Sari la conținut

Nu identific surub banjo dublu HELP!


catalin2308
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am rupt surub dublu banjo in etrier (cel albastru din poze), l-am scos destul de usor doar cu un patent. 

Problema este ca nu gasesc un surub dublu banjo cu aceleasi caracteristici, am incercat cu 10x1 goodridge si 10x1.25 venhill. Nici unul din cele 2 argintii nu intra in filet. Distantierul intre banjouri este mai mare, iar inaltimea surubului totala trebuie sa fie de 40mm. Are idee cineva ce naiba sa comand? Urmatoarea mea incercare cred ca va fi TRW.

 

Sistemul de franare nu este original evident, nu am reusit sa il identific. Moto este o Yamaha fz6 2004

 

Poate ar cineva idee cum sa abordez situatia sau catre cine sa ma indrept pentru o comanda.

 

Mersi!

IMG_4771.jpg

IMG_4769.jpg

IMG_4623 2.jpg

IMG_4609 2.jpg

IMG_4608 2.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am niste suruburi de frana diverse modele (nu stiu daca e potrivesc la cei ai tu acolo). totusi cred ca cel din mijloc argintiu ar trebui sa se potriveasca, vezi sa nu ai filetul stricat din cauza surubului rupt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, MotoS Garage a spus:

etrieru' ala este originalul de pe fz6 '04. :) iar filetul este de 10, cum ti-ai dat seama, dar cu 1,5. daca tot umbli acolo renunta la mizeria aia si pune doua furtunuri direct din pompa...

 

bun sfat doar ca are nevoie si de inca un furtun pe lungime. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, MotoS Garage a spus:

etrieru' ala este originalul de pe fz6 '04. :) iar filetul este de 10, cum ti-ai dat seama, dar cu 1,5. daca tot umbli acolo renunta la mizeria aia si pune doua furtunuri direct din pompa...

asadar 10x1,5? ... la ce mizerie te referi? Care din ele?:))) Am 1 furtun din pompa... te referi la setupul original unde bifurcatia CRED ca se facea la furtun printr-un distribuitor?

Acum 5 minute, MotoS Garage a spus:

etrieru' ala este originalul de pe fz6 '04. :) iar filetul este de 10, cum ti-ai dat seama, dar cu 1,5. daca tot umbli acolo renunta la mizeria aia si pune doua furtunuri direct din pompa...

Comparand filetele cu cel de 1,25 comandat ultima oara, pare a fi acelasi pas, cred ca problema este grosimea surubului la filet... 

IMG_4772.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

doua furtunuri din pompa direct, asa cum ai sistemul acum iti lucreaza mai intai etrierul din dreapta si dupa aia cel din stanga. nu l-au facut de prosti asa, ci din motive economice, dar asta este alta discutie.

 

nu vad bine pe telefon, dar eu vad doua chinezarii acolo. la suruburile din poza pusa de tine ma refer. 

 

cat despre dimensiuni, m-a luat "gura" pe dinainte, presupunand ca nu ti-ai intrat x1 si x1.25. m-am uitat la codul de piesa original si este intr-adevar x1.25. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 2 ore, catalin2308 a spus:

Astea inseamna sa schimb tot sistemul de franare, etrieri, etc... Oare pot sa raman cu aceleasi discuri? Si sa schimb tot ce e intre pompa frana si discuri, adica etrieri, placute, conducte? Mersi!

Cel mai bun sfat ți l-a dat un coleg mai sus, renunți la furtunurile și gunoaiele alea de bolturi din aluminiu chinezesc și pleci direct din pompă de frână cu câte un furtun pe fiecare roată.

Sus la pompă îți trebuie un banjo bolt dublu, jos simple.

Găsești tot ce vrei mai jos, Venhill din inox, cromate, profi, garanție pe viață :

https://www.motonetro.ro/documentatie/gama-branduri/venhill-cabluri-si-conducte/

 

https://www.motonetro.ro/catalog/componente-conducte-de-frana-venhill-54/?good_detail=banjo-bolt-bleed-venhill-410125dc-powerhoseplus-10x1-25mm-cromat-0c793847fd8f51418ff9949817a7f2bdp.

 

Dacă te hotărăști să mergi pe varianta asta îți dau un sfat.

Ai grijă când masori lungimea furtunurilor, să ții cont de unghiurile traseului și să lași o rezervă.

Mai bine să ai o buclă mai mare decât să stea strangulate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, MotoS Garage a spus:

filetul este de 10, cum ti-ai dat seama, dar cu 1,5

Niciodată! M10x1.5 e M10 uzual, ca șuruburile din Dedeman!

Acum 3 ore, MotoS Garage a spus:

cum ai sistemul acum iti lucreaza mai intai etrierul din dreapta si dupa aia cel din stanga

😜 Ești sigur?

Acum 3 ore, MotoS Garage a spus:

este intr-adevar x1.25

Ai venit de-acasă! 👍

 

Tarod M10x1.25 pt rectificat filetul ăla din etrier și aia e!

Original e ramificat furtunul, e o piesă pe jugul inferior. Nu știu la motonet sau ce e în link-ul de mai sus, eu m-am aprovizionat totdeauna de la Racing Nick cu fitingăraie din asta pt frâne. :what:

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, ENEOS said:

Niciodată! M10x1.5 e M10 uzual, ca șuruburile din Dedeman!

😜 :what:

Exista. Si nu putine...

 

https://www.brakeconnect.com/product/banjo-bolt-m10-x-1-5

 

Ai sa ramai uimit de cate motociclete folosesc dimensiunea asta! :)

 

Si da, sunt sigur! De asta se si uzeaza mai tare discul mai apropiat de pompa... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa bag acel surub 10x1,25 dupa ce l-am insurubat prima rotatie mai greu putin la imbus, apoi a mers usor cu mana, trebuia sa fiu mai hotarat, dar in urma ruperii surubului ma purtam de parca e chirurgie. 
 

problema e ca tot imi transpira pe la banjo vechi neschimbat 🤦🏼‍♂️

 

citind ce ati scris pe aici o sa comand si furtun scurt + surub nou pt etrier 2. Treaba cu plecatul din pompa, poate are sens dar asta implica alti suporti de trasee, ideea este ca in stilul asta de conducte a mers de ani buni, o las tot asa. Intrebarea mea este acum, are vreo importanta ca am conducta si banjo goodridge si surub venhill? Nu as vrea sa mai schimb iar conducta lunga. Multumesc de sfaturi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta un surub grupa 10.8 de dimensiune mai mare  -> si il modifici la un strungar dupa modelul tau (probabil cu 50 lei o rezolvi)

 

Schimba si furtunele tinand cont ca e vorba de frana fata(pune ceva bun) din poze pare ceva china ieftin -> eu personal nu mi-as pune siguranta in acele furtune.

Acum 11 minute, NOF a spus:

*furtunurile /* furtune

 

Editat de NOF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contextul este ca am pus inaltator de ghidon si am schimbat conducta de frana cu una mai lunga sa aiba cursa corecta. Asa ca am luat o conducta (corectez acum venhill), noua, pe care am pus-o langa ce era deja, apoi am rupt surubul initial si de aici cautarea de surub nou ... O sa mai iau o conducta venhill si unu surub pentru etrierul 2 si cam asta e. Sper sa scap de probleme cu astea noi. Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 5 ore, catalin2308 a spus:

citind ce ati scris pe aici o sa comand si furtun scurt + surub nou pt etrier 2. Treaba cu plecatul din pompa, poate are sens dar asta implica alti suporti de trasee,

Nu implica niciun suport, în cel mai rău caz poți folosi niște șoricei mai largi cu care ții apropiate de jug / jambe furtunurile noi.

Sau poți folosi deja orificiile din jug de la suportul vechi în care adaptezi niște inele etc etc etc 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...