Adrian M. Postat August 2 Autor Share Postat August 2 Acum 16 ore, hora09 a spus: Misto! Bogatie Multam! Cam da, mi-am facut de cap! 15k e mult si pentru mine...m am perpelit mult pe toate partile daca sa vand si scuter si moto pentru manevra asta:)))) Eh, copii n-am si nici intentia, deci mai multi bani de cheltuit pe "prostioare" :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat August 2 Share Postat August 2 44 minutes ago, Adrian M. said: Eu unul n-am mers cu nici o moto care sa nu se incinga vara in oras/trafic. Unele mai mult, altele mai putin, dar cam toate duc lichidul de racire peste 100. Oricum, motocicletele mari nu sunt confortabile si nici eficiente de mers in oras din cauza factorului trafic vs gabarit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat August 2 Share Postat August 2 1 oră în urmă, Adrian M. a spus: mi-am facut de cap lasa, ca de aia lucram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 2 Share Postat August 2 Sa-l stapanesti sanatos! Ai fost inspirat cu achizitia. Te gandisei vreodata la 1260S pana sa gasesti oferta asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 2 Share Postat August 2 Acum 8 ore, Adrian M. a spus: sa vad efectiv cum e cu doua radiatoare separate stanga dreapta, cu ventilatoarele care sufla spre exterior lateral, N-ai mers niciodată cu VFR800? Te coace într-un mare fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat August 2 Share Postat August 2 Acum 12 ore, Adrian M. a spus: Multam! Pikes e dileala, facuta pentru strada 100%. Iar v2 ul e huligan direct. dar da, e mult mai pretentios la mers in turatii joase. MAAAARE diferenta intre v2 si v4. In cazul meu,va vedea oras rar,asa, doar de nevoie cand si cand. Iar cand afara sunt 38 de grade eu oricum evit 2 roti , ca s rau de caldura. Eu unul n-am mers cu nici o moto care sa nu se incinga vara in oras/trafic. Da, cel mai incins a fost pe v2 ul de pe multistrada, ala de 950. Ala , cu cilindrul 2 sub sa, iti cocea oole. De aia nici nu mi-am luat acum aproape 3 ani, si am ales atunci tracer 9 in loc. Oricum, sunt tare curios sa vad efectiv cum e cu doua radiatoare separate stanga dreapta, cu ventilatoarele care sufla spre exterior lateral, cu prizele de aer aditionale. Per ansamblu pare, cel putin pe hartie, ca au stat si au gandit mult cum sa gestioneze caldura generata de v4-inclusiv prin faptul ca 2 cilindri se opresc, cei de pe spate, cand stai. Sa te bucuri de ea fara incidente! E cel mai frumos colorit de pe multistrada v4 dpmdv. Acel 950S ti-a fript oole fiindca avea sa joasa care era super subtire si stateai lipit de cilindrii. L-am cumparat eu anul trecut si imediat i-am pus un cool cover(o plasa pe sa care ajuta la ventilare) fiindca se incingea prea tare de pe la 35 de grade. Ulterior i-am cumparat sa comfort si a fost o diferenta foarte mare, deja am mers vara asta la 42 de grade si a fost ok, tot se incalzeste dar fara sa te mai deranjeze asa de tare. Nu mai simt nevoia sa-i pun cool cover ul. Cand am fost la revizie am luat la test un v4 rally si iti zic clar ca se incalzeste mai tare decat 950S, afara erau 18-20 de grade si simteam caldura pe cand la 950S nu se simtea absolut nimic. Si asta o spune mai multa lume care a mers pe ambele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 2 Share Postat August 2 Bravo. Ti-ai luat racheta. Nu prea inteleg mesajele in legatura cu temperaturile in oras si consumul. De cand 8-10 L/100km au devenit o problema mai ales pentru o asemenea uzina? La mentenanta nu ma bag pentru ca am avut Ducati din perioada in care chiar era cotet, nu ceva asa rafinat ca acum. In mod real singura problema pe care o vad este legata de modul in care iti vei pastra permisul sau vei lua amenzi. Nimic din motocicleta asta nu te indeamna sa mergi cu 50km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 3 Share Postat August 3 Acum 21 ore, Adrian M. a spus: Multam! Pikes e dileala, facuta pentru strada 100%. Iar v2 ul e huligan direct. dar da, e mult mai pretentios la mers in turatii joase. MAAAARE diferenta intre v2 si v4. In cazul meu,va vedea oras rar,asa, doar de nevoie cand si cand. Iar cand afara sunt 38 de grade eu oricum evit 2 roti , ca s rau de caldura. Eu unul n-am mers cu nici o moto care sa nu se incinga vara in oras/trafic. Da, cel mai incins a fost pe v2 ul de pe multistrada, ala de 950. Ala , cu cilindrul 2 sub sa, iti cocea oole. De aia nici nu mi-am luat acum aproape 3 ani, si am ales atunci tracer 9 in loc. Oricum, sunt tare curios sa vad efectiv cum e cu doua radiatoare separate stanga dreapta, cu ventilatoarele care sufla spre exterior lateral, cu prizele de aer aditionale. Per ansamblu pare, cel putin pe hartie, ca au stat si au gandit mult cum sa gestioneze caldura generata de v4-inclusiv prin faptul ca 2 cilindri se opresc, cei de pe spate, cand stai. Nu se opresc cilindri la V4 simplu, doar la V4 Rally au băgat chestia asta, aici merg toți 4 permanent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 3 Share Postat August 3 Eu stiu ca se opresc cilindri si la V4 atunci cand stai pe loc , iar Rally se opresc sub o anumita viteza . Extended rear bank engine deactivation The Multistrada V4 Rally also introduces a brand-new strategy to extend the deactivation of the rear cylinder bank, a technical solution debuting for the first time on a production motorcycle. In addition to switching off the rear cylinders at idle with the motorcycle stationary (a function already available on the Multistrada V4), the V4 Granturismo now keeps the rear bank deactivated in other operating conditions to the benefit of fuel consumption and emissions Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 5 Autor Share Postat August 5 Daca se incinge, se incinge si aia e. Oricum merg cu asemenea animala la drum, nu oras, si echipat. vedem ....inca o saptamana de perpelit si habemus permis! Si da,va fi interesant cu mersul potolit pe bestiuta :)))) La 02.08.2024 la 21:32, Alex28 a spus: Ms! recunosc ca mi-a placut mult si 950 ul atunci, dar cele doua chestii mentionate m-au oprit sa l iau. caldurica la oo si vibratia aia la viteza de croaziera , 110 120, de iti vibreaza bucile. Eu nu ma intelegeam cu ea, e intr o frecventa care ma deranja mult. Ai luat oricum super moto. Eu nu mai tin minte daca chiar avea sa joasa...totusi parca era standard. Sau ma insel. Stiu ca am si postat atunci... La 02.08.2024 la 13:48, alexgrp a spus: Sa-l stapanesti sanatos! Ai fost inspirat cu achizitia. Te gandisei vreodata la 1260S pana sa gasesti oferta asta? De mai multe ori :))) Si anii trecuti a fost mereu in lista de variante.... Dar am fugit de desmo..Cam cum fug si de ktm acum. La 03.08.2024 la 6:36, LionEl a spus: Nu se opresc cilindri la V4 simplu, doar la V4 Rally au băgat chestia asta, aici merg toți 4 permanent Se opresc sigur si la V4s. Uite ca la V4 n-am idee...si nu l-am intrebat pe vanzator/nu a facut cat a fost probata jucaria..ca nu prea a stat. La 02.08.2024 la 17:18, ENEOS a spus: N-ai mers niciodată cu VFR800? Te coace într-un mare fel! Am avut in grupul meu coleg cu asa ceva :)))) Misto tare motoreta, dar nu pe gustul meu. Si da, caldaaa. Culmea, prietenul meu mergea o gramada cu ea prin oras, pana sa o schimbe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 5 Share Postat August 5 Acum 4 ore, Adrian M. a spus: De mai multe ori :))) Si anii trecuti a fost mereu in lista de variante.... Dar am fugit de desmo..Cam cum fug si de ktm acum. E neplacut si scump, asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 5 Share Postat August 5 On 7/30/2024 at 9:42 PM, Adrian M. said: 2021, modelul v4 simplu, 12000 km, garantie inca un an Sa-l stapanesti sanatos si sa te plimbe pe unde vrei tu! Super alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 5 Autor Share Postat August 5 1 oră în urmă, Radu Andrei Gabriel a spus: Sa-l stapanesti sanatos si sa te plimbe pe unde vrei tu! Super alegere! Multam!! Acum 2 ore, alexgrp a spus: E neplacut si scump, asa e. N am vrut sa aflu :)))) Apoi, v2 ul mi se pare mai ...spartan,daca pot spune asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 5 Share Postat August 5 Acum 8 ore, Adrian M. a spus: Se opresc sigur si la V4s. Uite ca la V4 n-am idee...si nu l-am intrebat pe vanzator/nu a facut cat a fost probata jucaria..ca nu prea a stat. pfoaaa ce gogosi vindea Ducati la noi -> vezi domne numai V4 Rally are optiunea asta de se opresc cilindri in rest nu sunt atat de "avansate" . Dehhh scheme de vanzare ca a iei varianta mai scumpa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 5 Autor Share Postat August 5 Acum 41 minute, LionEl a spus: pfoaaa ce gogosi vindea Ducati la noi -> vezi domne numai V4 Rally are optiunea asta de se opresc cilindri in rest nu sunt atat de "avansate" . Dehhh scheme de vanzare ca a iei varianta mai scumpa Ceva stia el. Dar nu bine. V4s travel si V4 rally au activa functia INCLUSIV IN MERS, sub o anumita turatie, fara gaz, iti taie deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat August 6 Moderatori Share Postat August 6 La 03.08.2024 la 16:24, marchand a spus: Eu stiu ca se opresc cilindri si la V4 atunci cand stai pe loc , iar Rally se opresc sub o anumita viteza . Extended rear bank engine deactivation The Multistrada V4 Rally also introduces a brand-new strategy to extend the deactivation of the rear cylinder bank, a technical solution debuting for the first time on a production motorcycle. In addition to switching off the rear cylinders at idle with the motorcycle stationary (a function already available on the Multistrada V4), the V4 Granturismo now keeps the rear bank deactivated in other operating conditions to the benefit of fuel consumption and emissions Nu doar ei au sistem de oprire a 2 cilindrii,Honda a pus pe VFR-ul de 1200 in 2010,din cate tin eu minte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6 Share Postat August 6 La 02.08.2024 la 22:44, tourist1 a spus: Bravo. Ti-ai luat racheta. Nu prea inteleg mesajele in legatura cu temperaturile in oras si consumul. De cand 8-10 L/100km au devenit o problema mai ales pentru o asemenea uzina? La mentenanta nu ma bag pentru ca am avut Ducati din perioada in care chiar era cotet, nu ceva asa rafinat ca acum. In mod real singura problema pe care o vad este legata de modul in care iti vei pastra permisul sau vei lua amenzi. Nimic din motocicleta asta nu te indeamna sa mergi cu 50km/h. pai lumea vrea 160 de cai cu consum de scuter, acolo maxim 3litri la 100km :)) astia sunt aia care isi iau x6 si baga de 50lei motorina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 6 Share Postat August 6 (editat) La 02.08.2024 la 10:05, Sergio1234 a spus: Din experienta proprie si din relatariile prieteniilor de tura care au Multistrada, fierbinte, fierbinte rau...dar gandeste-te pozitiv, faci mai greu reumatism daca mergi pe temperaturi sub 15 grade. You win some, you lose some. buna asta dar nu vei vedea posesori de multistrada la temperaturile acelea doar dacă ajung prin alpi vara.... Editat August 6 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 40 minute, Cavaleru a spus: pai lumea vrea 160 de cai cu consum de scuter, acolo maxim 3litri la 100km :)) astia sunt aia care isi iau x6 si baga de 50lei motorina Nici la scuter nu scot 3/100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 1 minut, LionEl a spus: Nici la scuter nu scot 3/100. scot 3.2 la drum intins cu majesty 400 viteze legale 90-100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 6 Share Postat August 6 al meu nu stie viteze d-astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 42 minute, Sergio1234 a spus: GS-ul "vechi" are 136cp si pe tura eu am 5, poate chiar si sub 5, iar coelgii cu Multistrada 7-8. GS-ul nou la 145cp aparent ar fi mai economic decat cel vechi. Din nou, nu e vorba de bani aici...eu pe tura stiu ca nu am treaba cu alimentatu, ca se asigura colegii cu Multistrada sa opreasca Le mai dai tu din cand in cand cate o bere pentru ca te mai coboara de pe moto si nu intepenesti pe ea :v :v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 6 Autor Share Postat August 6 Cine vrea consum isi cumpara honda cu motor de masina, 50 cai, si redline la 5000 ture. Ce rost are discutia asta? :)) Dar ca tot vine vorba, media se pare ca e pe la 36-38 mpg, adica 7-7,4l/100km. Insa daca veti roti o data de acceleratie, veti intelege de ce. INTOXICANT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat August 6 Share Postat August 6 47 minutes ago, Adrian M. said: Cine vrea consum isi cumpara honda cu motor de masina, 50 cai, si redline la 5000 ture. Ce rost are discutia asta? :)) +1000 Probabil este vorba despre nostalgia traumei, cand existau cote de benzina si mai stateai si la coada vreo doua zile pentru ele. + cei 10 litri de tranzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 6 Autor Share Postat August 6 Acum 17 minute, Radu Andrei Gabriel a spus: +1000 Probabil este vorba despre nostalgia traumei, cand existau cote de benzina si mai stateai si la coada vreo doua zile pentru ele. + cei 10 litri de tranzit. Acuma clar, sa nu cadem in celalalta extrema. Daca de exemplu as face 3 ture lungi pe an, plus as mai merge si pe langa o gramada cu moto-20.000km minim pe an, atunci probabil as alege o moto o idee mai pragmatica , in detrimentul celei alese deja. Poate cardan si consum mai mic. Dar cum timpul la mine e pentru vreo 10000 pe an,braaaaap :))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.