catalin2308 Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 Salutare, Am rupt surub dublu banjo in etrier (cel albastru din poze), l-am scos destul de usor doar cu un patent. Problema este ca nu gasesc un surub dublu banjo cu aceleasi caracteristici, am incercat cu 10x1 goodridge si 10x1.25 venhill. Nici unul din cele 2 argintii nu intra in filet. Distantierul intre banjouri este mai mare, iar inaltimea surubului totala trebuie sa fie de 40mm. Are idee cineva ce naiba sa comand? Urmatoarea mea incercare cred ca va fi TRW. Sistemul de franare nu este original evident, nu am reusit sa il identific. Moto este o Yamaha fz6 2004 Poate ar cineva idee cum sa abordez situatia sau catre cine sa ma indrept pentru o comanda. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 Verifică pasul filetului mai întâi. Ce ai acolo pare un chinezism infect, pe viitor folosește de la Goodridge în sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Octombrie 26, 2023 Autor Share Postat Octombrie 26, 2023 (editat) Astea inseamna sa schimb tot sistemul de franare, etrieri, etc... Oare pot sa raman cu aceleasi discuri? Si sa schimb tot ce e intre pompa frana si discuri, adica etrieri, placute, conducte? Mersi! Editat Octombrie 26, 2023 de catalin2308 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 eu am niste suruburi de frana diverse modele (nu stiu daca e potrivesc la cei ai tu acolo). totusi cred ca cel din mijloc argintiu ar trebui sa se potriveasca, vezi sa nu ai filetul stricat din cauza surubului rupt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 etrieru' ala este originalul de pe fz6 '04. iar filetul este de 10, cum ti-ai dat seama, dar cu 1,5. daca tot umbli acolo renunta la mizeria aia si pune doua furtunuri direct din pompa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 Acum 1 minut, MotoS Garage a spus: etrieru' ala este originalul de pe fz6 '04. iar filetul este de 10, cum ti-ai dat seama, dar cu 1,5. daca tot umbli acolo renunta la mizeria aia si pune doua furtunuri direct din pompa... bun sfat doar ca are nevoie si de inca un furtun pe lungime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Octombrie 26, 2023 Autor Share Postat Octombrie 26, 2023 Acum 1 minut, MotoS Garage a spus: etrieru' ala este originalul de pe fz6 '04. iar filetul este de 10, cum ti-ai dat seama, dar cu 1,5. daca tot umbli acolo renunta la mizeria aia si pune doua furtunuri direct din pompa... asadar 10x1,5? ... la ce mizerie te referi? Care din ele?:))) Am 1 furtun din pompa... te referi la setupul original unde bifurcatia CRED ca se facea la furtun printr-un distribuitor? Acum 5 minute, MotoS Garage a spus: etrieru' ala este originalul de pe fz6 '04. iar filetul este de 10, cum ti-ai dat seama, dar cu 1,5. daca tot umbli acolo renunta la mizeria aia si pune doua furtunuri direct din pompa... Comparand filetele cu cel de 1,25 comandat ultima oara, pare a fi acelasi pas, cred ca problema este grosimea surubului la filet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 doua furtunuri din pompa direct, asa cum ai sistemul acum iti lucreaza mai intai etrierul din dreapta si dupa aia cel din stanga. nu l-au facut de prosti asa, ci din motive economice, dar asta este alta discutie. nu vad bine pe telefon, dar eu vad doua chinezarii acolo. la suruburile din poza pusa de tine ma refer. cat despre dimensiuni, m-a luat "gura" pe dinainte, presupunand ca nu ti-ai intrat x1 si x1.25. m-am uitat la codul de piesa original si este intr-adevar x1.25. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 26, 2023 Admin Share Postat Octombrie 26, 2023 Acum 2 ore, catalin2308 a spus: Astea inseamna sa schimb tot sistemul de franare, etrieri, etc... Oare pot sa raman cu aceleasi discuri? Si sa schimb tot ce e intre pompa frana si discuri, adica etrieri, placute, conducte? Mersi! Cel mai bun sfat ți l-a dat un coleg mai sus, renunți la furtunurile și gunoaiele alea de bolturi din aluminiu chinezesc și pleci direct din pompă de frână cu câte un furtun pe fiecare roată. Sus la pompă îți trebuie un banjo bolt dublu, jos simple. Găsești tot ce vrei mai jos, Venhill din inox, cromate, profi, garanție pe viață : https://www.motonetro.ro/documentatie/gama-branduri/venhill-cabluri-si-conducte/ https://www.motonetro.ro/catalog/componente-conducte-de-frana-venhill-54/?good_detail=banjo-bolt-bleed-venhill-410125dc-powerhoseplus-10x1-25mm-cromat-0c793847fd8f51418ff9949817a7f2bdp. Dacă te hotărăști să mergi pe varianta asta îți dau un sfat. Ai grijă când masori lungimea furtunurilor, să ții cont de unghiurile traseului și să lași o rezervă. Mai bine să ai o buclă mai mare decât să stea strangulate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 (editat) Acum 4 ore, MotoS Garage a spus: filetul este de 10, cum ti-ai dat seama, dar cu 1,5 Niciodată! M10x1.5 e M10 uzual, ca șuruburile din Dedeman! Acum 3 ore, MotoS Garage a spus: cum ai sistemul acum iti lucreaza mai intai etrierul din dreapta si dupa aia cel din stanga Ești sigur? Acum 3 ore, MotoS Garage a spus: este intr-adevar x1.25 Ai venit de-acasă! Tarod M10x1.25 pt rectificat filetul ăla din etrier și aia e! Original e ramificat furtunul, e o piesă pe jugul inferior. Nu știu la motonet sau ce e în link-ul de mai sus, eu m-am aprovizionat totdeauna de la Racing Nick cu fitingăraie din asta pt frâne. Editat Octombrie 26, 2023 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 Tot RacingNick și eu, au chestii mișto pe DASH 3. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Octombrie 26, 2023 Share Postat Octombrie 26, 2023 1 hour ago, ENEOS said: Niciodată! M10x1.5 e M10 uzual, ca șuruburile din Dedeman! Exista. Si nu putine... https://www.brakeconnect.com/product/banjo-bolt-m10-x-1-5 Ai sa ramai uimit de cate motociclete folosesc dimensiunea asta! Si da, sunt sigur! De asta se si uzeaza mai tare discul mai apropiat de pompa... :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Octombrie 27, 2023 Autor Share Postat Octombrie 27, 2023 Am reusit sa bag acel surub 10x1,25 dupa ce l-am insurubat prima rotatie mai greu putin la imbus, apoi a mers usor cu mana, trebuia sa fiu mai hotarat, dar in urma ruperii surubului ma purtam de parca e chirurgie. problema e ca tot imi transpira pe la banjo vechi neschimbat citind ce ati scris pe aici o sa comand si furtun scurt + surub nou pt etrier 2. Treaba cu plecatul din pompa, poate are sens dar asta implica alti suporti de trasee, ideea este ca in stilul asta de conducte a mers de ani buni, o las tot asa. Intrebarea mea este acum, are vreo importanta ca am conducta si banjo goodridge si surub venhill? Nu as vrea sa mai schimb iar conducta lunga. Multumesc de sfaturi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Octombrie 27, 2023 Share Postat Octombrie 27, 2023 Să nu uiți de șaibe noi de cupru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NOF Postat Octombrie 27, 2023 Share Postat Octombrie 27, 2023 (editat) Cauta un surub grupa 10.8 de dimensiune mai mare -> si il modifici la un strungar dupa modelul tau (probabil cu 50 lei o rezolvi) Schimba si furtunele tinand cont ca e vorba de frana fata(pune ceva bun) din poze pare ceva china ieftin -> eu personal nu mi-as pune siguranta in acele furtune. Acum 11 minute, NOF a spus: *furtunurile /* furtune Editat Octombrie 27, 2023 de NOF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catalin2308 Postat Octombrie 27, 2023 Autor Share Postat Octombrie 27, 2023 Contextul este ca am pus inaltator de ghidon si am schimbat conducta de frana cu una mai lunga sa aiba cursa corecta. Asa ca am luat o conducta (corectez acum venhill), noua, pe care am pus-o langa ce era deja, apoi am rupt surubul initial si de aici cautarea de surub nou ... O sa mai iau o conducta venhill si unu surub pentru etrierul 2 si cam asta e. Sper sa scap de probleme cu astea noi. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2023 Admin Share Postat Octombrie 27, 2023 Acum 5 ore, catalin2308 a spus: citind ce ati scris pe aici o sa comand si furtun scurt + surub nou pt etrier 2. Treaba cu plecatul din pompa, poate are sens dar asta implica alti suporti de trasee, Nu implica niciun suport, în cel mai rău caz poți folosi niște șoricei mai largi cu care ții apropiate de jug / jambe furtunurile noi. Sau poți folosi deja orificiile din jug de la suportul vechi în care adaptezi niște inele etc etc etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.