enopul Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 Salut, Vin la voi, cei mai experimentati cu o situatie de alegere si cred ca argumentele voastre m-ar ajuta sa iau decizia corecta. In momentul de fata am un Xmax 125cc , strict pt oras. Mi-ar placea sa fac touring si e clar ca XMAX-ul de 125 nu e solutia potrivita asa c ai mntea mea au aparut 2 variante: 1. Pastrez Xmax-ul si iau o motocicleta de touring, alegerea ar fi intre modelele de 650-700 cc gen yamaha Traxer 7, Verys 650, Tiger Sport 660,V-storm, 800mt-ul ...alegerile sunt legate strict de buget....8000 euro , nu mai vechi de 2022...ideal ar un Tracer 7 gt+ 2. Vand Xmaxul si cu o diferenta considerabila iau Forza 750 , T-max, sau AK550 Premium Ambele variante au plusuri si minusuri. In prima ar trebui sa am grija de 2 agregate, 2x costuri, 2x griji dar fiecare cu dedicatie pt ceea ce trebuie sa faca. In a doua, ar fi mai putine griji dar prea mari pt oras, prea putin touring....Poate Forza 750 sa fie mai potrivita Clar , nu o sa merg in fiecare weekend in touring dar vara o sa cam bag, practic intentionez sa inlocuiesc masina . Turele vor fi cu pasager deci si pt el trebuie sa fie comfortabil Multumesc celor dispusi sa isi dea cu parerea, solicitata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 Salut, Varianta ideala si cea de preferat este cu 2 agregate: una de oras si una de touring. Daca dupa indelungi cugetari ajungi la concluzia ca bugetul nu permite 2, atunci as merge pe Forza doar pentru ca are DCT care este mult superior CVT-ului clasic de pe scutere cum ar fi TMAX si care la drum lung ajuta foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Ianuarie 5 Autor Share Postat Ianuarie 5 Acum 5 minute, LionEl a spus: Salut, Varianta ideala si cea de preferat este cu 2 agregate: una de oras si una de touring. Daca dupa indelungi cugetari ajungi la concluzia ca bugetul nu permite 2, atunci as merge pe Forza doar pentru ca are DCT care este mult superior CVT-ului clasic de pe scutere cum ar fi TMAX si care la drum lung ajuta foarte mult. Bugetul pare pe acelasi palier in ambele variante....un Tracer 7 gasesti in 7000-7500, si cam din toate modelele dorite. Cu rabla poate iese si nou . La Forza, , deocamdata Asko mi-a facut oferta si nu exista discount, pret de lista si atat...sa fie sanatosi, astept sa se intoarca ceilalti dealeri din vacanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 1 oră în urmă, enopul a spus: Bugetul pare pe acelasi palier in ambele variante....un Tracer 7 gasesti in 7000-7500, si cam din toate modelele dorite. Cu rabla poate iese si nou . La Forza, , deocamdata Asko mi-a facut oferta si nu exista discount, pret de lista si atat...sa fie sanatosi, astept sa se intoarca ceilalti dealeri din vacanta. Eu am zis de forza dpdv tehnic, ca dpdv dealeri Honda sunt cei mai.......... nu mai zic sa nu jignesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 (editat) Forza e un troleibuz, ce draq să faci în oraș cu el?!? Și, deși ianachim mă va contrazice, dpmdv nu e pt touring. Plus că scuteriștii nu e motocicliști! Editat Ianuarie 5 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 Nc750 cu dct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 Orice mobra din clasa medie adventure face la fel de bine si oras si turing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Ianuarie 5 Autor Share Postat Ianuarie 5 Acum 2 ore, ENEOS a spus: Forza e un troleibuz, ce draq să faci în oraș cu el?!? Și, deși ianachim mă va contrazice, dpmdv nu e pt touring. Plus că scuteriștii nu e motocicliști! Nu e mult mai mare decat un xmax , la latime chiar e mai mic desi pare mai mare pt ca are carenele umflate de sus pana jos. Saua si pozitia , motorul , cutia il ajuta la touring as zice eu. Desi e pe primul loc in preferintele mele, asa ma da in spate relatia cu dealerii ca sa nu mai zic de accesorii care au pret prohibitiv. Si ca sa intelegi suferinta mea, eu posesor de 2 honda, masini, fan sa zicem, bai cu astia de la moto nu reusesc sa relationez. Cand am luat xmax ul am facut o pt ca cei de la honda m au dat afara cu greata lor asa ca am trecut strada la yamaha care m -au primit cu bratele deschise si mi au rezolvat problemele instant. 1 oră în urmă, Speedy.K a spus: Orice mobra din clasa medie adventure face la fel de bine si oras si turing. Nu vreau motocicleta in oras desi stiu ca ma pot obisnui, nu vreau. Acum 1 oră, Lucian_M a spus: Nc750 cu dct. Am fost acum 2 sapt sa o testez , nu a fost sa fie chimie. E si urata Acum, la ora asta sincer as pastra xmax ul si as lua un tracer 7/9 care mi se par cele mai frumoase din lista mea. Dar nu m am dat cu ele urmeaza. Verysul a ramas in suflet ca pe el am facut scoala, suzuki nu da gres iar cf moto vine cu cele mai multe dotari care sa zicem compenseaza imaginea de brand chinezesc... Daca ar fi sa merg pe un maxy....la cum ma enerveaza Honda, as lua Kymco ak550 premium, ca tot din ei se trage si la bani mai putini vine cu cruise control, cu mansoane incalzite si alte mici plusuri. Aia e, nu am dtc. Greu ma , greu Lucrez in vanzari si mor pe lipsa asta de strategie la honda, mi se par asa seci si rigizi . Acum 2 ore, ENEOS a spus: Forza e un troleibuz, ce draq să faci în oraș cu el?!? Și, deși ianachim mă va contrazice, dpmdv nu e pt touring. Plus că scuteriștii nu e motocicliști! Am uitat sa zic....se spune "nu ie motociclisti" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 Pai ce, scutecele ie motociclete?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 1 oră în urmă, enopul a spus: Am fost acum 2 sapt sa o testez , nu a fost sa fie chimie. E si urata Nici eu nu mi-aș lua, dar pentru alții prinde bine un touring fără pretenții sportive, cu un consum derizoriu și cutie automată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Ianuarie 5 Autor Share Postat Ianuarie 5 Acum 41 minute, Speedy.K a spus: Pai ce, scutecele ie motociclete?! Pai cine vb aici de scutece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 Acum 2 ore, enopul a spus: Nu e mult mai mare decat un xmax , la latime chiar e mai mic desi pare mai mare pt ca are carenele umflate de sus pana jos. Saua si pozitia , motorul , cutia il ajuta la touring as zice eu. Desi e pe primul loc in preferintele mele, asa ma da in spate relatia cu dealerii ca sa nu mai zic de accesorii care au pret prohibitiv. Si ca sa intelegi suferinta mea, eu posesor de 2 honda, masini, fan sa zicem, bai cu astia de la moto nu reusesc sa relationez. Cand am luat xmax ul am facut o pt ca cei de la honda m au dat afara cu greata lor asa ca am trecut strada la yamaha care m -au primit cu bratele deschise si mi au rezolvat problemele instant. Nu vreau motocicleta in oras desi stiu ca ma pot obisnui, nu vreau. Am fost acum 2 sapt sa o testez , nu a fost sa fie chimie. E si urata Acum, la ora asta sincer as pastra xmax ul si as lua un tracer 7/9 care mi se par cele mai frumoase din lista mea. Dar nu m am dat cu ele urmeaza. Verysul a ramas in suflet ca pe el am facut scoala, suzuki nu da gres iar cf moto vine cu cele mai multe dotari care sa zicem compenseaza imaginea de brand chinezesc... Daca ar fi sa merg pe un maxy....la cum ma enerveaza Honda, as lua Kymco ak550 premium, ca tot din ei se trage si la bani mai putini vine cu cruise control, cu mansoane incalzite si alte mici plusuri. Aia e, nu am dtc. Greu ma , greu Lucrez in vanzari si mor pe lipsa asta de strategie la honda, mi se par asa seci si rigizi . Am uitat sa zic....se spune "nu ie motociclisti" Nu ești singurul care are experiența asta cu Honda Nord, nu știu care e faza cu ei zici că nu vor să vanda. Vezi că AK550 are lanț așa că sa te pregătești de curățat/uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Ianuarie 5 Autor Share Postat Ianuarie 5 Acum 12 minute, LionEl a spus: Nu ești singurul care are experiența asta cu Honda Nord, nu știu care e faza cu ei zici că nu vor să vanda. Vezi că AK550 are lanț așa că sa te pregătești de curățat/uns. Asko si honda nord sunt la fel Ak550 nu are lant , e tot pe curea. Forza 750 are lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 1 oră în urmă, enopul a spus: Pai cine vb aici de scutece? Asa le zice la agregatele pe doua roti pe care poztia e ca pe veceu. WC...scutece... A, stai, exista si maxiscutece... Pentru grasi, probabil.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Ianuarie 5 Autor Share Postat Ianuarie 5 Acum 10 minute, Speedy.K a spus: Asa le zice la agregatele pe doua roti pe care poztia e ca pe veceu. WC...scutece... A, stai, exista si maxiscutece... Pentru grasi, probabil.. O sa fie bine, ai sa vezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 Acum 35 minute, enopul a spus: Asko si honda nord sunt la fel Ak550 nu are lant , e tot pe curea. Forza 750 are lant Da corect le-am confundat eu. Kymco aduce Motorteam care sunt și dealer Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 5 Share Postat Ianuarie 5 Recomand motorteam, ălora zici că le ceri bani când intri în magazin... A, scuteCele nu e motociclete, uitasem să vă zic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Ianuarie 5 Autor Share Postat Ianuarie 5 Acum 2 ore, LionEl a spus: Da corect le-am confundat eu. Kymco aduce Motorteam care sunt și dealer Honda Le am cerut oferta dar ei incep munca de luni...au si suzi deci ei pot oferi multe informatii si asta vara , pt ca nu aveau stoc la scootere honda mi au facat o recomandare de kymco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Ianuarie 6 Share Postat Ianuarie 6 (editat) Acum 9 ore, Speedy.K a spus: Orice mobra din clasa medie adventure face la fel de bine si oras si turing. Coane, sa dea necuratu’ daca ma mai urc pe mobra in oras. Scuterul nu are echivalent. Poate doar un NC 750 DCT dar si ala cu mici inconveniente fata de scuter. Altfel, scuterul sta infinit mai bine la consum, intretinere, manevrabilitate, spatiu de depozitare, lipsa totala de caldura degajata. Anvelopele la mai putin de jumate de pret fata de moto, o curea 200 de lei la 20,000 km, un litru de ulei…filtru de ulei doar daca are. Acum 7 ore, enopul a spus: Lucrez in vanzari si mor pe lipsa asta de strategie la honda, mi se par asa seci si rigizi . Am uitat sa zic....se spune "nu ie motociclisti" Am fost la Honda Nord sa ma interesez de Africa Twin 1100. Am cerut o OFERTA, desi foarte amabil baiatul de la vanzari mi-au facut oferta cu pretul de catalog. :))) Pai mai bine nu mai bateam drumul pana acolo…adica ce rost mai au ofertele personalizate daca ai deja pretul pe site si este batut in cuie? Ce-i drept, mi-au zis ca daca vreau sa cumpar accesoriile de la ei, imi fac oferta acolo. Pai…de ce as lua niste accesorii unde cu tot cu oferta ies mai scump decat aftermarket la fel de calitative de la branduri cunoscute? O sa ma reorientez pe Suzuki, poate dau de un dealer care vrea sa vanda. Acum toti fac ciocanul mare, au uitat cand aveau mobre pe stoc si se rugau de tine sa cumperi. Editat Ianuarie 6 de Ruginel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 6 Share Postat Ianuarie 6 (editat) Acum 4 ore, Ruginel a spus: Am cerut o OFERTA, desi foarte amabil baiatul de la vanzari mi-au facut oferta cu pretul de catalog. Ce rost ar mai avea prețul de listă dacă ar face discount-uri tuturor celor care le trec pragul? V-ați învățat toți ca la Grand Bazar, să mor io. Acum 4 ore, Ruginel a spus: o curea 200 de lei la 20,000 km M-aș cam mira să țină 20k o curea de 200 lei! Editat Ianuarie 6 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Ianuarie 6 Autor Share Postat Ianuarie 6 Acum 4 ore, ENEOS a spus: Ce rost ar mai avea prețul de listă dacă ar face discount-uri tuturor celor care le trec pragul? V-ați învățat toți ca la Grand Bazar, să mor io. M-aș cam mira să țină 20k o curea de 200 lei! Pretul de lista are un alt rol, de pozitionare in piata, de arata muschii si personalitatea. Pretul de lista este marketing , valoarea si aprecierea lor pt produsul lor. Totusi, cand vad ca in alte tari, acelasi produseste mai bine pozitionat sau vine cu diverse alte optiuni ma cam oftic. De ex in italia , acum e promo la forza 750 cu top box inclus in pret. . Dar in fine, pe banii mei aleg eu cui dau . Si 2024, cu rabla in pom si comenzi facute pt legea de 125 , nu vad dealerii prea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Ianuarie 6 Share Postat Ianuarie 6 Dealerii moto din Ro la ce vânzări sunt (excepție poate bmw) n-au cum să facă business din comerțul cu 🏍🏍 noi! Nici curentul electric din showroom și salariul unui vânzător obosit nu le iese de acolo. Acum 5 minute, enopul a spus: Pretul de lista are un alt rol Voi ăștia când intrați la brutărie cereți de la ușă discount la franzelă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 6 Share Postat Ianuarie 6 Acum 9 ore, Ruginel a spus: Coane, sa dea necuratu’ daca ma mai urc pe mobra in oras. Scuterul nu are echivalent. Poate doar un NC 750 DCT dar si ala cu mici inconveniente fata de scuter. Altfel, scuterul sta infinit mai bine la consum, intretinere, manevrabilitate, spatiu de depozitare, lipsa totala de caldura degajata. Anvelopele la mai putin de jumate de pret fata de moto, o curea 200 de lei la 20,000 km, un litru de ulei…filtru de ulei doar daca are. 100% de acord cu tine. Cel mai mare avantaj este manevrabilitatea si chestiunea legata de caldura degajata pe care nu o simti absolut deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enopul Postat Ianuarie 6 Autor Share Postat Ianuarie 6 Acum 59 minute, ENEOS a spus: Dealerii moto din Ro la ce vânzări sunt (excepție poate bmw) n-au cum să facă business din comerțul cu 🏍🏍 noi! Nici curentul electric din showroom și salariul unui vânzător obosit nu le iese de acolo. Voi ăștia când intrați la brutărie cereți de la ușă discount la franzelă? Pt ca stiu cum se face painea aia, o fac singur acasa....asa, caz particular. Dar te rog nu duce in extrema ideea de a plati orice pret cerut. Doar ca e Honda! Acum 6 minute, enopul a spus: Pt ca stiu cum se face painea aia, o fac singur acasa....asa, caz particular. Dar te rog nu duce in extrema ideea de a plati orice pret cerut. Doar ca e Honda! Si asa ca idee, x max ul meu a costat 5500 euro, pret importator 4500 euro, uite un 22%...crezi ca e putin? E alegerea fiecaruia cum gestioneaza banii, dar stiu cum ii fac si am de gand sa ii dau pe vorbe dulci. Iar un biznis se face complex, nu vinzi doar un produs si speri ca supravietuiesti. O dam in altele si eu vreau ajutor in limpezirea gandurilor pt o achizitie cum am zis in postul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Ianuarie 6 Share Postat Ianuarie 6 Acum 7 ore, ENEOS a spus: Ce rost ar mai avea prețul de listă dacă ar face discount-uri tuturor celor care le trec pragul? V-ați învățat toți ca la Grand Bazar, să mor io. M-aș cam mira să țină 20k o curea de 200 lei! Preturile din Romania sunt mai mari decat preturile din vestul Europei de obicei. Mai mult, cand vine clientul cu 15,000 de euro cash, cred ca poti renunta si tu la 3-400 euro. Nu de alta, dar mari sanse ca acest client sa iti mai treaca pragul pe viitor fie pentru o alta motocicleta, fie pentru accesorii Pana atunci, nu dealerul are cea mai vandabila marfa, ci eu clientul si anume banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.