PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 4 minutes ago, SenorPink said: Multistrada V4 tocmai a urcat la 33k. Hai ca pana la final de an ajunge la un 36 De unde ai info? Pe site la noi nu s-au mișcat prețurile: Multistrada V4S full e 27.000 euro Multistrada V4 Pikes Peak e puțin sub 29.000 Tot este scumpă, dar suntem departe de 33 de mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Pe site scrie mic, preturile valabile pana in octombrie, sau ceva de genul. Si fara tour pack, etc etc. Te duci suuus cu pretul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Preturi făcute în configurator cu pachetele adăugate. De unde în vara era 27k acum 33k. Parca e prea prea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 1 minut, SenorPink a spus: Preturi făcute în configurator cu pachetele adăugate. De unde în vara era 27k acum 33k. Parca e prea prea Configurator ducati? Unde? Ca eu n am vazut pe site asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Tot nu-mi dau seama de unde aveți prețurile astea. Poate din alte țări unde sunt alte taxe? Moto Guzzi V100 Mandello - varianta finală. Partea cea mai interesantă a modelului: aerodinamică activă, pentru prima dată pe o motocicletă de serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Ducati.de - acolo au configurator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Am înțeles. Pachetele la care te referi sunt de fapt accesorii. Nu le consider opționale pentru motocicletă. Exemplu, pachetul de accesorii "Enduro": Poți dealtfel selecta fiecare dintre componentele pachetelor respective în mod individual din secțiunea Zubehör (literalmente "accesorii"). Apoi, în principiu, cine cumpără un astfel de pachet nu le va cumpăra pe celelalte. Dacă vrei o Multistrada cu pachet "Urban" nu prea văd de ce ai vrea și pachetul "Enduro" pe lângă. Mai mult, prețurile de pe ducati.de sunt prețuri de listă, recomandate. Dealerii îți vor face oferte la aceste pachete și-ți vor include cel mai probabil un pachet din-ăsta ca "stimulent" pentru a parafa o vânzare. Kawasaki H2 SX devine a 2-a motocicletă cu radar față-spate și blind-spot assist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 1 oră în urmă, PzKpfW a spus: Am înțeles. Pachetele la care te referi sunt de fapt accesorii. Nu le consider opționale pentru motocicletă. Exemplu, pachetul de accesorii "Enduro": Poți dealtfel selecta fiecare dintre componentele pachetelor respective în mod individual din secțiunea Zubehör (literalmente "accesorii"). Apoi, în principiu, cine cumpără un astfel de pachet nu le va cumpăra pe celelalte. Dacă vrei o Multistrada cu pachet "Urban" nu prea văd de ce ai vrea și pachetul "Enduro" pe lângă. Mai mult, prețurile de pe ducati.de sunt prețuri de listă, recomandate. Dealerii îți vor face oferte la aceste pachete și-ți vor include cel mai probabil un pachet din-ăsta ca "stimulent" pentru a parafa o vânzare. Kawasaki H2 SX devine a 2-a motocicletă cu radar față-spate și blind-spot assist. da stiu ce si cum, din fericire mai stiu si germana un un pic, iar configurarea este facuta asa cum mi-ar placea mie, inclusiv cu pachetul enduro ca e o motoreta care poate fi scoasa si de pe asfalt si mers prin padure cu ea si e pacat sa fie trantita sa pateasca ceva la banii astia. Dar ideea de baza este ca oricum au crescut preturile fata de asta vara. PS: nu e rau Kawi-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Moto Guzzi V100 Mandello - varianta finală. Partea cea mai interesantă a modelului: aerodinamică activă, pentru prima dată pe o motocicletă de serie. nu prea imi dau seama ce se vrea a fi - de oras, buna la toate, de touring, de weekend. E cumva intre da nu prea o inteleg Acum 4 minute, cuki a spus: Si mai cresc Sunt convins, sunt curios prin februarie cum or sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 11 minutes ago, SenorPink said: Dar ideea de baza este ca oricum au crescut preturile fata de asta vara. La noi cel puțin (și în cazul Ducati), nu. Iar dacă sunt creșteri, de obicei apar primăvara. 13 minutes ago, cuki said: Aerodinamica activa e mai mult publicity stunt (sau stud ) , aripioarele acele mici de pe rezervor, la o motocicleta din clasa respectiva nu vad sa faca vreo diferenta, alta decat capabilitatea de show off la intalniri cu alti motociclist Moto Guzzi susține că între poziția minimă și maximă a eleroanelor există o diferență de 22% în ceea ce privește cantitatea de vânt care ajunge pe pilot. Eu unul îi cred (din câte știu sunt singurii care au tunel aerodinamic dedicat moto). Cât se simte efectiv, de văzut. Este și publicity stunt evident, dar nu cred că este doar atât. 13 minutes ago, SenorPink said: nu prea imi dau seama ce se vrea a fi - de oras, buna la toate, de touring, de weekend. E cumva intre da nu prea o inteleg În momentul de față este modelul lor de top. Dacă vrei să-l bagi într-o categorie, probabil că ar fi sport touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpm Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 2 hours ago, PzKpfW said: Kawasaki H2 SX devine a 2-a motocicletă cu radar față-spate și blind-spot assist. E superba, mobra pe care mi-o doresc peste ani. Doar ca acea "codita" e cam "codoi". Nu sunt foarte incantat nici la 650-ul meu, cred ca ar trebui sa mai lucreze la acest aspect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Coada e gândită să care într-un relativ confort un pasager la ture lungi. Mi se pare decentă. Grăbește-te, este de văzut dacă se va mai produce "peste ani". Nu cred că se vinde foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 23, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 1 oră, PzKpfW a spus: Coada e gândită să care într-un relativ confort un pasager la ture lungi. Mi se pare decentă. Grăbește-te, este de văzut dacă se va mai produce "peste ani". Nu cred că se vinde foarte bine. Lasa-l sa prinda un pic de experienta pe 650-ul lui si dupa sa treaca la H2 SX, macar 1 an de motociclit. Partea buna la ionutpm e ca face cursuri de perfectionare asa ca va fi ca voinicul din poveste => creste intr-un an cat cresc altii in 10 Acum 2 ore, PzKpfW a spus: Moto Guzzi susține că între poziția minimă și maximă a eleroanelor există o diferență de 22% în ceea ce privește cantitatea de vânt care ajunge pe pilot. Eu unul îi cred (din câte știu sunt singurii care au tunel aerodinamic dedicat moto). Cât se simte efectiv, de văzut. Este și publicity stunt evident, dar nu cred că este doar atât. La K1600 (desi nu e activa, trebuie sa tragi tu manual de eleroanele alea) se simte diferenta intre inchis/deschis in ceea ce priveste vantul care ajunge la pilot. Confirm pe propria piele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 1 oră, SenorPink a spus: va fi ca voinicul din poveste Xael adică? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Acum 3 minute, ENEOS a spus: Xael adică? Inca nu ai epuizat "gluma" asta? Ca o tot spui de ceva vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 Păi e singurul exemplu de copil minune al motociclism.ro pe care îl știu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 23, 2021 Share Postat Noiembrie 23, 2021 "Noul" Super Duke GT 2022. Este nevoie de ghilimele pentru că motocicleta este aproape neschimbată față de modelul actual. Singurele îmbunătățiri vizibile: roțile de pe Super Duke R, suspensie semi-activă, bordul de pe Super Adventure. Cam atât. În mod surprinzător, motocicleta surprinsă în teste anul trecut era total diferită și folosea actualul Super Duke ca platformă de bază: alt șasiu, altă basculă, altă evacuare, altă suspensie spate, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 24, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2021 (editat) Si Kawi-ul in actiune : Mi se pare mie sau Kawasaki sunt singurii dintre japonezi care mai misca si incearca sa tina pasul cu europencele? PS: arata foarte bine in video si ma pune pe ganduri Singurul mare minus al Kawasaki este United Motors Editat Noiembrie 24, 2021 de SenorPink Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 Acum 17 ore, SenorPink a spus: Multistrada V4 tocmai a urcat la 33k. Hai ca pana la final de an ajunge la un 36 Unde dracu sa mai creasca si asa este scumpa ca toti dracii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 24, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2021 Acum 51 minute, Djenavar a spus: Unde dracu sa mai creasca si asa este scumpa ca toti dracii Scumpa cu flacari nu asa. Ma uitam si la Kawasaki H2 SX asta nou - 27k in Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 Acum 24 minute, SenorPink a spus: Scumpa cu flacari nu asa. Ma uitam si la Kawasaki H2 SX asta nou - 27k in Germania. a tot fost unul la vanzare pe olx, 2019.... sa stii ca am stat pe ganduri :))))) Dar ce naiba sa faci cu el la noi. Daca stateam in Germania, sa pui aia 200 cai, si turbina la lucru pe hautoband, da... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 Sunt destule motociclete de 200cp pe străzi la noi. Nu cred că asta e problema. Tipologia motocicletei și întreținerea unui motor cu compresor la noi, astea sunt aspectele discutabile. 2 hours ago, SenorPink said: Scumpa cu flacari nu asa. Dar de noul TMAX care sare de 14.000€ ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Noiembrie 24, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 24, 2021 Acum 1 oră, PzKpfW a spus: Sunt destule motociclete de 200cp pe străzi la noi. Nu cred că asta e problema. Tipologia motocicletei și întreținerea unui motor cu compresor la noi, astea sunt aspectele discutabile. Dar de noul TMAX care sare de 14.000€ ce zici? Da TMAX-ul sarea de 14k de multa vreme. Tot asa pe configurator la ei in Germania sarea bine de 15k cu pachetele, daca mai pui si accesorii => 19k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 În optica mea se încadrează mai mult la categoria "scandalos" decât un sport-touring cu motor v4. Nu că MTS V4 nu este la rându-i scandalos de scump, dar 14 mii preț de pornire la un scuter?! Îmi aduc aminte când a scos Vespa modelul 946 în 2013 la un preț de vreo 9000€. Le-a sărit toată lumea în cap. Și totuși le înghit mai bine argumentul cum că "este mai mult decât un mijloc de mobilitate urbană" la modul în care arată. TMAX-ul este mai versatil și are mai multă tehnologie, dar îi cam lipsește argumentul la prețul ăsta: este totuși un scuter, un mijloc de deplasare urbană. Sunt mașini mai ieftine de atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 24, 2021 Share Postat Noiembrie 24, 2021 Vespa oricum erau pe nișa asta de "fashion items". Nu-ți iei Vespa dacă vrei un scuter; îți iei Vespa pentru că vrei Vespa (i.e. să transmiți un mesaj despre tine). Vespa 946 este aceeași idee dar dusă la extrem. Personal nu îmi place fenomenul, dar îl pot înțelege. Revenind la TMAX și cu riscul de a mă repeta: este doar un scuter. Iar la 14 mii, nu îl înțeleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.