Sari la conținut

Yamaha r6 2004


Postări Recomandate

Acum 3 ore, Yamaha rj09 a spus:

Când i-am făcut nivelul ultima dată, i-am pus apă distilată 

 

Din franturile de informatii pe care le-ai dat aici cel mai probabil termocupla este de vina, cupleaza prea tarziu cand motorul deja fierbe. Din acest motiv in aglomeratie fierbe iar cand mergi la drum nu fierbe pt ca se raceste apa in radiator de la curentul de aer din mers. Schimba termocupla dar du-te la un mecanic pt ca tu sigur nu ai habar sa o repari corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 10 minute, Nguyen a spus:

 

Din franturile de informatii pe care le-ai dat aici cel mai probabil termocupla este de vina, cupleaza prea tarziu cand motorul deja fierbe. Din acest motiv in aglomeratie fierbe iar cand mergi la drum nu fierbe pt ca se raceste apa in radiator de la curentul de aer din mers. Schimba termocupla dar du-te la un mecanic pt ca tu sigur nu ai habar sa o repari corect.

Salutare! Dacă era termocupla de vină, temperatura nu trebuia să crească mai mult? La mine se duce până în 102 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Yamaha rj09 a spus:

Când i-am făcut nivelul ultima dată, i-am pus apă distilată 


Si deci nivelul e intre min-max la rece? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat, ea cupleaza totusi dar cel mai probabil nu la temeperatura care trebuie. Nu cunosc valorile de service la care trebuie sa cupleze termocupla dar este posibil ca 102 grade sa fie prea mult pt mobra asta in timp ce pentru masini am vazut si valori mai mare pentru treapta a doua a ventilatorului (110 grade).

 

Daca atunci cand mergi in afara orasului nu fierbe inseamna ca de vina e sistemul care asigura functionarea ventilatorului si/sau raditorul e infundat de praf desi tu fiind in Germania mi se pare putin probabil acest lucru. Cel mai ieftin pt tine acum este sa iei un buson nou iar daca tot da apa afara urmatorul pas e termocupla.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Nguyen a spus:

Nu neaparat, ea cupleaza totusi dar cel mai probabil nu la temeperatura care trebuie. Nu cunosc valorile de service la care trebuie sa cupleze termocupla dar este posibil ca 102 grade sa fie prea mult pt mobra asta in timp ce pentru masini am vazut si valori mai mare pentru treapta a doua a ventilatorului (110 grade).

 

Daca atunci cand mergi in afara orasului nu fierbe inseamna ca de vina e sistemul care asigura functionarea ventilatorului si/sau raditorul e infundat de praf desi tu fiind in Germania mi se pare putin probabil acest lucru. Cel mai ieftin pt tine acum este sa iei un buson nou iar daca tot da apa afara urmatorul pas e termocupla.

Mersi mult de sfat!!! Te salut 

Acum 25 minute, yo4hgx a spus:


Si deci nivelul e intre min-max la rece? 

M-am uitat acum și e sub minim, i-am completat acum o săptămână și ceva, am mai observat ca e și puțină mizerie în vasul de antigel 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă mizeria = ulei e nasol.

102° e o temperatură normală, nu-ți bate capul cu termocupla. Doar că trebuie să fie antigel și nu H²O în sistem!

Schimbă bușonul ăla și vezi dacă mai dă lichid afară! Începe cu ce e mai simplu. Dpmdv ăla e vinovat, sau e kaputt chiulasa/garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, ENEOS a spus:

Dacă mizeria = ulei e nasol.

102° e o temperatură normală, nu-ți bate capul cu termocupla. Doar că trebuie să fie antigel și nu H²O în sistem!

Schimbă bușonul ăla și vezi dacă mai dă lichid afară! Începe cu ce e mai simplu. Dpmdv ăla e vinovat, sau e kaputt chiulasa/garnitura.

Nu e ulei, mi-aș fi dat seama imediat, dacă era ulei antigelul nu mai era la culoarea lui 

aștept să îmi ajungă bușonul ăla, am dat comandă de el, până atunci trebuie să completez periodic cu antigel :)) 

Acum 15 minute, ENEOS a spus:

Dacă mizeria = ulei e nasol.

102° e o temperatură normală, nu-ți bate capul cu termocupla. Doar că trebuie să fie antigel și nu H²O în sistem!

Schimbă bușonul ăla și vezi dacă mai dă lichid afară! Începe cu ce e mai simplu. Dpmdv ăla e vinovat, sau e kaputt chiulasa/garnitura.

Totuși, devine stresantă chestia asta, motor abia luat, problemele au început :)) mecanici în Germania mai greu :)) și faza cea mai nasoală e ca aveam o părere nasoală despre Yamaha, mi am luat Yamaha, vorbind cu câțiva băieți posesori de Yamaha zicând ca ei nu au avut probleme cu același model pe care il am eu, și faza e ca aveau și km la greu peste 50 mii, am zis ca hai ca încerc și eu ca sunt frumușele, MARE GREȘEALA!! 🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai nimerit tu - poate - o 🍋 și gata, Yamaha sucks...

Nu știu dacă e greu în Germania cu mecanicii, dar acolo munca lor se plătește și o reparație de anvergură sigur depășește valoarea 🏍. A plătit cineva 900+€ pt reglaj jocuri la supape la un VFR1200...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, ENEOS a spus:

Ai nimerit tu - poate - o 🍋 și gata, Yamaha sucks...

Nu știu dacă e greu în Germania cu mecanicii, dar acolo munca lor se plătește și o reparație de anvergură sigur depășește valoarea 🏍. A plătit cineva 900+€ pt reglaj jocuri la supape la un VFR1200...

Nu stiu ce sa zic, motocicleta înafara ca da antigelul afară, e ok, nu vad să aibă altceva 

și da, aici ca să repari ceva, indiferent ca e mașina sau motocicleta, trebuie sa bagi mâna adânc în buzunar :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La unele motoare poate fi si antigelul o problema, in sensul ca e prea diluat. Venise cineva la mine cu un Opel Astra cu ceva ani in urma si se plangea ca-i da apa afara iar eu nu am fost inspirat sa-i cer mai multe detalii. Am inceput sa fac verificarile obisnuite si la primul test mi-a dat apa afara. Am avut norocul sa vad apa cand a fost eliminata si mi-am dat seama ca avea apa in circuitul de racire, l-am intrebat pe proprietar si mi-a zis ca i s-a spart un furtun si a completat cu apa aproape patru litri. Problema era ca apa ajungea la punctul de fierbere inainte sa cupleze termocupla care era de 105 grade. I-am pus amestec antigel 50/50 care are punctul de fierbere mai ridicat fata de apa chioara si nu a mai avut probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 24 minute, Yamaha rj09 a spus:

Nu știu dacă se poate vedea ceva, dar cam așa arată radiatorul

 

Am patit-o si eu la a mea (ninja 300), am golit instalatia/curatat capacul si inlocuit antigelul .... problema a fost rezolvata.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Contabil a spus:

 

Am patit-o si eu la a mea (ninja 300), am golit instalatia/curatat capacul si inlocuit antigelul .... problema a fost rezolvata.

Gen iti dădea antigel afară când pornea termocupla? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Yamaha rj09 a spus:

Gen iti dădea antigel afară când pornea termocupla? 

Asociezi constant evacuarea antigelului cu pornirea ventilatorului. In locul tau as citi cu atentie ce ti-a scris Nguyen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, Yamaha rj09 said:

Nu știu dacă se poate vedea ceva, dar cam așa arată radiatorul 

Radiatorul arata decent, desi ai putea sa-l mai cureti un pic.

Cand schimbi busonul sa schimbi si antigelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Până îți vine busonul curăță întâi radiatorul cum ți-am descris mai sus și fă o probă.

Chiar sunt curios de rezultat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai lăsați-l naibii de radiator!

Temperatura a zis că nu crește peste 102° și scade repede când pornește ventilatorul. Deci schimbul de căldură lichid/aer se face.

102° nu e o temperatură mare, nu fierbe lichidul - nici chiar H²O chioară - într-un circuit presurizat la 102°!

Dacă în condițiile astea iese lichid pe la bușon sunt "decât" 2 posibilități:

1. Bușonul nu menține presiunea în circuit

2. Presiunea crește peste valoarea la care deschide supapa bușonului din cauza compresiei care ajunge în circuitul de răcire.

Restul e cancan.

Pt consultația tehnică accept transfer pe Revolut! :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Mai lăsați-l naibii de radiator!

Temperatura a zis că nu crește peste 102° și scade repede când pornește ventilatorul. Deci schimbul de căldură lichid/aer se face.

102° nu e o temperatură mare, nu fierbe lichidul - nici chiar H²O chioară - într-un circuit presurizat la 102°!

Dacă în condițiile astea iese lichid pe la bușon sunt "decât" 2 posibilități:

1. Bușonul nu menține presiunea în circuit

2. Presiunea crește peste valoarea la care deschide supapa bușonului din cauza compresiei care ajunge în circuitul de răcire.

Restul e cancan.

Pt consultația tehnică accept transfer pe Revolut! :blbl:

Antigelul nu iese pe la bușon, cred ca asa s-a inteles din ce am zis eu,  antigelul iese prin furtunul ăla, cred ca e pus ca supraplin, deci după ce pornește termocupla, și s a răcit prin furtunul ăla îmi dă antigelul afară 

Chiar acum, Yamaha rj09 a spus:

Antigelul nu iese pe la bușon, cred ca asa s-a inteles din ce am zis eu,  antigelul iese prin furtunul ăla, cred ca e pus ca supraplin, deci după ce pornește termocupla, și s a răcit prin furtunul ăla îmi dă antigelul afară 

Da mi revolutul tău, iti  sunt dator cu 100 lei până acum :)) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

17 minutes ago, Yamaha rj09 said:

antigelul iese prin furtunul ăla, cred ca e pus ca supraplin

Care e furtunul ăla, fără glume? Poți pune o poză?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bușonul are 2 "trepte", furtunul ăla iese dintre ele atunci când aia de jos nu mai ținepresiunea. Sau din vasul de expansiune.

Oricum rămâne 100% valabil ce am zis!

Acum 52 minute, Yamaha rj09 a spus:

iti  sunt dator cu 100 lei până acum

Deci la tarif de România...

😈

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...