile facute singurele dati cand am avut probleme cu ea, era cand trebuie sa o dau inapoi pt ca am picioarele prea scurte. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...