Sari la conținut

Postări Recomandate

1 oră în urmă, Kristian K a spus:

Strange gasca,dar da si niste impresii personale. :)

La 1.85 stau bine pe ea comparativ cu cealalta mobra din dotare (crf300l) pe care stau destul de adunat. Distanta dintre șa si scarite e confortabila si se simte cumva "aerisita". In schimb saua e naspa, va trebui s-o dau la modificat.

La prima impresie, parca crf se simte mai manevrabila si mai usoara.

Inca nu am tras tare de gaz deoarece e in rodaj, dar ce am simtit pana acum e suficient pentru mine. Cica are vreo 74 de cai care zic ca sunt mai mult decat suficienti pentru un dual-sport.

Comparativ cu un x-challenge (am avut in trecut), e mult mai vesela, livreaza puterea mult mai repede si se simte mai distractiva.

Dar daca as pune-o in balanta cu husaberg 450 spre ex, e mai grea si mai putin manevrabila iar caii in plus nu se simt prea mult.

Pe sosea sta bine dar nu m-am dat cu viteza mare, maxim 100 la ora in depasire. Cum spuneam, fac rodajul.

Pe coclauri n-am apucat s-o scot. Momentan sunt in stadiul de accesorizat cu ceva protectii. Dar, cum spuneam si mai sus, cred ca crf se simte mai usor si manevrabil.

Practic, motocicleta asta e un ktm690 cu alte carene. E din familia ktm690 - husqvarna 701.

Nu stiu cu fiabilitatea cum o sa stea. In trecut am avut un lc4 640 care mi-a facut ceva probleme. Vedem

Editat de zigzag
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, zigzag a spus:

Vedem

Aicea as vrea sa nu mai vad :)

Bun, deci, fiidn in cautarea unei mobre mai usoare, avand in minte doar coclauri (da nuc hestii sf, dinastea de oameni normali) sunt complet bulversat legat de ce vreau/imi trebuie 
De la 300 la 700cc.. deci acopar prea multe, stiu doar ca nu vreau chestii lesinate.

Si azi dimineata ma uitam la gasgas-ul asta, 690 si 701 - inafara de pretul de lista momentan, inca, nu stiu, care e diferetna, pare ca sunt aceleasi suspensii, motoare. alea alea.
A! Si vreau totusi sa merg cu ea pe strada, macar in ritm cinsist, fara pretentii de 790/890. Si cu un schimb de ulei la caetva mii de km e ok, nu dupa fiecare iesire.

Crf 300 e bestial cum ziceai la cat de bicleta este in padure, da au uitat sa ii puna cai si cuplu, plus suspensia standard pentru kg mele este.. gluma.
Nu am avut ocazia sa ma dau cu 690-700-701 in padure, doar cu 690SM.. da nu am ce sa inteleg asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, hora09 a spus:

Aicea as vrea sa nu mai vad :)

Bun, deci, fiidn in cautarea unei mobre mai usoare, avand in minte doar coclauri (da nuc hestii sf, dinastea de oameni normali) sunt complet bulversat legat de ce vreau/imi trebuie 
De la 300 la 700cc.. deci acopar prea multe, stiu doar ca nu vreau chestii lesinate.

Si azi dimineata ma uitam la gasgas-ul asta, 690 si 701 - inafara de pretul de lista momentan, inca, nu stiu, care e diferetna, pare ca sunt aceleasi suspensii, motoare. alea alea.
A! Si vreau totusi sa merg cu ea pe strada, macar in ritm cinsist, fara pretentii de 790/890. Si cu un schimb de ulei la caetva mii de km e ok, nu dupa fiecare iesire.

Crf 300 e bestial cum ziceai la cat de bicleta este in padure, da au uitat sa ii puna cai si cuplu, plus suspensia standard pentru kg mele este.. gluma.
Nu am avut ocazia sa ma dau cu 690-700-701 in padure, doar cu 690SM.. da nu am ce sa inteleg asa

Asta e problema in Europa, că nu ai opțiuni. Fie iei CRF, faci upgrade de suspensie cu 7-800eur, fie trebuie sa plătești dublu din start pe 701 Enduro și frații lui. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, zigzag said:

Proaspat posesor. Daca mai are careva, strangem gasca.

 

Este practic aceeași motocicletă ca și KTM 690 Enduro și Husqvarna 701 Enduro (alte plastice și culori, setări foarte sensibil diferite).

 

image.thumb.png.0baf30c0c18bfeaa67c27d78ba8a530f.png image.thumb.png.c6c9ffa90393022bf052302e30ffc31f.png

 

Există un topic dedicat despre 690 Enduro R.

 

2 hours ago, hora09 said:

inafara de pretul de lista momentan, inca, nu stiu, care e diferetna, pare ca sunt aceleasi suspensii, motoare. alea alea.

 

Sunt aceleași motociclete, cu diferențele minore menționate mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, hora09 a spus:

Aicea as vrea sa nu mai vad :)

Bun, deci, fiidn in cautarea unei mobre mai usoare, avand in minte doar coclauri (da nuc hestii sf, dinastea de oameni normali) sunt complet bulversat legat de ce vreau/imi trebuie 
De la 300 la 700cc.. deci acopar prea multe, stiu doar ca nu vreau chestii lesinate.

Si azi dimineata ma uitam la gasgas-ul asta, 690 si 701 - inafara de pretul de lista momentan, inca, nu stiu, care e diferetna, pare ca sunt aceleasi suspensii, motoare. alea alea.
A! Si vreau totusi sa merg cu ea pe strada, macar in ritm cinsist, fara pretentii de 790/890. Si cu un schimb de ulei la caetva mii de km e ok, nu dupa fiecare iesire.

Crf 300 e bestial cum ziceai la cat de bicleta este in padure, da au uitat sa ii puna cai si cuplu, plus suspensia standard pentru kg mele este.. gluma.
Nu am avut ocazia sa ma dau cu 690-700-701 in padure, doar cu 690SM.. da nu am ce sa inteleg asa

 

Ai putea incerca un cfmoto 450mt. Eram hotarat s-o iau dar am zis sa nu cumpar pe nv. Pare destul de misto pe hartie si designul f reusit. 

Screenshot_20240419_135621.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, zigzag a spus:

pe nv.

pe nv imi iau doar tapa :)
nu iau chestii fara sa le am pe mana, doar atuncea stiu ca sunt convins sau nu

CF moto nu are dealer in Pl.. bizar

Kove in schimb este in Varsovia, a venit dupa ce m-am mutat de acolo ;)
Vreau sa le fac o vizita daca au mobrele la test.

 

 

Acum 35 minute, PzKpfW a spus:

aceleași motociclete

astia stiam, dar am zis ca poate imi scapa mie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Angi te-a mancat interfesier inteleg.

Iti recomand sa dai comanda de un slave cilinder [oberon] preventiv, al meu nu a prins prima revizie.

Daca vrei mai am si alte sugestii, dar intre timp nu mai sunt posesor. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, hora09 said:

astia stiam, dar am zis ca poate imi scapa mie

 

Au toate VIN de Austria și sunt toate făcute practic pe aceeași linie, în aceeași hală la Mattighofen.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, ERU a spus:

Angi te-a mancat interfesier inteleg.

Iti recomand sa dai comanda de un slave cilinder [oberon] preventiv, al meu nu a prins prima revizie.

Daca vrei mai am si alte sugestii, dar intre timp nu mai sunt posesor. ;) 

 

Multumesc pentru sfat! Stiam de problema dar speram sa se fi rezolvat pana acum. Orice alta sugestie e binevenita. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, zigzag said:

Multumesc pentru sfat! Stiam de problema dar speram sa se fi rezolvat pana acum. Orice alta sugestie e binevenita. 

 

La 701 SM nu am avut problemă până acum (2017), dacă are vreo importanță. Ce-i drept, pe stradă folosești mai puțin ambreiajul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, zigzag a spus:

 

Multumesc pentru sfat! Stiam de problema dar speram sa se fi rezolvat pana acum. Orice alta sugestie e binevenita. 

Speranta moare ultima.

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

La 701 SM nu am avut problemă până acum (2017), dacă are vreo importanță. Ce-i drept, pe stradă folosești mai puțin ambreiajul.

A mea era 2020 si in prima mie nu prea am iesit de pe asfalt. Nu vreau sa ma apuc de povestit despre vara trecuta ca ii stric omului zen-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos!

 

S-a rezolvat problema cu slave cylinder. Eu nu as da banii pe Oberon.

 

Ptr inceput:

- scut: Outback Motortek sau alte variante.

- crash bar vad ca ai deja.

- Fuel dongle si side stand dongle (Fueldongle.es) . Daca te lasa senzorul de cric pe off, la astea noi nu o mai rezolvi cu legat fire intre ele. 

- o evacuare. Cea stock se incinge foarte tare. 

- far: fie pui un h4 mai serios sau iei un far cu led de la chinezi.

- placa ptr bagaje (3dmoto.pl si altii). 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cozmino a spus:

Sa o stapanesti sanatos!

 

S-a rezolvat problema cu slave cylinder. Eu nu as da banii pe Oberon.

 

Ptr inceput:

- scut: Outback Motortek sau alte variante.

- crash bar vad ca ai deja.

- Fuel dongle si side stand dongle (Fueldongle.es) . Daca te lasa senzorul de cric pe off, la astea noi nu o mai rezolvi cu legat fire intre ele. 

- o evacuare. Cea stock se incinge foarte tare. 

- far: fie pui un h4 mai serios sau iei un far cu led de la chinezi.

- placa ptr bagaje (3dmoto.pl si altii). 

 

 

Multumesc pentru urare si sfaturi!

Acum 1 oră, ERU a spus:

 Nu vreau sa ma apuc de povestit despre vara trecuta ca ii stric omului zen-ul.

 

Te ascultam cu interes. Hai, strica-mi zen-ul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos !

Hai neata. Ca inainte de orice tura mi-a pierit somnu mai devreme. Aveam alarma pusa la 8:30 :)) Daca vii si tu, o sa facem toata linia trio galax :D Io's cu 701 si tovarasu meu (cred ca va stiti, Alex cu ZEN) cu 690.

 

Cum spuneau si ceilalti, astea 3 mobre sunt acelasi magar cu alte plastice, culori, far si sa, in rest sunt 99.5% identice. Si la cata activitate este pe topicurile de 690/701, cred ca un admin ar putea sa le uneasca, sa facem unul singur.

 

E o mobra buna, fiabila cu nitel noroc, dar mai apare cate o problema pe ici pe colo. La a mea de ex ('22) am in acest moment pb cu clapeta de acceleratie si astept dupa garantie sa o rezolv (random ma trezesc ca nu mai porneste, da eroare clapeta deschisa si trebuie sa ciocanesc un unitatea ei ca sa o ia). Majoritatea pb generale despre care o sa gasesti pe net (cum e si aia cu slave Cyl - Oberon) au fost rezolvate la modelele '21+

 

Pe langa ce ti-a zis Cozmino mai sus, ti-as recomanda si niste inaltatoare ghidon si scarite coborate pt ca stiu ca esti inalt si tu. La drum intins sau la stat in picioare geometria nu e chiar prietenoasa pt persoane >1.80

Asa alte accesorii de avut in vedere ar fi poate un parbriz daca bagi drumuri lungi (cel stock e decent) si protectia pt cablul abs spate de la Nomad, ca e foarte expus si risti sa il agati in off destul de usor.

 

Gata, ma duc sa pun bagajele pe mobra ! Weekend fain ! :D

 

PS - Si filtrul de aer, pus unul de spuma cat mai repede (Uni sau Twin air de ex) pt ca cel stock cam scapa praf pe langa garnitura, unde se imbina pe airbox).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, zigzag a spus:

Te ascultam cu interes. Hai, strica-mi zen-ul :)

Lasa man, bucura-te de ea.

Mai bine iti recomand sa iti schimbi toba si  filtrul de aer [ocazie cu care iti iei si rezervor suplimentar].

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 19.04.2024 la 15:53, cozmino a spus:

- crash bar vad ca ai deja.

 

Crash bar-ul a venit gata instalat de aia de la magazin, un fel de bonus.

Nu sunt adeptul crash bar-urilor, asa ca, daca-l vrea careva, e de vanzare. Merge la toate 3 modelele, ktm, husqvarna si gg. Detalii in privat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici io nus fan bari, dar zic sa le pastrezi. E destul de vulnerabil radiatorul la loviturile laterale. La modelul mai vechi de 690 era disponibila o "rama" de protectie care venea pe interior de jur imprejurul radiatorului si era foarte ok. La astea mai noi ai doar variante de rame aftermarket (scumpe si nici nu ofera protectie buna laterala) sau crash baruri. Eventual, daca vrei o varianta mai low profile vezi modelul de la Outback.

 

fr_11188.thumb.jpg.8a57bddbf2259a0197daa84221fabda1.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Cap0ne a spus:

 

fr_11188.thumb.jpg.8a57bddbf2259a0197daa84221fabda1.jpg

'nea capone merge pe doua de-odata -> that is gangsta! 

 

urmaresc pagina asta ca ma manaca in palma din cand in cand 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2024 la 11:16, Cap0ne a spus:

Nici io nus fan bari, dar zic sa le pastrezi. E destul de vulnerabil radiatorul la loviturile laterale. La modelul mai vechi de 690 era disponibila o "rama" de protectie care venea pe interior de jur imprejurul radiatorului si era foarte ok. La astea mai noi ai doar variante de rame aftermarket (scumpe si nici nu ofera protectie buna laterala) sau crash baruri. Eventual, daca vrei o varianta mai low profile vezi modelul de la Outback.

 

fr_11188.thumb.jpg.8a57bddbf2259a0197daa84221fabda1.jpg

 

 

Asta e al 6-lea dual sport racit cu apa pe care-l am. Am mai avut ktm 640, xchallenge, husaberg 450, drz 400 si crf 300. Le-am culcat de zeci de ori (si asta nu e o exagerare) in toate pozitiile, inclusiv peste cap. N-am spart niciun radiator pana acum. Nu contest faptul ca pentru toate e un inceput, dar raman la convingerea mea si, daca cineva considera util crashbar-ul, eu vreau sa scap de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...