Sari la conținut

V-strom 1000 2014


Lucian_M
 Share

Postări Recomandate

1 oră în urmă, Lucian_M a spus:

Exact ce n-am vrut, filtru sport... Nu-i chiar murdar..

 

IMG_20240807_173413.jpg

 

Salut. Este suficient de murdar. Dacă zici că e la tine motorul de 7.000km.. cred că la un schimb de ulei, merită și ăsta curățat+uns.

Depinde mult și de câți km parcurgi și pe unde. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 183
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mi-am comandat deja de la g-moto, nu vreau să desfac lunar rezervorul.

De obicei merg pe asfalt, dar când gps spune să fac la dreapta și e forestier, ce pot să fac?! 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Lucian_M a spus:

Mi-am comandat deja de la g-moto, nu vreau să desfac lunar rezervorul

Salut! 

Pana la urmă ai rămas la normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

11700 km de când am luat-o. Știu, e puțin, dar tot m-a dus prin Bulgaria, Turcia, Grecia, Albania, Muntenegru, Bosnia și Herțegovina, Serbia, Ungaria, Slovacia, Austria, Cehia și Polonia (cam 800 km în două ture). Regula de bază: ulei și filtru după fiecare plimbare lungă. Azi am ajuns acasă, uleiul jos, mâine sper să o spăl, iar luni sau marți primește kit de lanț nou, că lanțul actual are câțiva anișori, zboară x-ringurile, s-au întărit, lanțul bate destul de urât, face zgomot.

IMG_20240830_200757.jpg

IMG_20240830_204001.jpg

IMG_20240830_210149.jpg

IMG_20240830_183429.jpg

IMG_20240827_182525.jpg

IMG_20240826_143715.jpg

IMG_20240826_143712.jpg

1724596875132.jpg

1724596908279.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Anvelope umflate 0,2 bar peste normal, spumă de 4 cm sub roata față, toate arcurile decomprimate, silicon pe elementele din cauciuc, wd40 pe eșapament și lanț (ăla oricum se schimbă în primăvară, are minim un x-ring sărit), șaua și acumulatorul în casă. Btw, ați observat ce "mișto" se scoate acumulatorul, în comparație cu DL650?!

Urmează să-i fac plinul cât mai sus și mai curând, probabil cu benzină de 99.

Nu pun husă peste moto, doar niște cearșafuri, ca să nu se adune condens.

Este loc în fața Fiestei, că e mai scurtă și am loc destul în garajul auto, să mai rămână liber cel moto, pentru diverse lucrări.

Cam atât la mine.

IMG_20241018_164657.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to V-strom 1000 2014

aveam pretentii de la tine. uof..pana si astia vechi se lasa de meserie:(

hai ca poate pana la Craciun te razgandesti si iesi imbracat in Mos.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este ungător montat, făcut de mine (probabil peste 100 vândute în țară), funcționează bine, dar lanțul a fost ucis probabil deoarece a stat o perioadă la neamț. Lanțul are la mine 12000 km și la neamț + fostul proprietar din Ro cca 5-7000 km. 

Cât despre filtrul de aer, n-am chef de scos, spălat, uns etc. Schimb și la revedere. În plus, cel stock filtrează mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Lucian_M a spus:

Îmi ia maxim o oră să o scot la plimbare, totuși am mașina pentru sezonul "nu prea cald". 😁

La tine e mult mai frig ca la Capitala,am bantuit prin Piatra NT,ceva ani,cu șoferia,si se simte muntele.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, ALEX-Guzzista a spus:

La tine e mult mai frig ca la Capitala,am bantuit prin Piatra NT,ceva ani,cu șoferia,si se simte muntele.

 

 

se mai simte si CNPul :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Având în vedere că n-am chef să găsesc rugină în rezervor sau să îmi dea in nas când trag de gaz, i-am montat bateria, i-am pus stabilizator benzină, am lăsat-o câteva minute la relanti, scos bateria și basta. Aditivul e LiquiMolly de ăla albastru, sper să nu fi făcut vreo măgărie (știu, întâi o comit, apoi întreb), i-am pus vreo 80 și ceva de ml (trebuia mai mult, dar cei 250 ml a fost pentru trei mobre, iar "aproape cât trebuie" e mai bun decât deloc). Acum vreo lună și ceva i-am făcut completare cu 10 litri de Petrom 99, plin ochi. Stă pe cricul central, mai bine decât atât n-am ce să-i ofer.

Răsfoind pe net, mi-a venit o idee... Acumulatorul normal (e un LP de 12 A) are 4,5 kg, unul cu LiFePo 0,9-1 kg. Înafara de gaura din buzunar și vreo 3,5 kg în minus (pe care e posibil să le pun e mine iarna asta), câștig ceva dacă pun acumulator modern? Dăunează cu ceva sistemului electric al motocicletei? Există risc să ia foc ceva? Trebuie parcă încărcător special pentru LiFePo, nu merge cu C-tek mx5...

Nu mă scot banii din casă, doar întreb. Dacă aveți vreo sugestie, sunt pe frecvență.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Lucian_M a spus:

Având în vedere că n-am chef să găsesc rugină în rezervor sau să îmi dea in nas când trag de gaz, i-am montat bateria, i-am pus stabilizator benzină, am lăsat-o câteva minute la relanti, scos bateria și basta. Aditivul e LiquiMolly de ăla albastru, sper să nu fi făcut vreo măgărie (știu, întâi o comit, apoi întreb), i-am pus vreo 80 și ceva de ml (trebuia mai mult, dar cei 250 ml a fost pentru trei mobre, iar "aproape cât trebuie" e mai bun decât deloc). Acum vreo lună și ceva i-am făcut completare cu 10 litri de Petrom 99, plin ochi. Stă pe cricul central, mai bine decât atât n-am ce să-i ofer.

 

Nu am folosit niciodata stabilizatori,dar ma gandeam la o nebunie referitor la benzina,ca tot am Loganul benzinar.....

daca chiar nu reusesc sa scot motorul macar odata pe luna,sa trag cu furtunul cat pot din rezervorul moto in canistra,o bag la Golan si umplu iar cu benzina proaspata.

E un pic de manopera,dar la 30-45 zile ,zic ca nu e greu. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e că am rezervorul din tablă (deja moto are un deceniu) și n-am chef să repet operațiunea de la 650 (tratament cu POR15). Cât despre folosit benzina la mașină, agregatul meu e diesel... 

Aveam câteva variante:

- stabilizator (cea mai la îndemână)

- temperatură de peste 15 grade constant (imposibil, doar dacă o aduc în casă, ceea ce e exclus)

- scos rezervorul și adus în casă, izolat în sac/folie (naiba îl pune și-l scoate de pe moto, de amorul artei).

La alții stau mobrele în zăpadă, măcar a mea stă la dos, plină de silicon și wd40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Lucian_M a spus:

Faza e că am rezervorul din tablă (deja moto are un deceniu) și n-am chef să repet operațiunea de la 650 (tratament cu POR15). Cât despre folosit benzina la mașină, agregatul meu e diesel... 

Aveam câteva variante:

- stabilizator (cea mai la îndemână)

- temperatură de peste 15 grade constant (imposibil, doar dacă o aduc în casă, ceea ce e exclus)

- scos rezervorul și adus în casă, izolat în sac/folie (naiba îl pune și-l scoate de pe moto, de amorul artei).

La alții stau mobrele în zăpadă, măcar a mea stă la dos, plină de silicon și wd40.


Am citit si eu toate variantele posibile si singura concluzie la care am ajuns este ca nu am ajuns la nici o concluzie. Cate bordeie, atatea obiceie, cum ar zice Creanga. Unii zic sa ai rezervorul plin, altii sa il ai gol, altii sa pui stabilizatori, altii sa nu pui stabilizatori...cine stie. Eu in 14 ani de dat cu mobra si ceva motorete avute, nici una nu a dezvoltat rugina in rezervor insa pe nici una nu am tinut-o afara pe perioada cand nu am mers cu ea.

Eu am bagat-o in garaj, sunt constant grade cu plus, undeva intre 5 si 7 indiferent de ce temperatura este afara, curatata, spalata, gresata, siliconata si aia este. Cred ca ne facem noi prea multe probleme, ca nici tu si nici eu nu suntem prea intregi la mansarda cand vine vorba de a fi tipicar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Ruginel a spus:

Eu am bagat-o in garaj, sunt constant grade cu plus, undeva intre 5 si 7 indiferent de ce temperatura este afara, curatata, spalata, gresata, siliconata si aia este. Cred ca ne facem noi prea multe probleme, ca nici tu si nici eu nu suntem prea intregi la mansarda cand vine vorba de a fi tipicar.

Am avut Intruder-ul de nou,15 ani a stat afara intr-un mini-garaj,la temperatura de afara,rezervor de tabla,baterie scoasa,rezervorul plin,nici o rugina,nu o porneam daca nu o scoteam la plimbare.

Doar odata am lasat-o nepornita vreo 6 luni si nu mai pornea pompa din rezervor,dar am pus contactul de cateva ori si si-a revenit.

Doar dupa ploaie las capacul garajului putin deschis sa nu fie umezeala.

 

Pai cand vindem motoarele,trebuie sa fie ca noi !

 

Editat de ALEX-Guzzista
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fericiți cei cu rezervoare de plastic, îi doare undeva! 🤣🤣🤣

Ziceți de baterie, că asta mă interesează mai tare, deși bateria mea nu dă semne de oboseală. Totuși aduc testerul, să mă conving. 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, Lucian_M a spus:

1.Fericiți cei cu rezervoare de plastic, îi doare undeva! 🤣🤣🤣

2.Ziceți de baterie, că asta mă interesează mai tare, deși bateria mea nu dă semne de oboseală. Totuși aduc testerul, să mă conving. 😉

1. daca vrei tank-bag ce faci ?

2.pastreaza banii(baterie+redresor) si la primele semne de oboseala iei ce a recomandat producatorul,ceva premium si nu te doare capul,eu asa as face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, Lucian_M a spus:

Având în vedere că n-am chef să găsesc rugină în rezervor sau să îmi dea in nas când trag de gaz, i-am montat bateria, i-am pus stabilizator benzină, am lăsat-o câteva minute la relanti, scos bateria și basta. Aditivul e LiquiMolly de ăla albastru, sper să nu fi făcut vreo măgărie (știu, întâi o comit, apoi întreb), i-am pus vreo 80 și ceva de ml (trebuia mai mult, dar cei 250 ml a fost pentru trei mobre, iar "aproape cât trebuie" e mai bun decât deloc). Acum vreo lună și ceva i-am făcut completare cu 10 litri de Petrom 99, plin ochi. Stă pe cricul central, mai bine decât atât n-am ce să-i ofer.

Răsfoind pe net, mi-a venit o idee... Acumulatorul normal (e un LP de 12 A) are 4,5 kg, unul cu LiFePo 0,9-1 kg. Înafara de gaura din buzunar și vreo 3,5 kg în minus (pe care e posibil să le pun e mine iarna asta), câștig ceva dacă pun acumulator modern? Dăunează cu ceva sistemului electric al motocicletei? Există risc să ia foc ceva? Trebuie parcă încărcător special pentru LiFePo, nu merge cu C-tek mx5...

Nu mă scot banii din casă, doar întreb. Dacă aveți vreo sugestie, sunt pe frecvență.

Salut,

Fix inainte sa l bag la nani, al meu ducache a decis sa faca figuri. Ma rog, nu el, bateria. La pornire este fooooarte pretentios motorul V4, trage enorm de mult curent, minim 180A imi cerea bateria standard sa fie.

Pana la urma am luat  o baterie LiFePO4,  De la BS , de 48Wh/280A!

A fost 639 lei, vs 350 400 o baterie agm gel bla bla pentru jucaria mea.

Sincer, merita toti banii! Pornirea este vis acum. Iar bateriile litiu fe nu mai au problema de risc foc. Are si buton de test, tine mai bine incarcata.

Da, iti trebuie incarcator dedicat pentru asa ceva-am gasit super produs, la bani decenti-nu cat costa un Ctek.

asta:

https://depozitulcubaterii.ro/home/447-redresor-noco-genius-2-auto-moto-6v12v-2a-pentru-acumulatori-maxim-40a-plumb-acid-agm-gel-vrla-litiu.html

Eu aveam unul noname, am incarcat cu el cica bateria originala yuasa, si m-a lasat balta dupa 2 porniri. Am facut o proba si cu asta, a incarcat o mult mai mult timp pana sa zica finish, acum pare ca tine. Dar nu ma mai bazez pe ea, o tin sa fie acolo ca sursa, in caz de ceva, pt 12V.

Exista variante si mai scumpe la noco, dar pentru ce am eu nevoie asta este arhisuficient. Daca il cauti pe net, gasesti doar de bine. 

Calitatea constructiei este foarte buna, inchegat calumea , eu sunt multumit.

Bateria am luat o de aici/asta e modelul:

https://www.zenoelectric.ro/piese-moto/baterie-lithium-lifepo4-bsli-04-06.html

PS-am verificat incarcarea, nu intra in ecuatie , in caz ca se gandeste cineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Lucian_M, șezi blând,  nu arunca 🧀!

Cu rezervorul te înțeleg, mai ales că ești pățit. Stabilizator cred că o singură dată am pus, în general le stochez cu rezervoarele pline pt că în spațiul unde e aer se formează condens și poate coroda. La una am rezervorul îndreptat, e prin garaj gol, sunt curios ce o să se întâmple.

Acum 23 minute, Adrian M. a spus:

am gasit super produs

Scump! Dincolo era mai ieftin, deși nu agreez comerciantul. Am și eu o baterie d'asta cu buton pe Tracer, așa am luat 🏍, deocamdată e OK, să vedem cum se comportă în timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ALEX-Guzzista a spus:

1. daca vrei tank-bag ce faci ?

2.pastreaza banii(baterie+redresor) si la primele semne de oboseala iei ce a recomandat producatorul,ceva premium si nu te doare capul,eu asa as face.

Păi am tank-ring, sistem Givi.

Este baterie de calitate deja, însă oricum aș merge tot pe FulBat, cum am avut pe 650 timp de 6 ani. Blană bateria aia, nimic de obiectat! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, ALEX-Guzzista a spus:

Nu am folosit niciodata stabilizatori,dar ma gandeam la o nebunie referitor la benzina,ca tot am Loganul benzinar.....

daca chiar nu reusesc sa scot motorul macar odata pe luna,sa trag cu furtunul cat pot din rezervorul moto in canistra,o bag la Golan si umplu iar cu benzina proaspata.

E un pic de manopera,dar la 30-45 zile ,zic ca nu e greu. 

 

fereasca sfantu... ati luat-o razna :)

 

o pornesti la primavara si-ti vezi de treaba, n-are nici pe dracu benzina aia dupa 3-4luni

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...