ianachim Postat Octombrie 19, 2022 Share Postat Octombrie 19, 2022 Acum 19 minute, Kagemusha a spus: El poate nu știe, dar știu eu. Am permise obținute din alte țări, se pot vedea, sunt încă valabile pentru că nu am permis din România. Poți face școala și în două săptămâni și în șase luni, după disponibilitatea cursantului. Ce se face? E puțin diferit de la țară la țară, dar nu cu mult diferit față de România (așa cum am zis, nu am făcut școala aici dar am un amic instructor moto și mai trec pe la el din când în când - locul este la Ilioara unde sunt mai multe școli moto). Două exemple: - Olanda, poligonul este asemănător cu România, în traseu se iese cu instructorul pe motocicletă separată. Examenul constă în diferite probe în poligon, alese de examinator (e.g. slalom, frânare de urgență) și traseu unde primești instrucțiunile prin radio, examinatorul merge în urma ta. - Israel, poligonul asemănător cu România, dar poate fi diferit de la un oraș/district la altul, numai că peste tot se face cu maximum 8-10km/h, tocmai pentru a pregăti viitorul motociclist/scuterist să nu meargă ca ghiolbanul printre mașinile oprite la semafor (cu viteză mai mare te pică). La traseu instructorul iese pe motocicleta lui și merge în față fiind urmat de cursanți. La examen poligonul se dă integral, traseul ca la antrenament, cursanții fiind urmați de examinator. Mai știu și din alte țări dar nu mai am permisele valabile. Bottom line: instructorii și școlile sunt aproape la fel peste tot, interesul lor este să ia bani și să-i pregătească pe cursanți să treacă examenul - asta pentru că rata de promovabilitate este importantă. o sa rog un amic care sta în Franța sa ne povestească... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.