Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Tine foarte mult de tine si de cat de temperat esti. Au mai fost multe topicuri pe aceasta tema. Eu am 23 de ani, 1.74 si 65 de kg. Mi-am luat din prima Ducati 750 SS. Multumesc lui D-zeu, insa nu am avut evenimente neplacute. Primul drum mai "serios" l-am facut in mai, cand aveam doar 500 de km facuti. Am plecat din Brasov spre Vama Veche. Aproape 1000 km dus-intors. Lamaia pusa sub numar si ochii beliti . Daca-ti iei un motor prea mic (atat ca putere cat si ca statura) ai sa te saturi de el dupa o luna de zile. Nu e practic sa il schimbi din 2 in 2 luni. Eu zic ca un motor de 600 de cm e mai mult decat ok. Vb colegului de mai sus. Uita-te dupa un Hornet daca vrei ceva naked. Daca vrei drum lung, un Hornet S e super pentru ca are si semicarena si te ascunzi dupa parbriz (la drum lung te omoara vantul daca nu ai dupa ce sa te feresti). ducati 750ss chiar E motor de incepatori... pana mea, 65 de cai, nu e vreo racheta intercontinentala ) in plus ciclistica buna si franele brembo iarasi ajuta un incepator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) nu este chiar cea mai importanta puterea maxima ci felul in care o transmite,livreaza la turatii mici-medii...pt incepatori este recomandat un motor fara reactii agresive la tragerea mansonului...unele motoare au cuplu mare de la turatii mici,altele te surprind dupa ce treci de o anumita plaja de turatie... Nu este Ducati-ul o racheta intercontinentala pt tine,dar un incepator poate sa isi rupa capul si pe un GN de 125 daca nu stie ce face.. Editat August 16, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostiX Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am avut si eu probleme cu manevrele la viteza mica. Stateam prea in spate pe sa pe Er-6n, mainile imi erau intinse mai tot timpul iar cand intorceam o faceam cu tot corpul si asta ma dezechilibra. Stai cu ouale pe rezervor, bratele indoite si vezi daca e vreo diferenta, la mine a fost o revelatie. am patit asta la kawa er5... la inceput statea pe rezervor cu outele mele firave )) dupa aia m-am dat mai in spate pt ca era cam incomod nu este chiar cea mai importanta puterea maxima ci felul in care o transmite,livreaza la turatii mici-medii...pt incepatori este recomandat un motor fara reactii agresive la tragerea mansonului...unele motoare au cuplu mare de la turatii mici,altele te surprind dupa ce treci de o anumita plaja de turatie... Nu este Ducati-ul o racheta intercontinentala pt tine,dar un incepator poate sa isi rupa capul si pe un GN de 125 daca nu stie ce face.. aici s-a vorbit ca un adevarat profesionist... cum se spune ... gazul este la mana ta dreapta... pusese cineva o poza cu o mobra si niste sageti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Am incercat sa fiu de ajutor sa mai temperez pe unii...dar oricum fiecare va face ce vrea si se va echipa cum vrea pe mobra.........intr-adevar mana dreapta si creierul dicteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 ducati 750ss e comparabil cu sv650. nu e racheta intercontinentala pentru nici un om normal la cap. daca vorbin de selectia naturala, ei atunci aia sa stii ca merge si cu un scuter de 50, nu numai cu 125... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Incep sa ma enervez, ma dezechilibrez la viteze mici si nu inteleg de ce..ieri eram ok. Fuck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Capul sus, privirea la orizont. Si tine-o din gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Pai tocmai ai spus... e viteza prea mica. Daca vrei, cauta poza aia cu fortele ce actioneaza la viraj (e pe la discutii countersteering) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Capul sus, privirea la orizont. Si tine-o din gaz Incerc..dar 1-a imi pare prea "responsive" si in a doua ajung la zona in care da in nas sa se opreasca . Imi tremura in mijlocul virajului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Tine-o din ambreiaj. E greu pana inveti unde e punctul ambreiajului. Punctul de frictiune. Cateodata e vorba de 1-2 mm Si fii relaxat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Da, din ambreiaj, e mai greu sa o controlezi din acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Hmm, am ignorat ambreiajul complet pana acum, il foloseam decat la plecare de pe loc(si schimbare viteza). Mersi. O sa incerc, Editat August 16, 2013 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopantera Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Salutare tuturor, dupa cum scrie si in titlu sunt un proaspat incepator si as avea nevoie de cateva sfaturi de la voi.Vechea poveste ca la toti ce motor si ce echipament sa aleg.Motorul ma intereseaza sa franeze si sa manevreze cat mai bine mai ales ca sunt incepator si nu vreau sa am probleme cu accidentele.imi plac foarte mult cele sport exemplu kawasaki ninja 250r.pentru inceput as vrea unul de 250 si dupa unul de 600.la echipamente am citit foarte mult si sincer nu stiu ce sa aleg.ma intereseaza mai multa protectie si mai putine fite.toate echipamentele au protectie in ele?bani pe care ii duspun pentru motor si echipament ar fi undeva la 3000 euro.am citit pe forum ca ar conta si inaltimea la un motor.eu am 1.85.va multumesc tuturor pentru sfaturi Editat August 16, 2013 de geopantera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucaemanuel Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Honda Hornet! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet-din-2004-533489.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 ce categorie ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Poți sa îți iei direct de 500-600 dacă nu mai ești la rebel de 250 o sa te saturi repede. De frânat vă trebui sa înveți tu ca motoarele nu excelează iar la banii aia și Pt moto și Pt echipament nu știu dacă găsești cu abs. Ți-aș recomanda cu abs totuși. În rest alege care îți place mai mult. Nu contează ce tip/marca e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
geopantera Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 categoria A Honda Hornet! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet-din-2004-533489.html imi plac mai mult cele supersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Honda Hornet! http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-hornet-din-2004-533489.html Ba tu ca sa iti vinzi mobra esti in stare de orice se pare. Omu este incepator! Editat August 16, 2013 de emil_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Ba tu ca sa iti vinzi mobra esti in stare de orice se pare. Omu este incepator! e un hornet, nu vreo busa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) SS pentru inceput? nu iti mai ajung gagicutele? ) de ce nu un naked?te trantesti cu el nu plangi asa tare nu se sparge carenajul. Iar daca ai ideea fixa pentru un ss poti alege din urmatoarele modele: Kawasaki ninja 250r care este foarte populara Honda CBR 250r Hyosung tot de 250r Daca as fi in locul tau din astea as alege,dar deci DAR pentru low buget si zici ca vrei si echipament mai sunt si altele,de cmc mai mari dar nu prea nervoase,tot pentru incepatori si putin mai vechiute,cum ar fi: Kawasaki GPZ de 500 Foarte bun motorul si ieftin. Suzuki gs500r Si multe altele acum depinde ce vrei Editat August 16, 2013 de MasTerShoT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 e un hornet, nu vreo busa... Nu conteaza. Asta reiese din postul lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrinceanu Andrei Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Daca iti place naked , un hornet sau un z750 cum este acesta de exemplu : http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--kawasaki-z750-din-2005-533618.html . Daca vrei carenata , Honda RR 600 2004 , gsxr 2004 sunt la fel bune , daca esti temperat . Poti sa incepi si pe ce vrei tu , daca mergi linistit nu are nicio treaba , fiindca acceleratia e in mana ta . Motocicleta se conduce cu cap si nu e deloc dificil . Nu iti cumpara de 250 , o sa te plictisesti repede . Ia-ti ceva de 600 , ori Hornet sau Z750 , ori daca vrei ceva si mai sportiv Honda RR 2003 - 04 sau GsxR 600 k4,k5 . Nu trebuie sa te sperii ca au 80 , 90 , 100 , 120 de cai , atata timp cat tu mergi linistit , cumpatat , nu are ce sa se intample . Atentia trebuie sporita in curbe , ca intri cu viteza prea mare in curba cu una de 250 , cu una de 600 , cu una de 1000 , cu Hayabusa , niciuna nu te iarta . Totul depinde de tine . Eu am inceput pe 600 si nu am avut nicio problema , atata timp cat am condus cu cap . Mare atentie la curbe , in rest nu trebuie sa te sperii si sa te sperii . Tu te cunosti mai bine si trebuie sa stii mai bine daca in momentul in care te vei urca pe motocicleta , te va conduce ea pe tine ,sau tu pe ea . Doamme ajuta ! Dar pentru ca tu nu stii nici macar ce echipament sa-ti iei .............................. sunt sigur ca nu stii prea multe despre motociclism , despre cum se piloteaza o motocicleta . Asa ca mai bine ia-ti ceva de 250 ..................... Editat August 16, 2013 de Vrinceanu Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MasTerShoT Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Pai si eu nu am inceput tot pe 600 si am 20 de ani,nu imi zice mie ca daca ai cap nu trantesti acceleratia aia uneori,ca nu te cred.El a specificat ca vrea de 250cmc,acum de ce veniti cu replici precum"se plictiseste repede" daca se plictiseste o schimba,o vinde isi ia alta. Inca ceva,ca arata el ca dracu la inaltimea lui 1.85 pe un ss de 250r asta e alta ) ar fi bun un enduro pentru tine. Editat August 16, 2013 de MasTerShoT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emil_25 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Arunca un ochi la genu asta de armuri: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.164020353615094.45595.163682896982173 Eu te as mai sfatui sa ti iei un costum de moto textil cu protectii pe langa aceste armuri, pentru genul de plimbari lungi. Editat August 16, 2013 de emil_25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 (editat) Ca fapt divers si eu am tot 1.85 si pe un 250 iti zic sigur ca arati ca un urs pe tricicleta. Eu am inceput pe SV650 S. Merge si Hornetul si Fazerul si Z750 . Uita pt inceput de Ninjalai, Gixere, RR'ere si alte d'astea de dau bine sa le sui pe terase . Gud lac! Primul motor ti'l iei ca sa inveti sa mergi pe 2 roti si ... daca se poate... sa nu'ti amesteci visele prin vre'un stalp. Si oricum nu stii ce vrei de la un motor in prima faza, pt ca .... aia e ... evident n'ai de unde sa stii. Asa ca .. pt primul motoret fii mai mult practic decat sa'i dai motive egoului sa tresara Editat August 16, 2013 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.