Sari la conținut

Automobile sport


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

Probabil ca si voi il urmariti pe acest om Misha Charoudin pe YouTube.

Na poftim minunea japoneza RWD S2000, nu ajunge briosa franceza, de generatie similara FWD  Clio 2 Sport PH1, ambele 2.0 aspirate.

Fanii Honda sa nu sparga ecranul la minutul 2:30🤣🏎️

 

Mie mi-a placut momentul la minutul 8:47 .

 

A se vedea la minutul 7:00 reactia celor doi, maxima, "loading...." gen 😀🙄😒, te dai tu jos sa o impingi? 😀 "sport".

 

 

 

Si uite si o tura cu X6M G06.  Dupa cum am zis si in alt post mai sus eu mergand cu 3.0d (4x turbo)..........tehnologia si conceptia sport din fabrica a sasiului si pachetului general face ca un GARAJ din asta 4x4  sa stinga la lumina cam la orice jucarie considerata sport (roadsetere 2.0), stabilitate, putere, raspuns etc.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 139
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 9 ore, Bigfoot a spus:

Si uite si o tura cu X6M G06.  Dupa cum am zis si in alt post mai sus eu mergand cu 3.0d (4x turbo)..........tehnologia si conceptia sport din fabrica a sasiului si pachetului general face ca un GARAJ din asta 4x4  sa stinga la lumina cam la orice jucarie considerata sport (roadsetere 2.0), stabilitate, putere, raspuns etc.

 

Ai incercat masini electrice? Model X e fix cum zici tu acolo, minus vibratii si disonante flatulente caracteristice diesel. Cred ca ti-ar placea. La fel ca un x6, e o masina moderna decenta pe curbe.

 

Nu stiu pe cine vrei tu sa enervezi, 182 cup-ul e foarte apreciat si se vede si la preturi. La fel, s2000 e apreciat pentru ca se tureaza la 9000 de ture si nu se strica. Dar in general, daca vrei sa fii cel mai rapid pe liniile drepte nu cred ca masina sport e raspunsul corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

X6M, G63, GLE63,Q8, Cayenne GT etc. nu sunt masini sport. Ele sunt raspunsul producatoriilor celor care isi doresc si isi permit sa fie snobi. Am avut si eu ocazia sa merg cu cateva din cele de mai sus, si imi dadea cu virgula. Nu intelegeam scopul acelei masini. Is rigide, grele, consuma extrem de mult (combustibil, gume, frane etc.) iar tot confortul este inexistent. 

Apreciez munca ingineriilor, care au reusit chestii extraordinare, dar acelea sunt doar pentru brosura, sau pentru a impresiona jurnalistii in teste. 

 

Masina sport e cea clasica. 2 locuri, garda la sol redusa, design sportiv. Ca nu prea is pentru buzunare subtiri, probabil. Dar e plin de ele la peste 50-60k. 

Megane RS si A45 etc. sunt hothatch-uri, alta categorie. In mod evident, si ele cu performante notabile, dar alta categorie.

 

Sport dupa mine nu e neaparat timpul scos pe Nordschleife

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
On 8/16/2023 at 10:34 AM, MaxMusterman said:

(...)

 

Absolut de acord cu tine - mai puțin la partea asta:

 

On 8/16/2023 at 10:34 AM, MaxMusterman said:

Dar e plin de ele la peste 50-60k. 

 

Sunt doar o mână (GT/GR-86, Cayman, Supra, M2, eventual Lotus Emira), iar unele nu sunt disponibile în Europa - Nissan Z de exemplu. Legat de ultimul, s-a anunțat prețul în US pentru varianta Nismo: 66.000$. Mai scump decât un M2 și cam la același preț cu un Cayman (cu motor de 2L, ce-i drept). Cam prea scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, PzKpfW a spus:

 

Absolut de acord cu tine - mai puțin la partea asta:

 

 

Sunt doar o mână (GT/GR-86, Cayman, Supra, M2, eventual Lotus Emira), iar unele nu sunt disponibile în Europa - Nissan Z de exemplu. Legat de ultimul, s-a anunțat prețul în US pentru varianta Nismo: 66.000$. Mai scump decât un M2 și cam la același preț cu un Cayman (cu motor de 2L, ce-i drept). Cam prea scump.

 

As mai adauga, Mustang, Mercedes SL, BMW M4, BMW Z3, BMW M8, Lexus LC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, MaxMusterman a spus:

As mai adauga, Mustang, Mercedes SL, BMW M4, BMW Z3, BMW M8, Lexus LC

 

Dupa gust, dar alea sunt mai mult lux si opulenta decat sport. Rapide in linie dreapta, ii faci pe saraci la semafor, dar ramai fara frane prin tura 4 pe adancata si trec aia cu miate vechi pe langa tine. Agati sportiv cu ele totusi (mai putin z3, ala si fufele se prind ca e ieftin).

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

45 minutes ago, MaxMusterman said:

As mai adauga, Mustang, Mercedes SL, BMW M4, BMW Z3, BMW M8, Lexus LC

 

Detaliez doar puțin ceea ce foarte bine a rezumat @prafrau:

  • Mercedes SL (R232), BMW M8 și Lexus LC sunt GT-uri - i.e., mașini sportive, orientate spre confort, bazate pe berline de clasă mare. O mașină sport nu prea are 2t, cotieră încălzită sau masaj în scaune.
  • BMW Z3, da, dar varianta M. Care este foarte rară și de cloecție deja. Mai este în schimb și Z4M (E85/E86) da. Aia am uitat-o. În același sens aș adăuga și seria 1M (E82). Dar vorbim deja despre mașini cam vechiuțe, 10 ani+.
  • BMW M4 (F82/F83) este puțin prea mare pentru a fi mașină sport. Este varianta coupé a unei berline de clasă medie. Sunt subiectiv, dar se apropie mai mult tot de GT decât de ceva sport. Generația actuală (G82/G83) cu atât mai puțin: pentru perspectivă, este la fel de mare și grea ca M5 E60/E61. No comment.
  • Mustang (sau Camaro sau Challenger) nu au precizia necesară pentru a fi mașini sport - mă rerfer la versiunile de bază. Sunt pony cars sau hot-rods. Distractive în felul lor. Versiunile de top (Mach 1, GT500, ZL1, etc.) sunt probabil mai capabile, dar în Europa vin cu prețuri de achiziție, exploatare și taxe care rivalizează cu (sau depășesc) Porsche (mașină sport adevărată).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, PzKpfW a spus:

 

Detaliez doar puțin ceea ce foarte bine a rezumat @prafrau:

  • Mercedes SL (R232), BMW M8 și Lexus LC sunt GT-uri - i.e., mașini sportive, orientate spre confort, bazate pe berline de clasă mare. O mașină sport nu prea are 2t, cotieră încălzită sau masaj în scaune.
  • BMW Z3, da, dar varianta M. Care este foarte rară și de cloecție deja. Mai este în schimb și Z4M (E85/E86) da. Aia am uitat-o. În același sens aș adăuga și seria 1M (E82). Dar vorbim deja despre mașini cam vechiuțe, 10 ani+.
  • BMW M4 (F82/F83) este puțin prea mare pentru a fi mașină sport. Este varianta coupé a unei berline de clasă medie. Sunt subiectiv, dar se apropie mai mult tot de GT decât de ceva sport. Generația actuală (G82/G83) cu atât mai puțin: pentru perspectivă, este la fel de mare și grea ca M5 E60/E61. No comment.
  • Mustang (sau Camaro sau Challenger) nu au precizia necesară pentru a fi mașini sport - mă rerfer la versiunile de bază. Sunt pony cars sau hot-rods. Distractive în felul lor. Versiunile de top (Mach 1, GT500, ZL1, etc.) sunt probabil mai capabile, dar în Europa vin cu prețuri de achiziție, exploatare și taxe care rivalizează cu (sau depășesc) Porsche (mașină sport adevărată).

 

Eu am avut placerea sa conduc cateva din ele, dar in niciun caz nu am fost cu ele pe circuit si nu aveam cum sa ajung nici macar la 30-40% din ceea ce puteau acele masini.

Unele sunt GT-uri evident, dar le-am enumerat datorita review-uriilor foarte bune. Mai jos las un link cu timpii obtinuti de Christian Menzel, care a testat destul de multe masini sport pentru un canal auto, Auto Motor und Sport parca. 

https://fastestlaps.com/tracks/mendig-afb-circuit 

Clar ca apar acolo Radical precum si Aventadoare si alte nebunii de +200k, dar apare si M4 CLS mai rapid ca Huracan. Sau M8 mai rapid ca si 911 Carrera S sau AMG GT.

 

Dupa cum spuneam, pentru mine masina sport este 2 locuri (+2) garda joasa si aspect sportiv. Ca unele sunt GT-uri, ca altele sunt hardcore, cum ar fi de ex. Cayman, GT86, Alpina (pe care am uitat-o) nu face mare diferenta. 

 

Ce as face eu cu un SL sau m8 de 100k? Nimica, probabil ca as merge 99% in modul confort. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, MaxMusterman a spus:

Dupa cum spuneam, pentru mine masina sport este 2 locuri (+2) garda joasa si aspect sportiv.

 

Ce as face eu cu un SL sau m8 de 100k? Nimica, probabil ca as merge 99% in modul confort. 

 

Comportamentul sportiv e ala interesant, nu aspectul.

Ai enumerat mai sus masini rapide dar la care distractia e in linie dreapta, nu in curba. In curba subvireaza putin si apoi intra ecu-ul, iar tu esti pasager fiindca nu mai ai nici un fel de control fin. Sunt limuzine cu "aspect sportiv". Rapide, dar insipide.

 

Astea sunt chestii de gust totusi, si gustul majoritatii trage teatru, nu spre distractie, spre suv-uri cu motoare mari, fiindca in timp ce nu poti inlocui o miata cu un mustang, poti inlocui mustangul cu un glc amg/x4m fara sa pierzi mare lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, MaxMusterman said:

pentru mine masina sport este 2 locuri (+2) garda joasa si aspect sportiv.

 

16 minutes ago, prafrau said:

Comportamentul sportiv e ala interesant, nu aspectul.

 

...sau puterea, sau timpul pe circuit, etc. Just. O mașină sport te face să muncești pentru performanță și te pedepsește când greșești, îți dă un sentiment de pericol și frică. O electrică sau un SUV cu motor mare pot fi rapide, dar asta nu le face mașini sport. Alfa Romeo GT sau Audi TT sunt coupé-uri cu aspect sportiv, dar nu sunt mașini sport.

 

1 hour ago, MaxMusterman said:

M4 CLS mai rapid ca Huracan

 

Ca o paranteză, aia este mașină sport într-adevăr. Deși este bazat pe M4 (deci dimensiuni generoase), măcar au l-au slăbit la 1,6t. Păcat doar de cutia aia cu convertizor, singura disponibilă. Dacă merită ca preț față de un GT4 RS (de exemplu), nu mă pronunț. Dar nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, prafrau a spus:

 

Comportamentul sportiv e ala interesant, nu aspectul.

Ai enumerat mai sus masini rapide dar la care distractia e in linie dreapta, nu in curba. In curba subvireaza putin si apoi intra ecu-ul, iar tu esti pasager fiindca nu mai ai nici un fel de control fin. Sunt limuzine cu "aspect sportiv". Rapide, dar insipide.

 

Astea sunt chestii de gust totusi, si gustul majoritatii trage teatru, nu spre distractie, spre suv-uri cu motoare mari, fiindca in timp ce nu poti inlocui o miata cu un mustang, poti inlocui mustangul cu un glc amg/x4m fara sa pierzi mare lucru.

 

Mustangul nu mai e chiar barca aia din 70-80. Este destul de laudat, am fost si eu si l-am condus la un drivetest, dar din pacate cel de 2,5, nu V8-ul. Este altceva. 

 

Legat de comportamentul sportiv, imi amintesc parca de Captain Slow, care spunea ca Fiat-ul lui Panda, in sensul giratoriu pentru ca are gume subtiri, eco si implicit destul de proaste, ii da un sentiment fain cand derapeza la 30km/h. 

 

Deci pana la urma fiecare defineste "sportivitatea" dupa asteptariile lui. Daca vrei emotii si adrenalina maxima, hai sa vezi un RallyCross unde masiniile nu is mai scumpe de 3-4k cu tot cu rollcage. 

 

Daca vrei masina "sportiva", dar ai familie si nu ai posibilitatea sa ai 2-3-5, daca iti merge bine poate ajungi la un C/E AMG, sau M3/RS4/6 etc. Adica masina cu care poti merge sa-ti duci copii la scoala, poti merge la teatru si la weekend shopping, dar poti sa si capeti emotii. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, MaxMusterman a spus:

Mustangul nu mai e chiar barca aia din 70-80. Este destul de laudat, am fost si eu si l-am condus la un drivetest, dar din pacate cel de 2,5, nu V8-ul. Este altceva.

 

Am mers vreo 6000 de km cu unul din generatia 6 (model 2018, motorizare mazda - 2.3 nu 2.5, e motorul de pe mazdaspeed 3), inclusiv drumuri de munte si gogosi triste (era diferential deschis). Avem definitii diferite pentru barci, subvira ca un audi.

 

Acum 9 minute, MaxMusterman a spus:

Daca vrei masina "sportiva", dar ai familie si nu ai posibilitatea sa ai 2-3-5, daca iti merge bine poate ajungi la un C/E AMG, sau M3/RS4/6 etc. Adica masina cu care poti merge sa-ti duci copii la scoala, poti merge la teatru si la weekend shopping, dar poti sa si capeti emotii. 

 

Daca emotia cautata e "apas pedala si merge tare", pe mine, experimentand motociclete, mereu m-a dezamagit aia. Motocicletele puternice mereu vor fi mult mai interesante in linie dreapta, chiar si cand sunt mai lente. Bonus, plecatul cu moto in liniuta e mult mai dificil decat la masina.

Masina de familie puternica e dubioasa. Nu ai ce cauta cu ea pe circuit, e prea grea sa te distrezi pe curbe, e o idee proasta sa te manance in trafic cu copiii in spate. Cine da 90k pe un m3/rs4 nu o face fiindca e practica, o face fiindca vrea, din diferite motive, masina aia. Aia sunt bani de 330i + gr86, si intretinerea astora la pachet e mai ieftina decat a unui m3.

 

Pana la urma fiecare face ce vrea, si daca a experimentat tot spectrul si apoi a ales x5m fiindca sta la bloc si are un singur loc de parcare si fiindca "valoare" e treaba lui. Dar cand ziceam "teatru" legat de suvurile cu motor mare ma refeream la imagine agresiva si zgomote flatulente puternice, nu la piese de teatru. Nu prea se intersecteaza multimea posesorilor de x5m cu aia a pasionatilor de plimbari joi seara la nottara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, prafrau said:

Daca emotia cautata e "apas pedala si merge tare", pe mine, experimentand motociclete, mereu m-a dezamagit aia.

 

Exact și sentimentul meu. Dacă ai mers/mergi pe motociclete, nu are cum să te mai impresioneze așa ceva la nicio mașină.

 

2 hours ago, prafrau said:

Cine da 90k pe un m3/rs4 nu o face fiindca e practica, o face fiindca vrea, din diferite motive, masina aia. Aia sunt bani de 330i + gr86, si intretinerea astora la pachet e mai ieftina decat a unui m3.

 

Absolut. Și eu mi-aș cumpăra mâine un C63 AMG (W204) dacă mi-aș permite - wagon eventual. Dar nu-i mașină sport.

 

Am mers și eu puțin cu un Mustang 2.3. Prea puțin ca să-mi dau seama cât de cât ce poate, dar m-a surprins cât de mică poate fi în interior o mașină atât de mare pe exterior. Și faptul că se simțea lungă și lipsită de agilitate. Ulterior am mers și cu Focus RS (același motor, puțin mai pompat); sincer aia se simțea mai "mașină sport" decât Mustang :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Mercedes lansează o versiune "light" a lui AMG GT Coupé: GT 43 Coupé.

 

image.thumb.png.490cc45aac81f3dac5dd2225da67db87.png image.thumb.png.02fa34d4e908ab5b7430fe516f09156f.png image.thumb.png.cf27f2581adf305b51bdce3624e9fa60.png

 

Părțile bune: doar RWD, mai ușoară decât versiunile GT 55 și GT 63, și mai ieftină.

 

Părțile proaste: tot va fi grea și scumpă (nu s-a anunțat prețul, dar se zvonește 90-100.000€), doar automată, și cel mai important-

image.thumb.png.cf3031d5a14d2321fa52a6a35762d1e7.png

 

-motorul 4 în linie de 2000cc (cu un sistem mild-hybrid) de pe A 45 S AMG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
On 3/21/2024 at 3:20 PM, PzKpfW said:

nu s-a anunțat prețul, dar se zvonește 90-100.000€

 

În SUA se estimează un preț de 115.000$. Probabil în Europa va fi același număr dar în €. Absolut trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...