LionEl Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 40 minute, Cavaleru a spus: pai lumea vrea 160 de cai cu consum de scuter, acolo maxim 3litri la 100km :)) astia sunt aia care isi iau x6 si baga de 50lei motorina Nici la scuter nu scot 3/100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 1 minut, LionEl a spus: Nici la scuter nu scot 3/100. scot 3.2 la drum intins cu majesty 400 viteze legale 90-100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 6 Share Postat August 6 al meu nu stie viteze d-astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 40 minute, Cavaleru a spus: pai lumea vrea 160 de cai cu consum de scuter, acolo maxim 3litri la 100km :)) astia sunt aia care isi iau x6 si baga de 50lei motorina GS-ul "vechi" are 136cp si pe tura eu am 5, poate chiar si sub 5, iar coelgii cu Multistrada 7-8. GS-ul nou la 145cp aparent ar fi mai economic decat cel vechi. Din nou, nu e vorba de bani aici...eu pe tura stiu ca nu am treaba cu alimentatu, ca se asigura colegii cu Multistrada sa opreasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 42 minute, Sergio1234 a spus: GS-ul "vechi" are 136cp si pe tura eu am 5, poate chiar si sub 5, iar coelgii cu Multistrada 7-8. GS-ul nou la 145cp aparent ar fi mai economic decat cel vechi. Din nou, nu e vorba de bani aici...eu pe tura stiu ca nu am treaba cu alimentatu, ca se asigura colegii cu Multistrada sa opreasca Le mai dai tu din cand in cand cate o bere pentru ca te mai coboara de pe moto si nu intepenesti pe ea :v :v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 6 Autor Share Postat August 6 Cine vrea consum isi cumpara honda cu motor de masina, 50 cai, si redline la 5000 ture. Ce rost are discutia asta? :)) Dar ca tot vine vorba, media se pare ca e pe la 36-38 mpg, adica 7-7,4l/100km. Insa daca veti roti o data de acceleratie, veti intelege de ce. INTOXICANT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat August 6 Share Postat August 6 47 minutes ago, Adrian M. said: Cine vrea consum isi cumpara honda cu motor de masina, 50 cai, si redline la 5000 ture. Ce rost are discutia asta? :)) +1000 Probabil este vorba despre nostalgia traumei, cand existau cote de benzina si mai stateai si la coada vreo doua zile pentru ele. + cei 10 litri de tranzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 6 Autor Share Postat August 6 Acum 17 minute, Radu Andrei Gabriel a spus: +1000 Probabil este vorba despre nostalgia traumei, cand existau cote de benzina si mai stateai si la coada vreo doua zile pentru ele. + cei 10 litri de tranzit. Acuma clar, sa nu cadem in celalalta extrema. Daca de exemplu as face 3 ture lungi pe an, plus as mai merge si pe langa o gramada cu moto-20.000km minim pe an, atunci probabil as alege o moto o idee mai pragmatica , in detrimentul celei alese deja. Poate cardan si consum mai mic. Dar cum timpul la mine e pentru vreo 10000 pe an,braaaaap :))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 6 Share Postat August 6 6 hours ago, Kristian said: Nu doar ei au sistem de oprire a 2 cilindrii,Honda a pus pe VFR-ul de 1200 in 2010,din cate tin eu minte. Primii care au introdus un astfel de sistem au fost cred cei de la Harley-Davidson , prin 2008 , la Harley ii zice EITMS(Engine Idle Temperature Management System) . Sistemul este gandit sa dezactiveze cilindrii atunci cand motocicleta sta pe loc , eu inteleg ca Ducati se lauda ca sunt primii care au implementat sistemul de dezactivare si atunci cand motocicleta este in miscare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat August 6 Share Postat August 6 7 minutes ago, Adrian M. said: Acuma clar, sa nu cadem in celalalta extrema E vorba totusi de un Multistrada V4 pe care tocmai ti l-ai cumparat. Nu cred ca a fost consumul un criteriu cand ai ales-o Daca faceai 20-30k pe an alegeai altceva, asa cum ai zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 6 Autor Share Postat August 6 Acum 1 minut, Radu Andrei Gabriel a spus: E vorba totusi de un Multistrada V4 pe care tocmai ti l-ai cumparat. Nu cred ca a fost consumul un criteriu cand ai ales-o Daca faceai 20-30k pe an alegeai altceva, asa cum ai zis. Exact. Am facut doar putin pe avocatul diavolului, cum s-ar zice. Asa..de principiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu Andrei Gabriel Postat August 6 Share Postat August 6 6 minutes ago, Adrian M. said: Am facut doar putin pe avocatul diavolului, Si eu sunt avocatul diavolului (rosu) E normal sa-ti consume 7-8 la ce caracteristici are. Consuma cat vrea ea CB1000R 2023 mi-a luat 9 si ceva in oras. 1250gsa pe modul dynamic pro se duce si el pe la 7 -8 daca o tii numai in demaraje prin oras sau daca alergi cu 200km/h pe autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 6 Share Postat August 6 Daca faci 30 k pe an probabil ca o idee si mai buna ar fi sa iti cumperi masina . Eu fac cu un plin in jur de 280 km . Cu GS 1250 faceam cu un plin in jur de 330 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 6 Share Postat August 6 Eu fac peste 30k km pe an pe 2 roti si nu simt nevoia de masina, cu masina faceam sub 1000. Si consum nici la Africa Twin nu am reusit sa scot sub 6 si aia are 100 si un pic de cai. Culmea consuma mai putin RT-ul, un 5,7 - 5.8 la mers mai sport un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 6 Share Postat August 6 Mie mi-ar fi plăcut să fi pus ăștia un rezervor mai mare. La 650 aveam de 22 litri și consum cam 4,5%, la ăsta mare au pus rezervor de 20, iar consumul mediu este mai mare. Cât de mare? Pe autostradă cam 7-8, dar cum nu l-am luat pentru așa ceva, nu-i bai. Deci pentru mulți nu-i musai important consumul, cât autonomia, că pe afară nu găsești ușor benzinării de soi (pățit prin unele țări). Și parcă nici n-aș merge cu canistră de aia mică după mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 2 ore, LionEl a spus: Eu fac peste 30k km pe an pe 2 roti si nu simt nevoia de masina, cu masina faceam sub 1000. Si consum nici la Africa Twin nu am reusit sa scot sub 6 si aia are 100 si un pic de cai. Culmea consuma mai putin RT-ul, un 5,7 - 5.8 la mers mai sport un pic. Si cand ii aud pe unii cum scot ei cu Africa Twin 4.5-5.5, ma apuca rasul. Nici la scuterul de 155 nu reuseam sa scot 3.0 in oras. Bine, or scoate 4.5 dar asta inseamna ca merg subturat si cu viteze de maxim 90 km/h, caz in care un maxiscuter ar fi mai util pentru ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergio1234 Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 15 ore, Lucian_M a spus: Deci pentru mulți nu-i musai important consumul, cât autonomia, că pe afară nu găsești ușor benzinării de soi (pățit prin unele țări). Și parcă nici n-aș merge cu canistră de aia mică după mine... Exact la asta ma refeream, pentru un motor de categoria aia, are autonomie mica fata de restu. In Romania nu e mare problema, pompele is deschise 24/7 si cam gasesti. Rar se intampla sa ai rute mai lungi de 70km (cat tine galbenu) fara o benzinarie. Dar, daca nu vrei stres, inainte de a intra pe o ruta montana, tre sa fi sigur ca ai plinu. La varianta Rally e mult mai ok, are rezervor de 30l, se poate face 400+km. In fine, oricum asta este cea mai mica problema si nu va fi niciodata un factor de "io vand motoru ca nu-l mai suport". Acum 14 ore, Ruginel a spus: Si cand ii aud pe unii cum scot ei cu Africa Twin 4.5-5.5, ma apuca rasul. Nici la scuterul de 155 nu reuseam sa scot 3.0 in oras. Bine, or scoate 4.5 dar asta inseamna ca merg subturat si cu viteze de maxim 90 km/h, caz in care un maxiscuter ar fi mai util pentru ei. In oras greu, si in mod sigur nu in orase precum Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi etc. Poate noaptea/weeklend sau orase din Vest unde 70-80% din ruta o faci pe centura. Pe extern e posibil, eu cu GS-ul am intre 5-5.5. Am scos si mai putin, mult mai mult de atat, dar e irelevant, pentru ca atunci nu am mers "normal". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Acum 17 ore, marchand a spus: Daca faci 30 k pe an probabil ca o idee si mai buna ar fi sa iti cumperi masina . Eu fac cu un plin in jur de 280 km . Cu GS 1250 faceam cu un plin in jur de 330 km arhisuficient Acum 17 ore, LionEl a spus: Eu fac peste 30k km pe an pe 2 roti si nu simt nevoia de masina, cu masina faceam sub 1000. Si consum nici la Africa Twin nu am reusit sa scot sub 6 si aia are 100 si un pic de cai. Culmea consuma mai putin RT-ul, un 5,7 - 5.8 la mers mai sport un pic. Tu te alinti. auzi la el, 30k pe an:))) boxeru ala e economic, not too bad, not too bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 7 Share Postat August 7 cine face consumul, nu va afla niciodata cum merge mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Acum 16 ore, Lucian_M a spus: Mie mi-ar fi plăcut să fi pus ăștia un rezervor mai mare. La 650 aveam de 22 litri și consum cam 4,5%, la ăsta mare au pus rezervor de 20, iar consumul mediu este mai mare. Cât de mare? Pe autostradă cam 7-8, dar cum nu l-am luat pentru așa ceva, nu-i bai. Deci pentru mulți nu-i musai important consumul, cât autonomia, că pe afară nu găsești ușor benzinării de soi (pățit prin unele țări). Și parcă nici n-aș merge cu canistră de aia mică după mine... Daca mergi in off, poate devine o problema alimentarea. Dar 250 km autonomie ai sigur, si e suficient deja sa nu mai devina o problema. Canistra, nu i vad rostul. Rezervor mai mare de 20l, iar nu i vad rostul. Pui greutate in plus fix unde nu i ok, sus. Asta e si motivul pt care de exemplu nu imi place GSA, sau noul tiger 1200 varianta cu rezervor de 30 l. Sunt porcovete rau in fata, si greutatea aia sus toata, cand e plin , se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jebelu Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 19 ore, Adrian M. a spus: Cine vrea consum isi cumpara honda cu motor de masina, 50 cai, si redline la 5000 ture. ... Cei ce doresc mers la consum, sa ramana la sportul national cu 4 roate, numit tedeiii... Adriene, sa fie tot ce ti-ai dorit acest Duc V4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Acum 4 minute, Jebelu a spus: Cei ce doresc mers la consum, sa ramana la sportul national cu 4 roate, numit tedeiii... Adriene, sa fie tot ce ti-ai dorit acest Duc V4. Multaam! Deja vin prostioarele. Pus anvelope noi, montat ungator, un deflector parbriz momentan, suport telefon,a venit si crashbaru. Pe 13 revizie, ca e la rand din pdv calendar nu km. Astept cuminte si protectiile radiatoarelor, genti textile interioare, suport gps/telefon deasupra display. Pregatim usor usor ideea de tura pe anul asta, prin septembrie 9 zile pe undeva:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 21 minute, Adrian M. a spus: arhisuficient Tu te alinti. auzi la el, 30k pe an:))) boxeru ala e economic, not too bad, not too bad. Pai am pana acum aproape 10k si am avut 3 luni de pauza pentru ca operatie la incheietura. Cu Africa Twin aveam 24k facuti in mai putin de 12 luni + alti 10k facuti pe xmax => 34k. Cu un an inainte 26k facuti pe K1600 + 4k facuti pe mobre inchiriate prin concedii => 30k Si tot asa si mai departe Si sa vezi acum ca tot vreau sa schimb locul de munca si revin pe implementare si va trebui sa calatoresc prin Europa, sa vezi cum ma duc in BT-uri pe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 26 minute, LionEl a spus: Si sa vezi acum ca tot vreau sa schimb locul de munca si revin pe implementare si va trebui sa calatoresc prin Europa, sa vezi cum ma duc in BT-uri pe Lucrezi B2B sau CIM? Eu cu CIM am descoperit ca nu ma lasa sefimea, nu-si asuma riscul ca eu sa patesc ceva calatorind in interes de servicu. Ar trebui sa-mi iau zile de concediu pe durata perioadelor in care calatoresc in interesul firmei (doar drumul efectiv). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LionEl Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 15 minute, tourist1 a spus: Lucrezi B2B sau CIM? Eu cu CIM am descoperit ca nu ma lasa sefimea, nu-si asuma riscul ca eu sa patesc ceva calatorind in interes de servicu. Ar trebui sa-mi iau zile de concediu pe durata perioadelor in care calatoresc in interesul firmei (doar drumul efectiv). Integrare/Implementare solutii software - nu stiu unde se incadreaza dar voi intreba daca ma lasa sau nu. daca nu ma lasa aia e ghinion, trimit mobra cu o duba si ma plimb pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.