Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

 

» Post actualizat in 17 Nov 2014 15:01

 

La Yamaha gasesti usor piese : http://www.magazinmuzical.ro/produse/category/239/instrumente-de-suflat/accesorii-instrumente-de-suflat/perinite-saxofon,-piese-de-schimb .

 

 

 

 

 

Glumesc :)

Iar la Honda nici nu-ti trebuie deloc..... nu se strica, doara Honda-i Honda! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Garda inalta, pe care n-ai arata asa rau, ar fi xtz 660 /750 ,, numai sa-i mai intaresti putin amortizorul/suspensia .... cel putin asta am vazut ca ziceau niste baieti care cautau motoare inalte, pt un baiat asa ca tine, la fro 2 metri ... Insa urcate pe cat mai multe si vezi cum iti sta , depinde de fiecare, eu la 1,74 tot mi se pare ca arat prea mare pe xtz 660 ...alege sa incerci niste touringuri in orice caz, nu ss, naked

Cam asa ai arata pe ss / naked

 

Honda-Grom-action-pan.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Eu zic sa nu incepi pe ceva cu mai mult de 70 cp. MT-ul e chiar misto. O sa arati un pic ciudat, dar te intereseaza in principal sa inveti, sa te descuri si sa nu dai cu fundul de asfalt, nu? ca sa mai vezi cum te incadrezi pe alte motoare: http://cycle-ergo.com/

 

Busa e prea mult. Prea grea, vei sta cu frica si nu vei invata asa usor. 1300cc e prea mare pt. inceput, nu stii cum scapi mana in gaz. Ia-ti un enduro mare, un MT, un bandit.

 

Masinile nu prea au nimic in comun cu motoretele. Poate doar 2 roti si un motor :) Tot pe la 22 am inceput si eu, tot asa mai mersesem cu diverse auto si desi am zis ca incep usor si ma ponderez, tot am mai luat matza de coada, dar se pare ca in afara de incidente rare si nu prea periculoase, nu am avut emotii din cauza mea, deci mi-am atins scopul ba mai mult, chiar am actionat decisiv in anumite momente periculoase din cauza colegilor de trafic, ma gandesc ca si stilul meu un pic defensiv a avut un rol; deci nu pleca la drum gandindu-te ca esti atotstiutor ca dai cu fundul de pamant, tot timpul trebuie sa fii in priza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banzay, din cate am inteles si tu esti destul de maricel si ai avut un quannon de 125, nu?

Hi hi, DA! (undeva la 1.85 si vreo 90kile) :alcy: Acu' am ajuns mai rau, am (si) scuter de 125cc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc frumos pentru raspunsuri .

@ starscream : Cred ca nu m-am facut eu bine inteles :) O sa spun mai pe scurt :) 2015 [ A2 ] - Yamaha MT sau altceva de genul asta. /// 2016-2017 [ A + vreo 2 anisori de experienta in spate] - Hayabusa sau altceva. Ceva mai puternic si sa fie si mare ca sa pot incapea decent.

 

Cam la asta m-am referit cand am pus intrebarile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe MT-03 vei arata ciudat.E cam mica pentru tine.

Eu am 1,92 si 100 kg.Pana in vara m-am dat doar pe ss(in ultimii 7 ani) si am renuntat pentru ca erau destul de obositor cand venea vorba de distante lungi.

Acum am trecut pe tdm 900 si nu regret deloc.

Ai putea sa arunci un ochi si la modelul de 850 care e si mai ieftina.

Spor

Subscriu :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc frumos pentru raspunsuri .

@ starscream : Cred ca nu m-am facut eu bine inteles :) O sa spun mai pe scurt :) 2015 [ A2 ] - Yamaha MT sau altceva de genul asta. /// 2016-2017 [ A + vreo 2 anisori de experienta in spate] - Hayabusa sau altceva. Ceva mai puternic si sa fie si mare ca sa pot incapea decent.

 

Cam la asta m-am referit cand am pus intrebarile :)

 

Pai hai sa ma bag si eu in seama... scoate din ecuatie "vreo 2 ani de experienta - Hayabusa sau altceva bla,bla". De ce crezi ca in 2 sezoane (nu 2 ani, ca nu o sa mergi pe zapada, ploi nasoale, frig etc) o sa ai mare experienta? Experienta se castiga in km, nu in timp.

MT-ul (ca exemplu) e arhisuficient pt cativa ani, zic eu...

Da, stiu, o sa vina X si Y si o sa zica ca ei au inceput pe R1, 2, 3, 6... pe Hayabusa, GSXR de 1000 sau stiu eu ce animal... nu inveti nimic pe o mobra mare, grea si puternica. Ideea e sa inveti, nu sa mergi cu frica.

Fa scoala, mergi pe mai multe motoare acolo si alege ceva pt incepatori, nu ca sa arati bine pe ea. Si mie "imi intra mobra-n fund", asta nu m-a oprit sa merg un sezon pe ea, sa invat, sa fac greseli si sa invat din nou.

Sa-ti alegi o mobra inainte de a te urca (nu ca pasager) macar pe una mi se pare stupid...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru raspunsuri. E de apreciat ca motociclism.ro este un forum foarte unit. Glumeti sau nu , la subiect sau nu, am primit multe raspunsuri intr-o perioada foarte scurta de timp. Adevarul e ca prea m-am aruncat cu capul in fata. O sa astept sa incep intai scoala si apoi o sa vad ce si cum, ce motor mi se potriveste si sigur nu o sa ma arunc la alea mari. Oricat de cumpatat as vrea eu sa cred ca sunt poate "o sa calc matza pe coada" cum zicea un coleg mai sus si nu vreau asta . Acum sper sa revin si sa fiu unul de-al vostru cat mai curand.

Sunteti niste oameni misto tare ;)

Multa bafta va doresc si multumesc inca odata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, spre binele tau, uita de Hayabusa pentru cateva zeci de mii de km, indifferent in cati ani. La inceput nu cred ca are prea mare importanta cum "arati" pe moto doar nu facem parada modei. Am uitat cum il cheama pe colegul, la fel de "bine crescut" ca si tine, care a avut si un GSR la un moment dat si care se dadea prin oras cu bicicleta aia cu motor de se cheama Sachs, de 125 cmc, parca. Crezi ca el isi punea problema ca arata anapoda pe dracia aia ? Te inseli, isi facea treaba cu ea. Ori, tu, trebuie sa-ti iei o mobra, ieftina, usoara, iertatoare, pe care sa stai cat de cat bine. Colegii au dreptate, enduro-touring, ca-s mai inalte. Dupa aia (cativa ani) poate n-o sa mai vrei Hayabusa, cine stie ? "Parerea mea".

Si apoi, ce aveti mai fratilor cu aceasta Hayabusa. Unde folosesti acei 180 CP, sau cati or fi, care te ajuta sa-i dai 300 km/h. Pe cele trei A-uri care sunt asa cum sunt ? ATENTIE, motocicletele astea de peste 1000 cmc si nu numai, acelereaza foarte repede, nenorocirea este ca tre' sa le mai si opresti. De aici incepe marea aventura.

Cum se spune, ai grija ce-ti doresti. Noaptea este un sfetnic bun, in cazul de fata, IARNA este un sfetnic bun


» Post actualizat in 17 Nov 2014 20:43

Parca Tytus era cel cu Sachs. Poate confirma el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai

alegerea mobrei se face cam asa:

1Bugetu: vezi la cate vrei sa te intinzi

2) din ce poti atinge vezi ce se potriveste pt tine => cu A2 parca trebuie sa stai sub 50 cai sau sa limitzi mobra (cam greu de limitat daca nu o iei asa - omologarile...)

3) din ce ramane vezi ce stil iti place - sport, enduro, ciopar comunista, etc

4) la ultimele optiuni de pe lista - vezi ce ti se potriveste la inaltime.

 

Nu uita - la unele mobre intretinerea si greselile sunt foarte scumpe (vezi carene la mobre scapate aiurea).

In general enduro touring orfera cel mai mult spatiu pt pilot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce naiba vrei sa faci cu MT.ul ala ?? O sa fie trist ...nici o (cuvant urat) nu o sa vrea sa o plimbi...nu o sa intorca capul dupa ea ...nimeni ...sunetul e naspa daca toba e stock ...recomandare mea !!! : R1 dupa dupa 2008 ...sunt niste baieti pe forum care fac tobe-burlan ..inox si cam atat ...renunti la prietena ta ...oricum o sa ai femei garla ...si sa vezi viata de motorist atunci ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spui ca nu stii cu ce se manaca motociclismul. OK. Nu ai de unde sa stii. Dar zici ca ai citit despre Hayabusa??? Si ce scria acolo? Cum te-ai gandit sa intrebi daca e o motocicleta docila? Daca ai realizat ca "incapi" pe ea, nu ai vazut si celelalte detalii: greutate, cai putere, viteza de top, acceleratie. Enumerarea masinilor pe care le-ai condus nu are nici o relevanta. Esti incepator, ia-o de jos, incet incet, nu sari pasii ca pamant de ingrasat mai avem destul in cimitire si hayabuse r1 si r6 destule. Foloseste-ti nitel logica si mai coboara caii, si cmc cat si gabaritul si poate o sa apuci sa te bucuri de sportul asta.

O prostie. Daca ai creier, poti sa incepi si pe Y2k. Stiu persoane care au inceput pe R1 si de 4 ani nu au nici un singur accident, nici macar o scapare. Intr-o oarecare masura la inceput tentatiile sunt mari, dar te poti abtine unde si cand trebuie.

 

Sfatul meu. Ia-ti ceea ce-ti place, ca in foarte scurt timp s-ar putea sa ajungi la regrete... E aiurea. Incearca daca reusesti, sa te dai intr-o parcare pe orice ar ajunge la multumirile tale, apoi te poti decide singur.

 

Iar cu Hayabusa sau alte masinarii care au n-spe mii de cai... Frate, daca omului ii place CUM ARATA hayabusa, care-i problema? Asta pe langa faptul ca nu-i poti da 300km/h (de parca o motocicleta se catalogheaza dupa cat merge in ful-gaz). De parca nu apuci sa te bucuri de sportul asta daca ai R1 R6 sau Hayabusa.

Poti muri pe un scuter, sau pe bicicleta, asa ca repet, ia-ti ce-ti dicteaza inima.

Editat de alecscosmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate topicurile de genul asta sunt la fel... citesti unul, le-ai citit pe toate...

- ce sa-mi iau? vreau ss, ca e frumos, dau bine pe el.

- nu-ti lua ss ca esti pr0st si mori

- nu mori baaaa... stiu eu pe cineva care cunoaste pe altcineva care are un var de-al 3lea care a inceput pe (insert here un ss nervos). acceleratia e in mana ta...

E pe dracu'. Daca mersul cu mobra se rezuma la alergat in linie dreapta la 2 noaptea, pe bulevard, da, sunt sanse sa mearga 4 ani si 4-500km adunati fara accident. Si nimeni nu-si aduce aminte de sectiunea "accidente"... era baiat bun, se pricepea s-o ridice pe-o roata, cum de a gresit?! conservarul e de vina, cum sa nu-l vada dom'le? el avea prioritate, ce conteaza ca avea 200km/h in oras???

 

https://calatoriifestinalente.wordpress.com/2012/05/23/am-devenit-motociclist-oare-cat-mai-am-de-trait/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legislatia s-a schimbat, cei care dau incepatorilor sfaturi cu "ia-ti R11 daca vrei" ganditi-va ca ala e pasibil de amenda pt ca nu-si ia motor pt A2.

Un incepator care merge morcovit pe strada stiind bine ca daca va fi oprit de gabori iese cu belea, e doar o bomba cu ceas. Nu invata nimic, e mai atent dupa girofaruri decat la semafor&shit, si e mult mai expus greselii in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JUST4TNT

 

Bugetul e primul.

Degeabaa ii place omului chopper customizat sau adventure de clasa mare sau mai stiu eu ce daca bugetul e pt GS500 din 93. In totdeauna vezi cat e plapuma. apoi gasesti acolo solutii pt ce iti place.

 

exemplu adventure interesant la buget mic -kle500 - se gaseste sub 1000


» Post actualizat in 18 Nov 2014 06:15

e de A2; e destul demare pt aia inalti, etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O prostie. Daca ai creier, poti sa incepi si pe Y2k. Stiu persoane care au inceput pe R1 si de 4 ani nu au nici un singur accident, nici macar o scapare. Intr-o oarecare masura la inceput tentatiile sunt mari, dar te poti abtine unde si cand trebuie.

 

Sfatul meu. Ia-ti ceea ce-ti place, ca in foarte scurt timp s-ar putea sa ajungi la regrete... E aiurea. Incearca daca reusesti, sa te dai intr-o parcare pe orice ar ajunge la multumirile tale, apoi te poti decide singur.

 

Iar cu Hayabusa sau alte masinarii care au n-spe mii de cai... Frate, daca omului ii place CUM ARATA hayabusa, care-i problema? Asta pe langa faptul ca nu-i poti da 300km/h (de parca o motocicleta se catalogheaza dupa cat merge in ful-gaz). De parca nu apuci sa te bucuri de sportul asta daca ai R1 R6 sau Hayabusa.

Poti muri pe un scuter, sau pe bicicleta, asa ca repet, ia-ti ce-ti dicteaza inima.

 

" Imi place cum gandest i". Intr-adevar se moare la fel de la bicicleta la y2k. Sper sa gandeasca si incepatorii si poate nu vor umple santurile urmandu-ti sfaturile. Asfalt uscat si fara ghips sau cruce!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg... Daca ai un mega-moto, mori mai repede? Da, am uitat... Daca ai "transplant" nu ai sa mori niciodata pe el, sau sansele sunt mici spre zero :crack:

Iar cel cu legislatia de mai sus... Pai e vorba de plimbari legale, nu? Il indemnam sa-si ia ce-i place mai mult pentru categoria in care se incadreaza. APOI se gandea la hayabusa sau ceva mai mare.

Nu inteleg de ce toata lumea ii catalogheaza pe cei cu ss-uri oameni fara creier care se dau pe bulevarde intre semafoare. Chiar nu pricep. Si da, acceleratia e in mana ta, si-n creierul tau. Nu-ti trage nimeni de gaz, cum de altfel se pot intampla nenorociri pe orice ai conduce. Diferenta e ca ti-a dat Ionel un sfat, sa-ti iei un motor care nu te satisface, dar la prima curba mori, decat sa-ti iei un motor care chiar te simti super pe el si sa se intample acelas lucru.

 

Of, of...

Editat de alecscosmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Kristian K changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...