Sari la conținut

Incepator cu aspiratii


enopul
 Share

Postări Recomandate

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

Ce rost ar mai avea prețul de listă dacă ar face discount-uri tuturor celor care le trec pragul? :moron: V-ați învățat toți ca la Grand Bazar, să mor io.

M-aș cam mira să țină 20k o curea de 200 lei!


Preturile din Romania sunt mai mari decat preturile din vestul Europei de obicei.

 

Mai mult, cand vine clientul cu 15,000 de euro cash, cred ca poti renunta si tu la 3-400 euro. Nu de alta, dar mari sanse ca acest client sa iti mai treaca pragul pe viitor fie pentru o alta motocicleta, fie pentru accesorii :)

 

Pana atunci, nu dealerul are cea mai vandabila marfa, ci eu clientul si anume banii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, Ruginel a spus:

cand vine clientul cu 15,000 de euro cash, cred ca poti renunta si tu la 3-400 euro.

Cam cât crezi tu că e marja dealerului la agregatul în cauză și cât cheltuielile?

Acum 1 oră, Ruginel a spus:

mari sanse ca acest client sa iti mai treaca pragul pe viitor

Cerându-ți discount și mai mare, că doar e client fidel!

Acum 1 oră, Ruginel a spus:

nu dealerul are cea mai vandabila marfa, ci eu clientul si anume banii

Mentalitate tipică de parvenit, "eu am banu', tre să mă pupi în pwlă ca să ți-i dau!". E, uite că dealerul te-a lăsat să-ți plimbi marfa aia vandabilă mai acana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

Cam cât crezi tu că e marja dealerului la agregatul în cauză și cât cheltuielile?

Cerându-ți discount și mai mare, că doar e client fidel!

Mentalitate tipică de parvenit, "eu am banu', tre să mă pupi în pwlă ca să ți-i dau!". E, uite că dealerul te-a lăsat să-ți plimbi marfa aia vandabilă mai acana!

Eu cred totusi cam deviat prea mult de la subiect. In viata reala lucrurile stau simplu...simt ca imi place produsul si merita banul il dau. Nu simt sau am gasit mai ieftin si mai bun...ma duca acolo ca nu trebuie sa fie grija mea organizarea lui. Pana la urma suntem diferiti, unii platim, altii nu platim, mai si analizam, asteptam un moment mai bun. 

 

Intrebarea ramane....2 agregate diferite cu scopuri clare sau unul cu de toate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru tara noastra cat si pentru partea asta a Europei este mai potrivit enduro touring asa ca din lista enumerata de tine as alege 800MT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, ERU a spus:

Pentru tara noastra cat si pentru partea asta a Europei este mai potrivit enduro touring asa ca din lista enumerata de tine as alege 800MT.

Pret/pachet pare interesanta. 

Acum 19 minute, ENEOS a spus:

2! Dacă nu vrei să mergi cu 🏍 în oraș.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Cam cât crezi tu că e marja dealerului la agregatul în cauză și cât cheltuielile?

Cerându-ți discount și mai mare, că doar e client fidel!

Mentalitate tipică de parvenit, "eu am banu', tre să mă pupi în pwlă ca să ți-i dau!". E, uite că dealerul te-a lăsat să-ți plimbi marfa aia vandabilă mai acana!

 

1. Marja dealerului este pe la 15-25%, in functie de model, cam cum a spus si colegul.

 

2. Gandire tipic de afacerist care merge pe ideea “jupoaie clientul ca posibil sa nu il mai prinzi”. Apoi va plangeti de ce nu va merg dughenele de servisuri. :) 

 

3. “Parvenitii” ca mine baga bani in economie. Macar de as fi fost, dar banii sunt munciti legal cu taxele platite. Cred ca am voie sa decid unde dau banul.

 

Nu este problema, sunt alti dealeri care imi vor banii. Unii pot renunta la un 2-3% din procentul lor ca sa aiba o unitate vanduta si sa mai prinda clientul la service unde si acolo se decarteaza o caruta de bani, chiar si pentru operatiuni simple.

 

 

 

Acum 3 ore, enopul a spus:

Pret/pachet pare interesanta. 

Multumesc


Vezi ca sunt cativa pe netul romanesc care ai zice ca sunt reprezentanti de vanzari ai chinezilor. MT 800 daca imi aduc aminte foloseste o copie a motorului de  KTM 790, motor care nu a fost cel mai stralucit rezultat al ingineriei.

 

De preferat iti trebuie un scuter de 125-150 pentru oras, iar de touring ceva confortabil, carenat, in functie de nevoi si de planurile de calatorit. Conteaza si ce iti doresti tu pana la urma. Daca ar fi sa fiu nevoit sa impac si capra si varza, probabil m-as uita la o Forza 750 sau un X-Adv 750. Vezi ce iti place si tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, enopul said:

Intrebarea ramane....2 agregate diferite cu scopuri clare sau unul cu de toate?

Cum vrei tu. Eu am trecut la 2, desi merg mult mai putin prin oras decat acum 10-20 de ani. Si daca mai ramane programul rabla moto e in plan a 3-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.01.2024 la 11:56, enopul a spus:

  Salut, 

 

  Vin la voi, cei mai experimentati cu o situatie de alegere si cred ca argumentele voastre m-ar ajuta sa iau decizia corecta. 

 

   In momentul de fata am un Xmax 125cc , strict pt oras. Mi-ar placea sa fac touring si e clar ca XMAX-ul de 125 nu e solutia potrivita asa c ai mntea mea au aparut 2 variante:

 

1. Pastrez Xmax-ul si  iau o motocicleta de touring, alegerea ar fi intre modelele de 650-700 cc gen yamaha Traxer 7, Verys 650, Tiger Sport 660,V-storm,  800mt-ul ...alegerile sunt legate strict de buget....8000 euro , nu mai vechi de 2022...ideal ar un Tracer 7 gt+ 

2. Vand Xmaxul si cu o diferenta considerabila iau Forza 750 , T-max, sau AK550 Premium

 

  Ambele variante au plusuri si minusuri. In prima ar trebui sa am grija de 2 agregate, 2x costuri, 2x griji dar fiecare cu  dedicatie pt ceea ce trebuie sa faca. In a doua, ar fi mai putine griji dar prea mari pt oras, prea putin touring....Poate  Forza 750 sa fie mai potrivita

 

 Clar , nu o sa merg in fiecare weekend in touring dar vara o sa cam bag, practic intentionez sa inlocuiesc masina :) . Turele vor fi cu pasager deci  si pt el trebuie sa fie comfortabil

 

 Multumesc celor dispusi sa  isi dea cu parerea, solicitata!

 

 

Salut, decizia este a ta 100% indiferent de ce se spune pe aici, dar daca tot ai intrebat pe forum imi permit sa-mi dau cu parerea. Eu am ales varianta 1 cu ceva vreme in urma si daca mai trebuie sa o mai fac o data, la fel voi alege.

Bafta, oricare o sa fie varianta ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, MirceaB a spus:

Salut, decizia este a ta 100% indiferent de ce se spune pe aici, dar daca tot ai intrebat pe forum imi permit sa-mi dau cu parerea. Eu am ales varianta 1 cu ceva vreme in urma si daca mai trebuie sa o mai fac o data, la fel voi alege.

Bafta, oricare o sa fie varianta ta.

Ce ti-ai luat? 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scutere de 125 (SYM si Piaggio) pentru oras si motociclete (Aprilia si KTM) pentru deplasari mai lungi. Asadar si eu si sotia am aleas varianta 1.

Este adevarat ca unul dintre scutere a fost ales si din considerente economice (de afacere), dar alegerea a venit destul de natural.

Editat de MirceaB
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, MirceaB a spus:

Scutere de 125 (SYM si Piaggio) pentru oras si motociclete (Aprilia si KTM) pentru deplasari mai lungi. Asadar si eu si sotia am aleas varianta 1.

Este adevarat ca unul dintre scutere a fost ales si din considerente economice (de afacere), dar alegerea a venit destul de natural.

Multumesc pt raspuns. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

cum ti s-a mai sugerat, ar cam trebui 2 utilaje, in mod ideal.

Eu am un scuter forza 350, pe care l zapacesc prin oras. Pt motociclit, am moto. Nu se compara. Eu de exemplu nu as putea sa merg 5 ore pe scuter, pozitia nu mi se pare deloc comoda la drum lung-viteza mai ridicata in regim touring. Cam stai in poponeata, si e acelasi efect ca la cruisere, dupa 2 3 ore te cam rupe noada, te si deranjeaza umerii. Deci nu as face touring neam pe scuter.

Insa honda integra, sau modelul nou de 750, nu l-am probat. Au o pozitie cumva diferita, sunt strutocamile, moto scuter, iau din ambele agregate cate ceva. Ar trebui probat sa vezi daca iti place.

Te descurci si cu ceva mai mare in oras, daca i pana la urma tot automat, cu centrul de greutate jos. Tot e manevrabila, mai manevrabila decat o motocicleta cu centrul de greutate sus, respectiv cu unghi mai mic de bracare ghidon. 

 

Tracer 7, o jucarie foarte faina. Mai faina decat versys 650, din punctul meu de vedere.  Intre astea as ramane eu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Adrian M. a spus:

Salut,

cum ti s-a mai sugerat, ar cam trebui 2 utilaje, in mod ideal.

Eu am un scuter forza 350, pe care l zapacesc prin oras. Pt motociclit, am moto. Nu se compara. Eu de exemplu nu as putea sa merg 5 ore pe scuter, pozitia nu mi se pare deloc comoda la drum lung-viteza mai ridicata in regim touring. Cam stai in poponeata, si e acelasi efect ca la cruisere, dupa 2 3 ore te cam rupe noada, te si deranjeaza umerii. Deci nu as face touring neam pe scuter.

Insa honda integra, sau modelul nou de 750, nu l-am probat. Au o pozitie cumva diferita, sunt strutocamile, moto scuter, iau din ambele agregate cate ceva. Ar trebui probat sa vezi daca iti place.

Te descurci si cu ceva mai mare in oras, daca i pana la urma tot automat, cu centrul de greutate jos. Tot e manevrabila, mai manevrabila decat o motocicleta cu centrul de greutate sus, respectiv cu unghi mai mic de bracare ghidon. 

 

Tracer 7, o jucarie foarte faina. Mai faina decat versys 650, din punctul meu de vedere.  Intre astea as ramane eu. 

Trebuie testata forza 750 in oras. Are roata fata de 17, practic e o mocicleta si aici am mici dubii privind practicalitatea ei. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut tdm900 am renuntat la el si mi-am luat un Majesty 400. m-am plimbat cu el si la drumuri lungi fara griji, am facut si transfagarasanul si transalpina.

il ultilizez zilnic in oras fara nici o jena si grija.

 

pt mine a fost cel mai bun compromis, uliziarea lui fiind preponderent in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, Cavaleru a spus:

am avut tdm900 am renuntat la el si mi-am luat un Majesty 400. m-am plimbat cu el si la drumuri lungi fara griji, am facut si transfagarasanul si transalpina.

il ultilizez zilnic in oras fara nici o jena si grija.

 

pt mine a fost cel mai bun compromis, uliziarea lui fiind preponderent in oras.

Bine de stiut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, enopul a spus:

Bine de stiut

 

depinde de tine si de ce faci, cred ca un MT7 e un compromis bun, fiind o motoreta silfida, poti sa o strecori usor in trafic, iar la drum lung ar fi mai distractiva ca un scuter.

 

Gandeste-te si unde faci cei mai multi km si ce e mai important pentru tine.

 

Scuterul e greu de batut in oras, simplu de utilizat, spatiu de stocare fara sa fie nevoie de genti laterale. eu cu majesty fac cumparaturi, am spatiu de un bax de apa sub sha si mai ramane spatiu de o casca (fara sa mai pun topcaseul la socoteala)

La o motoreta mai mult de un topcase dublu nu poti pune fara sa devina o corvoada deplasarea in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuter pentru oras si motor pentru ture. Am folosit ani de zile un Piaggio x9 180 cc pentru treburile zilnice, am carat cu el toate tampeniile, pe orice vreme. De ceva timp m-am mutat langa Bucuresti si folosesc motorul pentru deplasarea zilnica, dar am de gand sa reutilizez scuterachele pentru drumurile uzuale. Dpdv mentenanta si consum bate la poponeata toate troacele detinute sau folosite preponderent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

 

depinde de tine si de ce faci, cred ca un MT7 e un compromis bun, fiind o motoreta silfida, poti sa o strecori usor in trafic, iar la drum lung ar fi mai distractiva ca un scuter.

 

Gandeste-te si unde faci cei mai multi km si ce e mai important pentru tine.

 

Scuterul e greu de batut in oras, simplu de utilizat, spatiu de stocare fara sa fie nevoie de genti laterale. eu cu majesty fac cumparaturi, am spatiu de un bax de apa sub sha si mai ramane spatiu de o casca (fara sa mai pun topcaseul la socoteala)

La o motoreta mai mult de un topcase dublu nu poti pune fara sa devina o corvoada deplasarea in oras.

Naked iese din discutie oricat mi ar placea. Costurile totale ma duc spre un all in...forza 750 sau kimco ak550, costurile sunt similare, dotarile cu plusuri si minusuri la fiecare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.01.2024 la 16:20, enopul a spus:

Intrebarea ramane....2 agregate diferite cu scopuri clare sau unul cu de toate?

 

Aici doar tu sti raspunsul. Depinde mult cat vrei sa umbli, cum vrei sa umbli, pe unde vrei sa umbli. Apoi mai e si factorul gabarit, aici ma refer la tine + sotia ta + eventuale bagaje. 

Vrei sa motociclesti in weekend 200km ca apoi sa revi acasa?, sau sa umbli sute/mii de km si sa inpotezi dupa posibilitati. Asta o spun in ideea bagajelor, una este sa te descurci cu un topcase, alta este sa ai nevoie si de genti laterale. 

 

Daca e vorba despre ture light, si voi sunteti "light", atunci poti sa te gandesti la o a doua motocicleta. 

Daca vrei ceva mai complex, iar voi nu sunteti tocmai light, atunci posibil ca niciuna din variante sa nu fie depfat cea mai optima. Adica la 8000 Euro poti lua ceva mai serios de ture, intradevar nu 2022.

 

Ce pot sa iti spun legat de varianta cu acele maxiscootere imense...cel putin pentru ce vrei tu, nu vor excela la nimica. In oras o sa plangi dupa 125-le detinut acuma, iar la ture o sa te uiti cu ciuda la motociclisti care se bucura o ideea mai tare de activitatea asta. 

 

Tu cu nevasta-ta vei decide pana la urma, si chiar iti recomand sa o incluzi si pe ea in decizie, mai ales daca planuiesti sa bati km cu ea in spate. Te va scuti de multe comentari si/sau casti in cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, MaxMusterman a spus:

 

Aici doar tu sti raspunsul. Depinde mult cat vrei sa umbli, cum vrei sa umbli, pe unde vrei sa umbli. Apoi mai e si factorul gabarit, aici ma refer la tine + sotia ta + eventuale bagaje. 

Vrei sa motociclesti in weekend 200km ca apoi sa revi acasa?, sau sa umbli sute/mii de km si sa inpotezi dupa posibilitati. Asta o spun in ideea bagajelor, una este sa te descurci cu un topcase, alta este sa ai nevoie si de genti laterale. 

 

Daca e vorba despre ture light, si voi sunteti "light", atunci poti sa te gandesti la o a doua motocicleta. 

Daca vrei ceva mai complex, iar voi nu sunteti tocmai light, atunci posibil ca niciuna din variante sa nu fie depfat cea mai optima. Adica la 8000 Euro poti lua ceva mai serios de ture, intradevar nu 2022.

 

Ce pot sa iti spun legat de varianta cu acele maxiscootere imense...cel putin pentru ce vrei tu, nu vor excela la nimica. In oras o sa plangi dupa 125-le detinut acuma, iar la ture o sa te uiti cu ciuda la motociclisti care se bucura o ideea mai tare de activitatea asta. 

 

Tu cu nevasta-ta vei decide pana la urma, si chiar iti recomand sa o incluzi si pe ea in decizie, mai ales daca planuiesti sa bati km cu ea in spate. Te va scuti de multe comentari si/sau casti in cap

Exact sunt multe variabile in discutia asta. Este si ea implicata in proces 😉 nu ai cum altfel. Eu cred ca nu vor fi ture lungi de mii de km, vor fi 90% din ele de 2 zile.  Am inceput sa fac tabele cu plusuri, minusuri, costuri vedem intr o sapt , doua.... ce iese castigator. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa am zis și eu în 2016: ce-mi trebuie moto de drum lung, eu mă plimb prin zonă. Și am ajuns in câțiva ani la concedii de 3 săptămâni prin Europa. Doi nebuni pe o capră veche.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Cavaleru a spus:

@enopul scuze la tracer 700 ma gandeam

 

Da, Tracer 7 e in lista mea si desi il gasisem la un pret bun rau, varianta gt la 9500 euro, azi mi au zis ca baiatul de la online a uitat sa modifice pretul....corect este 10400. Ca sa fiu si mai clar, pana am vb cu dealerul respectiv telefonic , pretul afisat era 9400, imediat dupa discutie, au modificat si mi aubtrimis oferta pe mail cu 10400 pe motivul explocat mai sus. Asa o fi dar na, cam subtire scuza. 

Acum 38 minute, Lucian_M a spus:

Așa am zis și eu în 2016: ce-mi trebuie moto de drum lung, eu mă plimb prin zonă. Și am ajuns in câțiva ani la concedii de 3 săptămâni prin Europa. Doi nebuni pe o capră veche.

🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...