Sari la conținut

Jurnal restaurare Africa Twin XRV 650 RD03 1988


Postări Recomandate

Acum 17 ore, M!ha! a spus:

 

 

 O sa le tratez la fiecare 6 luni cu un spray special impotriva coroziunii aluminiul.

 

 Imi spui si mie ,te rog, ce spray ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.02.2024 la 13:27, shashka a spus:

Esti curajos. Eu la XLV-ul meu, nu indraznesc sa ma apuc de asa o operatiune. Sunt curios cat te va costa vopsitul, ca banuiesc ca vei respecta culorile.

 

Asta cu respectatul culorilor va fi o alta provocare foarte mare. Nu se găsesc nicăieri codurile de culoare. Codurile de culoare RAL, nu cele Honda. Am înțeles ca mai nou ar fi posibil scanarea culorii originale, dar nu am apucat inca sa cercetez mai mult. 

 

La 15.02.2024 la 14:08, SRJN a spus:

 

 Imi spui si mie ,te rog, ce spray ?

 

ACF 50 se numește. 

acf-50-anti-corrosion-formula.thumb.jpg.21b7540c600a2a783de0b61ecf098870.jpg

 

Editat de M!ha!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am curățat carburatoarele folosind o cuva cu ultrasunete.

Cam acesta este rezultatul. Nu este perfect dar diferența este notabila.

Am pus in cuva apa chioara.

Probabil cu solutii speciale de curatare, se obtine mai mult. 

O sa mai insist in anumite locuri cu alcool izopropilic.

 

 

20240225_120558.jpg

20240225_125849.jpg

20240225_125833.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu, la fostul kle le am curatat cu solutie de spalat gratarele au iesit ca noi dar sa folosesti manusi si o periuta de dinti.Merge peste tot unde este jeg si cocleala. Si dupa daca vrei sa le dai putin luciu, le speli generos cu apa le sufli si le lustruiesti cu o carpa cu autosol ies ca noi. 

shopping.jpeg

res_a4f344fe6c9ed3cd014dac186b0e3971.jpg

Editat de Laur Puia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Postat (editat)


Am dus cadrul la sablat si vopsit electrostatic.

Pentru ca este o munca foarte mare, ca sa ma  asigur ca nu rămâne nici cel mai mic punct de rugina i-am rugat pe cei de la atelier sa vad cadrul înainte de vopsire.

 

Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. 
O anumita vaselina, ceara de cavitati?
Ma pot folosi de găurirle tehnologice existente. 

 

20231230_154032.jpg

20240312_140112.jpg

20240320_112733.jpg

Editat de M!ha!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, M!ha! a spus:


Am dus cadrul la sablat si vopsit electrostatic.

Pentru ca este o munca foarte mare, ca sa ma  asigur ca nu rămâne nici cel mai mic punct de rugina i-am rugat pe cei de la atelier sa vad cadrul înainte de vopsire.

 

Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. 
O anumita vaselina, ceara de cavitati?
Ma pot folosi de găurirle tehnologice existente. 

 

20231230_154032.jpg

20240312_140112.jpg

20240320_112733.jpg

Tinind cont ca la vopsire in câmp cadrul o sa treaca printr-un cuptor cu temperatura inalta, vaselina sau ceara nu te va ajuta. Ca sa astupi gaurile filetate poti pune niste suruburi , dar atunci filetul nu va fi vopsit. Daca il vopsesti in camp va trebui sa dai cu tarodul prin gaura ca sa cureti filetul. Cam aceeasi treaba. Eventual ca o fǎcǎtura, dai cu un spray cu vopsea pe filet dupa ce bagi tarodul ca sa nu zici ca nu-i protejat chiar de loc.  Pentru gaura de la rulmentii de jug ar trebui sa faci pe strung niste capace metalice care sa nu lase sa intre strat ee vopsea cind se pulverizeaza pe cadru. Altfel o sa fie distractie sa cureti locul. Vopsirea in câmp genereaza un strat destul de gros si relativ dur. Spor la lucru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, textoru a spus:

o sa treaca printr-un cuptor cu temperatura inalta

A trecut deja prin cuptor,daca ne luam dupa pozele de mai sus, cred  ca se refera la protectie dupa ce asambreaza motocicleta.

 

Grozav proiect ! bafta ! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...
Postat (editat)

Adun piese.

Dureaza pentru ca am de strans  f multe ( suruburi, saibe, simeringuri) si le comand in calupuri mici ca sa evit anumit taxe ale comisionarilor vamali. Imi e greu de explicat in postare. 

 

Am cumpărat cercuri noi, spițe de inox si nipluri zincate. 

 

Messenger_creation_66576639-45ef-40a7-84dc-76be8d504f1a.jpeg

Messenger_creation_78c32a58-07c6-423c-bdee-9d42c39e81b6.jpeg

Editat de M!ha!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.03.2024 la 19:23, M!ha! a spus:

 

 

Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. 
O anumita vaselina, ceara de cavitati?
 

 

 

 

 

Am vazut pe canalul asta ceva legat de anticoroziv pe interior, https://www.youtube.com/@RRCRestoration dar nu mai stiu unde exact. Dar e bun canalul de studiat oricum.

La 20.03.2024 la 19:23, M!ha! a spus:

 

 

Am nevoie de sfaturi cu ce sa protejez anticoroziv in interior, in tubulara. 
O anumita vaselina, ceara de cavitati?
 

 

 

 

 

Am vazut pe canalul asta ceva legat de anticoroziv pe interior, https://www.youtube.com/@RRCRestoration dar nu mai stiu unde exact. Dar e bun canalul de studiat oricum.

 

Hai ca am gasit 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

 

Jantele sunt chinesium?

Nu înțeleg întrebarea. 

Intrebi daca jantele sunt chinezești? 

 

Acum 3 ore, arcgotic a spus:

 

 

Hai ca am gasit 

 

Mulțumesc frumos 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 25 minute, ENEOS a spus:

Exact asta întrebam!

 

Sunt jante Excel.

Din ce am văzut producătorul este japonez. 

 

Sunt fabricanti moto, precum KTM, care isi echipeaza motocicletele cu ele. 

 

Cele originale nu se mai fabrica, iar majoritatea celor sh sunt coapte. Exista păreri despre reconditionare insa din punctul meu de vedere, totul pana la siguranța. 

 

 

 

 

Editat de M!ha!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Restaurarea RD03-ului continua.
Astazi am luat de la vopsit carenele si rezervorul.

Piticu' meu de pe creier nu a vrut stickere.
Toate înscrisurile sunt vopsea. Aerografiate. 

 

Nu pot ajuta cu codurile de culoare.
Le-am cautat si eu mult timp. In afara codurilor Honda, nu se găsește altceva.
Am decis sa il las pe artist sa le reproduca.

 

20240828_130905.jpg

20240828_131011.jpg

20240828_130425.jpg

20240828_133340.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...


Astazi au fost gata rotile. 

Cercurile originale erau oxidate in interior si nu au putut fi salvate. In ciuda faptului ca exista păreri despre reconditionare, dpmv totul pana la siguranța.

Am păstrat butucul si axul si o bucsa. Toate reperele au fost înlocuite. 

- Cercuri Excel. Producător Japonez care echipeaza KTM. 
- Spițe de inox
- Nipluri zincate
- Anvelope Continental  TrailATTACK 3
- Rulmenti si garnituri OEM Honda
- Discuri frana TRW. 
- Pinion PBR.

 

20240926_170416.jpg

20240926_170158(0).jpg

20240926_170158.jpg

20240926_170146.jpg

20240926_170037.jpg

20240926_165957.jpg

20240926_170013.jpg

20240926_171703.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...