Sterdragos310 Postat Iulie 26, 2022 Share Postat Iulie 26, 2022 Salut! Sunt curios daca merita o motocicleta dual sport pentru oras sau nu. As dori argumente pro si contra. Recent tind sa imi placa motocicletele astea la aspect si cred ca pot fi si practice pentru ce as dori. Minus partea cu deplasarea pe autostrada sau pe alte drumuri lungi la viteze de 110-130 kmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 26, 2022 Share Postat Iulie 26, 2022 Folosesc ocazional una, e mai buna decat Fazerul meu din vreo cateva puncte de vedere: - caldura. Incalzeste si asta, dar mai putin - agilitatea. Nu accelereaza ca Fazerul, dar ma strecor ceva mai usor (unghi de bracare mai mare) si pot sa o iau lejer si pe offroad pe scurtaturi - consumul la jumatate - suspensia mai buna prin gropi, guri de canal denivelate sau linii de tramvai La drumuri lungi, depinde de motocicleta. Tocmai am facut azi 6 ore cu bucati de 110 km/h, fara probleme. Merge si 120, dar mai mult nu cred. Pentru mine e ok de oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Iulie 26, 2022 Share Postat Iulie 26, 2022 merita insa un scuter e la fel de ingust si are multe chestii in plus:cutii mari,echipamentul tau mai relaxat,nu da caldura la glezne am pe ambele iar pentru oras alegerea este clara singurul punct forte la dualsport este confortul la gropi sau usurinta de a sari borduri trotuare desi asta ne duce putin in afara legii iar daca il incarci cu cutii se cam duce si aspectul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sterdragos310 Postat Iulie 26, 2022 Autor Share Postat Iulie 26, 2022 13 minutes ago, mihai c said: merita insa un scuter e la fel de ingust si are multe chestii in plus:cutii mari,echipamentul tau mai relaxat,nu da caldura la glezne am pe ambele iar pentru oras alegerea este clara singurul punct forte la dualsport este confortul la gropi sau usurinta de a sari borduri trotuare desi asta ne duce putin in afara legii iar daca il incarci cu cutii se cam duce si aspectul... 15 minutes ago, AdrianB1 said: Folosesc ocazional una, e mai buna decat Fazerul meu din vreo cateva puncte de vedere: - caldura. Incalzeste si asta, dar mai putin - agilitatea. Nu accelereaza ca Fazerul, dar ma strecor ceva mai usor (unghi de bracare mai mare) si pot sa o iau lejer si pe offroad pe scurtaturi - consumul la jumatate - suspensia mai buna prin gropi, guri de canal denivelate sau linii de tramvai La drumuri lungi, depinde de motocicleta. Tocmai am facut azi 6 ore cu bucati de 110 km/h, fara probleme. Merge si 120, dar mai mult nu cred. Pentru mine e ok de oras. Mie imi place modelul de dual sport/ enduro cu verde inchis-negru ca cele din armata americana. Motocicleta slim si puternica. Genul meu de cursa ar fi pe drum off-road, dar o iau si pentru Bucuresti si sa ma plimb prin RO. Poate, cand voi avea bani sa iau adventure sau touring ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 26, 2022 Share Postat Iulie 26, 2022 Acum 8 ore, Sterdragos310 a spus: Mie imi place modelul de dual sport/ enduro cu verde inchis-negru ca cele din armata americana. Motocicleta slim si puternica. Ești genul ramboid? În iunie îți plăceau cruiser-ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Merita, clar. Minus ce ar fi e ca nu ai spatiul de depozitare ce il are un scuter. Dar diametrul rotii si suspensile mai bune la un dual sport compenseaza. Acum depinde si de cate ori ai merge cu scuterul la shopping.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 18 hours ago, Sterdragos310 said: As dori argumente pro si contra. Pro: - roti mari - suspensie superioara - vizibilitate mai buna datorita pozitiei mai inalte pe motor - mai buna decat un scuter prin traficul "static" Contra: - confort spre zero din cauza seii - lipsa spatiu depozitare daca vrei sa te duci la cumparaturi pe doua roti - predispusa la trante din cauza anvelopelor inguste daca te mananca in cwr si mergi de-a lungul liniilor de tramvai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Acum 1 oră, The Flying Dutchman a spus: Pro: - roti mari - suspensie superioara - vizibilitate mai buna datorita pozitiei mai inalte pe motor - mai buna decat un scuter prin traficul "static" Contra: - confort spre zero din cauza seii - lipsa spatiu depozitare daca vrei sa te duci la cumparaturi pe doua roti - predispusa la trante din cauza anvelopelor inguste daca te mananca in cwr si mergi de-a lungul liniilor de tramvai ambreiaj …. schimbator viteze..:. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Acum 19 ore, Sterdragos310 a spus: Mie imi place modelul de dual sport/ enduro cu verde inchis-negru ca cele din armata americana. Motocicleta slim si puternica. cred ca te referi la KLR650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sterdragos310 Postat Iulie 27, 2022 Autor Share Postat Iulie 27, 2022 (editat) 44 minutes ago, Cavaleru said: cred ca te referi la KLR650 Direct la tinta 11 hours ago, ENEOS said: Ești genul ramboid? În iunie îți plăceau cruiser-ele... Stiu, dar sunt scumpe si n-am bani de ele :)). Sunt usor influentabil pentru ca sunt incepator si vreau sa imi fac bine cu achizitia unei motociclete. Stiu ca ma tot schimb si ca pun atatea intrebari, dar imi place sa absorb cat mai multe informatii despre orice. Pe viitor o sa fiu mai selectiv si o sa postez intrebari mai putin tampite Editat Iulie 27, 2022 de Sterdragos310 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Acum 20 ore, Sterdragos310 a spus: Salut! Sunt curios daca merita o motocicleta dual sport pentru oras sau nu. As dori argumente pro si contra. Recent tind sa imi placa motocicletele astea la aspect si cred ca pot fi si practice pentru ce as dori. Minus partea cu deplasarea pe autostrada sau pe alte drumuri lungi la viteze de 110-130 kmh Daca mergi pe ideea de motocicleta si nu scuter, DS-urile sunt cele mai indicate pentru jungla urbana. Cu conditia sa nu iei o vita de 200+ kg. Una de 125-350 cc, este ideala. Maxim 450-600cc. Fiecare cc in plus, vine si cu greutate (eventual si inaltime) in plus si asta conteaza. Avantajele dual sportului sunt evidente: suspensie lunga, foarte utila pentru gropile si denivelarile asfaltului in mediul urban; roata de 21 pe fata este regina; motoreta inalta, cu pozitie inalta, care iti permite sa vezi foarte bine in trafic; motorete inguste si "flickable" (cu cat mai mici si mai usoare, cu atat mai bine), ceea ce le face ideale la filtrat traficul, evitat obstacole, etc; motoare relativ simple, accesibile pentru interventii si mentenanta, si in consecinta mai putin costisitoare, cand vine vorba despre asemenea operatii. Orienteaza-te spre modele fiabile, aici producatorii japonezi sunt etalonul. Totusi, cum spun si colegii, desi se pierd unele din avantajele DS-ului, cu mintea de acum, as merge si eu pe varianta unui scuter/maxiscuter usor, care vine cu avantaje indiscutabile. Colegii cu experienta pe scutere, te pot indruma mai bine in aceasta categorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Acum 35 minute, Sterdragos310 a spus: Direct la tinta Stiu, dar sunt scumpe si n-am bani de ele :)) Stiu ca ma tot schimb si ca pun atatea intrebari, dar imi place sa absorb cat mai multe informatii despre orice. Casti, motoare, sisteme audio etc Cruiserul este exact la polul opus, cand vine vorba de utilizare urbana fata de DS. Plus ca pe termen lung, te poti alege cu probleme lombare, intrucat pe multe modele pozitia nu este una foarte corecta, din punct de vedere anatomic. Cunosc cazuri... Vezi ca informatiile se gasesc gramada pe internet, la cateva click-uri distanta. Fa-ti lectiile bine, iar pe forum vino cu intrebari punctuale, la probleme punctuale. Vei avea mai mult de castigat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sterdragos310 Postat Iulie 27, 2022 Autor Share Postat Iulie 27, 2022 5 hours ago, xt600 said: Daca mergi pe ideea de motocicleta si nu scuter, DS-urile sunt cele mai indicate pentru jungla urbana. Cu conditia sa nu iei o vita de 200+ kg. Una de 125-350 cc, este ideala. Maxim 450-600cc. Fiecare cc in plus, vine si cu greutate (eventual si inaltime) in plus si asta conteaza. Avantajele dual sportului sunt evidente: suspensie lunga, foarte utila pentru gropile si denivelarile asfaltului in mediul urban; roata de 21 pe fata este regina; motoreta inalta, cu pozitie inalta, care iti permite sa vezi foarte bine in trafic; motorete inguste si "flickable" (cu cat mai mici si mai usoare, cu atat mai bine), ceea ce le face ideale la filtrat traficul, evitat obstacole, etc; motoare relativ simple, accesibile pentru interventii si mentenanta, si in consecinta mai putin costisitoare, cand vine vorba despre asemenea operatii. Orienteaza-te spre modele fiabile, aici producatorii japonezi sunt etalonul. Totusi, cum spun si colegii, desi se pierd unele din avantajele DS-ului, cu mintea de acum, as merge si eu pe varianta unui scuter/maxiscuter usor, care vine cu avantaje indiscutabile. Colegii cu experienta pe scutere, te pot indruma mai bine in aceasta categorie. Problema mea va fi plimbatul in afara oraselor... Vreau sa ma bucur de un drum pana la mare cu motocicleta, de un Transfagarasan. Cred ca o sa imi iau totusi un naked de 2000 de euro (Honda hornet, honda cb500). Desi imi place ideea unui DS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Care e problema in a face Transfagarasanul pe un dual-sport? Nu vad nici una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sterdragos310 Postat Iulie 27, 2022 Autor Share Postat Iulie 27, 2022 (editat) 14 minutes ago, AdrianB1 said: Care e problema in a face Transfagarasanul pe un dual-sport? Nu vad nici una. Nu stiu. Sunt incepator. Am fost doar de 2 ori in trafic cu scoala si cu scuter-ul in insule din Grecia. Cunostintele mele sunt aproape de 0 pentru ca nu am experienta. Am mai citit ca e problema la vant si ca se supraincalzeste la viteze mai mari gen 120-130kmh. Problema cred ca ar fi pe autostrada, A1,A2 . Si inca o intrebare mai am. Vantul la 120 kmh este chiar atat de nasol? Adica am mai auzit persoane sa se planga de vant dar nu inteleg de ce. Oare simt ca ii vor da jos de pe motocicleta ? Editat Iulie 27, 2022 de Sterdragos310 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Nu se supraincalzeste la 120-130km/h. Vantul e deranjant pentru ca produce zgomot in casca (se rezolva cu dopuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sterdragos310 Postat Iulie 27, 2022 Autor Share Postat Iulie 27, 2022 9 minutes ago, AdrianB1 said: Nu se supraincalzeste la 120-130km/h. Vantul e deranjant pentru ca produce zgomot in casca (se rezolva cu dopuri). Stiu ca se rezolva cu dopuri. Ma gandeam ca oboseste corpul, cand il iei pe tot in fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 DR650 SE '97, actual 160 kg dupa cura de ''slabire'', motocicleta de vreme calda, 0 protectie la vant, saua e o gluma proasta, dar folosita pe post de ''navetista'' se achita cu brio de sarcina. O parchezi oriunde, merge pe orice drum, consum decent, cu un topcase decent rezolvi si problema cumparaturilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sterdragos310 Postat Iulie 27, 2022 Autor Share Postat Iulie 27, 2022 2 minutes ago, DKW said: DR650 SE '97, actual 160 kg dupa cura de ''slabire'', motocicleta de vreme calda, 0 protectie la vant, saua e o gluma proasta, dar folosita pe post de ''navetista'' se achita cu brio de sarcina. O parchezi oriunde, merge pe orice drum, consum decent, cu un topcase decent rezolvi si problema cumparaturilor. Misto motocicleta. Cele pana in anii 2000 SH cat de greu sunt de gasit (ma refer la o motocicleta buna)? Din ce am mai citit, Suzuki V-STROM 650 se pliaza pe cerintele mele. Minus faptul ca pe off-road ma gandeam la ceva light Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 4 minutes ago, Sterdragos310 said: Misto motocicleta. Cele pana in anii 2000 SH cat de greu sunt de gasit (ma refer la o motocicleta buna)? Din ce am mai citit, Suzuki V-STROM 650 se pliaza pe cerintele mele. Minus faptul ca pe off-road ma gandeam la ceva light Gasesti rar unul ok. VStrom-ul este cam prea baraca pentru ce stie sa faca, este bun la drum lung, acolo este in elementul lui. la utilizare zilnica prin traficul de oras DR-ul il bate din orice pozitie. Dupa 5 ani de mers predominant pe 1200 GS cel mai misto downgrade l-au reprezenat DR-ul si un G650 Sertao, DR-ul pentru simplitate si Sertao pentru confort, ambele ideale in trafic de oras si iesiri scurte-medii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sterdragos310 Postat Iulie 27, 2022 Autor Share Postat Iulie 27, 2022 La asta ma refer când vreau ceva dual sport. Plus partea de urban unde cred ca se descurca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 visezi sfuri si nu o sa faci nici 5% offroad din toti km care o sa ii faci pe 2 roti.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Acum 3 ore, Sterdragos310 a spus: Cred ca o sa imi iau totusi un naked de 2000 de euro (Honda hornet, honda cb500). Ăsta e varianta 3 deja. Acum 3 ore, AdrianB1 a spus: Vantul e deranjant pentru ca produce zgomot in casca (se rezolva cu dopuri). Că îți întinde mâinile și pe unele moto îți depărtează genunchii (pățit pe CBF500, m-a rupt Buc-Câmpina și retur, maxim 130 km/h am fost în stare să merg și am venit cu o febră la mușchii din interiorul coapselor de numa') nu se pune, doar zgomotul? Acum 2 ore, Sterdragos310 a spus: Cele pana in anii 2000 SH Sunt pt cei care vor să învețe mecanică, nu să meargă cu ele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Acum 3 ore, Sterdragos310 a spus: Problema mea va fi plimbatul in afara oraselor... Vreau sa ma bucur de un drum pana la mare cu motocicleta, de un Transfagarasan. Cred ca o sa imi iau totusi un naked de 2000 de euro (Honda hornet, honda cb500). Desi imi place ideea unui DS Marea si Transfagarasanul il faci cu ORICE motocicleta sau scuter. Am batut tara pe un XT600E, motoreta din dotare... mare, Transalpina, Oituz, Praid, Cheile Bicazului, Tihuta, cam tot ce inseamna pas montan din Orientali. Sun oameni care bat continentul pe scuter de 50cc si tu zici ca nu poti face marea si Transfagarasanul pe un dual sport? In alta ordine de idei, in postul initial ziceai ca vrei ceva usor, care sa se descurce bine in oras si acum te gandesti la V Strom? Ala este un tourer, este facut pentru inghitit km in orice conditii. Excelenta mobra de turism si adventure, dar este dihanie pentru un trafic ca cel din Bucuresti, Cluj, etc... Trebuie sa te decizi: pentru ce il vei folosi mai multi km? In trafic urban sau in ture lungi, in afara orasului? DR-ul postat de colegi, Dominatorul sau XT-ul meu sunt excelente pentru ce vrei, insa sunt la limita superioara pentru urban. Peste limita asta vorbim deja de vacute si, daca avem in vedere ca nu ai experienta, este clar ca nu este ce iti trebuie. In afara orasului un DS isi face treaba foarte bine, cata vreme nu doresti sa zbori si esti rezistent la durerile de sezut. Acum 17 minute, ENEOS a spus: Că îți întinde mâinile și pe unele moto îți depărtează genunchii (pățit pe CBF500, m-a rupt Buc-Câmpina și retur, maxim 130 km/h am fost în stare să merg și am venit cu o febră la mușchii din interiorul coapselor de numa') nu se pune, doar zgomotul? Nu stiu cum este pe CBF, insa pe a mea, limita superioara de toleranta la vant este 100 km/h. La 110 simt cum incep sa mi se lungeasca mainile iar pe la 130 devin parapanta... Dar este si o parte buna a lipsei de protectie la vant... cand merg vara la peste 35 grade Celsius, in aer, parca nu as vrea sa fiu in spatele unui windshield.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 27, 2022 Share Postat Iulie 27, 2022 Acum 30 minute, ENEOS a spus: Că îți întinde mâinile și pe unele moto îți depărtează genunchii (pățit pe CBF500, m-a rupt Buc-Câmpina și retur, maxim 130 km/h am fost în stare să merg și am venit cu o febră la mușchii din interiorul coapselor de numa') nu se pune, doar zgomotul? Am patit si eu faza cu genunchii pe CB500 la un drum Bucuresti-Ohrid si retur, dar CB500 nu e dual-sport. Am mers cu CRF 300 Rally recent un drum de 6 ore, nu mi-a intins mainile, erau chiar mai aproape de corp decat pe Fazer, si nu mi-a tras de picioare, ca are ceva carenaj. In afara de zgomot si de seaua cu care nu prea eram obisnuit a fost chiar ok. Zgomotul m-a deranjat doar pentru ca mi-a fost lene sa imi pun castile (earbuds), eram pe difuzoare si nu puteam sa ascult muzica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.