Ruginel Postat Mai 20 Share Postat Mai 20 Acum 51 minute, ALEX-CRUISER a spus: Completez si eu acest topic pustiu cu noua mea achizitie. Moto Guzzi V7 -850 Special /2023. Am luat-o la 2500 km,este inca in garantie pana in Decembrie 2025,revizia de 1500 km facuta de fostul proprietar care a luat-o din Bucuresti de la reprezentanta. Am comandat diverse pt.ea,coburi din piele ,un parbriz mai inalt,manere incalzite ,suport telefon…..si caut inca cric central,suport de coburi si ce o mai fi nevoie … Cautam un Cruiser,in amintirea Intruderului M800 pe care l-am avut si pe care din prostie si neascultarea sfatului sotiei (care mi-a zis sa nu o vand) l am vandut……dar preturile aberante de pe piata SH si “dragostea la prima vedere”m-au facut sa iau o Italianca autentica,dupa ce cochetasem cu ideea unei Indience noi cu traditie pe alte meleaguri dar extrem de rara in Romania…Royal Enfield Super Meteor 650. M am uitat si la Honda Rebel,Vulcan 650 S,dar am vrut crom,tobe simetrice,preferabil cromate,motor in V,preferabil tractiune pe cardan,bord mai clasic…..mai clasic per total. ABS-ul este bine venit,cat si controlul tractiunii. Am iesit putin cu ea,e fășneata,manevrabila,suspensii comode,dar la peste 100 te bate vantul cam rau,astept parbrizul. Sa il stapanesti sanatos. Daca ai intrebari tehnice sau alte intrebari despre model, intreaba-ma. In cei 7000 km cat am avut-o i-am facut mentenanta singur si a mers ceas. Ca sfat, vezi ca nivelul optim al uleiului este undeva aproape in zona de jumatate a gemuletului de vizitare. Daca te duci la service pentru garantie ai MARE atentie la cat ulei iti pun in propulsor si mai ales CE ulei iti pun in cutie si in cardan - la generatia a 3=a aveau uleiuri diferite, la generatia a 4-a aveau acelasi ulei in cutie si cardan. Am vazut mai multe motociclete lucrate prost. Oamenii confunda propulsoarele generatiei a 4-a cu generatia a 3-a sau nu ii intereseaza. La generatia a 3-a incapeau 2 litri de ulei, iar in generatia a 4-a incap 1.75 litri. Ghici in care puneau 2 litri de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Mai 20 Share Postat Mai 20 (editat) Ok.multumesc. As fi pus ulei pe maxim la motor ca si asa mi se pare putin,1,75 L,la un motor racit pe aer si fara radiator de ulei. Poate sunt eu mai grijuliu din fire. Nu am intentia sa ma duc la service pt.mentenanta ca m-am uitat pe factura de la revizia de 1500 km si m-am ingrozit de ce preturi au si cam miroase a japca pe fata. Mai ales ca in reprezentante nu te lasa sa stai langa moto,chestie pe care relativ o inteleg din prisma protectiei muncii. Am ridicat-o pe drept si uleiul este aproape de maxim in motor,mi sa parut ok ca doar de aia a pus fabricantul minim si maxim. Acum 13 minute, Ruginel a spus: Am vazut mai multe lucrate prost….. In 2007 la BS Motors,la Intruder au uitat sa-mi stranga busonul la baia de ulei,bine ca nu sa desfacut in mers pana acasa,unde ulterior am gasit pata de ulei si am strans eu busonul. Am fost cu un Iveco la reprezentanta pt.ceva probleme la Ad-Blue,au bajbait doua zile degeaba cu tot cu tester,pt o siguranta “coapta” Deci numai pareri proaste despre reprezentante… Editat Mai 20 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Mai 20 Share Postat Mai 20 Acum 3 ore, ALEX-CRUISER a spus: Ok.multumesc. As fi pus ulei pe maxim la motor ca si asa mi se pare putin,1,75 L,la un motor racit pe aer si fara radiator de ulei. Poate sunt eu mai grijuliu din fire. Si eu il tineam aproape de maxim, insa este cunoscut faptul ca il arunca in airbox si se stabilizeaza la jumatate nivelul. Referitor la cantitate, nu iei in calcul niste aspecte: 1. Cutia de viteze este separata, iar acolo intra 500 ml de ulei. Deci teoretic ar fi cam 2.3 litri la o japoneza, ceea ce cam bate cu realitatea. Daca imi aduc aminte bine, Suzuki Marauder 800 avea 1.8 litri de ulei atat pentru propulsor cat si pentru cutia de viteze...iar din cauza asta avea probleme. 2. Contrar a ceea ce pare, Guzzi V7 are un carter uscat / semi-umed. Arborele nu sta in baia de ulei. Acum 3 ore, ALEX-CRUISER a spus: Nu am intentia sa ma duc la service pt.mentenanta ca m-am uitat pe factura de la revizia de 1500 km si m-am ingrozit de ce preturi au si cam miroase a japca pe fata. Mai ales ca in reprezentante nu te lasa sa stai langa moto,chestie pe care relativ o inteleg din prisma protectiei muncii. Da, cam este japca pe fata la reprezentante. Poti sa imi zici te rog cat scria pe factura? Acum 3 ore, ALEX-CRUISER a spus: Am ridicat-o pe drept si uleiul este aproape de maxim in motor,mi sa parut ok ca doar de aia a pus fabricantul minim si maxim. Acum 3 ore, ALEX-CRUISER a spus: In 2007 la BS Motors,la Intruder au uitat sa-mi stranga busonul la baia de ulei,bine ca nu sa desfacut in mers pana acasa,unde ulterior am gasit pata de ulei si am strans eu busonul. Am fost cu un Iveco la reprezentanta pt.ceva probleme la Ad-Blue,au bajbait doua zile degeaba cu tot cu tester,pt o siguranta “coapta” Deci numai pareri proaste despre reprezentante… Am la povesti din reprezentate de te ia groaza... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 23 Share Postat Iunie 23 Am pus Motul 75w140 de cateva zile si simt ca merge mult mai bine schimbarea vitezelor,mult mai silentios si o idee este mai usor de gasit punctul Neutru. Poate e doar o impresie,poate nu. Ea avea Mobil,din ce scria pe factura de la revizia pe 1500 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.