9470m Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Astept sa vad ce casca mi se potriveste la poligon si pe masura aia imi comand. Daca nu mi se potriveste o trimit inapoi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TsCrazy Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Astept sa vad ce casca mi se potriveste la poligon si pe masura aia imi comand. Daca nu mi se potriveste o trimit inapoi . Eu zic sa te duci intr`un magazin , sa probezi , vezi si preturi , apoi poti sa iti comanzi cum vrei , ori de la magazin, ori de pe internet (eu mi`am luat de la magazin din respect pentru toate informatiile pe care le`am primit in legatura cu toate produsele ) Dar faci cum doresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rezerto Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Buna ziua.V-am contactat in legatura cu o nelamurire.Eu am acum 16 ani si vreau sa dau de A1 dar nu sunt hotarat ce sa imi cumpar.Adica pot sa imi cumpar o honda cbr 125 sau mai este si rieju acela de 125 . si nu stiu ce sa zic.Eu as opta pentru o honda pentru ca imi place cum arat dar am vazut pestete tot ca ba este buna ba este proasta si mi-am propus sa va intreb si pe voi ce parere aveti.Adica pro si contra.Va multumesc.Cu stima Viorel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OfficialBizkit Postat August 12, 2013 Share Postat August 12, 2013 Eu unul la 16 ani imi doream o yamaha xt125 sau ceva asemanator..de 10x mai fun decat ce vrei tu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 (editat) Unde gasesc un magazin cu imbracaminte/casti samd moto in Buc ? Unul bun cu preturi decente ....si m-am intors de la prima sedinta. Foarte foarte foarte tare.. m-am plimbat pe o honda XR 125. Primele impresii : Pt prima ora am avut tot timpul senzatia ca o sa cad la fiecare curba...creierul/urechea interna urla cazi cazi cazi cazi ..... pozitia pe honda asta la marimea mea este destul de nasoala, incheietura m-a durut aproape tot timpul , ghidon f ingust pt marimea mea ..dupa prima ora cand m-am relaxat durerea a scazut f mult . Omul mi-a explicat de counter-steering si franare..cum sa franez prima oara cu spatele ca sa incarc furca fata si apoi cu fata ..la sfarsit cand m-a pus sa fac jaloane incet incet mi-a disparut senzatia de cadere si aplicam constient treaba cu counter-steering . Ca incheiere in prima ora omul a remarcat ca sunt foarte crispat . Ce m-a mirat dpdv tehnic e caldura degajata langa piciorul meu drept unde era evacuarea...aproape ca ardea. Editat August 13, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 la inceput este greu ... si eu ma uitam cu putina invidie la cei care mergeau pe hornet de 600.. si eu mergeam pe un suzuki de gn250... dupa 5 sedinte m-a urcat pe o kawasaki er5 si aproape de final ultimele 2 ore de poligon pe hornetul de 600... spor la treaba in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 13, 2013 Share Postat August 13, 2013 Hah, o faza amuzanta a fost cam in prima ora. Eram cu instructorul in spate si pe exterior ma depaseste un cursant cu un hornet de 600....se uita la noi si zice "cat de misto e asta de 600"..instructorul imi zice.."uita-te la el ce imi zice si ce fericit e..si nici macar nu e elevul meu" ))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bad florentina Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 La inceput sunt bune motocicletele cat mai putin sportive. Eu am facut scoala pe GN 250 si faceam poligonul sub 2 minute. Cei cu Hornet stateau mult la 8-uri in general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 (editat) GNul de 250 este foarte manevrabil,mi-a placut mult,desi sunt chinuite in poligoane.. Editat August 14, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 La inceput sunt bune motocicletele cat mai putin sportive. Eu am facut scoala pe GN 250 si faceam poligonul sub 2 minute. Cei cu Hornet stateau mult la 8-uri in general. sunt muuuult mai grele Hornet ca GN 250 .... eu faceam opturile cu kawa er5 bine ... cand m-am urcat pe Hornet am pus piciorul jos de vreo cateva ori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Am facut s-uri printre jaloane azi...era sa alunec la primele ture pt ca metoda de countersteering nu functioneaza la viteze mici ( sau cel putin nu reusesc eu).....teh fuck Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 sunt muuuult mai grele Hornet ca GN 250 .... eu faceam opturile cu kawa er5 bine ... cand m-am urcat pe Hornet am pus piciorul jos de vreo cateva ori... Am avut si eu probleme cu manevrele la viteza mica. Stateam prea in spate pe sa pe Er-6n, mainile imi erau intinse mai tot timpul iar cand intorceam o faceam cu tot corpul si asta ma dezechilibra. Stai cu ouale pe rezervor, bratele indoite si vezi daca e vreo diferenta, la mine a fost o revelatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Primadata cand m-am suit pe un motor , cred ca se vedeau morcovii de la 10 KM. Aveam impresia ca esti ca pe ghiata:) Cum nu stau bine cum m-am dus . Dupa prima sedinta aveam febra musculara la maini Dupa aia am ajuns sa fac opturi si sa dau cu suportu de picioare de asfalt vine incet incet totul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Tine foarte mult de tine si de cat de temperat esti. Au mai fost multe topicuri pe aceasta tema. Eu am 23 de ani, 1.74 si 65 de kg. Mi-am luat din prima Ducati 750 SS. Multumesc lui D-zeu, insa nu am avut evenimente neplacute. Primul drum mai "serios" l-am facut in mai, cand aveam doar 500 de km facuti. Am plecat din Brasov spre Vama Veche. Aproape 1000 km dus-intors. Lamaia pusa sub numar si ochii beliti . Daca-ti iei un motor prea mic (atat ca putere cat si ca statura) ai sa te saturi de el dupa o luna de zile. Nu e practic sa il schimbi din 2 in 2 luni. Eu zic ca un motor de 600 de cm e mai mult decat ok. Vb colegului de mai sus. Uita-te dupa un Hornet daca vrei ceva naked. Daca vrei drum lung, un Hornet S e super pentru ca are si semicarena si te ascunzi dupa parbriz (la drum lung te omoara vantul daca nu ai dupa ce sa te feresti). ducati 750ss chiar E motor de incepatori... pana mea, 65 de cai, nu e vreo racheta intercontinentala ) in plus ciclistica buna si franele brembo iarasi ajuta un incepator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) nu este chiar cea mai importanta puterea maxima ci felul in care o transmite,livreaza la turatii mici-medii...pt incepatori este recomandat un motor fara reactii agresive la tragerea mansonului...unele motoare au cuplu mare de la turatii mici,altele te surprind dupa ce treci de o anumita plaja de turatie... Nu este Ducati-ul o racheta intercontinentala pt tine,dar un incepator poate sa isi rupa capul si pe un GN de 125 daca nu stie ce face.. Editat August 16, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am avut si eu probleme cu manevrele la viteza mica. Stateam prea in spate pe sa pe Er-6n, mainile imi erau intinse mai tot timpul iar cand intorceam o faceam cu tot corpul si asta ma dezechilibra. Stai cu ouale pe rezervor, bratele indoite si vezi daca e vreo diferenta, la mine a fost o revelatie. am patit asta la kawa er5... la inceput statea pe rezervor cu outele mele firave )) dupa aia m-am dat mai in spate pt ca era cam incomod nu este chiar cea mai importanta puterea maxima ci felul in care o transmite,livreaza la turatii mici-medii...pt incepatori este recomandat un motor fara reactii agresive la tragerea mansonului...unele motoare au cuplu mare de la turatii mici,altele te surprind dupa ce treci de o anumita plaja de turatie... Nu este Ducati-ul o racheta intercontinentala pt tine,dar un incepator poate sa isi rupa capul si pe un GN de 125 daca nu stie ce face.. aici s-a vorbit ca un adevarat profesionist... cum se spune ... gazul este la mana ta dreapta... pusese cineva o poza cu o mobra si niste sageti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am incercat sa fiu de ajutor sa mai temperez pe unii...dar oricum fiecare va face ce vrea si se va echipa cum vrea pe mobra.........intr-adevar mana dreapta si creierul dicteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 ducati 750ss e comparabil cu sv650. nu e racheta intercontinentala pentru nici un om normal la cap. daca vorbin de selectia naturala, ei atunci aia sa stii ca merge si cu un scuter de 50, nu numai cu 125... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Incep sa ma enervez, ma dezechilibrez la viteze mici si nu inteleg de ce..ieri eram ok. Fuck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Capul sus, privirea la orizont. Si tine-o din gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Pai tocmai ai spus... e viteza prea mica. Daca vrei, cauta poza aia cu fortele ce actioneaza la viraj (e pe la discutii countersteering) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Capul sus, privirea la orizont. Si tine-o din gaz Incerc..dar 1-a imi pare prea "responsive" si in a doua ajung la zona in care da in nas sa se opreasca . Imi tremura in mijlocul virajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Tine-o din ambreiaj. E greu pana inveti unde e punctul ambreiajului. Punctul de frictiune. Cateodata e vorba de 1-2 mm Si fii relaxat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Da, din ambreiaj, e mai greu sa o controlezi din acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Hmm, am ignorat ambreiajul complet pana acum, il foloseam decat la plecare de pe loc(si schimbare viteza). Mersi. O sa incerc, Editat August 16, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.