m72story Postat Septembrie 22, 2022 Share Postat Septembrie 22, 2022 (editat) Stima tuturora! Dupa niste ani ( vreo 17) in care am neglijat prima dragoste mi-am propus pentru aceasta iarna sa resuscitam proiectul AWO 425S( varianta (DDR) sau Sinson. In privinta M72 sunt pe deplin convins, sa vedem ce va putea Simsonul cu atas in 2023. Ieri am montat un Pz30, rezultate incurajatoare, urmatoarele saptamani vreau sa pun un delcou auto cu avans centrifugal si comanda electronica pe scanteie in dorinta de a scapa de ferfelita originala 20220921_213940.mp4 20220921_214038.mp4 20220921_213940.mp4 Editat Septembrie 22, 2022 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 23, 2022 Share Postat Septembrie 23, 2022 Salut. Diametrul galeriei de admisie din chiulasa de Simson e de 26mm. Poate vei avea rezultate mai bune cu un carburator cu difuzor mai mic sau egal cu galeria de adminise. Original sunt de 25.5 si 26mm carburatoarele, insa eu merg cu mult succes cu unul de 24mm la cei ~280 ccm pe care ii am. Daca vrei un set de piston/bolt/segmenti/camasa de 72mm (Skoda 120) pentru a trage mai bine atasul, da-mi un buzz pe tel. Voie buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 23, 2022 Autor Share Postat Septembrie 23, 2022 Salut! Am si eu pe stoc niste chestii xxl ca alezari, inclusiv un cilindru modificat de 74 parca, pe pistoane de Dacia 1400. Vedem cum trage cu asta si daca situatia o impune reevaluam situatia. Revenim cu info pe masura ce avansam.... Deocamdata facem o cota de rulment la roata de atas donata de un carut militar pe bucse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 24, 2022 Autor Share Postat Septembrie 24, 2022 20220923_175410.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 24, 2022 Autor Share Postat Septembrie 24, 2022 Ala este un platan de M, ca detaliu in acest stadiu este ca loveste in cota ds prindere a pompei de ulei. Dar cred ca merita efortul pentru a mai castiga ceva cuplu oferit de cursa de 78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Septembrie 24, 2022 Share Postat Septembrie 24, 2022 Baiul e ca si biela ar lovi de pompa de ulei si de axul care o actioneaza. Cresterea cursei se face de regula cu suncile originale, cu maneton excentric, si biela de MZ sau de AWO, care au diametrul ochiului inferior mai mic decat la Simson Sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 27, 2022 Autor Share Postat Septembrie 27, 2022 Probam, desenam, croim ....inca nu taiem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 (editat) Să ai spor la aripa şi suspensia roții ataşului !!! Editat Septembrie 27, 2022 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Octombrie 9, 2022 Autor Share Postat Octombrie 9, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Octombrie 14, 2022 Autor Share Postat Octombrie 14, 2022 Insailata cu barca atasului. Renunt la barele de torsiune si montez amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 14, 2022 Share Postat Octombrie 14, 2022 Scaunelul ala de legat obielele , tare bine merge cu barcuta! Musai tre' sa-i gasesti o pozitie la vedere , undeva.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Octombrie 20, 2022 Autor Share Postat Octombrie 20, 2022 La 14.10.2022 la 12:39, ubord a spus: Scaunelul ala de legat obielele , tare bine merge cu barcuta! Musai tre' sa-i gasesti o pozitie la vedere , undeva.... Era 1986, un an bun in sportul romanesc Vine tata de la munca mandru cu noua sa realizare: in schimbul unei tarii de caise tamplarul wectiei i-a manufacturat scaunul in discutie. Dacia 1310 era achizitiinata deja de 6 luni si nu avea un scaunel care sa il ajute la reparatiile masinii, asadar a intrat in dotarea sa. Pot spune asadar ca este o mostenire de familie iar pe sezutul sau au stat bucile generatiilor familiei Ionita Magnetoul de Minsk rebobinat, bobinele inseriate cate 4 , puse apoi in paralel cu restul de 4 nu vrea mai mult dupa ce a fost trecut printr-un regulator fe scuterici Stie careva cum pot testa demagnetizarea rotorului? 20221019_203357.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Noiembrie 12, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2022 Role 2x16 cumparate de la poporul cu zidul... 7 lei 30 buc, costa mai mult transportul. Dupa instalare rampa este ca noua. Amortizorul tot de acolo....este impropriu denumit amortizor, are doar arcul . Se comprima la 1200lbs...sa vad acum.cum.il pacalesc din parghia montajului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Noiembrie 22, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2022 La o claca cu Dan Lupu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Noiembrie 26, 2022 Autor Share Postat Noiembrie 26, 2022 La 23.11.2022 la 22:51, Trial a spus: .. un motor de intruder pe un cadru de bandit colo 'n fundal .. Neaos Simsonu ✌✌ Este o Yamaha de Japonia de 250. Nu mai stiu modelul....nu este al meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 8, 2022 Autor Share Postat Decembrie 8, 2022 A venit generatorul. Este de GY 6, 4 timpi, cu 11 bobine. Cine zice ca este un fleac sa il montezi mananca kaki Conul nu se potriveste, statorul nu mai zic. S-a facut o Flansa de asezare, este textolit cu grosime de 15mm, bucsat pe mijloc ca inel de asezare cu un inel din otel de 1mm grosime pe dianetru de alezare de 29 al textolitului si al cotei de alunecare a bobibei stator. Am facut astfel o rupere ternica pt stator caci nu strica. Urmeaza sa dansam cu rotorul Bis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Decembrie 14, 2022 Share Postat Decembrie 14, 2022 ...dupa ce asamblezi inventia , vei avea cel mai lung Simson(in partea din fatza...) Deci o adaptare de con...doua unghiuri.... faza cu balanganitul la ce e montat pe acel fus , e valabila si pentru chestiile care nu au perii....Daca nu e centrat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 15, 2022 Autor Share Postat Decembrie 15, 2022 Bade Mircea ai zis lunga? Ia d'acilea! VID-20221126-WA0032.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Decembrie 29, 2022 Share Postat Decembrie 29, 2022 Hai cu draivtestu,...!Pina atunci,subscriu ca utilizator de magnetou postat mai sus;Altminteri,se pare ca e singurul care incape decent si mai si produce curent, multumitor.Vizual,seamana cu cel din kit-ul de aprindere vandut de polaci.La noi in raion sint doua Simsonuri pe care s-au crosetat astfel de magnetouri+baterii de 4-5Ah.Totusi,in uz preponderent intra-urban se recomanda felinare pe LED.In ceea ce priveste volanta,subansamblul ala nituit are bataie fata de diam ext,asa ca tre strunjit circular si presat in el un stutz/con aferent Simi;daca se lasa conul horiginal,bun si asa, se va monta diametral opus cu bataia din fusul ambielaj...si te-ai scos.Dar,dupa cum se stie,Simi fara un avans ascendent proprii plaje de turatii,e bicicleta cu o singura pedala.Poate stie cineva un CDI compatibil;noi am gasit unul universal pt monocilindre,cu avans reglabil,urmeaza sa-l testam.Intre timp s-a folosit un delcou tunat de la o Skoda,permitand avans optim;ex,dupa 4k ture,aprox 80km/h,tre vro 6- 7mm. Personalmente ,acum ma breinstorminghez cu privire la rezolvarea uzurii dintre rulment si palier-flansa fata ambielaj;cel cu traseul de oloj.Elegant ar fi bucsat,la urmatoarea cota pt un rulment...ar fi un 58 (OEM este 62),dar nu vad un rulment c3 pe cota asta.,ar fi unul de planetara ford...De n-ar fi santu' de oloj,un Loctite pt lagare ar face treaba,sa zicem.Sugestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Decembrie 29, 2022 Share Postat Decembrie 29, 2022 11 minutes ago, turanoid said: Poate stie cineva un CDI compatibil Kymco Agility 4T are CDI cu curent continuu si are avans de aprindere, 8 grade pe turatie joasa si 28 grade dupa 3500 de ture daca imi amintesc bine. Am folosit pe Dnepr si a mers foarte bine, era aprindere de scuter adaptata pe motorul de Dnepr cu bobina dubla. Am apucat sa o testez doar vreo 800 de km pt ca am vandut motocicleta dar a mers perfect, bobina si si CDI-ul nu se incingeau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 De consemnat.Dnepr a fost solo,sau probat in sarcina,cu atas,etc?Eu ma gandeam la probat o aprindere de Dnepr,in locul magnetoului de Simi;aveam unul pe stock,dar sapt. trecuta l-am pus pe dnepr... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 6 hours ago, turanoid said: Dnepr a fost solo,sau probat in sarcina,cu atas,etc? Am probat si solo si cu atas, mergea foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 Suna incurajator.Ma,...ma tot uit cat de unisex sint Cdi-urile astea;de la 50 la 150cc...kymco,baotian,etc.,nu conteaza...cu antena dedicata prind bulgarii,sarbii... Ma gandeam, oare n-ar merge o pelicula de vopsea in camp electrostatic coapta pe diam. ext al rulmentului,apoi curatata in zona canalului de ulei?Habar n-am cum s-ar comporta/adera vopseaua asta in timp,la temp si,oloj...pe vremuri se incerca cositorirea pe ext rulmentului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Decembrie 30, 2022 Share Postat Decembrie 30, 2022 55 minutes ago, turanoid said: Suna incurajator.Ma,...ma tot uit cat de unisex sint Cdi-urile astea;de la 50 la 150cc...kymco,baotian,etc.,nu conteaza...cu antena dedicata prind bulgarii,sarbii... Curbele de avans sunt aproape aceleasi pe multe scutere/motociclete, majoritatea au 8 grade avans pe turatie joasa si 28 de grade dupa 3-3500 de ture. De exemplu BMW R80GS cu aprindere electronica are 8 grade avans la relanti si 32 de grade la 3000 de ture. Nu sunt variatii foarte mari in ceea ce priveste avansul de aprindere, daca rasfoiesti un pic internetul (manuale de reparatie) gasesti aceste valori si te lamuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Decembrie 31, 2022 Autor Share Postat Decembrie 31, 2022 Avansam si cu roata atasului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.