Sari la conținut

Curățare DPF - Recomandari companii


Bigfoot
 Share

Postări Recomandate

Salutare dragi motocicliști,

 

În calitate de "diesel redneck" am luat o mașină SH evident, de care sunt foarte mulțumit din toate punctele de vedere, nu e topic de jale asta.

Nu este cu adblue, nu este cu injector separat pe DPF, se regenerează cu postinjectii.

 

Mașină a fost cumpărată de noua din Ro și folosita in Ro. Are 228.000km acum, eu am luat mașina de 6luni (8000km cu ea), o folosesc 90% extraurban, in regimul meu de condus on/off, nu sunt vitezoman neapărat, dar dacă am de depășit sau de atins o viteza anume, sudez accelerația de podea, pentru acele momente. Nu îmi place să pierd timpul, să aștept.

 

Bun. 

La început îmi dădea DPF ⚠️ nu eroare, când eram cu ea "in talpa" gen 90-150, in jur de 140-150 incepea să apară warningul in speta după câteva secunde de talpa, nu am cronometrat, dar înțelegi voi intervalul de timp aferent unei accelerații.

Apoi după o vreme aceste warning-uri s-au mai rărit ca si cadență, si apăreau pe la 170 tot așa după câteva secunde de talpa.

Eee in ultima vreme pe autostrada strict in talpa grea la viteze mai neortodoxe dupa ce sta 20sec in talpa uneori mai apare acest ⚠️ de DPF.

Sa zicem că stilul meu de condus a curățat cat decât DPF-ul și îl va mai curata probabil.

 

Mecanicul meu abia așteaptă să o resoftam și să îi anuleze tot😀🏎️.....bine, clar o voi resofta, însă vreau sa o păstrez din fabrica cu DPF pe ea, in primul rand pt că este mult mai silențios un eșapament cu DPF vs unul non-DPF, plus că nu vreau să miroasă urat și sa fumege. Totuși nu merge pe lemne😀.

 

Dilema mea este legată de companiile de spălare/curățare DPF, daca voi aveți ceva experiență daca îmi puteți recomanda ceva. Poate sa fie și în afara Bucureștiului nu mă deranjează distanta.

E ceva de capul acestor companii?

Voi după apelarea la o astfel de companie sunteți mulțumiți? A reușit mașina să facă macar 80.000km după DPF clean?

Adică stau să îmi pierd timpul cu așa ceva? Sau mă duc direct și iau un DPF OEM?

 

Un DPF aftermarket este "irelevant" ca și costuri, fata de cel de fabrica, însă mecanicul mi-a zis că tot ce era cu DPF aftermarket, nu își făcea regenerare, din ce a prins el, de aici probabil și "reflexul" sau de DPF off😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, popicadi a spus:

Nu era mai simplu sa scri ce masina era ca sa nu me pierdem timpul cu toata povestea ? In caz ca e Opel e cineva foarte bun pe ele in București.

Eu caut un serviciu nu un mecanic.

Exista vulcanizare de Opel sau de Nissan?

Eu nu caut mecanic, eu caut o firma probată de tine de voi daca este cazul care a putut să ofere servicii bune pe tema DPF wash.

Acum 58 minute, frankone a spus:

Nu.

👌+50% alt DPF OEM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba îl speli, filtrul cade victimă altor disfuncționalități care alterează procesul de regenerare, sau put și simplu se depreciază după funcționare îndelungată!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Bigfoot a spus:

Eu caut un serviciu nu un mecanic.

Exista vulcanizare de Opel sau de Nissan?

Eu nu caut mecanic, eu caut o firma probată de tine de voi daca este cazul care a putut să ofere servicii bune pe tema DPF wash.

👌+50% alt DPF OEM

Succes in cautare ta atunci !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când e vorba de diagnoză exprimarea e bolovănoasă, diferă de la o marcă la alta, trebuie să ai experiență cu marca aia ca să înțelegi unde este defectul.

Decizia de a începe regenerarea are un algoritm diferit, de aia te întreabă lumea ce căruță e.

De curiozitate cât costă dpf aftermarket și cât costă original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Penetru a spus:

Când e vorba de diagnoză exprimarea e bolovănoasă, diferă de la o marcă la alta, trebuie să ai experiență cu marca aia ca să înțelegi unde este defectul.

Decizia de a începe regenerarea are un algoritm diferit, de aia te întreabă lumea ce căruță e.

De curiozitate cât costă dpf aftermarket și cât costă original?

Citroen C5 Tourer 3.0HDI 2012

Un DPF Ridex & altele costa 1200-1500ron super decent. DPF sau FAP original nu exista deorece s-au vandut putine 3.0HDI, trebuie facut dosar de urgentare si asteptat sa vina cand o fi sa vina pt o suma modica de +5000ron........dar poate sa vina in 2 luni sau in 8 luni.

https://www.prodpf.ro/servicii/?gclid=Cj0KCQjw9MCnBhCYARIsAB1WQVUxtEG4UK7nv_c2W5-BZucMidtPgJgnwiUTS0F5UR837lDQ6qxND0MaAr2GEALw_wcB i-am gasit pe astia pe net.

Acum 5 ore, apriliacluj a spus:

atunci scapa si de acel DPF nenorocit si asta basta, te vei obisnui sa ai cu o grija mai putin!

Inclusiv resoftata ii voi pune DPF nou sau il curat pe asta. Nu imi place sa vad masini care merg pe lemne in trafic, mai ales cand prinzi unu din asta de merge pe coceni, pe drum cu o singura banda pe sens si linie continua😀

Acum 7 ore, Penetru a spus:

Îi este rușine, înseamnă că e pejo...

Nu, dar...se lucreaza fizic pe masina, se scoate piesa se spala piesa se monteaza piesa. Lego. Vulcanizare style, de aceea nu inteleg de ce conteaza daca e Trabant sau Maybach.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nevoie de un service cu diagnoza dedicata, sa citeasca toti parametrii de functionare a motorului, eventual sa-i faca o regenerare fortata cu testerul. Daca vrei sa-i faci regenarea in mers trebuie sa-l tii intre 90 si 110 kmh cat mai constant, fara franari si accelerari, timp de 20-30 de minute. La motorizarea asta apar probleme cu DPF-ul si din cauza EGR-urilor si a injectoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, DKW a spus:

Ai nevoie de un service cu diagnoza dedicata, sa citeasca toti parametrii de functionare a motorului, eventual sa-i faca o regenerare fortata cu testerul. Daca vrei sa-i faci regenarea in mers trebuie sa-l tii intre 90 si 110 kmh cat mai constant, fara franari si accelerari, timp de 20-30 de minute. La motorizarea asta apar probleme cu DPF-ul si din cauza EGR-urilor si a injectoarelor.

Da, aveam 6bar (mult) back pressure cand am luat masina. Acum nu am apucat sa mai verific cati bari are.

Merg destul de mult pe extraurban, dar in regimuri tranzitorii in 50% din cazuri.

Acum doar daca e tinuta in sarcina cu 6-a la 3700-4000rpm in acest interval tinuta asa incepe sa apara warning-ul respectiv. 

Inainte facea "prematur" asa si in 4-a sau 5-a sau in orice kickdown mai serios, hop aparea warning-ul, insa in ultimii 2000km a disparut efectul.

In oras nu am primit mesaje dar nu prea sta masina in oras. Nici in coada de pe DN1 din Busteni cand stai 40min nu da mesaje.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Bigfoot a spus:

aveam 6bar (mult) back pressure

Poate 0.6 bar!

Repet:

La 30.08.2023 la 22:39, ENEOS a spus:

Degeaba îl speli, filtrul cade victimă altor disfuncționalități care alterează procesul de regenerare, sau put și simplu se depreciază după funcționare îndelungată!

Trebuie analizați o sumedenie de parametri - durata regenerărilor, temperatura la care ajunge dpf în timpul lor, frecvența etc. - de către un tehnician care să și priceapă despre ce e vorba, nu cititori de erori și verificate toate componentele care sunt implicate în procesul ăsta. Orice chestie care nu e în parametri te fwte și poți să pui și dpf original nou că ți-l fwte și pe ăla!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...