Sari la conținut

S-a deschis sezonul 2022...


ENEOS
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75
12 hours ago, SenorPink said:

 pe când la un rr te da pe jos instant ca în video inițial. 

 

 

Cel care a cazut era pe fz6 Fazer. 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 153
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

Daca ziceam ca ala a fost pe scuter , tot nu era bine pentru ca Yamaha produce si R1.

 

Atata agitatie pentru un incident minor...

 

Au cazut ei politisti motociclisti in mijlocul paradei ... si aia chiar sunt super antrenati ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Nguyen a spus:

 

Erai un exemplu recent si la indemana plus ca am vazut ca erai prezenta pe topic.

 

 

Ba daaa...

 

 

Asa e, s-a produs pt ca era toba fierbinte, daca se aseza motocicleta pe tine cu toba rece nu se producea nici o arsura. :laugh:

Ba nu,  și dacă as fi avut un 125 s-ar fi întâmplat la fel. Rampa, pe vârfuri, nerealizand ca sunt în neutru și nu în a1a ..eu ma asteptam sa plec de pe loc nu mi-am pregătit picioarele sa o țin ..dar ma rog, vrei tu sa iti faci vise umede și sa ai impresia ca ai dreptate.

 

Screenshot_20220405-112801_Facebook.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 🙄😂😀 tu nu înțelegi ca nu mi-am pus nicio secunda în minte sa o tin? Ci, sa plec și în secunda în care m-am înclinat mai mult decât era cazul, i-am dat drumul? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 hours ago, adidas said:

Sunt cativa care se ocupa cu asa ceva, Rider Academy, Razvan Trancanici, etc, dar pustii astia noi chiar au senzatia ca pot invata de pe YouTube. Pe vremuri, 10-15 ani, ne adunam in parcare la Ikea si ne jucam acolo. Ma rog, alte generatii, alte mentalitati.

Da, chiar poti invata de pe youtube, daca-ti dai interesul cu adevarat, cu accent pronuntat pe ultima parte.

 

A invata de pe youtube nu inseamna sa te uiti la 3 clipuri si dupa aia sa "exersezi" ce-ai vazut acolo la primul drum prin oras sau aiurea, si gata, ai invatat de pe youtube, ieftin si rapid. Pentru ca timpul si viata imi permit, din iunie pana acum am mancat cu pofta vreo 22k km, dar mi-am mancat si legumele din farfurie, adica cel putin 100 de ore in parcare cu manevre de tot felul, de la jaloane si eternele opturi pana la franari de urgenta masurate pe asfalt, evitari, franari pe viraj etc. In contrapartida, am facut si un asa-numit curs de perfectionare, la care subiectul contravirare a fost nu doar inexistent, ci pomenit in treacat ca fiind un subiect de oameni mari cu circuit acasa, nu de prichindei imberbi plimbatori pe sosele.

 

Nu metoda de invatare e buba, ci interesul de a invata cu adevarat. Sunt convins ca un instructor personal, care sa stea cu ochii pe tine ca sa-ti puncteze rapid greselile, ar fi o metoda mai rapida de a invata unele lucruri si de a te dezvata de niste prostii. Dar chiar si cu instructorul ala personal, munca tot tu trebuie sa o faci, si nu in cele cateva ore de instructaj, pt ca acolo doar iei contact cu informatia bruta, ci dupa, de unul singur sau cu alti amici doritori. Pentru unii, "get some seat time and you'll be fine" e deviza de viata si ajung sa se mire ca li s-a blocat spatele la prima frana de urgenta sau ca se duc si mai larg incercand sa stranga un viraj. Tocmai pentru ca informatia buna si valida e mult mai usor accesibila acum decat in urma cu 15 ani ar trebui ca lumea sa profite de asta, dar vorba aia, nici Dumnezeu nu-ti baga direct in traista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Flower-Power a spus:

 🙄😂😀 tu nu înțelegi ca nu mi-am pus nicio secunda în minte sa o tin?

 

Tare asta... sa tii bicla cand da sa cada e un gest reflex, nu e ceva ce ai timp sa gandesti. Nu ai tinut-o pentru ca era prea grea si nu ai putut sa o tii pe loc si pe pozitie.

 

1 oră în urmă, Flower-Power a spus:

Ci, sa plec și în secunda în care m-am înclinat mai mult decât era cazul, i-am dat drumul? 

 

Daca aveai o minima experienta apasai frana de fata si o tineai pe loc. In schimb te-a luat panica, nu ai putut sa o tii si ai "parcat-o" pe piciorul tau ceea ce a fost bine pentru ca astfel nu ai zgariat vopseaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 26 minute, Nguyen a spus:

 

Tare asta... sa tii bicla cand da sa cada e un gest reflex, nu e ceva ce ai timp sa gandesti. Nu ai tinut-o pentru ca era prea grea si nu ai putut sa o tii pe loc si pe pozitie.

 

 

Daca aveai o minima experienta apasai frana de fata si o tineai pe loc. In schimb te-a luat panica, nu ai putut sa o tii si ai "parcat-o" pe piciorul tau ceea ce a fost bine pentru ca astfel nu ai zgariat vopseaua.

Nu neapărat , după faza asta țin minte ca am fost întrebata de cineva de drum , de ce nu ai tinut-o? Și am răspuns cu toate sinceritatea mea si un zambet larg, habar nu am. 

Cred ca în situații d-astea ma setez cumva sa ies eu bine, nu ma gândesc la mobra, asta e instinctul meu de supraviețuire.

Țin minte ca la fel am mai procedat și în trecut. ..abandonez nava și sar de pe ea sau ma interesează sa cad în picioare.  După,  realizez ca as fi putut sa pun picioarele jos, sa o tin, sa fac multe..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Flower-Power a spus:

Nu neapărat

 

Faptul ca ai parcat-o pe picior nu se pupa cu instinctul tau de supravietuire. De fapt daca imi aduc bine aminte parca ai scris ca ti-a ridicat motocicleta un baiat caci ramasesei sub motocicleta. Gresesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fata! În desen ti-am explicat ca eu m-am ars cu țeavă de sub motor care duce spre toba. Cu aia puteam sa ma ard numai când motorul era culcat. Piciorul nu mi-a rămas nicio secunda sub motor. De ajutat m-au ajutat sa o ridic de jos nu sa o ridic de pe piciorul meu. Eu stăteam în picioare, motorul era pe dreapta între picioarele mele ,pe jos. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu mi-as lua niciodata o motocicleta al carei inaltime nu-mi permite sa pot pune toata talpa jos, cu ambele picioare.
Ca incepator este foarte periculos sa stai pe varfuri cand manevrezi motocicleta la viteze mici, sau cand trebuie sa opresti de urgenta.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Flower-Power a spus:

De ajutat

 

Acum 11 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

in prima zi chiar am vizitat spitalul si sectia de politie.

 

Voi doi sunteti dovada vie ca incepatorii nu au ce cauta pe motociclete mari dar totusi va contraziceti cu mine sau cu altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Kosh a spus:

Eu nu mi-as lua niciodata o motocicleta al carei inaltime nu-mi permite sa pot pune toata talpa jos, cu ambele picioare.
Ca incepator este foarte periculos sa stai pe varfuri cand manevrezi motocicleta la viteze mici, sau cand trebuie sa opresti de urgenta.

Cred ca e mai relevanta aia cu cilindreea și greutatea decat cu înălțimea. Adică dupa un timp când ai experienta poți lua și o Africa Twin chiar dacă stai doar cu un picior pe vârf. 

Acum 14 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

@Flower-Poweram o matusa care imediat dupa ce a luat permisul, a iesit cu unchiasul in trafic, sa invete. Aveau pe atunci un Wartburg.

S-a panicat si a deschis usa masinii in mers, s-a aruncat din masina, a ramas sotul sa rezolve problema din dreapta 🤣

 

Iti zic asta ca gluma, ca se aseamana cu ce ai zis tu ca faci, sa nu mi-o iei in nume de rau, e normal sa faci boacane, pe orice utilaj. Important e sa inveti ce e de invatat din fiecare situatie.

 

Iar faptul ca ai avut cilindree mare din prima, bravo tie. Eu nu vad nimic in gresit in asta, atata timp cat inca respiri. Da, ai invatat mai greu unele lucruri pentru ca altfel merge treaba cu o motocicleta usoara, docila, dar asta nu inseamna ca nu poti invata si pe una mare. Eu am inceput direct pe Z750 si era sa mor de cateva ori in prima luna, in prima zi chiar am vizitat spitalul si sectia de politie. Si asta nu era din cauza motocicletei ci din a mea ca eram dement. Putea sa fie altfel daca in loc de motocicleta aia era un 125? Tot ce e posibil. Imi doream 125? No fucking way. Iar faptul ca am pupat asfaltul in prima zi m-a invatat mult mai multe lucruri decat daca nu s-ar fi intamplat.

Bafta!

 

Fără supărare dar nu e un exemplu de asa da sau care sa susțină ideea de cilindree mare din prima. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Nguyen a spus:

 

 

Voi doi sunteti dovada vie ca incepatorii nu au ce cauta pe motociclete mari dar totusi va contraziceti cu mine sau cu altii.

Fata, clipește de 3 ori dacă ai înțeles informația:

 

"Fata! În desen ti-am explicat ca eu m-am ars cu țeavă de sub motor care duce spre toba. Cu aia puteam sa ma ard numai când motorul era culcat. Piciorul nu mi-a rămas nicio secunda sub motor. De ajutat m-au ajutat sa o ridic de jos nu sa o ridic de pe piciorul meu. Eu stăteam în picioare, motorul era pe dreapta între picioarele mele ,pe jos. "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Clit Eastwood Jr. a spus:

Nicio suparare. Exemplul meu e unul de tipul "asa nu". I-am zis bravo pentru ca a reusit sa ramana intreaga

 

Asta da, se poate întâmpla bine ca se termina cu bine. Fierul il mai repari, oasele mai greu sau deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Flower-Power a spus:

Fata, clipește de 3 ori dacă ai înțeles informația:

 

Ce anume te-a impiedicat sa apesi frana fata? Lipsa de experienta.

 

Ce te-a impiedicat sa tii motocicleta pe pozitie cand ai vazut ca nu pleaca de pe loc? Greutatea mare.

 

190>106. Kilograme...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Quote

Cred ca e mai relevanta aia cu cilindreea și greutatea decat cu înălțimea. Adică dupa un timp când ai experienta poți lua și o Africa Twin chiar dacă stai doar cu un picior pe vârf. 


Ca incepator, orice motocicleta este dificil de controlat daca nu poti pune talpile jos pentru ca evident nu te poti ancora suficient pentru a obtine un echilibru cat de cat. Prin definitie un incepator nu are experienta. Si-o motocicleta de 100 de kg iti pune probleme in anumite situatii daca atingi doar cu varfurile. Greutatea "trage" in toate directiile cand nu ai instinctele formate.
Daca mai pui la asta si mersul involuntar cu spatele... oho.
Problema nu e la mers normal ci in doar cateva situatii, sa zicem, mai rare, cum a fost si in cazul motociclistei noastre.
O alta situatie ar fi atunci cand opresti intr-un loc unde e diferenta de nivel pe una din parti. Si daca la asta se adauga si o urgenta...

Sigur, cu cat e mai grea motocicleta, cu atat mai sensibila devine problema.
Daca insa avea posibilitatea de a pune ferm talpile jos, cred ca obtinea acea secunda necesara balansarii si isi amintea de frana.
Multi chiar nu realizeaza cat este de important sa poti pune talpile jos complet si cat de mult asta te ajuta ca in anumite cazuri sa nu devii pasager pe propria motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Clit Eastwood Jr. a spus:

Dar fiecare face ce vrea

 

Una e sa faci ce vrei in mod constient si una e sa faci ce vrei in mod incostient pentru ca anturajul sau internetul iti spune ca poti sa mergi direct pe ZZR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 39 minute, Nguyen a spus:

 

Ce anume te-a impiedicat sa apesi frana fata? Lipsa de experienta.

 

Ce te-a impiedicat sa tii motocicleta pe pozitie cand ai vazut ca nu pleaca de pe loc? Greutatea mare.

 

190>106. Kilograme...

Fata, de ce să calc frana, sa îmi bag picioarele, dacă eu voiam sa accelerez ca doar "eram în a 1 a. "

Ce m-a impiedicat sa țin motocicleta pe pozitie? Nici măcar nu am încercat sa o tin pe pozitie. Cred ca te prefaci ca nu înțelegi..  

Acum 37 minute, Kosh a spus:


Ca incepator, orice motocicleta este dificil de controlat daca nu poti pune talpile jos pentru ca evident nu te poti ancora suficient pentru a obtine un echilibru cat de cat. Prin definitie un incepator nu are experienta. Si-o motocicleta de 100 de kg iti pune probleme in anumite situatii daca atingi doar cu varfurile. Greutatea "trage" in toate directiile cand nu ai instinctele formate.
Daca mai pui la asta si mersul involuntar cu spatele... oho.
Problema nu e la mers normal ci in doar cateva situatii, sa zicem, mai rare, cum a fost si in cazul motociclistei noastre.
O alta situatie ar fi atunci cand opresti intr-un loc unde e diferenta de nivel pe una din parti. Si daca la asta se adauga si o urgenta...

Sigur, cu cat e mai grea motocicleta, cu atat mai sensibila devine problema.
Daca insa avea posibilitatea de a pune ferm talpile jos, cred ca obtinea acea secunda necesara balansarii si isi amintea de frana.
Multi chiar nu realizeaza cat este de important sa poti pune talpile jos complet si cat de mult asta te ajuta ca in anumite cazuri sa nu devii pasager pe propria motocicleta.

Da, sunt de acord cu ce zici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...