Sari la conținut

La recuperarea certificatului, la RAR, se verifică întreaga motocicletă sau doar partea unde a fost constată defectul?


Postări Recomandate

Am avut certificatul suspendat pentru o defecțiune la tobă (neetans), însă fostul proprietar a mai făcut mici modificări la motor (parbriz negru, stop led etc.), ar trebui sa modific și astea sau doar evacuarea pentru recuperare? 

 

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic se verifica doar problema pentru care ti-a fost suspendat certificatul. Practic daca inspectorul RAR gaseste alte bube, mai ales cele care sar in ochi, pot sa continue problemele tale. Parbrizul negru nu este o problema, dar acel "etc." mie nu-mi suna bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, MirceaB said:

Teoretic se verifica doar problema pentru care ti-a fost suspendat certificatul. Practic daca inspectorul RAR gaseste alte bube, mai ales cele care sar in ochi, pot sa continue problemele tale. Parbrizul negru nu este o problema, dar acel "etc." mie nu-mi suna bine.

Motorul are stopul modificat, are semnalizarile integrate in stop, ar fi o problema?

 

Mai am 2 crapaturi in carene, una pe dreapta si una in fata. Pot reprezenta un motiv de respingere astea?

 

Mersi de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu să-ți spun in ceea ce privește stopul. Crăpăturile in carene, daca nu sunt bucăți lipsa, nu reprezintă problemă.

Cert este că nimeni nu poate să-ți spună 100% ce șanse ai să-ți recuperezi certificatul de înmatriculare. Este clar că evacuarea trebuie să fie ok, pentru că după ce identifica motocicleta , la acest aspect se vor uita prima dată. Mai departe vei vedea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RAR niste baietasi cu paraitoare de 125 au mers pentru modificarea sistemului de iluminat, au foat descoperiti si pentru tobe schimbate. In sfarsit cei de la RAR stiu ce au de facut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La RAR se leaga in principiu de orice modificare a sistemului de iluminat (semnale cu led, becuri led, becuri xenon, stopuri cu semnale incorporate), toba sport neomologata, anvelope mai mari decat cele trecute in talon.

In principiu, pentru a trece de RAR motocicleta trebuie sa fie cat mai stock. Am auzit ca se leaga si de leviere rupte, care nu mai au partea rotunda in capat.

Mare grija, sa nu bati un drum degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...