Sari la conținut

Problema bujie 2T


BogdaNN1
 Share

Postări Recomandate

Acum 25 minute, ENEOS a spus:

Taaaaare sunt eu curios cum poate o aprindere să strice bujia!

daca nu e la punct aprinderea si nu da scanteia cand trebuie nu se face ok arderea si uleiul ramas ancraseaza bujia. la fel cum se intampla cand mergi subturat. nu sunt mecanic, presupun...

 

Acum 34 minute, mircea.cazachevici a spus:

 

 

 problema la un 4T Husqvarna TE610

 

dar in primul rand de luat la smirghel o bujie veche, care nu mai mergea, si vazut daca-si revine. Daca e OK dupa smirgheluire, eu zic ca e utilizarea defectuoasa. Daca nu mai merge bujia deloc, ramane sa puna motorul pe calculator si sa vada ce probleme ii afiseaza.

 

la un TE610 cu aprindere defectuasa am vazut prima data ce inseamna autoaprindere. era prin 2006, m-am c****t pe mine cand am vazut ca iau contactul si iau si fisa si motorul tot nu se opreste...

bujiile pe care le omoara copiii cu care ies cu2t le-am luat si la smirglu si am dat si brake clean si de toate. pana nu le-am sablat, tot moarte au ramas. dupa ce le sablezi, isi revin, trebuie doar suflate foarte bine cu compresorul sa nu mai ramana deloc nisip...

Editat de dandld
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

27 minutes ago, dandld said:

... pana nu le-am sablat, tot moarte au ramas. dupa ce le sablezi, isi revin, trebuie doar suflate foarte bine cu compresorul sa nu mai ramana deloc nisip...

Ca pt un novice , daca poti sa explici fenomenul sau diferenta  :   eu spalam bujiile bine cu benzen , apoi le luam la perie de sarma pana erau curate .   Care este diferenta esentiala intre sablare si ce faceam eu , de la mine nu mergeau ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, 3.14 a spus:

Ca pt un novice , daca poti sa explici fenomenul sau diferenta  :   eu spalam bujiile bine cu benzen , apoi le luam la perie de sarma pana erau curate .   Care este diferenta esentiala intre sablare si ce faceam eu , de la mine nu mergeau ?

am frecat si spalat cu diverse solutii si eu si tot nu a mers. le-am sablat cu pistol de sablare si cu nisip fin cu aparatul unui prieten tehnician dentar. si asa au mai mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie la 2T mi-a fugit avansul către foarte mare (problemă cu pana de la volantă), trebuia să o ţin turată şi cu gaz foarte puţin că altfel se oprea.

Mergeam cam 2 km după care se oprea, găseam electrodul central topit, se vedea doar gaura în izolator.

Noroc că eram destul de aproape de casă şi aveam o colecţie de bujii vechi la mine.

Hai cu fotografiile să vedem cum arată bujia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.01.2023 la 23:52, 3.14 a spus:

diferenta esentiala intre sablare si ce faceam eu

Izolatoru bujiei e foarte casant.Peria de sârmă-l crapă,acționează ca un diamant pe sticlă...pa scânteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am detectat ca problema este cand spal motorul intra apa la bujie si o arde,trebuie sa ai foarte mare grija cand o speli si sa nu dai cu multa apa pe ea.In rest totul ar fi ok,nu stiu daca doar mie imi face asa dar nu mi se pare ok  ca daca o speli arde bujia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mai nou am aflat ca problema ar fi ca cand pornesti motorul trebuie lasat pana la 37,5 grade sa se incalzeasca si nu trebuie oprit,deoarece motorul este rece si bujia calda,riscand sa se arda bujia.Nu are nicio treaba apa.Din cate am inteles aceasta problema intervine doar la modelele TPI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, BogdaNN1 a spus:

trebuie lasat pana la 37,5 grade sa se incalzeasca si nu trebuie oprit

Aici zici că nu trebuie oprit, deja e sf și neuronul meu e obosit azi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, BogdaNN1 a spus:

Pai nu trebuie accelerata in procesul de incalzire,asa zice si la manual.Eu plecam cu ea de pe loc si iti dai seama..


Si cum zice la manual, pana cand sa o lasi sa se incalzeasca? Ce reper iti da, cand poti sa pleci cu ea? Ca neavand ndicator de temperatura n-ai cum sa stii cand trece de limita...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca e o idee asa buna sa sablezi, sa dai cu smirghel, peria de sarma sau alte abrazive pe bujie. In special la alea cu electrod de iridiu.

Daca nu 'pilesti' electrozii intr-o maniera controlata, le distrugi muchiile si descarcarea se va face aleator, pe suprafetele rezultate, rotunjite. Cu alte cuvinte, arcul se raspandeste, in loc sa fie concentrat.

Nu am nicio indoiala ca ati facut asa si a functionat. Insa, mobrele moderne au calculatoare care se bazeaza mult pe feedback si te trezesti ca decide calculatorul pentru tine ca nu mai e buna bujia. Da, functiona la izh si jawa. La alea, daca te scremeai, faceai tu o bujie cu o sarma si un patent, pe marginea drumului.

E evident ca daca indepartezi efectul, cauza nu dispare de la sine. De mentionat ca bujiile mai au si o rezistenta interna care se poate praji. Te uiti la ea, pare noua, dar nu conduce curentul. Am patit la un buggy.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
La 04.04.2023 la 21:36, BogdaNN1 a spus:

Pai nu trebuie accelerata in procesul de incalzire,asa zice si la manual.Eu plecam cu ea de pe loc si iti dai seama..

Salut, acuma de cand a venit frigul  am si eu exact problema asta la o Husqvarna te300 2023 cu 60 ore bujia și tura, pana la urma care a fost rezolvarea lasat sa mearga asa pana la 37,5 grade cum ai zis?eu am patit ca se oprea inainte sa mearga 2. minute si nu mai pornea pana nu puneam bujie nouă

Salut, acuma de cand a venit frigul  am si eu exact problema asta la o Husqvarna te300 2023 cu 60 ore bujia și tura, pana la urma care a fost rezolvarea lasat sa mearga asa pana la 37,5 grade cum ai zis?eu am patit ca se oprea inainte sa mearga 2. minute si nu mai pornea pana nu puneam bujie nouă

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, DariusHusqvarna said:

Salut, acuma de cand a venit frigul  am si eu exact problema asta la o Husqvarna te300 2023 cu 60 ore bujia și tura, pana la urma care a fost rezolvarea lasat sa mearga asa pana la 37,5 grade cum ai zis?eu am patit ca se oprea inainte sa mearga 2. minute si nu mai pornea pana nu puneam bujie nouă

Salut, acuma de cand a venit frigul  am si eu exact problema asta la o Husqvarna te300 2023 cu 60 ore bujia și tura, pana la urma care a fost rezolvarea lasat sa mearga asa pana la 37,5 grade cum ai zis?eu am patit ca se oprea inainte sa mearga 2. minute si nu mai pornea pana nu puneam bujie nouă

Rezolvarea mea a fost sa schimb releul,uita-te sa vezi cat incarca la relantiu iar daca incarca sub 13-14V este o problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, BogdaNN1 a spus:

Rezolvarea mea a fost sa schimb releul,uita-te sa vezi cat incarca la relantiu iar daca incarca sub 13-14V este o problema!

incarca 14.4

Acum 7 minute, DariusHusqvarna a spus:

incarca 14.4

ai schimbat acel releu de care se leaga flansa de bujie?

Editat de DariusHusqvarna
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...