hora09 Postat August 1 Share Postat August 1 Misto! Bogatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 1 Share Postat August 1 Misto trompeta! Am incercat si io marea cu deshtu' cu un Pikes Peak mai vechiutz. Daca ar fi fost buget disponibil ar fi impartit garajul cu restul de troace. Ce mi-a placut, hooligan mode cand tragi de gaz ca tampitu', ce nu mi-a placut e ca nu se impaca cu mersul la pas prin inghesuiala. Sa-l posezi fericit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 1 Share Postat August 1 Și eu am observat că de la 1000 cc în sus e că dreq in aglomerație, mers la pas, se încălzește în draci, tremură inclusiv cu pinion de 16, în locul celui original de 17 (V-strom 1000 L4). Părerea mea: ce e peste 500 cc, în oraș se încinge în draci. La drum întins ies dracii din ea și râzi ca prostul când tragi de gaz. A mea e puișor pe lângă MTS, dar tot îmi pune un rânjet tâmp pe meclă atunci când bruschez accelerația. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 2 Autor Share Postat August 2 Acum 12 ore, DKW a spus: Misto trompeta! Am incercat si io marea cu deshtu' cu un Pikes Peak mai vechiutz. Daca ar fi fost buget disponibil ar fi impartit garajul cu restul de troace. Ce mi-a placut, hooligan mode cand tragi de gaz ca tampitu', ce nu mi-a placut e ca nu se impaca cu mersul la pas prin inghesuiala. Sa-l posezi fericit! Multam! Pikes e dileala, facuta pentru strada 100%. Iar v2 ul e huligan direct. dar da, e mult mai pretentios la mers in turatii joase. MAAAARE diferenta intre v2 si v4. In cazul meu,va vedea oras rar,asa, doar de nevoie cand si cand. Iar cand afara sunt 38 de grade eu oricum evit 2 roti , ca s rau de caldura. Acum 10 ore, Lucian_M a spus: Și eu am observat că de la 1000 cc în sus e că dreq in aglomerație, mers la pas, se încălzește în draci, tremură inclusiv cu pinion de 16, în locul celui original de 17 (V-strom 1000 L4). Părerea mea: ce e peste 500 cc, în oraș se încinge în draci. La drum întins ies dracii din ea și râzi ca prostul când tragi de gaz. A mea e puișor pe lângă MTS, dar tot îmi pune un rânjet tâmp pe meclă atunci când bruschez accelerația. Eu unul n-am mers cu nici o moto care sa nu se incinga vara in oras/trafic. Da, cel mai incins a fost pe v2 ul de pe multistrada, ala de 950. Ala , cu cilindrul 2 sub sa, iti cocea oole. De aia nici nu mi-am luat acum aproape 3 ani, si am ales atunci tracer 9 in loc. Oricum, sunt tare curios sa vad efectiv cum e cu doua radiatoare separate stanga dreapta, cu ventilatoarele care sufla spre exterior lateral, cu prizele de aer aditionale. Per ansamblu pare, cel putin pe hartie, ca au stat si au gandit mult cum sa gestioneze caldura generata de v4-inclusiv prin faptul ca 2 cilindri se opresc, cei de pe spate, cand stai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 2 Share Postat August 2 Aaaaaaaa, mișto feature!!! Nu știam de chestia asta, mi se pare foarte utilă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 2 Autor Share Postat August 2 Acum 16 ore, hora09 a spus: Misto! Bogatie Multam! Cam da, mi-am facut de cap! 15k e mult si pentru mine...m am perpelit mult pe toate partile daca sa vand si scuter si moto pentru manevra asta:)))) Eh, copii n-am si nici intentia, deci mai multi bani de cheltuit pe "prostioare" :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat August 2 Share Postat August 2 44 minutes ago, Adrian M. said: Eu unul n-am mers cu nici o moto care sa nu se incinga vara in oras/trafic. Unele mai mult, altele mai putin, dar cam toate duc lichidul de racire peste 100. Oricum, motocicletele mari nu sunt confortabile si nici eficiente de mers in oras din cauza factorului trafic vs gabarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat August 2 Share Postat August 2 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: Oricum, sunt tare curios sa vad efectiv cum e cu doua radiatoare separate stanga dreapta, cu ventilatoarele care sufla spre exterior lateral, cu prizele de aer aditionale. Per ansamblu pare, cel putin pe hartie, ca au stat si au gandit mult cum sa gestioneze caldura generata de v4-inclusiv prin faptul ca 2 cilindri se opresc, cei de pe spate, cand stai. Din experienta proprie si din relatariile prieteniilor de tura care au Multistrada, fierbinte, fierbinte rau...dar gandeste-te pozitiv, faci mai greu reumatism daca mergi pe temperaturi sub 15 grade. You win some, you lose some. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 2 Share Postat August 2 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: mi-am facut de cap lasa, ca de aia lucram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 2 Share Postat August 2 Sa-l stapanesti sanatos! Ai fost inspirat cu achizitia. Te gandisei vreodata la 1260S pana sa gasesti oferta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 2 Share Postat August 2 Acum 8 ore, Adrian M. a spus: sa vad efectiv cum e cu doua radiatoare separate stanga dreapta, cu ventilatoarele care sufla spre exterior lateral, N-ai mers niciodată cu VFR800? Te coace într-un mare fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 2 Share Postat August 2 Acum 12 ore, Adrian M. a spus: Multam! Pikes e dileala, facuta pentru strada 100%. Iar v2 ul e huligan direct. dar da, e mult mai pretentios la mers in turatii joase. MAAAARE diferenta intre v2 si v4. In cazul meu,va vedea oras rar,asa, doar de nevoie cand si cand. Iar cand afara sunt 38 de grade eu oricum evit 2 roti , ca s rau de caldura. Eu unul n-am mers cu nici o moto care sa nu se incinga vara in oras/trafic. Da, cel mai incins a fost pe v2 ul de pe multistrada, ala de 950. Ala , cu cilindrul 2 sub sa, iti cocea oole. De aia nici nu mi-am luat acum aproape 3 ani, si am ales atunci tracer 9 in loc. Oricum, sunt tare curios sa vad efectiv cum e cu doua radiatoare separate stanga dreapta, cu ventilatoarele care sufla spre exterior lateral, cu prizele de aer aditionale. Per ansamblu pare, cel putin pe hartie, ca au stat si au gandit mult cum sa gestioneze caldura generata de v4-inclusiv prin faptul ca 2 cilindri se opresc, cei de pe spate, cand stai. Sa te bucuri de ea fara incidente! E cel mai frumos colorit de pe multistrada v4 dpmdv. Acel 950S ti-a fript oole fiindca avea sa joasa care era super subtire si stateai lipit de cilindrii. L-am cumparat eu anul trecut si imediat i-am pus un cool cover(o plasa pe sa care ajuta la ventilare) fiindca se incingea prea tare de pe la 35 de grade. Ulterior i-am cumparat sa comfort si a fost o diferenta foarte mare, deja am mers vara asta la 42 de grade si a fost ok, tot se incalzeste dar fara sa te mai deranjeze asa de tare. Nu mai simt nevoia sa-i pun cool cover ul. Cand am fost la revizie am luat la test un v4 rally si iti zic clar ca se incalzeste mai tare decat 950S, afara erau 18-20 de grade si simteam caldura pe cand la 950S nu se simtea absolut nimic. Si asta o spune mai multa lume care a mers pe ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 2 Share Postat August 2 Bravo. Ti-ai luat racheta. Nu prea inteleg mesajele in legatura cu temperaturile in oras si consumul. De cand 8-10 L/100km au devenit o problema mai ales pentru o asemenea uzina? La mentenanta nu ma bag pentru ca am avut Ducati din perioada in care chiar era cotet, nu ceva asa rafinat ca acum. In mod real singura problema pe care o vad este legata de modul in care iti vei pastra permisul sau vei lua amenzi. Nimic din motocicleta asta nu te indeamna sa mergi cu 50km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 3 Share Postat August 3 Acum 21 ore, Adrian M. a spus: Multam! Pikes e dileala, facuta pentru strada 100%. Iar v2 ul e huligan direct. dar da, e mult mai pretentios la mers in turatii joase. MAAAARE diferenta intre v2 si v4. In cazul meu,va vedea oras rar,asa, doar de nevoie cand si cand. Iar cand afara sunt 38 de grade eu oricum evit 2 roti , ca s rau de caldura. Eu unul n-am mers cu nici o moto care sa nu se incinga vara in oras/trafic. Da, cel mai incins a fost pe v2 ul de pe multistrada, ala de 950. Ala , cu cilindrul 2 sub sa, iti cocea oole. De aia nici nu mi-am luat acum aproape 3 ani, si am ales atunci tracer 9 in loc. Oricum, sunt tare curios sa vad efectiv cum e cu doua radiatoare separate stanga dreapta, cu ventilatoarele care sufla spre exterior lateral, cu prizele de aer aditionale. Per ansamblu pare, cel putin pe hartie, ca au stat si au gandit mult cum sa gestioneze caldura generata de v4-inclusiv prin faptul ca 2 cilindri se opresc, cei de pe spate, cand stai. Nu se opresc cilindri la V4 simplu, doar la V4 Rally au băgat chestia asta, aici merg toți 4 permanent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 3 Share Postat August 3 Eu stiu ca se opresc cilindri si la V4 atunci cand stai pe loc , iar Rally se opresc sub o anumita viteza . Extended rear bank engine deactivation The Multistrada V4 Rally also introduces a brand-new strategy to extend the deactivation of the rear cylinder bank, a technical solution debuting for the first time on a production motorcycle. In addition to switching off the rear cylinders at idle with the motorcycle stationary (a function already available on the Multistrada V4), the V4 Granturismo now keeps the rear bank deactivated in other operating conditions to the benefit of fuel consumption and emissions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 5 Autor Share Postat August 5 Daca se incinge, se incinge si aia e. Oricum merg cu asemenea animala la drum, nu oras, si echipat. vedem ....inca o saptamana de perpelit si habemus permis! Si da,va fi interesant cu mersul potolit pe bestiuta :)))) La 02.08.2024 la 21:32, Alex28 a spus: Ms! recunosc ca mi-a placut mult si 950 ul atunci, dar cele doua chestii mentionate m-au oprit sa l iau. caldurica la oo si vibratia aia la viteza de croaziera , 110 120, de iti vibreaza bucile. Eu nu ma intelegeam cu ea, e intr o frecventa care ma deranja mult. Ai luat oricum super moto. Eu nu mai tin minte daca chiar avea sa joasa...totusi parca era standard. Sau ma insel. Stiu ca am si postat atunci... La 02.08.2024 la 13:48, alexgrp a spus: Sa-l stapanesti sanatos! Ai fost inspirat cu achizitia. Te gandisei vreodata la 1260S pana sa gasesti oferta asta? De mai multe ori :))) Si anii trecuti a fost mereu in lista de variante.... Dar am fugit de desmo..Cam cum fug si de ktm acum. La 03.08.2024 la 6:36, LionEl a spus: Nu se opresc cilindri la V4 simplu, doar la V4 Rally au băgat chestia asta, aici merg toți 4 permanent Se opresc sigur si la V4s. Uite ca la V4 n-am idee...si nu l-am intrebat pe vanzator/nu a facut cat a fost probata jucaria..ca nu prea a stat. La 02.08.2024 la 17:18, ENEOS a spus: N-ai mers niciodată cu VFR800? Te coace într-un mare fel! Am avut in grupul meu coleg cu asa ceva :)))) Misto tare motoreta, dar nu pe gustul meu. Si da, caldaaa. Culmea, prietenul meu mergea o gramada cu ea prin oras, pana sa o schimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 5 Share Postat August 5 Acum 4 ore, Adrian M. a spus: De mai multe ori :))) Si anii trecuti a fost mereu in lista de variante.... Dar am fugit de desmo..Cam cum fug si de ktm acum. E neplacut si scump, asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat August 5 Share Postat August 5 On 7/30/2024 at 9:42 PM, Adrian M. said: 2021, modelul v4 simplu, 12000 km, garantie inca un an Sa-l stapanesti sanatos si sa te plimbe pe unde vrei tu! Super alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 5 Autor Share Postat August 5 1 oră în urmă, Radu Andrei Gabriel a spus: Sa-l stapanesti sanatos si sa te plimbe pe unde vrei tu! Super alegere! Multam!! Acum 2 ore, alexgrp a spus: E neplacut si scump, asa e. N am vrut sa aflu :)))) Apoi, v2 ul mi se pare mai ...spartan,daca pot spune asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 5 Share Postat August 5 Acum 8 ore, Adrian M. a spus: Se opresc sigur si la V4s. Uite ca la V4 n-am idee...si nu l-am intrebat pe vanzator/nu a facut cat a fost probata jucaria..ca nu prea a stat. pfoaaa ce gogosi vindea Ducati la noi -> vezi domne numai V4 Rally are optiunea asta de se opresc cilindri in rest nu sunt atat de "avansate" . Dehhh scheme de vanzare ca a iei varianta mai scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 5 Autor Share Postat August 5 Acum 41 minute, LionEl a spus: pfoaaa ce gogosi vindea Ducati la noi -> vezi domne numai V4 Rally are optiunea asta de se opresc cilindri in rest nu sunt atat de "avansate" . Dehhh scheme de vanzare ca a iei varianta mai scumpa Ceva stia el. Dar nu bine. V4s travel si V4 rally au activa functia INCLUSIV IN MERS, sub o anumita turatie, fara gaz, iti taie deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat August 6 Share Postat August 6 La 02.08.2024 la 22:44, tourist1 a spus: De cand 8-10 L/100km au devenit o problema mai ales pentru o asemenea uzina? Nu este problema, doar daca mergi cu altii pe tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian Postat August 6 Share Postat August 6 La 03.08.2024 la 16:24, marchand a spus: Eu stiu ca se opresc cilindri si la V4 atunci cand stai pe loc , iar Rally se opresc sub o anumita viteza . Extended rear bank engine deactivation The Multistrada V4 Rally also introduces a brand-new strategy to extend the deactivation of the rear cylinder bank, a technical solution debuting for the first time on a production motorcycle. In addition to switching off the rear cylinders at idle with the motorcycle stationary (a function already available on the Multistrada V4), the V4 Granturismo now keeps the rear bank deactivated in other operating conditions to the benefit of fuel consumption and emissions Nu doar ei au sistem de oprire a 2 cilindrii,Honda a pus pe VFR-ul de 1200 in 2010,din cate tin eu minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6 Share Postat August 6 La 02.08.2024 la 22:44, tourist1 a spus: Bravo. Ti-ai luat racheta. Nu prea inteleg mesajele in legatura cu temperaturile in oras si consumul. De cand 8-10 L/100km au devenit o problema mai ales pentru o asemenea uzina? La mentenanta nu ma bag pentru ca am avut Ducati din perioada in care chiar era cotet, nu ceva asa rafinat ca acum. In mod real singura problema pe care o vad este legata de modul in care iti vei pastra permisul sau vei lua amenzi. Nimic din motocicleta asta nu te indeamna sa mergi cu 50km/h. pai lumea vrea 160 de cai cu consum de scuter, acolo maxim 3litri la 100km :)) astia sunt aia care isi iau x6 si baga de 50lei motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 6 Share Postat August 6 (editat) La 02.08.2024 la 10:05, Sergio1234 a spus: Din experienta proprie si din relatariile prieteniilor de tura care au Multistrada, fierbinte, fierbinte rau...dar gandeste-te pozitiv, faci mai greu reumatism daca mergi pe temperaturi sub 15 grade. You win some, you lose some. buna asta dar nu vei vedea posesori de multistrada la temperaturile acelea doar dacă ajung prin alpi vara.... Editat August 6 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.