Jump to content

Moto Guzzi V7-Special - "Italianca"


Recommended Posts

In 2021 in urma unei rataciri spirituale,ignorand sfatul nevastii,de a nu vinde motorul,stateam si cam prost cu timpul liber,am facut pasul si am vandut Intruderul M800,care ma servise impecabil din 2007,de la 0 km.

In 2023 si-a luat nevasta permisul de B,ma scutit de dus colo-colo,am mers cu ea si am constatat ca daca stau in dreapta am rau de masina,cu toate ca sunt sofer de profesie,cica e o chestie medicala cunoscuta.

Sa mergem cu doua masini,chiar nu isi avea rostul...asa ca,din iarna lui 2023 am inceput sa ma uit am un C 800 -Intruder,o dragoste ramasa neimpinita de cand am luat M 800-ele,am vrut C-800 dar venea in 6 luni.

Nu am gasit ceva sa-mi placa,Intruder nou nu se mai fabrica,tot la capitolul nou,Vulcan S sau Rebel nu imi plac,m-am uitat si pe la Royal Enfield 650,dar nu am avut "acea chemare"in suflet pentru a o lua.

Tot rasfoind Olx-ul,o vad pe cea care imi va deveni "partenera de drum",parcata doar la cativa km de mine !

A fost dragoste la prima vedere,vazut-placut,batut palma in seara aia,dat banii si adus acasa a doua zi.

Nu stiam mare lucru despre aceasta marca,dar am mers pe instinct.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cine este ea,"Italianca mea"asa cum o alint eu...

Moto Guzzi V7-Special,motor de 850 cmc,vreo 65 cp,tractiune pe cardan,usurica si foarte manevrabila,(ca ne mai uitam si la CNP dupa o varsta),an fabricatie 2023,cumparata noua din Ro,in Decembrie 2023 de proprietar,eu am luat-o la inceputul lui Mai 2024,la aproape 2600 km.

Avea revizia de 1500 km facuta la reprezentanta,un parbriz mic si engine-guard-uri montate tot acolo de proprietar,schimbase si becul H4 din far cu unul led.

Am adus-o acasa,i-am facut o baie strasnica,avea pete de la spuma activa de la spalatorii,pe jentile din aluminiu,a frecat nevasta si fiu-meu cu CIF si diversi bureti ca aia aveam atunci la indemana si au iesit bine.

Am inmatriculat-o repede,numar preferential cu GUZ,si am inceput procesul de up-grade: cric central,manere incalzite,un parbriz mai inalt,coburi,mufa de bricheta pentru telefon si statia CB portabila pe care am avut-o montata pe Intruder,suport de telefon,pus inapoi bec halogen ca sa nu am probleme cu RAR-ul la vreun control.

Cric-ul luat de la reprezentanta,manere incalzite Saito,si parbriz Puig de pe Louis,coburii si maruntisurile de pe Temu.

Am o gramada de chestii pe acasa,asa ca ce pot face eu,le fac cu placere,mai ales ca sunt chestii pe care nu le gasesti.

Nu imi placea ca in zona parghiei de la ambreiaj era multa mizerie de la roata spate si dintr-un pres de masina,i-am facut o aparatoare.

I-am facut si o prelungire din cauciuc la aripa fata.

Totul montat de mine,la manere am pus releu de protectie se decupleaza cand iau contactul,la coburi am facut eu niste suporti din platbanda de aluminiu,vopsit negru,ce se gaseste nu imi plac si sunt si scumpe.

 

 

 

 

301F9176-FEFE-48AE-90A8-04E81D6C09AD.jpeg

0E54EF4A-236F-4FBF-847C-DC30AC805A73.jpeg

0E33EDD6-CD9E-44B1-8B8C-E3643A6B8227.jpeg

ACB1B73C-E283-41DD-A78A-1A61768CBCB3.jpeg

7C767208-FD73-4F08-917F-D7CEC6EBD039.jpeg

17E5CCFF-E439-410E-8B2A-248D2F663A8C.jpeg

0BF61F89-94DD-4F17-B0D5-31EF8100F174.jpeg

9035CC4A-14CB-4525-BB0F-E3B39F7610CA.jpeg

La sfatul colegului Ruginel care a avut in trecut acest tip de moto si caruia ii multumesc pe aceasta cale,am schimbat din nou uleiul in cutie si grup conic,masurand cu atentie cantitatea,am pus ulei Motul 75w140.

In grup clar nu fusese schimbat,avea mizerie pe magnetul busonului.

Poze proaspete cu coburii montati azi,mai trebuie doar sa caut niste suruburi de M6 mai estetice pt fixarea coburilor pe suporti.plus alte chestii montate de cand am luat-o.La parbriz am adaptat si suportii de la vechiul parbriz,ca numa'in doua fiare prinse de ghidon nu era cine stie ce fixare.Am tras azi si fire pentru bricheta la far si intrunul dintre coburi,direct din baterie,prin siguranta separata,cu fire de 2,5 ca sa duca un consumator gen compresor,etc.

94441A07-8F63-4C0F-BFF8-396B426C56FF.jpeg

6155B3DB-F3D6-4A5D-AB2F-B38016097E8A.jpeg

EA833D84-3276-4E29-99F6-D4224A7401AC_1_201_a.jpeg

BAF5F2F2-B431-47BE-BD33-C1D0F6CEA2C5.jpeg

39F2386A-8598-4BF5-AD80-228027B1253B.jpeg

154CAB73-F340-457B-B21E-7D3757A10B63.jpeg

2509A6D0-2479-4554-9036-A88AF8E789EC.jpeg

53A3542E-D88E-4F06-A6CF-F9A3C1F3686A.jpeg

64FC6AE4-837C-4648-9386-69BC99C27121.jpeg

EF8F5140-4D54-406F-8837-08325B2C46E4.jpeg

3E9DAE84-9F4A-4EF3-A160-446F3C6F164D_1_201_a.jpeg

8D04C342-BD85-472D-8AE7-40EB9313A077.jpeg

A0F5B473-57DB-422E-A5E5-2E06BF22380B.jpeg

9C079148-938E-4781-B81E-D53B38B239C8.jpeg

Poze proaspete cu coburii montati azi,mai trebuie doar sa caut niste suruburi de M6 mai estetice pt fixarea coburilor pe suporti.

Am primit si 2 lacate cu cifru la coburi.

La parbriz am adaptat si suportii de la vechiul parbriz,ca numa'in doua fiare prinse de ghidon nu era cine stie ce fixare.

Am tras azi si fire pentru bricheta la far si intrunul dintre coburi,direct din baterie,prin siguranta separata,cu fire de 2,5 ca sa duca un consumator gen compresor,etc.

 

Edited by ALEX-Guzzista
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fain. S-o folosesti sanatos.

Si eu am o italianca dar mai batrana. Sunt curios cum sunt facute astea mai noi, ca la alea vechi am gasit niste chestii ingineresti ft interesante.

Da-mi de stire cand ai pierdut primul surub la ea :))))

 

20240615_153229.jpg

Edited by zo10000
adaugat detalii
Link to comment
Share on other sites

@ALEX-Guzzista sa o stapanesti sanatos! GUZ am avut si eu la numar la a mea. Zi-mi si ce numar ti-ai pus, ca poate ai luat fix combinatia de am avut-o eu :crack:m-as bucura sa ajunga la cineva cunoscut.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 5 ore, Ruginel a spus:

@ALEX-Guzzista sa o stapanesti sanatos! GUZ am avut si eu la numar la a mea. Zi-mi si ce numar ti-ai pus, ca poate ai luat fix combinatia de am avut-o eu :crack:m-as bucura sa ajunga la cineva cunoscut.

850 

Acum 6 ore, zo10000 a spus:

Fain. S-o folosesti sanatos.

Si eu am o italianca dar mai batrana. Sunt curios cum sunt facute astea mai noi, ca la alea vechi am gasit niste chestii ingineresti ft interesante.

Da-mi de stire cand ai pierdut primul surub la ea :))))

 

20240615_153229.jpg

Frumoasa motocicleta. 
S-o plimbi sanatos si fara evenimente. 
La partea cu suruburile,sper sa te dezamagesc,ca dorm cu trusa de chei sub perna. 
Am avut surpriza neplacuta sa gasesc o piulita M6,piulita cu”frana”,desfacuta putin de la timoneria dintre schimbator si C.V. 
Daca se desfacea de tot,si mai erai si atehnic sa vezi ce te uitai la moto ca măța la smartphone,ca nu putea baga in viteza. 
Toate suruburile au semnul galben,precum ca au fost verificate la revizie. 

Edited by ALEX-Guzzista
Link to comment
Share on other sites

Acum 30 minute, ALEX-Guzzista a spus:

850 

Frumoasa motocicleta. 
S-o plimbi sanatos si fara evenimente. 
La partea cu suruburile,sper sa te dezamagesc,ca dorm cu trusa de chei sub perna. 
Am avut surpriza neplacuta sa gasesc o piulita M6,piulita cu”frana”,desfacuta putin de la timoneria dintre schimbator si C.V. 
Daca se desfacea de tot,si mai erai si atehnic sa vezi ce te uitai la moto ca măța la smartphone,ca nu putea baga in viteza. 
Toate suruburile au semnul galben,precum ca au fost verificate la revizie. 


Hahaaa!!! Ai luat fix numarul de l-am avut eu! Sa te poarte cu bucurie si noroc!

 

Referitor la piulita de la timonerie, cred ca ave cam 3000 si putin de km si m-a lasat pe undeva pe langa Sibiu. Noroc ca am gasit o piulita in trusa amicului cu care eram. 😂😂😂

Edited by Ruginel
Link to comment
Share on other sites

Acum 4 ore, Ruginel a spus:


Hahaaa!!! Ai luat fix numarul de l-am avut eu! Sa te poarte cu bucurie si noroc!

 

Referitor la piulita de la timonerie, cred ca ave cam 3000 si putin de km si m-a lasat pe undeva pe langa Sibiu. Noroc ca am gasit o piulita in trusa amicului cu care eram. 😂😂😂

Multumesc. Pentru numar m-am inspirat de pe Youtube ,de la un review pt Moto Guzzi.
O sa le tin sub observatie,sa vad daca se desfac singure sau a fost o chestie accidentala. 
Oricum,intotdeauna am avut scule la mine !

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, ALEX-Guzzista a spus:

Multumesc. Pentru numar m-am inspirat de pe Youtube ,de la un review pt Moto Guzzi.
O sa le tin sub observatie,sa vad daca se desfac singure sau a fost o chestie accidentala. 
Oricum,intotdeauna am avut scule la mine !


De la unu’ din Romania? 😂

Acum 2 ore, ALEX-Guzzista a spus:

Multumesc. Pentru numar m-am inspirat de pe Youtube ,de la un review pt Moto Guzzi.
O sa le tin sub observatie,sa vad daca se desfac singure sau a fost o chestie accidentala. 
Oricum,intotdeauna am avut scule la mine !


De la unu’ din Romania? 😂

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 minute, Ruginel a spus:

De la unu’ din Romania? 😂

Daaa,era si nr de Bucuresti si moto exact cum ai avut tu….

Link to comment
Share on other sites

Acum 32 minute, ALEX-Guzzista a spus:

Daaa,era si nr de Bucuresti si moto exact cum ai avut tu….


😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

La 17.06.2024 la 15:25, ALEX-Guzzista a spus:

850 

Frumoasa motocicleta. 
S-o plimbi sanatos si fara evenimente. 
La partea cu suruburile,sper sa te dezamagesc,ca dorm cu trusa de chei sub perna. 
Am avut surpriza neplacuta sa gasesc o piulita M6,piulita cu”frana”,desfacuta putin de la timoneria dintre schimbator si C.V. 
Daca se desfacea de tot,si mai erai si atehnic sa vezi ce te uitai la moto ca măța la smartphone,ca nu putea baga in viteza. 
Toate suruburile au semnul galben,precum ca au fost verificate la revizie. 

Cand mai fac una alta la motor, de obicei verific si suruburile pe ici colo, ca nu se stie cu tehnologia italina :P

La un moment dat am pierdut un suport de la highway pegs din mers :)) De atunci Loctite albastru si piulite autoblocante pe unde se poate.

Cred ca din cauza vibratiilor au tendinta sa se mai destranga.

Link to comment
Share on other sites

Continuare proces de dotare a motocicletei. 
Am luat de pe Emag un deflector de aer. 
L am montat,proba de drum acu in weekend,sa vad ce stie sa faca. 

IMG_2902.jpeg

IMG_2906.jpeg

IMG_2904.jpeg

IMG_2903.jpeg

Km au inceput sa se adune…

IMG_3085.jpeg

Este ok deflectorul de pe Emag,la 166 ron chiar este best-buy.

Nu vibreaza,nu se deregleaza.

IMG_0464.png

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Posted (edited)

Am facut un mic up-grade la "italianca"ca sa fie mai vizibila.

Un set de proiectoare de pe Temu.

Le-am legat de becul de pozitie de la far ca sa nu mai trag alta instalatie separat.

Aveam curent in zona farului dar pe direct din baterie la o bricheta montata.

Am intentionat sa le montez pe crash-bar,dar strica aspectul unei moto clasice(pe adv.sau touring da bine),plus ca se incing acele proiectoare si acolo e caldura si de la motor.

 

IMG_3706.JPG

IMG_3708.JPG

IMG_3709 2.JPG

IMG_3702.JPG

 

Edited by ALEX-Guzzista
Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
Acum 5 ore, DesertEagle a spus:

Vezi ca circuitul pt lumini de pozitie la motociclete e im general de putere mica, in jur de 25W. Pune releu cu alimentare separata daca vrei sa pastrezi mizeriile alea, altfel risti sa ia foc capodopera mecanicii italienesti.

M-am gandit si eu,dar nu ar fi normal sa se arda siguranta ?

Azi am iesit putin in oras,nu am iesit inca la drum lung,dar cu prima iesire,o sa pipai firele de care m-am legat sa vad daca se incalzesc,cand le-am dezizolat ca sa ma leg de ele,erau destul de groase in sectiunea de cupru,fata de cele ale proiectoarelor care sunt cam firave.

Edited by ALEX-Guzzista
Link to comment
Share on other sites

Si eu recomand circuit separat pentru orice chestie in plus. 

Ultima grija sa fie saritul sigurantei.. sa nu plece incendiu pe instalație mai intai.

Aș zice sa pui unele mare, puternice, astfel de ai folosi doar la nevoie, astea "de tinut non stop" iti pot creea probleme in felul montat. 

Eu am pus unele la 150w+ perechea.. cu instalație cu releu direct la baterie. Doar în situații excepționale le pornesc, altfel.. imi da impresia ca sunt oricum "vazut" chiar dacă stau oprite ziua.

 

Link to comment
Share on other sites

Orice sfat este binevenit am pus și eu releul de protecție dar la mânerele încălzite pentru a se decupla când iau contactul. 

O să țin instalația sub observație Dar fiind de putere mică nu cred să creeze probleme.

Mulțumesc oricum pentru sfaturi

Link to comment
Share on other sites

Ca să fii vizibil luminile suplimentare trebuie să fie cât mai depărtate de farul original.

Dacă ai un releu comandat de contact și alimentat cu + de putere direct de la baterie (printr-o siguranță sper) folosește ieșirea lui pt toate accesoriile suplimentare, ideal cu siguranțe pe fiecare circuit dimensionate în funcție de puterea fiecărui consumator. Releele auto duc în general minim 20A, suficient pt tot ce adaugi tu.

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Ca să fii vizibil luminile suplimentare trebuie să fie cât mai depărtate de farul original.

Dacă ai un releu comandat de contact și alimentat cu + de putere direct de la baterie (printr-o siguranță sper) folosește ieșirea lui pt toate accesoriile suplimentare, ideal cu siguranțe pe fiecare circuit dimensionate în funcție de puterea fiecărui consumator. Releele auto duc în general minim 20A, suficient pt tot ce adaugi tu.

Chestia cu pozitionarea nici mie nu mi place prea mult dar nu am avut unde să le pun ca să nu arate ca nuca în perete. 

Releul care este legat pe instalația mânerelor lam poziționat sub șa în zona siguranțelor și nu am vrut să mai trag iar fire suplimentare pe sub rezervor ca să alimentez proiectoarele. 

Oricum aștept să îmi vină suportii, valizele laterale cu top case că aș vrea să adaug și pe spate două lămpi de poziție suplimentare am eu o idee cap.....

 

Edited by ALEX-Guzzista
Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, DesertEagle a spus:

 

Pana sa se arda siguranta, firele se pot supraimcalzi si provoca o belea, mai ales in zona conexiunilor pe care banuiesc ca le-ai facut rasucind firele proiectoarelor pe cablajul pozitiei, nu? :)

Nu te imcapatana si pune releu, e cativa lei.

Am inteles ideea.

Multumesc oricum. 

Le voi tine sub observatie la primul drum si daca se vor incalzi, cat de putin, nu sa fie calde sau foarte calde le opresc atunci si le leg prin releu.

Nu este vb.de bani, dar nu vreau sa complic prea mult instalatia motocicletei. 

Proiectoarele sunt foarte mici(cat un dop de sampanie) si au niste fire foarte subtiri, ma indoiesc sa consume atat de mult incat sa se incinga firul destul de gros care duce la pozitie. 

Firul de pozitie are cam 1,5 mm in diametru, comparand cu firele clasice care se vand in magazine. 

Am ceva experienta in tras fire prin masina, instalat baterii auxiliare, frigidere, sirocouri, invertoare, lampi de gabarit si altele si pana acum nu am avut sudprize. 

PS:la prima mea masina, o Dacia Break de prin 71,i-am facut toooata instalatia cap-coada cu fir maro ca aveam un colac de 100 m"colectionat" de prin fabrica

Si a mers masinuta aia fara probleme. 

Alte vremuri, spirit inventiv, suflet de kamikaze. 

 

Inca nu am apucat sa ies noaptea cu ele sa vad cum arata si cum bat, am incercat eu intr-o parcare subterana, dar era luminata ca daca nu imi plac sa vezi cum le dau jos si le fac lanterne. 

As vrea sa schimb becul de far tot cu un halogen, dar alea care bat spre alb. 

Ceva recomandari ?? 

Link to comment
Share on other sites

Salutăm!

Mă bag puțin în seamă cu led-urile, fac pariu că au niște lite subtiri, implicit un consum mic de tot, undeva la 6-10w maxim. Am montat niște modele similare, foarte mică secțiunea de cupru.

Scuze pentru intervenție, totuși nu cred că poate fi vreun pericol să ia foc ceva. Singurul pericol e să se ardă rapid proiectoarele, ca să fiu sincer. Un releu cu 4 pini se montează ușor, dacă vrei să stai fără griji.

IMG_20230411_185838.jpg

IMG_20230411_164534.jpg

IMG_20230411_171457.jpg

IMG_20230411_164531.jpg

IMG_20230411_175643.jpg

IMG_20230411_164539.jpg

Link to comment
Share on other sites

Acum 23 minute, Lucian_M a spus:

De calitate zic. Și asta fără răutate, te asigur, doar că la chinezi depinde peste ce dai. 

Dar e stiut acest lucru. 
Oricum sincer nu ma dau pe spate si daca se si strica repede sa vezi cum le dau jos. 
As vrea sa mi schimb becul halogen din far cu ceva tot halogen dar cu lumina mai spre alb si mai puternic daca exista. 
Asta din poza e cel original. 
Mi a dat fostul proprietar 2 H4 cu led,el montase unul pe moto dar nu as vrea surprize cu Militia si RAR-ul. 
Ai vreo recomandare de H4 halogen cu lumina alba,asa pe Emag m am uitat si eu ….

uuid=5FBFFE27-A37C-4EEB-9539-D34D042687A9&library=1&type=1&mode=1&loc=true&cap=true.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...