megamotoreta Postat Mai 14 Share Postat Mai 14 salutare. kawa er5 din 96, porneste sfert si trage frumos, dar uneori nu poate sa schimbe in sus, pedala e blocata. Trebuie sa turez,retrogradez, ma lupt cu ea sa schimbe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 14 Share Postat Mai 14 Un mecanism giroscopic nu te lasă la turații mici, e făcut să te ajute când cauți neutrul pe loc. Valabil doar pentru treapta 2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 14 Share Postat Mai 14 Nicio legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 14 Share Postat Mai 14 Centrifugal, promit să nu mai beau cafea ieftină. Eram pe fugă şi pe telefon... Dacă se manifestă şi la altele dăcât a doua nu-i de acolo. Problema poate fi de la zona selectorului, unde e steluţa. Poate să fie un arc rupt sau multă murdărie, cum e uleiul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 15 Share Postat Mai 15 Acum 14 ore, Penetru a spus: Problema poate fi Și de la pedala schimbătorului care se mișcă greu pe ax. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Mai 15 Share Postat Mai 15 Verifica: 1. Cablu de ambreiaj - da-l jos de la ambele capete si vezi daca gliseaza in ambele directii usor. Daca nu gliseaza usor inseamna ca ai niste fire rupte care iti pot cauza probleme. 2. Regleaza ambreiajul cum trebuie - la capatul manetei ar trebui sa ai cam 1.5 cm joc liber. 3. Uleiul - Unele motoare fac figuri la anumite tipuri de ulei mai ales daca a fost luat din surse dubioase - a se intelege contrafacut. - Alte verificari le faci doar dupa ce desfaci capacul ambreiajului si te asiguri ca discurile nu au sapat in oala de ambreiaj. Dupa asta te gandesti la desfacut motor etc. Acum 33 minute, ENEOS a spus: Și de la pedala schimbătorului care se mișcă greu pe ax. La ER5 daca imi aduc aminte bine pedala este bagata direct pe axul schimbator, nu prin parghii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 15 Share Postat Mai 15 Ce ice colegul de deasupra, plus cablul de ambreiaj intins, chiar daca merge frumos prin camasa. Plus arcurile de la ambreiaj. Luate pe rand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Mai 15 Share Postat Mai 15 Acum 1 oră, Speedy.K a spus: Ce ice colegul de deasupra, plus cablul de ambreiaj intins, chiar daca merge frumos prin camasa. Plus arcurile de la ambreiaj. Luate pe rand. Nuș' ce ziceti acolo dumneavoastra si alti domni dar la orice motocicleta, Rabă sau buldozer, vitezele se schimba foarte usor fara amreiaj, mai ales spre treapta superioara, in sus cum ar veni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 15 Share Postat Mai 15 (editat) Nici eu nu stiu ce ziceti dvs, dar eu stiam ca d-aia s-a inventat quick shifter, pentru ca fara el nu prea se poate. Sau poate dvs schimbati la 4000 rpm la o mobra cu plaja de cuplu/putere maxima pe la 7500-8500 rpm, cum e cazul mobrei despre care discutam. Eu am pretentia de la rapciuga mea, echipata cu exact acelasi propulsor, sa si traga cand ii dau gaz... Asa ca schimb pe la 8000. Ti-o pun la dispozitie cand vrei sa-mi arati cum se schimba acolo fara ambreiaj si fara sa piezi 3 secunde cu schimbarea. E adevarat ca eu sunt un simplu amator, nu sunt nici reisar, nici stanter. PS Eu nici nu mai stiu de ce mai pun astia ambreiaje pe mobre, masini, Rabe... Sunt la fel ca franele spate: inutile. Editat Mai 15 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Mai 15 Share Postat Mai 15 E... Esti prea modest... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 15 Share Postat Mai 15 Acum 54 minute, Speedy.K a spus: d-aia s-a inventat quick shifter, pentru ca fara el nu prea se poate. Ba se poate! Și încă bine și ușor. Drept că tre să emulezi quick shifter-ul cu lăbuța anterioară dreaptă. Acum 56 minute, Speedy.K a spus: pe la 8000. Ti-o pun la dispozitie cand vrei sa-mi arati cum se schimba acolo fara ambreiaj si fara sa piezi 3 secunde cu schimbarea. Se schimbă mai bine și mai ușor sus în ture decât jos! Nici 0.3 secunde măcar! Eu folosesc ambreiaj la schimbările în sus doar f rar, din 1 în 2 când viteza de deplasare e mică. Asta pt că a mea trage la orice turație și mă pot târâi și cu 2 🫣. Dar așa am condus toate 🏍🏍 pe care le-am încălecat de la mobră încoace, schimbând în sus fără ambreiaj. Ba chiar am fost cu FZ6 până în Berceni cu cablul de ambreiaj rupt de la Gara de Nord, și apoi tot așa retur până acasă pe Chitila! Schimbat și în sus și în jos, de la semafor pornit în 1 cu demarorul + împins din picioare. Dom' profesor mai are de învățat! Acum 3 ore, DesertEagle a spus: la orice motocicleta, Rabă sau buldozer, vitezele se schimba foarte usor fara amreiaj, mai ales spre treapta superioara La fel și la mașinile de curse cu cutii cu craboți, la toate cutiile nesincronizate adică. Dar trebuie "simț de șofer" să potrivești turațiile. La 🏍 e mai ușor pt că inerția componentelor transmisiei e mai mică. Merge și la cutiile cu sincroane dar mai greu și mai lent, iar riscul de a le fărâma e mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 16 Share Postat Mai 16 (editat) Da, ma, stiu ca se poate, o mai fac si eu din cand in cand, cand am mana stanga ocupata cu altceva, dar sa stau sa potrivesc turatii la fiecare schimbare de treapta cand eu tin motorasul ala numai in forja de vreo 10 ani... Mie nu-mi iese relaxat si fara bataie de cap decat in jur de 6000, ceea ce mi-e mult prea lesinat. Dar, asa cum am spus, eu nu sunt vreun pilot si nici nu m-au pasionat niciodata artificii d-astea. Dar oare poate si d-aia motorasul asta amarat a ajuns la aproape 200.000 km si nu da semne de oboseala... Editat Mai 16 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 16 Share Postat Mai 16 Nu stau să potrivesc nimic, reduc gazul o fracțiune de secundă. Am testat bmw K1600GT care are qs și mi s-a părut că îi trebuie ceva mai mult timp pt schimbarea treptei decât îmi ia mie. Avantajul la qs e că ții gazul blană la schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Mai 16 Share Postat Mai 16 Ideea era ca i s-a recomdat initiatorului sa verifice ambreiaj, lamele si alte discuri. Nu de asta nu schimba, probabil are uzura mare la camele selectorului sau ceva. Reparabil, dar avand in vedere ca o copaie din aia e 1000 eur in stare buna, nu prea merita operatiunea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 16 Share Postat Mai 16 Acum 19 minute, EL Ciupacabra a spus: 450 Kktm e o specie aparte. Acum 19 minute, EL Ciupacabra a spus: Parerea mea de profan in ale mecanicii motocicletelor. Ar fi mai bine cei fără cunoștințe în domeniu să nu dați sfaturi tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Mai 16 Share Postat Mai 16 Acum 3 ore, DesertEagle a spus: Ideea era ca i s-a recomdat initiatorului sa verifice ambreiaj, lamele si alte discuri. Nu de asta nu schimba, probabil are uzura mare la camele selectorului sau ceva. Reparabil, dar avand in vedere ca o copaie din aia e 1000 eur in stare buna, nu prea merita operatiunea. M-am mai lovit de astfel de probleme in trecut si la alte motociclete. In cea mai mare parte din cazuri problema era cauzata de unul dintre elementele descrise de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 16 Share Postat Mai 16 Gata, nici io nu imi mai dau cunparerea, ca io cand am probleme cu troaca ma duc la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 22 Autor Share Postat Mai 22 Momentan am rezolvat problema folosind o pereche de ghete moto mai vechi, spre deosebire de cele noi,rigide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Mai 22 Share Postat Mai 22 Deci tu nu stii/ poti schimba treptele de viteza sau ai probleme de coordonare... Pai zi asa din prima, nu ne lasa sa ne batem capul aiurea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Mai 22 Share Postat Mai 22 V-a desfiintat la mecanica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Mai 22 Share Postat Mai 22 Acum 59 minute, shashka a spus: V-a desfiintat la mecanica... Momentan!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 22 Share Postat Mai 22 Asa e cand treci de pe scooter pe o motocicleta din 96 la 80 de ani. Bine macar ca ai facut pana la urma acest pas in viata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Mai 22 Autor Share Postat Mai 22 De asta nu ma omor dupa motoare, cred ca o sa-l pun la vanzare, ambreiaj, schimba, nu intra in viteze, pe cand la maxiscuter nu ai asa probleme. De fapt,nu ai deloc probleme. Acum 5 ore, DesertEagle a spus: Deci tu nu stii/ poti schimba treptele de viteza sau ai probleme de coordonare... Pai zi asa din prima, nu ne lasa sa ne batem capul aiurea. Mai citeste odata ce am scris. Acum 5 ore, DesertEagle a spus: Deci tu nu stii/ poti schimba treptele de viteza sau ai probleme de coordonare... Pai zi asa din prima, nu ne lasa sa ne batem capul aiurea. Mai citeste odata ce am scris. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.