Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi se pare ca sunt peste bembeu la marketing si reclama.

 

Ca motorete nu te inspira nimic, dar povestea pe care o vorbesc ei acolo aproape ca te face sa iti doresti un HD 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 47 minute, sprike a spus:

Ce parere aveti de noul Honda ADV 350 cc ?~

Este un model potrivit pentru drumurile noastre ?

Este un model frumos sau nu ?

 

 

 

Cred că au nimerit-o cu modelele astea X-Adv. Nu știu dacă neapărat sunt bune pentru off-road dar cursa mai lunga a suspensiei le oferă un confort superior scuterelor "normale". 

Marele minus - preturile care sunt cam mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, SenorPink a spus:

 

Cred că au nimerit-o cu modelele astea X-Adv. Nu știu dacă neapărat sunt bune pentru off-road dar cursa mai lunga a suspensiei le oferă un confort superior scuterelor "normale". 

Marele minus - preturile care sunt cam mari.

 

Sa nu uitam si contextul actual legat de covid, criza de cipuri, suprainflatia, tiparire de bani etc.

Si piata SH  are o valoare mai redicata.

Iar cresterea asta de preturi nu se va opri curand;

 

 

Preturile cresc, banii sunt tinuti la ciorap si nu se cumpara mare lucru, 

Editat de sprike
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, SenorPink a spus:

 

Cred că au nimerit-o cu modelele astea X-Adv. Nu știu dacă neapărat sunt bune pentru off-road dar cursa mai lunga a suspensiei le oferă un confort superior scuterelor "normale". 

Marele minus - preturile care sunt cam mari.

Salut. Care cursa in plus a suspensiei? Ca eu am cautat specs si nu gasesc nimic,cursa suspensie la advul asta 350 vs sh350. Eu cred ca i doar de plastice și marketing... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, SenorPink a spus:

 

Cred că au nimerit-o cu modelele astea X-Adv. Nu știu dacă neapărat sunt bune pentru off-road dar cursa mai lunga a suspensiei le oferă un confort superior scuterelor "normale". 

Marele minus - preturile care sunt cam mari.

Pentru off road,iti trebuie roata de fata cel putin de 19"daca nu de 21",iar pe spate 17",daca nu 18".Asta ca sa faci ceva cu ea pe off,altfel,mai greu... :)

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Adrian M. a spus:

Salut. Care cursa in plus a suspensiei? Ca eu am cautat specs si nu gasesc nimic,cursa suspensie la advul asta 350 vs sh350. Eu cred ca i doar de plastice și marketing... 

 

am vazut "pa Jermania" ca zice la groundclearance 145 mm

 

la Africa Twin scrie 250 mm groundclearance cu suspensii upsid down cu cu suspension travel 9.1 inches care e echvalent cu 231 mm.

 

Poate ca se poate trage vreo concluzie de aici?

Acum 6 minute, Kristian K a spus:

Pentru off road,iti trebuie roata de fata cel putin de 19"daca nu de 21",iar pe spate 17",daca nu 18".Asta ca sa faci ceva cu ea pe off,altfel,mai greu... :)

Parerea mea.

 

Da corect - de fapt am zis ca nu e neaparat offroad cat un scuter mai confortabil decat cele clasice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, SenorPink a spus:

...

 

Da corect - de fapt am zis ca nu e neaparat offroad cat un scuter mai confortabil decat cele clasice.

Dpadv,da. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Kristian K a spus:

Pentru off road,iti trebuie roata de fata cel putin de 19"daca nu de 21",iar pe spate 17",daca nu 18".Asta ca sa faci ceva cu ea pe off,altfel,mai greu... :)

Parerea mea.

https://honda-moto.ro/modele/x-adv/#x-adv
Cel de la care a pornit totul (X-ADV) are roti de 17" pe fata si doar 15" pe spate. E un produs de nisa, un experiment cum doar Honda stie sa faca (ma gandesc la Vultus), si pentru ce si-au propus sunt convins ca face fata, chiar si cu dimensiunile (de pneuri) afisate.
Cred ca modelul de 350 nu si-a propus sa fie considerat cu capabilitati off-road. Pana si-n video-ul promotional vedem ca nu se hazardeaza in afara unor alei de "parc montan" :)
Asa cum s-a mai zis despre "cel mic", va sigur fi mai confortabil in utilizare urbana si va permite sa iesi pe camp in cautarea unui loc de ... pus gratarul :D 
P.S. Nu stiu care ar fi dimensiunile ideale pentru off-road. Mie-mi vin in minte altele: 90-60-90 :D

Editat de pierrotlefou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

47 minutes ago, SenorPink said:

Pentru cine zicea ca nu e in stare 🤭

 

Îmi plac clipurile lui Chris ăsta. Este subiectiv dar într-un mod rațional și relatabil. Dar el face un video pentru vizualizări pe YT: 99% dintre cei care vor cumpăra motocicleta aia nu vor face așa ceva cu ea. Nu pentru că nu poate, ci pentru că nu sunt ei în stare. Și nu este nimic rău în asta. Vezi clipul cu KTM 1290 Super Adventure R, face cu motocicleta aia ceea ce mulți dintre noi nu ar putea să facă nici cu un enduro de 250.

 

Elementul limitativ este putința rider-ului în general, nu cea a fierului. Iar dacă ești masochist și vrei o vacă de peste 200kg cu care să faci enduro/raid, nu cred că ai alege una grasă (lată între craci), cu un motor în 4 pistoane derivat din superbike. Iar Ducati mai are o problemă: nu cred că rezistă bine la abuzurile specifice offroad-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca trebuie sa te si pricepi, dar ideea de baza e ca duce si duce multe.
 

Acum ca Ducati nu sunt cele mai rezistente.......🤭

 

Acum 36 minute, Lucian_M a spus:

Fain motorul, bun pilotul.

A observat cineva că a rupt semnalele spate? 😁 Bine, era inevitabil, având în vedere pe unde a mers.

Acum ca ai zis am vazut si eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Lucian_M a spus:

Fain motorul, bun pilotul.

A observat cineva că a rupt semnalele spate? 😁 Bine, era inevitabil, având în vedere pe unde a mers.

Oricat de inevitabil ar fi, nu ar fi trebuit sa se intample. Fie nu sunt bine fixate, fie ar fi trebuit sa se gandeasca la o alta pozitionare.
Oare cei care au facut filmarea si-au dat seama? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
La 31.01.2022 la 20:29, Lucian_M a spus:

Fain motorul, bun pilotul.

A observat cineva că a rupt semnalele spate? 😁 Bine, era inevitabil, având în vedere pe unde a mers.

 

Multi este the s..t. 

Semnalizarile la enduro sunt detalii oricum. Inclin sa cred ca au lasat needitat intentionat. 

Un lucru mai important de care se plange multa lume pe forumurile de posesori este namolul de pe spate. omniprezent cand mergi pe ploaie/prin namol. 

Este la fel si la Honda mea, dar Ducati se pare ca aduna mult mai mult. Se va rezolva in timp cu protectii aftermarket. 

 

Dar, sincer, dupa ce m-am dat cu bestia asta, toate chestiunile astea sunt detalii. Recomand oricui experienta. 

Nu am multe modele in dream list-ul meu. Asta a reusit sa intre. Nu este perfecta, dar este cel mai fain adventure stradal cu care m-am dat.

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

KTM va lansa două noi modele de Duke 890 luna asta - 890 Duke GP și 890 Duke R. Sper să fie mai mult decât o schimbare de grafică.

 

Bleahh

 

Acum 6 minute, _Raul_ a spus:

 

Multi este the s..t. 

Semnalizarile la enduro sunt detalii oricum. Inclin sa cred ca au lasat needitat intentionat. 

Un lucru mai important de care se plange multa lume pe forumurile de posesori este namolul de pe spate. omniprezent cand mergi pe ploaie/prin namol. 

Este la fel si la Honda mea, dar Ducati se pare ca aduna mult mai mult. Se va rezolva in timp cu protectii aftermarket. 

 

Dar, sincer, dupa ce m-am dat cu bestia asta, toate chestiunile astea sunt detalii. Recomand oricui experienta. 

Nu am multe modele in dream list-ul meu. Asta a reusit sa intre. Nu este perfecta, dar este cel mai fain adventure stradal cu care m-am dat.

 

 

Si eu la fel :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 04.02.2022 at 13:49, PzKpfW said:

KTM va lansa două noi modele de Duke 890 luna asta - 890 Duke GP și 890 Duke R. Sper să fie mai mult decât o schimbare de grafică.

 

"Noul" KTM 890 Duke R:

image.thumb.png.b62e51e459af40efde419c87d9647c0f.png image.thumb.png.7db031f41feb216129698fd9febb431a.png image.thumb.png.3486d4066438fc76cc971287845fd9ec.png

 

Motocicletă mișto, dar absolut nimic nou - în afară de spoială. De văzut ce aduce "890 Duke GP". Nu am așteptări prea mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, De 3 Lei CuiE a spus:

Salutare!

A vazut /testat cineva, CFMOTO 800MT Touring?

 

 

 

Salut, 

 

Am văzut doar pe strada trecând și arată bine, in rest nu știu ce să zic despre ele cum sunt. CF Moto parca lucrează cu KTM nu? 

 

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 

"Noul" KTM 890 Duke R:

image.thumb.png.b62e51e459af40efde419c87d9647c0f.png image.thumb.png.7db031f41feb216129698fd9febb431a.png image.thumb.png.3486d4066438fc76cc971287845fd9ec.png

 

Motocicletă mișto, dar absolut nimic nou - în afară de spoială. De văzut ce aduce "890 Duke GP". Nu am așteptări prea mari.

Mișto la cum se pilotează, că așa la design..........🤢

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, De 3 Lei CuiE a spus:

Asa am vazut. Au motoare de KTM.

 

Am tot vazut pe Magheru pe un tip (are vestuta de MC ceva) care are un FC Moto d-asta. CUm il vad il iau sa il intreb ce parere are. Mai bine decat de la un proprietar nu ai de unde....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ktm si Cf moto sunt incuscrite. Motoarele pana la model 890 sunt facute in fabrica la cf moto, si au intelegere sa le poata folosi si CF.  Cf800 le are motorul de pe 790.  Legat de calitate productie/fiabilitate, e de discutat.

Ktmul 790,probleme cunoscute si raportate de multi(ulterior au fost se pare rezolvate pe 890):

-pierderi de ulei

-probleme frana spate-fixare disc, joc, cat si pierdere brusca a puterii de franare

-ambreiaje prajite

-probleme de natura electrica-mici gremlini care faceau moto inutilizabila

-pierderi antigel

-pompa frana

 

Si lista poate continua:))

Daca fratele austriac a avut atatea belele pe 790, cu cf800 care i in mare construita pe aceeasi platforma....dar controlul calitatii Cf,cine stie.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 04.02.2022 la 16:04, _Raul_ a spus:

Un lucru mai important de care se plange multa lume pe forumurile de posesori este namolul de pe spate. omniprezent cand mergi pe ploaie/prin namol. 

Este la fel si la Honda mea, dar Ducati se pare ca aduna mult mai mult. Se va rezolva in timp cu protectii aftermarket. 

 

ti se pare normal ca la un cotet de 20000euro sa nu ai protectiile astea facute din fabrica cum trebuie? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...