Sari la conținut

Toba - evacuare


Xsrr
 Share

Postări Recomandate

Salutare. După cum spune și in titlu as fi curios in legătura cu ceva evacuări. Poate ma puteți lămuri și pe mine cu legile din România și cum se procedează. 
Dețin o Yamaha xsr 700 2022 și as fi curios cum ar trebui sa procedez ca sa i schimb evacuarea. As dori sa fie puțin mai gălăgioasa, dar in același timp sa fie 100% legală. Nu vreau sa am probleme cu rar ul sau alte nebunii.
Am văzut mai multe firme, dar nu știu ce ar trebui schimbat ca sa se audă mai tare, doar finala, toată evacuarea etc. In același Timo, ca sa se audă mai tare practic ar depăși dB din carte, care sunt undeva la 89 din ce mi amintesc parca, deci ar trebui schimbată și cartea sau cum se procedează?  Dacă puteți sa mi dați niște detalii in ceea ce privește tot procesul as aprecia mult. 
multumesc anticipat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va trebui să schimbi toată evacuarea (finală + galerii) pentru că așa vine și cea stock, dintr-o singură bucată. Costă între 500 și 1000€ în funcție de producător și de model. Atât timp cât vine cu mufă pentru sonda lambda (majoritatea au) nu vrei avea probleme nici la ECU. Câștigul ca performanță va fi neglijabil sau inexistent, dar se va auzi mai tare pentru că vei scoate și catalizatorul. Dacă evacuarea este omologată pentru motocicleta ta (i.e., XSR 700 2021+, Euro 5), este prevăzută cu dB-killer și mergi cu el montat, nu ar trebui să ai probleme nici cu controalele RAR - dar ține puțin și de noroc acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Google- evacuare xsr.. pare aceeasi ca la mt07.

1. Sa fie omologată, pentru uz stradal (scrie si in descriere/detalii) asta înseamnă cu db killer inclus = legala

2. Ai akrapovic, leo vince, arrow etc. 

3. Depinde cum le găsești dedicate, sistem complet sau doar finala.

4. Sunetul cu db ul montat va fi mai frumos, dar apropiat de stock.

Fara db e placerea unei evacuari.. (simti ca ai cheltuit acei 1.000-2.000 euro pe ceva)

Daca ai evacuare omologata si documentele cu care vine nu iti mai trebuie nimica modificat in carte sau alte detalii.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 minutes ago, Cristian C. said:

3. Depinde cum le găsești dedicate, sistem complet sau doar finala.

 

Nu există doar finală pentru modelul ăsta. Stock e dintr-o singură bucată, trebuie să ia și galeriile dacă vrea să schimbe finala.

 

image.thumb.png.a5443c3a3ae4a6290dc4bc6f75658d57.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De exemplu:

https://www.louis.eu/en/leovince-lv-one-evo-exhaust-system-with-eg-be-10029500?filter_bike_id=4545&filter_article_number=10051186

https://www.louis.eu/en/racing-line-exhaust-system-with-eg-be-titanium-stainless-steel-carbon-60419000?filter_bike_id=4545&filter_article_number=10044280

Dar cum ti-a raspuns mai sus colegul, in cazul tau e dintr o bucata, catalizatorul legat pe intermediara. Deci orice cumperi, daca vrei ROAD LEGAL, te va duce in cel putin 1000 euro, sau 1700 akrapoviciul :))))))))

Si zgomoteca pe care ti o doresti, nu o vei obtine! Fiindca cele omologate, avand tot limita de db, catalizator, nu prea se aud mai tare. Ci se aud diferit, in sensul ca obtii eventual un sunet mai "grav", alta tonalitate. Da, se aud mai frumos, dar  per ansamblu, nu mai TARE!

EU unul nu as da 1000 euro pentru un accesoriu, cand moto a costat 7000. Este aberant.....

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, Adrian M. said:

EU unul nu as da 1000 euro pentru un accesoriu

 

Se găsesc și mai ieftine. Cele date ca exemplu de tine sunt mai scumpe datorită catalizatorului (sunt legale și dpdv al emisiilor, care la noi nu se măsoară). Un exemplu fără catalizator dar legal ca nivel de zgomot, aici. Chiar și cu transport și vamă din UK, costă sub 500€.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu este legal in UE!

El a zis ca vrea legal.

Ce ai dat tu este kit de DECAT, adica evacuare completa cu finala, cu eliminare catalizator. Gasesti cu 1000 lei, delkevic, dominator, blackwidow, etc. Dar nici una dintre variante nu este legala in UE, nu sunt pentru uz stradal. La Englezeoi merge, ca au alta abordare. NU la noi. Initiatorul a cerut 100% legala :)

 

Si cu decat, ar fi ideal sa i faca si resoftare ecu. Alti bani, alta distractie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era doar un exemplu. Variantă fără catalizator legală în UE, de la Arrow. Sigur mai sunt și alete. Nu știu cât costă.

 

1 hour ago, Adrian M. said:

Si cu decat, ar fi ideal sa i faca si resoftare ecu.

 

Doar dacă vrea câștig de performanță. De mers, merge fără probleme oricum, plug-n-play. ECU-urile moderne știu să compenseze pentru noii parametrii de evacuare via sonda lambda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...