shashka Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Esti curajos. Eu la XLV-ul meu, nu indraznesc sa ma apuc de asa o operatiune. Sunt curios cat te va costa vopsitul, ca banuiesc ca vei respecta culorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Februarie 15 Share Postat Februarie 15 Acum 17 ore, M!ha! a spus: O sa le tratez la fiecare 6 luni cu un spray special impotriva coroziunii aluminiul. Imi spui si mie ,te rog, ce spray ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Februarie 17 Autor Share Postat Februarie 17 (editat) La 15.02.2024 la 13:27, shashka a spus: Esti curajos. Eu la XLV-ul meu, nu indraznesc sa ma apuc de asa o operatiune. Sunt curios cat te va costa vopsitul, ca banuiesc ca vei respecta culorile. Asta cu respectatul culorilor va fi o alta provocare foarte mare. Nu se găsesc nicăieri codurile de culoare. Codurile de culoare RAL, nu cele Honda. Am înțeles ca mai nou ar fi posibil scanarea culorii originale, dar nu am apucat inca sa cercetez mai mult. La 15.02.2024 la 14:08, SRJN a spus: Imi spui si mie ,te rog, ce spray ? ACF 50 se numește. Editat Februarie 17 de M!ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Martie 2 Autor Share Postat Martie 2 Am curățat carburatoarele folosind o cuva cu ultrasunete. Cam acesta este rezultatul. Nu este perfect dar diferența este notabila. Am pus in cuva apa chioara. Probabil cu solutii speciale de curatare, se obtine mai mult. O sa mai insist in anumite locuri cu alcool izopropilic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur Puia Postat Martie 3 Share Postat Martie 3 (editat) Eu, la fostul kle le am curatat cu solutie de spalat gratarele au iesit ca noi dar sa folosesti manusi si o periuta de dinti.Merge peste tot unde este jeg si cocleala. Si dupa daca vrei sa le dai putin luciu, le speli generos cu apa le sufli si le lustruiesti cu o carpa cu autosol ies ca noi. Editat Martie 3 de Laur Puia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Martie 20 Autor Share Postat Martie 20 (editat) Am dus cadrul la sablat si vopsit electrostatic. Pentru ca este o munca foarte mare, ca sa ma asigur ca nu rămâne nici cel mai mic punct de rugina i-am rugat pe cei de la atelier sa vad cadrul înainte de vopsire. Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. O anumita vaselina, ceara de cavitati? Ma pot folosi de găurirle tehnologice existente. Editat Martie 20 de M!ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
textoru Postat Martie 20 Share Postat Martie 20 Acum 2 ore, M!ha! a spus: Am dus cadrul la sablat si vopsit electrostatic. Pentru ca este o munca foarte mare, ca sa ma asigur ca nu rămâne nici cel mai mic punct de rugina i-am rugat pe cei de la atelier sa vad cadrul înainte de vopsire. Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. O anumita vaselina, ceara de cavitati? Ma pot folosi de găurirle tehnologice existente. Tinind cont ca la vopsire in câmp cadrul o sa treaca printr-un cuptor cu temperatura inalta, vaselina sau ceara nu te va ajuta. Ca sa astupi gaurile filetate poti pune niste suruburi , dar atunci filetul nu va fi vopsit. Daca il vopsesti in camp va trebui sa dai cu tarodul prin gaura ca sa cureti filetul. Cam aceeasi treaba. Eventual ca o fǎcǎtura, dai cu un spray cu vopsea pe filet dupa ce bagi tarodul ca sa nu zici ca nu-i protejat chiar de loc. Pentru gaura de la rulmentii de jug ar trebui sa faci pe strung niste capace metalice care sa nu lase sa intre strat ee vopsea cind se pulverizeaza pe cadru. Altfel o sa fie distractie sa cureti locul. Vopsirea in câmp genereaza un strat destul de gros si relativ dur. Spor la lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Martie 21 Share Postat Martie 21 Acum 11 ore, textoru a spus: o sa treaca printr-un cuptor cu temperatura inalta A trecut deja prin cuptor,daca ne luam dupa pozele de mai sus, cred ca se refera la protectie dupa ce asambreaza motocicleta. Grozav proiect ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Aprilie 19 Share Postat Aprilie 19 Nimic nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Mai 9 Autor Share Postat Mai 9 (editat) Adun piese. Dureaza pentru ca am de strans f multe ( suruburi, saibe, simeringuri) si le comand in calupuri mici ca sa evit anumit taxe ale comisionarilor vamali. Imi e greu de explicat in postare. Am cumpărat cercuri noi, spițe de inox si nipluri zincate. Editat Mai 9 de M!ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 Acu' tre' să găsești și un spițer! Jantele sunt chinesium? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 La 20.03.2024 la 19:23, M!ha! a spus: Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. O anumita vaselina, ceara de cavitati? Am vazut pe canalul asta ceva legat de anticoroziv pe interior, https://www.youtube.com/@RRCRestoration dar nu mai stiu unde exact. Dar e bun canalul de studiat oricum. La 20.03.2024 la 19:23, M!ha! a spus: Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. O anumita vaselina, ceara de cavitati? Am vazut pe canalul asta ceva legat de anticoroziv pe interior, https://www.youtube.com/@RRCRestoration dar nu mai stiu unde exact. Dar e bun canalul de studiat oricum. Hai ca am gasit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Mai 9 Autor Share Postat Mai 9 Acum 7 ore, ENEOS a spus: Jantele sunt chinesium? Nu înțeleg întrebarea. Intrebi daca jantele sunt chinezești? Acum 3 ore, arcgotic a spus: Hai ca am gasit Mulțumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 Exact asta întrebam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Mai 9 Autor Share Postat Mai 9 (editat) Acum 25 minute, ENEOS a spus: Exact asta întrebam! Sunt jante Excel. Din ce am văzut producătorul este japonez. Sunt fabricanti moto, precum KTM, care isi echipeaza motocicletele cu ele. Cele originale nu se mai fabrica, iar majoritatea celor sh sunt coapte. Exista păreri despre reconditionare insa din punctul meu de vedere, totul pana la siguranța. Editat Mai 9 de M!ha! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat August 28 Autor Share Postat August 28 Între timp, am strâns foarte multe piese. 650 piese originale Honda pregătite in 35 pungi grupate pe categorii. Nu mai e mult pana departe. 20240803_170140.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Septembrie 2 Autor Share Postat Septembrie 2 Restaurarea RD03-ului continua. Astazi am luat de la vopsit carenele si rezervorul. Piticu' meu de pe creier nu a vrut stickere. Toate înscrisurile sunt vopsea. Aerografiate. Nu pot ajuta cu codurile de culoare. Le-am cautat si eu mult timp. In afara codurilor Honda, nu se găsește altceva. Am decis sa il las pe artist sa le reproduca. VID-20240828-WA0013_001.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 Foarte fain au iesit. Bravo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 2 Share Postat Septembrie 2 Buei, cinste artistului! Aș întreba cât a costat, dar mi-e frică... 🫣 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M!ha! Postat Septembrie 26 Autor Share Postat Septembrie 26 Astazi au fost gata rotile. Cercurile originale erau oxidate in interior si nu au putut fi salvate. In ciuda faptului ca exista păreri despre reconditionare, dpmv totul pana la siguranța. Am păstrat butucul si axul si o bucsa. Toate reperele au fost înlocuite. - Cercuri Excel. Producător Japonez care echipeaza KTM. - Spițe de inox - Nipluri zincate - Anvelope Continental TrailATTACK 3 - Rulmenti si garnituri OEM Honda - Discuri frana TRW. - Pinion PBR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.