Sari la conținut

Dual sport cu sa cat mai joasa


pepsi
 Share

Postări Recomandate

Caut niste recomandari pentru un dual sport pt o persoana scunda (160cm)

Criterile ar fii:

- inaltimea la sa cat mai aproape de 80cm, sau mai jos.

- modele ce sunt disponibile pe piata SH din europa, ce-mi da google nu prea am gasit pe OLX, mobile.

- greutate cat mai mica

- pornire la buton

- intre 200 - 400 cc

 

Nu cunosc ce ofera Beta, Rieju si ceilalti producatori mai mici.

 

Multam! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateva care vin in minte dar nu indeplinesc neaparat toate conditiile:

Yamaha XG250 Tricker

TRRS XTRACK ONE

Honda Montesa 4ride (nu stiu daca se comercializeaza in EU)

Beta Alp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

Seria DR SE de la Suzuki cam vine cu cele mai joase sei din ce stiu eu: DR 200/250 SE, DR 125 SE, DR 650 SE. Nu stiu daca DR de 350 se gaseste cu pornire electrica.

Beta Alp 4 cred ca e cu motor de Suzuki si iarasi vine cu saua joasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, cozmino a spus:

Honda Montesa 4ride (nu stiu daca se comercializeaza in EU)

Montesa nu se fabrică în Spania? 

image.thumb.png.28760f0f97273547876f5b0e32c81f0a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru sugestii

 

yamaha tricker-ul arata interesant, pare a fii ce trebe, acum sa vad daca place si la sotia si daca se aliniaza planetele 

Beta Alp iar pare OK, dar nu vad concret ce inaltime area saua... pe unele pagini e peste 850mm, pe altele sub ...

 

DR350 SE vad ca are 92cm inaltimea la sa, 200 si 250 nu gasesc

 

Montesa iar e interesat, sunt cateva pe mobile.de, dar e mult peste buget 

TRRS XTRACK ONE vad ca da mult spre trial, nu e cea ce caut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, pepsi said:

- inaltimea la sa cat mai aproape de 80cm, sau mai jos.

- modele ce sunt disponibile pe piata SH din europa, ce-mi da google nu prea am gasit pe OLX, mobile.

- greutate cat mai mica

- pornire la buton

- intre 200 - 400 cc

Alp 200.

 

Dacă treci pe lângă București poți trece să o vezi pe a mea, eventual o scurtă plimbare.

 

Dacă treci pe lângă București poți trece să o vezi pe a mea, eventual o scurtă plimbare.

Saua este oficial la 900 mm dar pare mai jos, pentru că motoreta este foarte îngustă.

Saua este oficial la 900 mm dar pare mai jos, pentru că motoreta este foarte îngustă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pt oferta, dar nu cred ca in viitorul apropiat avem drum spre Bucuresti.

 

Inschimb, daca poti, da o parere cum e un 200cc inafara orasului? 

Ai facut excursii gen 50 - 100 km distanta de la oras, ceva offroad, 50 - 100 km inapoi in oras?
 

 

Editat de pepsi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, pepsi said:

Inschimb, poate poti sa dai o parere cum e un 200cc inafara orasului? 

Ai facut excursii gen 50 - 100 km distanta de la oras, ceva offroad, 50 - 100 km inapoi in oras?

 

Frecvent. Merge beton, cu condiția să nu ceri de la ea mai mult decât pot oferi cei câțiva căluți. Și să ai iron butt ca să nu te deranjeze scândura de șa pe care stai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi @Kristian K

din toate astea de mai sus, doar un tricker este pe OLX
are 200cc consum semnificativ mai mic ca 250cc?
intreb pt ca vad ca si beta 200 are tot rezervor de 6L, ca si tricker.

citisem ca tricker are consum 2.5%, deci autonomia teoretic de 200km nu ar fii problema

atat am si pe TT600 (care tocmai l-am pus la vanzare)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Kristian K , @Kagemusha: poate ma ajutati cu niste info legat de alp 200.

Sunt ceva diferente majore intre motoretele mai vechi sau mai noi? 
Nu gasesc un istoric cu ce s-a schimbat la ele pe parcursul timpului.

La astfel de motor mic, cati km ii considerat mult? 
Ar trebui sa stau departe de la exemplare la 20K km de exemplu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, pepsi said:

Salut! 

Diferențele sunt numai estetice. Cum a scris Cristi mai sus, motor Suzuki bulletproof, carburator ușor de întreținut, în rest apă, paie și bătaie.

Pe partea de kilometraj nu știu ce să zic. Probabil că, la fel ca la orice monocilindru, depinde de regimul de exploatare și modul de întreținere.

Eu o folosesc pe a mea mai mult în oraș decât în off. Oricum, chiar și pe partea de off road, nu ies în noroi, apă, mizerie etc. Ies de pe șosea dar urăsc noroiul și mizeria.

Din punctul meu de vedere, strict referitor la modul în care eu o exploatez, plusuri și minusuri:

+ extrem de ușoară și manevrabila

+ excelentă și pentru oraș, cu condiția să nu cari baxurile de bere cu ea

+ mentenanță simplă, merg la service doar pentru suspensia față, pentru că nu am sculele și răbdarea necesare

+ orice ai nevoie este ieftin și ușor de procurat

- rezervor de combustibil minuscul

- lipsă ABS, dacă ești natarau te duci sanie sau o culci

- trebuie să ai grijă cu ce anvelope o încalți, funcție de ce faci cu ea

- nu trebuie să uiți că afară din oraș nu ține pasul cu traficul 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
La 29.05.2024 la 14:42, Kagemusha a spus:

Alp 200.

 

Dacă treci pe lângă București poți trece să o vezi pe a mea, eventual o scurtă plimbare.

Salutare,

 

Daca mai e valabila oferta, pe la sfarsitul lui august posibil sa am drum in buc.

 

Btw, aceasta e a ta?

https://www.olx.ro/d/oferta/beta-alp-200-an-2020-IDiqqYS.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
1 hour ago, pepsi said:

motoreta lui @Kagemusha

Fosta...:)

 

1 hour ago, pepsi said:

Si uite asa am strabatut ieri toata tara

De aia ai ajuns asa tarziu acasa!:moto:

 

Te sun maine dupa amiaza, dupa ce trimit hartiile cu curierul:cheers:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...