CostiX Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 La inceput sunt bune motocicletele cat mai putin sportive. Eu am facut scoala pe GN 250 si faceam poligonul sub 2 minute. Cei cu Hornet stateau mult la 8-uri in general. sunt muuuult mai grele Hornet ca GN 250 .... eu faceam opturile cu kawa er5 bine ... cand m-am urcat pe Hornet am pus piciorul jos de vreo cateva ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Am facut s-uri printre jaloane azi...era sa alunec la primele ture pt ca metoda de countersteering nu functioneaza la viteze mici ( sau cel putin nu reusesc eu).....teh fuck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 sunt muuuult mai grele Hornet ca GN 250 .... eu faceam opturile cu kawa er5 bine ... cand m-am urcat pe Hornet am pus piciorul jos de vreo cateva ori... Am avut si eu probleme cu manevrele la viteza mica. Stateam prea in spate pe sa pe Er-6n, mainile imi erau intinse mai tot timpul iar cand intorceam o faceam cu tot corpul si asta ma dezechilibra. Stai cu ouale pe rezervor, bratele indoite si vezi daca e vreo diferenta, la mine a fost o revelatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Primadata cand m-am suit pe un motor , cred ca se vedeau morcovii de la 10 KM. Aveam impresia ca esti ca pe ghiata:) Cum nu stau bine cum m-am dus . Dupa prima sedinta aveam febra musculara la maini Dupa aia am ajuns sa fac opturi si sa dau cu suportu de picioare de asfalt vine incet incet totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Tine foarte mult de tine si de cat de temperat esti. Au mai fost multe topicuri pe aceasta tema. Eu am 23 de ani, 1.74 si 65 de kg. Mi-am luat din prima Ducati 750 SS. Multumesc lui D-zeu, insa nu am avut evenimente neplacute. Primul drum mai "serios" l-am facut in mai, cand aveam doar 500 de km facuti. Am plecat din Brasov spre Vama Veche. Aproape 1000 km dus-intors. Lamaia pusa sub numar si ochii beliti . Daca-ti iei un motor prea mic (atat ca putere cat si ca statura) ai sa te saturi de el dupa o luna de zile. Nu e practic sa il schimbi din 2 in 2 luni. Eu zic ca un motor de 600 de cm e mai mult decat ok. Vb colegului de mai sus. Uita-te dupa un Hornet daca vrei ceva naked. Daca vrei drum lung, un Hornet S e super pentru ca are si semicarena si te ascunzi dupa parbriz (la drum lung te omoara vantul daca nu ai dupa ce sa te feresti). ducati 750ss chiar E motor de incepatori... pana mea, 65 de cai, nu e vreo racheta intercontinentala ) in plus ciclistica buna si franele brembo iarasi ajuta un incepator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) nu este chiar cea mai importanta puterea maxima ci felul in care o transmite,livreaza la turatii mici-medii...pt incepatori este recomandat un motor fara reactii agresive la tragerea mansonului...unele motoare au cuplu mare de la turatii mici,altele te surprind dupa ce treci de o anumita plaja de turatie... Nu este Ducati-ul o racheta intercontinentala pt tine,dar un incepator poate sa isi rupa capul si pe un GN de 125 daca nu stie ce face.. Editat August 16, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am avut si eu probleme cu manevrele la viteza mica. Stateam prea in spate pe sa pe Er-6n, mainile imi erau intinse mai tot timpul iar cand intorceam o faceam cu tot corpul si asta ma dezechilibra. Stai cu ouale pe rezervor, bratele indoite si vezi daca e vreo diferenta, la mine a fost o revelatie. am patit asta la kawa er5... la inceput statea pe rezervor cu outele mele firave )) dupa aia m-am dat mai in spate pt ca era cam incomod nu este chiar cea mai importanta puterea maxima ci felul in care o transmite,livreaza la turatii mici-medii...pt incepatori este recomandat un motor fara reactii agresive la tragerea mansonului...unele motoare au cuplu mare de la turatii mici,altele te surprind dupa ce treci de o anumita plaja de turatie... Nu este Ducati-ul o racheta intercontinentala pt tine,dar un incepator poate sa isi rupa capul si pe un GN de 125 daca nu stie ce face.. aici s-a vorbit ca un adevarat profesionist... cum se spune ... gazul este la mana ta dreapta... pusese cineva o poza cu o mobra si niste sageti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am incercat sa fiu de ajutor sa mai temperez pe unii...dar oricum fiecare va face ce vrea si se va echipa cum vrea pe mobra.........intr-adevar mana dreapta si creierul dicteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 ducati 750ss e comparabil cu sv650. nu e racheta intercontinentala pentru nici un om normal la cap. daca vorbin de selectia naturala, ei atunci aia sa stii ca merge si cu un scuter de 50, nu numai cu 125... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Incep sa ma enervez, ma dezechilibrez la viteze mici si nu inteleg de ce..ieri eram ok. Fuck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Capul sus, privirea la orizont. Si tine-o din gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Pai tocmai ai spus... e viteza prea mica. Daca vrei, cauta poza aia cu fortele ce actioneaza la viraj (e pe la discutii countersteering) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Capul sus, privirea la orizont. Si tine-o din gaz Incerc..dar 1-a imi pare prea "responsive" si in a doua ajung la zona in care da in nas sa se opreasca . Imi tremura in mijlocul virajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Tine-o din ambreiaj. E greu pana inveti unde e punctul ambreiajului. Punctul de frictiune. Cateodata e vorba de 1-2 mm Si fii relaxat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Da, din ambreiaj, e mai greu sa o controlezi din acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Hmm, am ignorat ambreiajul complet pana acum, il foloseam decat la plecare de pe loc(si schimbare viteza). Mersi. O sa incerc, Editat August 16, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopantera Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Salutare tuturor, dupa cum scrie si in titlu sunt un proaspat incepator si as avea nevoie de cateva sfaturi de la voi.Vechea poveste ca la toti ce motor si ce echipament sa aleg.Motorul ma intereseaza sa franeze si sa manevreze cat mai bine mai ales ca sunt incepator si nu vreau sa am probleme cu accidentele.imi plac foarte mult cele sport exemplu kawasaki ninja 250r.pentru inceput as vrea unul de 250 si dupa unul de 600.la echipamente am citit foarte mult si sincer nu stiu ce sa aleg.ma intereseaza mai multa protectie si mai putine fite.toate echipamentele au protectie in ele?bani pe care ii duspun pentru motor si echipament ar fi undeva la 3000 euro.am citit pe forum ca ar conta si inaltimea la un motor.eu am 1.85.va multumesc tuturor pentru sfaturi Editat August 16, 2013 de geopantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Honda Hornet! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet-din-2004-533489.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 ce categorie ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Poți sa îți iei direct de 500-600 dacă nu mai ești la rebel de 250 o sa te saturi repede. De frânat vă trebui sa înveți tu ca motoarele nu excelează iar la banii aia și Pt moto și Pt echipament nu știu dacă găsești cu abs. Ți-aș recomanda cu abs totuși. În rest alege care îți place mai mult. Nu contează ce tip/marca e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopantera Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 categoria A Honda Hornet! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet-din-2004-533489.html imi plac mai mult cele supersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Honda Hornet! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet-din-2004-533489.html Ba tu ca sa iti vinzi mobra esti in stare de orice se pare. Omu este incepator! Editat August 16, 2013 de emil_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Ba tu ca sa iti vinzi mobra esti in stare de orice se pare. Omu este incepator! e un hornet, nu vreo busa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) SS pentru inceput? nu iti mai ajung gagicutele? ) de ce nu un naked?te trantesti cu el nu plangi asa tare nu se sparge carenajul. Iar daca ai ideea fixa pentru un ss poti alege din urmatoarele modele: Kawasaki ninja 250r care este foarte populara Honda CBR 250r Hyosung tot de 250r Daca as fi in locul tau din astea as alege,dar deci DAR pentru low buget si zici ca vrei si echipament mai sunt si altele,de cmc mai mari dar nu prea nervoase,tot pentru incepatori si putin mai vechiute,cum ar fi: Kawasaki GPZ de 500 Foarte bun motorul si ieftin. Suzuki gs500r Si multe altele acum depinde ce vrei Editat August 16, 2013 de MasTerShoT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 e un hornet, nu vreo busa... Nu conteaza. Asta reiese din postul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.