Sari la conținut

Posibile probleme / disc / etrier spate


Postări Recomandate

Salutare,

Atasez un filmulet cu etrierul spate de la o honda nc750x care la rulare vad ca se misca asa cum reiese din filmulet si mie nu prea mi se pare ok. Ce parere aveti, nu e normal, nu?

 

 Mi se pare ca am strambat discul. Recunosc ca  la vreo 2 plecari am uitat un blocator de disc atasat pe el ☹

 Mi se pare ca e frecare si ca se cam incalzeste fara sa franez, nu f mult, pot tine o secunda mana pe el la 10 km de mers.

Ce sfat imi dati si daca imi recomanda cineva un service serios sa facem o treaba buna si la un pret corect.

Multumesc

Editat de tembelutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • tembelutzu changed the title to Posibile probleme / disc / etrier spate

daca ai plecat int'o roata posibil sa-ti indoit si etrierul 😁

 

Ai incercat sa-l demontezi,sa-l verifici pe strung (daca alte posibilitati n-ai )  sa vezi daca bate ?

ori poate gasesti undeva un disc folosit,doar de proba

(mai elimini din variabile)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, tembelutzu a spus:

Salutare,

Atasez un filmulet cu etrierul spate de la o honda nc750x care la rulare vad ca se misca asa cum reiese din filmulet si mie nu prea mi se pare ok. Ce parere aveti, nu e normal, nu?

 

 Mi se pare ca am strambat discul. Recunosc ca  la vreo 2 plecari am uitat un blocator de disc atasat pe el ☹

 Mi se pare ca e frecare si ca se cam incalzeste fara sa franez, nu f mult, pot tine o secunda mana pe el la 10 km de mers.

Ce sfat imi dati si daca imi recomanda cineva un service serios sa facem o treaba buna si la un pret corect.

Multumesc


Orice service autorizat Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normal. 

Acela este un surub de ghidaj si culisare etrier + burduf care contine o vaselina in interior. Incearca sa invarti de roata sa simti daca atinge pe undeva sau daca discul are o deviere, dar nu pornita pe stand. 

Verifica acel surub sa nu fie slabit.

 

Faptul ca pui mana pe el si te frige este normal, sunt forte de frecare imense la sistemul de frecare.

 

 

Daca nu te pricepi, recomand sa te duci la un service pentru siguranta ta si a celorlalti participanti la trafic.

 

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alzayr, abaterea unui disc fără defecte e de câțiva microni și are rolul de a depărta plăcuțele de el, nu să miște etrierul în acel fel.


De acord cu frecarea, dar omul a zis că discul se încinge fără să frâneze, iar asta nu e normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, MK_BBB a spus:

@alzayr, abaterea unui disc fără defecte e de câțiva microni și are rolul de a depărta plăcuțele de el, nu să miște etrierul în acel fel.


De acord cu frecarea, dar omul a zis că discul se încinge fără să frâneze, iar asta nu e normal.

true.

cu toate ca un disc stramb in mod exagerat se poate observa destul de usor cu moto pe stand. 

Desi daca ma gandesc, ar fi bine sa verifice si roata daca este aliniata corect in urma plecarii cu acel blocator.

 

cam greu sa strambi un disc de frana la plecarea de pe loc cu un blocator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, alzayr a spus:

true.

cu toate ca un disc stramb in mod exagerat se poate observa destul de usor cu moto pe stand. 

Desi daca ma gandesc, ar fi bine sa verifice si roata daca este aliniata corect in urma plecarii cu acel blocator.

 

cam greu sa strambi un disc de frana la plecarea de pe loc cu un blocator.

Dacă nu te pricepi cred că mai bine ar fi să te abții de la a da sfaturi!

Cum crezi că s-ar putea strâmba roata de la plecarea cu blocatorul pe disc? Și de ce ți se pare greu de crezut că s-ar fi putut strâmba discul? Verificarea se face oricum cu un comparator, abaterea admisă fiind de regulă de ordinul sutimilor de mm, maxim ~0.1 mm, în filmuleț fulajul este evident mai mare.

Eu sunt mai curios dacă inițiatorul a rămas la verticală în urmă isprăvilor astea!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, ENEOS a spus:

Dacă nu te pricepi cred că mai bine ar fi să te abții de la a da sfaturi!

Cum crezi că s-ar putea strâmba roata de la plecarea cu blocatorul pe disc? Și de ce ți se pare greu de crezut că s-ar fi putut strâmba discul? Verificarea se face oricum cu un comparator, abaterea admisă fiind de regulă de ordinul sutimilor de mm, maxim ~0.1 mm, în filmuleț fulajul este evident mai mare.

Eu sunt mai curios dacă inițiatorul a rămas la verticală în urmă isprăvilor astea!

 

unde am zis ca s-a strambat roata?

 

Ce e rau sa verifici mai multe scenarii?

 

then again, am zis ca roata poate sa nu mai fie aliniata din intinzatorul de lant nu ca s-ar fi strambat.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, alzayr a spus:

sa verifice si roata daca este aliniata corect in urma plecarii cu acel blocator.

Aici ⬆️

Acum 9 ore, alzayr a spus:

unde am zis ca s-a strambat roata?

 

Ce e rau sa verifici mai multe scenarii?

 

Nu e rău să verifici atâta timp cât scenariile nu sunt SF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, pinnochio a spus:

E strâmb discu.Schimbă-l.

asa cred si eu

 

Acum 9 minute, ENEOS a spus:

Aici ⬆️

Nu e rău să verifici atâta timp cât scenariile nu sunt SF.

Roata e aliniata corect, am reverificat. Curatand pistonul am observat miscarea asta a etrierului (la rotirea rotii) si putin infranata (f putin) fara etrier se misca mai usor.

Azi mi s-a parut ca nu e asa inins tanand cont ca am venit la munca prin traficul din Bucuresti am putut sa tin mana 2-3 secunde pe disc, pe fata e rece, dar da, e mai mare si racit mai mult ca e in fata.

As vrea cand are cineva timp sa puna motorul pe cricul central si sa observe daca se misca la fel etrieul.

Va multumesc mult pentru tot prijinul vostru, tin cont de fiecare parere

Acum 2 minute, GoodKat a spus:

Nu mai folositi tampeniile astea de blocatoare de discuri. Nimeni nu fura o motocicleta asa, iar in Romania, din fericire, nu se fura motociclete decat foarte rar. Cand cineva vrea sa iti fure o motocicleta o va face prin saltare si aruncata in duba, nu pe roti.

da asta era acum ceva timp, cand mi l-am luat eram mai speriat :} Intre timp am renuntat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

25 minutes ago, GoodKat said:

Nu mai folositi tampeniile astea de blocatoare de discuri. Nimeni nu fura o motocicleta asa, iar in Romania, din fericire, nu se fura motociclete decat foarte rar. Cand cineva vrea sa iti fure o motocicleta o va face prin saltare si aruncata in duba, nu pe roti.

 

corect! in plus niste hoti care nu au fugit de la orele de fizica din liceu vor avea in duba aia o cusca faraday. pentru ca gps trackere... iar in afara de cine-stie-ce exceptie, se vor fura motociclete comune, care se pot vinde pe bucati usor. nc-urile inca sunt noi si relativ rare in romania...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, GoodKat a spus:


Ala este discul pentru senzorul de ABS. Tu te-ai gandit la port-pinion, dar nu are legatura.

Am inteles,multumesc. Nu la pinionul de lant m-am gantit,ci la asta, am crezut ca e un suport ce sustine discul si mai raceste si el sa nu transmita la roata caldura. Deci e discul ABS, ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...