Nguyen Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 Acum 3 ore, Yamaha rj09 a spus: Când i-am făcut nivelul ultima dată, i-am pus apă distilată Din franturile de informatii pe care le-ai dat aici cel mai probabil termocupla este de vina, cupleaza prea tarziu cand motorul deja fierbe. Din acest motiv in aglomeratie fierbe iar cand mergi la drum nu fierbe pt ca se raceste apa in radiator de la curentul de aer din mers. Schimba termocupla dar du-te la un mecanic pt ca tu sigur nu ai habar sa o repari corect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha rj09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Acum 10 minute, Nguyen a spus: Din franturile de informatii pe care le-ai dat aici cel mai probabil termocupla este de vina, cupleaza prea tarziu cand motorul deja fierbe. Din acest motiv in aglomeratie fierbe iar cand mergi la drum nu fierbe pt ca se raceste apa in radiator de la curentul de aer din mers. Schimba termocupla dar du-te la un mecanic pt ca tu sigur nu ai habar sa o repari corect. Salutare! Dacă era termocupla de vină, temperatura nu trebuia să crească mai mult? La mine se duce până în 102 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 Acum 4 ore, Yamaha rj09 a spus: Când i-am făcut nivelul ultima dată, i-am pus apă distilată Si deci nivelul e intre min-max la rece? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 Nu neaparat, ea cupleaza totusi dar cel mai probabil nu la temeperatura care trebuie. Nu cunosc valorile de service la care trebuie sa cupleze termocupla dar este posibil ca 102 grade sa fie prea mult pt mobra asta in timp ce pentru masini am vazut si valori mai mare pentru treapta a doua a ventilatorului (110 grade). Daca atunci cand mergi in afara orasului nu fierbe inseamna ca de vina e sistemul care asigura functionarea ventilatorului si/sau raditorul e infundat de praf desi tu fiind in Germania mi se pare putin probabil acest lucru. Cel mai ieftin pt tine acum este sa iei un buson nou iar daca tot da apa afara urmatorul pas e termocupla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha rj09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Acum 12 minute, Nguyen a spus: Nu neaparat, ea cupleaza totusi dar cel mai probabil nu la temeperatura care trebuie. Nu cunosc valorile de service la care trebuie sa cupleze termocupla dar este posibil ca 102 grade sa fie prea mult pt mobra asta in timp ce pentru masini am vazut si valori mai mare pentru treapta a doua a ventilatorului (110 grade). Daca atunci cand mergi in afara orasului nu fierbe inseamna ca de vina e sistemul care asigura functionarea ventilatorului si/sau raditorul e infundat de praf desi tu fiind in Germania mi se pare putin probabil acest lucru. Cel mai ieftin pt tine acum este sa iei un buson nou iar daca tot da apa afara urmatorul pas e termocupla. Mersi mult de sfat!!! Te salut Acum 25 minute, yo4hgx a spus: Si deci nivelul e intre min-max la rece? M-am uitat acum și e sub minim, i-am completat acum o săptămână și ceva, am mai observat ca e și puțină mizerie în vasul de antigel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 Dacă mizeria = ulei e nasol. 102° e o temperatură normală, nu-ți bate capul cu termocupla. Doar că trebuie să fie antigel și nu H²O în sistem! Schimbă bușonul ăla și vezi dacă mai dă lichid afară! Începe cu ce e mai simplu. Dpmdv ăla e vinovat, sau e kaputt chiulasa/garnitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha rj09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Acum 11 minute, ENEOS a spus: Dacă mizeria = ulei e nasol. 102° e o temperatură normală, nu-ți bate capul cu termocupla. Doar că trebuie să fie antigel și nu H²O în sistem! Schimbă bușonul ăla și vezi dacă mai dă lichid afară! Începe cu ce e mai simplu. Dpmdv ăla e vinovat, sau e kaputt chiulasa/garnitura. Nu e ulei, mi-aș fi dat seama imediat, dacă era ulei antigelul nu mai era la culoarea lui aștept să îmi ajungă bușonul ăla, am dat comandă de el, până atunci trebuie să completez periodic cu antigel :)) Acum 15 minute, ENEOS a spus: Dacă mizeria = ulei e nasol. 102° e o temperatură normală, nu-ți bate capul cu termocupla. Doar că trebuie să fie antigel și nu H²O în sistem! Schimbă bușonul ăla și vezi dacă mai dă lichid afară! Începe cu ce e mai simplu. Dpmdv ăla e vinovat, sau e kaputt chiulasa/garnitura. Totuși, devine stresantă chestia asta, motor abia luat, problemele au început :)) mecanici în Germania mai greu :)) și faza cea mai nasoală e ca aveam o părere nasoală despre Yamaha, mi am luat Yamaha, vorbind cu câțiva băieți posesori de Yamaha zicând ca ei nu au avut probleme cu același model pe care il am eu, și faza e ca aveau și km la greu peste 50 mii, am zis ca hai ca încerc și eu ca sunt frumușele, MARE GREȘEALA!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 Ai nimerit tu - poate - o și gata, Yamaha sucks... Nu știu dacă e greu în Germania cu mecanicii, dar acolo munca lor se plătește și o reparație de anvergură sigur depășește valoarea 🏍. A plătit cineva 900+€ pt reglaj jocuri la supape la un VFR1200... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha rj09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Acum 1 minut, ENEOS a spus: Ai nimerit tu - poate - o și gata, Yamaha sucks... Nu știu dacă e greu în Germania cu mecanicii, dar acolo munca lor se plătește și o reparație de anvergură sigur depășește valoarea 🏍. A plătit cineva 900+€ pt reglaj jocuri la supape la un VFR1200... Nu stiu ce sa zic, motocicleta înafara ca da antigelul afară, e ok, nu vad să aibă altceva și da, aici ca să repari ceva, indiferent ca e mașina sau motocicleta, trebuie sa bagi mâna adânc în buzunar :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 La unele motoare poate fi si antigelul o problema, in sensul ca e prea diluat. Venise cineva la mine cu un Opel Astra cu ceva ani in urma si se plangea ca-i da apa afara iar eu nu am fost inspirat sa-i cer mai multe detalii. Am inceput sa fac verificarile obisnuite si la primul test mi-a dat apa afara. Am avut norocul sa vad apa cand a fost eliminata si mi-am dat seama ca avea apa in circuitul de racire, l-am intrebat pe proprietar si mi-a zis ca i s-a spart un furtun si a completat cu apa aproape patru litri. Problema era ca apa ajungea la punctul de fierbere inainte sa cupleze termocupla care era de 105 grade. I-am pus amestec antigel 50/50 care are punctul de fierbere mai ridicat fata de apa chioara si nu a mai avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 12 Admin Share Postat Mai 12 Nu ai pus niște poze în detaliu cu radiatorul ăla. E murdar sau nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha rj09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Acum 10 minute, l.u.v a spus: Nu ai pus niște poze în detaliu cu radiatorul ăla. E murdar sau nu? Nu știu dacă se poate vedea ceva, dar cam așa arată radiatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 (editat) Acum 24 minute, Yamaha rj09 a spus: Nu știu dacă se poate vedea ceva, dar cam așa arată radiatorul Am patit-o si eu la a mea (ninja 300), am golit instalatia/curatat capacul si inlocuit antigelul .... problema a fost rezolvata. Editat Mai 12 de Contabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha rj09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Acum 12 minute, Contabil a spus: Am patit-o si eu la a mea (ninja 300), am golit instalatia/curatat capacul si inlocuit antigelul .... problema a fost rezolvata. Gen iti dădea antigel afară când pornea termocupla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 N-am observat asta, dar restul a fost la fel ..... eu merg +95% din timp in oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha rj09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Chiar acum, Contabil a spus: N-am observat asta, dar restul a fost la fel ..... eu merg +95% din timp in oras. Am înțeles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 A facut asta la 10 anisori si 60.000 km. Unic proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 1 oră în urmă, Yamaha rj09 a spus: Gen iti dădea antigel afară când pornea termocupla? Asociezi constant evacuarea antigelului cu pornirea ventilatorului. In locul tau as citi cu atentie ce ti-a scris Nguyen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 2 hours ago, Yamaha rj09 said: Nu știu dacă se poate vedea ceva, dar cam așa arată radiatorul Radiatorul arata decent, desi ai putea sa-l mai cureti un pic. Cand schimbi busonul sa schimbi si antigelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 12 Admin Share Postat Mai 12 Până îți vine busonul curăță întâi radiatorul cum ți-am descris mai sus și fă o probă. Chiar sunt curios de rezultat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 Mai lăsați-l naibii de radiator! Temperatura a zis că nu crește peste 102° și scade repede când pornește ventilatorul. Deci schimbul de căldură lichid/aer se face. 102° nu e o temperatură mare, nu fierbe lichidul - nici chiar H²O chioară - într-un circuit presurizat la 102°! Dacă în condițiile astea iese lichid pe la bușon sunt "decât" 2 posibilități: 1. Bușonul nu menține presiunea în circuit 2. Presiunea crește peste valoarea la care deschide supapa bușonului din cauza compresiei care ajunge în circuitul de răcire. Restul e cancan. Pt consultația tehnică accept transfer pe Revolut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha rj09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Acum 3 ore, ENEOS a spus: Mai lăsați-l naibii de radiator! Temperatura a zis că nu crește peste 102° și scade repede când pornește ventilatorul. Deci schimbul de căldură lichid/aer se face. 102° nu e o temperatură mare, nu fierbe lichidul - nici chiar H²O chioară - într-un circuit presurizat la 102°! Dacă în condițiile astea iese lichid pe la bușon sunt "decât" 2 posibilități: 1. Bușonul nu menține presiunea în circuit 2. Presiunea crește peste valoarea la care deschide supapa bușonului din cauza compresiei care ajunge în circuitul de răcire. Restul e cancan. Pt consultația tehnică accept transfer pe Revolut! Antigelul nu iese pe la bușon, cred ca asa s-a inteles din ce am zis eu, antigelul iese prin furtunul ăla, cred ca e pus ca supraplin, deci după ce pornește termocupla, și s a răcit prin furtunul ăla îmi dă antigelul afară Chiar acum, Yamaha rj09 a spus: Antigelul nu iese pe la bușon, cred ca asa s-a inteles din ce am zis eu, antigelul iese prin furtunul ăla, cred ca e pus ca supraplin, deci după ce pornește termocupla, și s a răcit prin furtunul ăla îmi dă antigelul afară Da mi revolutul tău, iti sunt dator cu 100 lei până acum :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 17 minutes ago, Yamaha rj09 said: antigelul iese prin furtunul ăla, cred ca e pus ca supraplin Care e furtunul ăla, fără glume? Poți pune o poză? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yamaha rj09 Postat Mai 12 Autor Share Postat Mai 12 Acum 15 minute, Kagemusha a spus: Care e furtunul ăla, fără glume? Poți pune o poză? Ăsta e Acum 15 minute, Kagemusha a spus: Care e furtunul ăla, fără glume? Poți pune o poză? Ăsta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 Bușonul are 2 "trepte", furtunul ăla iese dintre ele atunci când aia de jos nu mai ținepresiunea. Sau din vasul de expansiune. Oricum rămâne 100% valabil ce am zis! Acum 52 minute, Yamaha rj09 a spus: iti sunt dator cu 100 lei până acum Deci la tarif de România... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.