Sari la conținut

7. Gran Premio d’Italia Brembo - Mugello


Postări Recomandate

Eh,depinde ce intelgi prin "sustinut".

Hai sa nu o mai ardem numai cu teorii ale conspiratiei ca la finalul lui 2023.

 

Sustinut meaning what???

Ultimele update'uri la motoreta?Aia sunt convins ca ii vor da,telemetria tuturor e "la liber".....altceva?

Dupa cum am zis - diferenta si avantajul lui Pecco e track team'ul din spatele lui vs cei 2 tehnicieni si 1 inginer care sunt in spatele lui JM la Pramac.

"sustinere"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 742
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 46 minute, ENEOS a spus:

JM o să fie susținut 100%, dar pt locul 2.

:crack:

e ciudata situatia cu luat titlul si plecat.

ar trebui sa nu aiba nimeni nr 1.

cum sa ai nr 1 pe o moto care n-a castigat titlul?

 

e inselator.

 

desi nr. este al pilotului.

Acum 32 minute, Method a spus:

Hai sa nu o mai ardem numai cu teorii ale conspiratiei ca la finalul lui 2023.

 

nu e nimic nou si nici absurd ca atunci cand iti pleaca un pilot nu il mai sustii cu update-uri mai ales.

in rest echipa oricum o sa traga sa scoata maxim.

vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Method a spus:

 

Zvonuri tot mai mari (recunoscute chiar de Gigi) cum ca Pramac vrea sa se mute în tabăra Yamaka.

Cu vreo 3 saptamani in urma, pramacii isi declarau iubirea vesnica si eterna pentru Ducati... cum ca intre Ducati si Pramac nu este doar o relatie de afaceri, ci mai mult decat atat... bla, bla.. Acum nu mai este love? Iar indraznesc sa spun ca despartirea de Ducati  este mai degraba dorita in alta parte, decat in boxele echipei Pramac. Declaratia lui Jiji " the whole motorcycling world is pushing Pramac to do something different than continue  with Ducati",  cam asta spune, fara echivoc. Desigur, Yamaha vine cu o oferta generoasa, ca sa compenseze lipsa de performante a motocicletei, dar mi se pare ca este vorba de un mariaj cu de-a sila... 

 

Cat despre declaratia KTM-istilor, in legatura cu eventualele negocieri cu MM, doar atat spun: declarati... doar declaratii. Sunt sinceri cand spun ca prioritatea a fost sa il securizeze pe Acosta, dar sa fim seriosi, daca puteau sai il agate si pe MM, o faceau fara remuscari. Cu Acosta si MM, ar fi avut un dream team...  Asa ca, avand in vedere cum s-au solutionat lucrurile, nici nu puteau declara altceva. Acum, dupa ce MM este in rosu, strugurii sunt acrii. 

Acum 39 minute, Method a spus:

 

Sustinut meaning what???

Ultimele update'uri la motoreta?Aia sunt convins ca ii vor da,telemetria tuturor e "la liber".....altceva?

Dupa cum am zis - diferenta si avantajul lui Pecco e track team'ul din spatele lui vs cei 2 tehnicieni si 1 inginer care sunt in spatele lui JM la Pramac.

"sustinere"...

Nu, nu ii vor mai da nimic! Nici sa testeze, nu ii vor mai da nimic. Nici nu poti sa ii condamni. Avand in vedere unde pleaca, ar fi tampiti sa o faca. Ma intreb daca dupa ultima cursa a sezonului il vor lasa sa testeze cu Aprilia, la Valencia. In rest, toate resursele vor fi indreptate spre Peco si vor face orice este omeneste posibil ca Martin sa nu le ia titlul. Vezi ca este si o chestiune de orgolii ranite, la mijloc. Felul in care a semnat Martin cu Aprilia, a fost un facial blowjob total pentru Jiji&Co... so... 

Acum 32 minute, frigider a spus:

:crack:

e ciudata situatia cu luat titlul si plecat.

ar trebui sa nu aiba nimeni nr 1.

cum sa ai nr 1 pe o moto care n-a castigat titlul?

 

e inselator.

 

desi nr. este al pilotului.

Presupunand ca ar castiga titlul, nu este obligatoriu sa concureze cu nr. 1.  Sunt atatia piloti, campioni mondiali, care au concurat cu numarul lor. In cazul de fata, daca ar lua titlul cu Ducati, elegant ar fi  sa nu puna nr. 1 pe motoreta Aprilia. In primul rand, nu cred ca ar accepta Aprilia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci Acosta vrea sa ia un titlul cat timp MM se afla pe pista, oo, ambitios dracul ala mic.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, B.B. a spus:

Deci Acosta vrea sa ia un titlul cat timp MM se afla pe pista, oo, ambitios dracul ala mic.. 

nu cred ca l-ar deranja sa fie in echipa cu MM cu atitudinea asta.

 

observati ca nu a zis nimic de Peco :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce legatura are, n-o sa fie niciodata in echipa cu MM... 

Pai vrea sa castige in detrimentul unei legende, restul, dupa cum se vede: Mir, Quarlaba, Pecco sunt.. generatia de carton care nu intereseaza pe nimeni. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, B.B. a spus:

Ce legatura are, n-o sa fie niciodata in echipa cu MM... 

ziceau aia de la Ktm ca nu ar fi fost ok cu MM coleg cu Pedro

eu cred ca  nu i-ar fi pasat lui Pedro.

spre diferenta de altii, nu dam nume, doar un material: carton :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, frigider a spus:

e ciudata situatia cu luat titlul si plecat.

ar trebui sa nu aiba nimeni nr 1.

cum sa ai nr 1 pe o moto care n-a castigat titlul?

 

e inselator.

e chilotu'

omu'

za best

number one, ca i-a batut pe toti

ce conteaza halatu', ambalajul? :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, frigider a spus:

 

nush, nu e corect sa apara nr1 pe o moto care n-a castigat titlul. 

zic.

Bo$$ule, nu mobra a câștigat ci chilotu🙂. Mobra câștigă titlul la constructori însă nu are un numar afișat pentru asta

Editat de danypop
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, danypop a spus:

Bo$$ule, nu mobra a câștigat ci chilotu🙂. Mobra câștigă titlul la constructori însă nu are un numar afișat pentru asta

stiu, da tot e ciudat.

in fine. 

sa vedem daca are sanse sa ia nr 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, frigider a spus:

sa vedem daca are sanse sa ia nr 1.

anul asta cred ca s-au redus simtitor dupa plecarea din ograda Ducati....

adica eu n-as parie pe el :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, frigider a spus:

 

sa vedem daca are sanse sa ia nr 1.

Da, multe. 0,1%🙄

Acum 8 minute, apriliacluj a spus:

anul asta cred ca s-au redus simtitor dupa plecarea din ograda Ducati....

 

Adică ce, ești conspiraționist? N-auzi că Gigi ii oferă tot ce are nevoie ca să câștige 🫤🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 32 minute, ioio_viola a spus:

cat ghinion sa aibe si Yamaha:

 

Rain ruins Yamaha private test… again

“Only a couple of laps before the rain arrived"

https://www.crash.net/motogp/news/1050545/1/rain-ruins-yamaha-private-test-again

 

poate azi au mai mult noroc

de yamaha tot vad pe aici ca testeaza etc.

dar de honda nu prea aud nimic.

nu-s si ei in aceeasi oala?

sau au mai putine concesii ca anu trecut MM a scos niste locuri 6?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, danypop a spus:

 

Adică ce, ești conspiraționist? 

realist :)

 

daca ar fi doar sprinturi, ar castiga fara probleme

el nu intelege ca un campionat e ca un maraton, din pacate nu-l duce capul...

am un feeling ca anul asta o sa termine pe locul 3

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

 

el nu intelege ca un campionat e ca un maraton, din pacate nu-l duce capul...

 

 

Să-l ducă capul sa facă ce? Sa treacă la uzină e singura rezolvare. Uită-te la Pepco care e praf în majoritatea curselor de sprint iar în principale e acolo sus. Tu crezi ca e meritul lui 100%? După sprint echipa/inginerii lui au date concrete de la 8 mobre și ii pregătesc o mobra setata perfect pentru duminica în timp ce cei 2 ingineri și 3 mecanici de la Pramac fac și ei ce pot. Nimeresc setări perfecte în 3 curse din an. Martin în cursele mari ori merge cuminte la puncte (loc2, 3)ori trage tare, toacă gumele și pierde 5 locuri pe final ori cade fortand sa stea cu Pepco. Nu e din pilot cât e din echipă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.06.2024 la 10:24, xt600 a spus:

Sunt sinceri cand spun ca prioritatea a fost sa il securizeze pe Acosta, dar sa fim seriosi, daca puteau sai il agate si pe MM, o faceau fara remuscari. Cu Acosta si MM, ar fi avut un dream team...

Ai vazut ca ei au alta strategie vis-a-vis de piloti.

Mult mai constructiva zic eu.

Pt ca,repet,aceasta strategie cu "dream team" tot timpul absolut tot timpul s-a terminat prost.

Cea mai buna/constructiva strategie din punctul meu de vedere (si vad ca si al KTM) este cu o sageata pt titlu si un pilot suplinitor care sa aduca si el puncte pt campionat.

Acum 23 ore, B.B. a spus:

Deci Acosta vrea sa ia un titlul cat timp MM se afla pe pista, oo, ambitios dracul ala mic.. 

Nuu - Acosta se inchina la statuia lui MM (o are in baie pe pian) si asteapta ca (noul) tribun sa se retraga in glorie cu X titluri mondiale pt ca sa poata si el sa ia vreunul fara ca desigur sa nu deranjeze marea legenda.Ne-am prajit de tot? :moron:

Il doare pe Acosta in fiund de dorintele si sperantele lui MM,sau ale fanilor lui MM sau whoever - toti pilotii de top au un singur scop : me me me !

Acum 23 ore, B.B. a spus:

Pai vrea sa castige in detrimentul unei legende, restul, dupa cum se vede: Mir, Quarlaba, Pecco sunt.. generatia de carton care nu intereseaza pe nimeni.

Vrea sa castige.Punct.Cum e si normal pt orice pilot la acel nivel.

Nu il intereseaza "detrimentele".

 

Vezi ca majoritatea celor enumerati de tine sunt mai rapizi decat maestrul emerit.Or fi ei de carton...dar stai pana (si daca) ii bate.Nu zic,e foarte probabil sa le dea o mama de bataita grava (de fapt de Pecco vorbim pt ca ceilalti nu sunt in masura sa ii tina piept de pe motoretele pe care le au in dotare),dar asta nu inseamna ca le va da.

Exista si o sansa sa mai faca un Jerez 2020,nu il da deja castigator atotputernic.Pana nu e.

Si vezi ca (atrag atentia ca se uita),MM a cazut grav (atat la Sepang 2019 cat si la Jerez 2020) urmarind campionul de carton Q pe care nu l-a prins,si vezi ca Pecco nu e blandul Dovi - e in top 5 piloti de pe grila ca si viteza,e cel mai bun pe frane si are fix acelasi material.Si remember Portimao 2024 - nu va da inapoi.E complicat cu "campionii astia de carton",nu sunt ca Lorenzo sau Pedrosa eleganti sa le dai un bump si sa dea inapoi.

Va fi deranj mare la anul pt MM (cat si pt Pecco) - abia astept :bounce:

...nu ca anul asta n-ar fi,pt ca nu mai trebuie nici unul sa fie politically corect - zarurile deja au fost aruncate si contractele semnate,nu mai trebuie sa o arda diplomatic.

Cred ca in cursele urmatoare vom vedea un mic switch in comportamentul celor 3 :D

Acum 16 ore, danypop a spus:

Să-l ducă capul sa facă ce? Sa treacă la uzină e singura rezolvare. Uită-te la Pepco care e praf în majoritatea curselor de sprint iar în principale e acolo sus. Tu crezi ca e meritul lui 100%? După sprint echipa/inginerii lui au date concrete de la 8 mobre și ii pregătesc o mobra setata perfect pentru duminica în timp ce cei 2 ingineri și 3 mecanici de la Pramac fac și ei ce pot. Nimeresc setări perfecte în 3 curse din an. Martin în cursele mari ori merge cuminte la puncte (loc2, 3)ori trage tare, toacă gumele și pierde 5 locuri pe final ori cade fortand sa stea cu Pepco.

:10:

Dupa cum bine zici,track team'ul nu primeste destul credit pe cata contributie are la rezultatele lui Pecco.El vineri e la 1s in spatele celor de la varf sambata pac first row iar duminica top dog ca si race pace.Pai de unde?Cine le face toate astea?Track team Ducati Spa.

Marcelino? "we couldn't find the settings,etc etc"

JM - "we don't have the exact pace as Pecco"

De unde vin toate astea?SETARI.Si gasite ff repede si foarte corect pt conditiile de pista si pt respectivul circuit.Pai?

 

Ok ok pilotul are (inca) un cuvant greu de spus in economia campionatului - sa ne uitam la diferenta dintre un pilot foarte bun (Binder) fata de unul ce se prevede a fi stelar (Acosta) si cat de mult poate ridica performantele unei motorete nu chiar stralucite,dar echipa are un aport puternic.Sa nu subestimam aportul ei la rezultatele bune din curse ale lui PEcco - si sa nu uitam ca nu au dat balbe never? (poate nu imi aduc eu aminte) in timp ce atat Gresini cat si Pramac nu au fost deloc la nivelul lor in multe ocazii,si anul trecut dar si in 2024.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, danypop a spus:

Să-l ducă capul sa facă ce? Sa treacă la uzină e singura rezolvare. Uită-te la Pepco care e praf în majoritatea curselor de sprint iar în principale e acolo sus. Tu crezi ca e meritul lui 100%? După sprint echipa/inginerii lui au date concrete de la 8 mobre și ii pregătesc o mobra setata perfect pentru duminica în timp ce cei 2 ingineri și 3 mecanici de la Pramac fac și ei ce pot. Nimeresc setări perfecte în 3 curse din an. Martin în cursele mari ori merge cuminte la puncte (loc2, 3)ori trage tare, toacă gumele și pierde 5 locuri pe final ori cade fortand sa stea cu Pepco. Nu e din pilot cât e din echipă. 

deap.

si strategia, mergi chill x ture apoi dai cox.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Method a spus:

 

Pt ca,repet,aceasta strategie cu "dream team" tot timpul absolut tot timpul s-a terminat prost.

Cea mai buna/constructiva strategie din punctul meu de vedere (si vad ca si al KTM) este cu o sageata pt titlu si un pilot suplinitor care sa aduca si el puncte pt campionat.

 

Nuu - Acosta se inchina la statuia lui MM (o are in baie pe pian) si asteapta ca (noul) tribun sa se retraga in glorie cu X titluri mondiale pt ca sa poata si el sa ia vreunul fara ca desigur sa nu deranjeze marea legenda.

 

Vezi ca majoritatea celor enumerati de tine sunt mai rapizi decat maestrul....

 

 si are fix acelasi material.

 

Da, un dream team este greu de gestionat, dar tentatia este mare sa ai in echipa cei mai puternici piloti ai momentului. Nici Pierer nu ar fi ramas imun la o asemenea posibilitate, mai ales ca este disperat sa ia si el un titlu.  

 

Vrea sa castige. Corect. Dar nu oricum.. spre deosebire de Pecco, de exemplu, Acosta vrea si o validare a performantelor. Si ce validare mai buna ai, decat sa il invingi pe cel mai bun, mai titrat si unul dintre cei mai mari piloti din istorie. Aminteste-ti ce a spus Stoner la retragerea lui Rossi, in ciuda relatiilor destul de tensionate dintre ei: "faptul ca mi-am castigat titlurile concurand impotriva lui Rossi, mi-a validat performantele".  Asadar, conteaza si cum castigi acele titluri. Parca este o diferenta intre titlurile lui Stoner si cele ale lui Peco, nu? Mai ales daca ne referim la cel din 2022, al italianului.. ;) 

 

Mai rapizi, pe ce motociclete? 2024, iar el pe 2023? 

 

Au acelasi material? Gurile rele spun ca Peco ar merge pe modelul GP24, in timp ce MM merge pe o troaca cu un an mai veche. Si mai spun gurile rele ca de pe la mijlocul sezonului, GP24 ar putea primi unele up date-uri. As zice ca nu prea merg pe acelasi material... ca sa nu mai vorbim despre ... trackteam.. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, xt600 a spus:

Acosta vrea si o validare a performantelor.

 

Mai rapizi, pe ce motociclete? 2024, iar el pe 2023? 

 

Au acelasi material? Gurile rele spun ca Peco ar merge pe modelul GP24, in timp ce MM merge pe o troaca cu un an mai veche

Eu cred ca Acosta vrea sa castige titluri.Si va lupta impotriva whoever incearca sa il impiedice,indiferent ca se numeste Marquez,Bagnaia,Quartararo,Binder,Lopez,Aldeguer - nu conteaza.El vrea the prize.Cum au vrut si ceillalti dinaintea lui.

 

Da da,fara discutie nu au acelasi material - eu vorbeam despre anul viitor cand vor fi pe material identic MM cu Pecco.

 

In alta ordine de idei,Quartararo ne "ameninta" ca Yamaha isi va reveni :

"We will come back. When exactly, I don't know. But I can tell you that Yamaha has never worked like this in the six years I have been here. And also the mentality."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...