marchand Postat August 6 Share Postat August 6 6 hours ago, Kristian said: Nu doar ei au sistem de oprire a 2 cilindrii,Honda a pus pe VFR-ul de 1200 in 2010,din cate tin eu minte. Primii care au introdus un astfel de sistem au fost cred cei de la Harley-Davidson , prin 2008 , la Harley ii zice EITMS(Engine Idle Temperature Management System) . Sistemul este gandit sa dezactiveze cilindrii atunci cand motocicleta sta pe loc , eu inteleg ca Ducati se lauda ca sunt primii care au implementat sistemul de dezactivare si atunci cand motocicleta este in miscare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRG Postat August 6 Share Postat August 6 7 minutes ago, Adrian M. said: Acuma clar, sa nu cadem in celalalta extrema E vorba totusi de un Multistrada V4 pe care tocmai ti l-ai cumparat. Nu cred ca a fost consumul un criteriu cand ai ales-o Daca faceai 20-30k pe an alegeai altceva, asa cum ai zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 6 Autor Share Postat August 6 Acum 1 minut, Radu Andrei Gabriel a spus: E vorba totusi de un Multistrada V4 pe care tocmai ti l-ai cumparat. Nu cred ca a fost consumul un criteriu cand ai ales-o Daca faceai 20-30k pe an alegeai altceva, asa cum ai zis. Exact. Am facut doar putin pe avocatul diavolului, cum s-ar zice. Asa..de principiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRG Postat August 6 Share Postat August 6 6 minutes ago, Adrian M. said: Am facut doar putin pe avocatul diavolului, Si eu sunt avocatul diavolului (rosu) E normal sa-ti consume 7-8 la ce caracteristici are. Consuma cat vrea ea CB1000R 2023 mi-a luat 9 si ceva in oras. 1250gsa pe modul dynamic pro se duce si el pe la 7 -8 daca o tii numai in demaraje prin oras sau daca alergi cu 200km/h pe autostrada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 6 Share Postat August 6 Daca faci 30 k pe an probabil ca o idee si mai buna ar fi sa iti cumperi masina . Eu fac cu un plin in jur de 280 km . Cu GS 1250 faceam cu un plin in jur de 330 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 6 Share Postat August 6 Eu fac peste 30k km pe an pe 2 roti si nu simt nevoia de masina, cu masina faceam sub 1000. Si consum nici la Africa Twin nu am reusit sa scot sub 6 si aia are 100 si un pic de cai. Culmea consuma mai putin RT-ul, un 5,7 - 5.8 la mers mai sport un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 6 Share Postat August 6 Mie mi-ar fi plăcut să fi pus ăștia un rezervor mai mare. La 650 aveam de 22 litri și consum cam 4,5%, la ăsta mare au pus rezervor de 20, iar consumul mediu este mai mare. Cât de mare? Pe autostradă cam 7-8, dar cum nu l-am luat pentru așa ceva, nu-i bai. Deci pentru mulți nu-i musai important consumul, cât autonomia, că pe afară nu găsești ușor benzinării de soi (pățit prin unele țări). Și parcă nici n-aș merge cu canistră de aia mică după mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat August 6 Share Postat August 6 Acum 2 ore, LionEl a spus: Eu fac peste 30k km pe an pe 2 roti si nu simt nevoia de masina, cu masina faceam sub 1000. Si consum nici la Africa Twin nu am reusit sa scot sub 6 si aia are 100 si un pic de cai. Culmea consuma mai putin RT-ul, un 5,7 - 5.8 la mers mai sport un pic. Si cand ii aud pe unii cum scot ei cu Africa Twin 4.5-5.5, ma apuca rasul. Nici la scuterul de 155 nu reuseam sa scot 3.0 in oras. Bine, or scoate 4.5 dar asta inseamna ca merg subturat si cu viteze de maxim 90 km/h, caz in care un maxiscuter ar fi mai util pentru ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Acum 17 ore, marchand a spus: Daca faci 30 k pe an probabil ca o idee si mai buna ar fi sa iti cumperi masina . Eu fac cu un plin in jur de 280 km . Cu GS 1250 faceam cu un plin in jur de 330 km arhisuficient Acum 17 ore, LionEl a spus: Eu fac peste 30k km pe an pe 2 roti si nu simt nevoia de masina, cu masina faceam sub 1000. Si consum nici la Africa Twin nu am reusit sa scot sub 6 si aia are 100 si un pic de cai. Culmea consuma mai putin RT-ul, un 5,7 - 5.8 la mers mai sport un pic. Tu te alinti. auzi la el, 30k pe an:))) boxeru ala e economic, not too bad, not too bad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat August 7 Share Postat August 7 cine face consumul, nu va afla niciodata cum merge mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Acum 16 ore, Lucian_M a spus: Mie mi-ar fi plăcut să fi pus ăștia un rezervor mai mare. La 650 aveam de 22 litri și consum cam 4,5%, la ăsta mare au pus rezervor de 20, iar consumul mediu este mai mare. Cât de mare? Pe autostradă cam 7-8, dar cum nu l-am luat pentru așa ceva, nu-i bai. Deci pentru mulți nu-i musai important consumul, cât autonomia, că pe afară nu găsești ușor benzinării de soi (pățit prin unele țări). Și parcă nici n-aș merge cu canistră de aia mică după mine... Daca mergi in off, poate devine o problema alimentarea. Dar 250 km autonomie ai sigur, si e suficient deja sa nu mai devina o problema. Canistra, nu i vad rostul. Rezervor mai mare de 20l, iar nu i vad rostul. Pui greutate in plus fix unde nu i ok, sus. Asta e si motivul pt care de exemplu nu imi place GSA, sau noul tiger 1200 varianta cu rezervor de 30 l. Sunt porcovete rau in fata, si greutatea aia sus toata, cand e plin , se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jebelu Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 19 ore, Adrian M. a spus: Cine vrea consum isi cumpara honda cu motor de masina, 50 cai, si redline la 5000 ture. ... Cei ce doresc mers la consum, sa ramana la sportul national cu 4 roate, numit tedeiii... Adriene, sa fie tot ce ti-ai dorit acest Duc V4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Acum 4 minute, Jebelu a spus: Cei ce doresc mers la consum, sa ramana la sportul national cu 4 roate, numit tedeiii... Adriene, sa fie tot ce ti-ai dorit acest Duc V4. Multaam! Deja vin prostioarele. Pus anvelope noi, montat ungator, un deflector parbriz momentan, suport telefon,a venit si crashbaru. Pe 13 revizie, ca e la rand din pdv calendar nu km. Astept cuminte si protectiile radiatoarelor, genti textile interioare, suport gps/telefon deasupra display. Pregatim usor usor ideea de tura pe anul asta, prin septembrie 9 zile pe undeva:))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 21 minute, Adrian M. a spus: arhisuficient Tu te alinti. auzi la el, 30k pe an:))) boxeru ala e economic, not too bad, not too bad. Pai am pana acum aproape 10k si am avut 3 luni de pauza pentru ca operatie la incheietura. Cu Africa Twin aveam 24k facuti in mai putin de 12 luni + alti 10k facuti pe xmax => 34k. Cu un an inainte 26k facuti pe K1600 + 4k facuti pe mobre inchiriate prin concedii => 30k Si tot asa si mai departe Si sa vezi acum ca tot vreau sa schimb locul de munca si revin pe implementare si va trebui sa calatoresc prin Europa, sa vezi cum ma duc in BT-uri pe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 26 minute, LionEl a spus: Si sa vezi acum ca tot vreau sa schimb locul de munca si revin pe implementare si va trebui sa calatoresc prin Europa, sa vezi cum ma duc in BT-uri pe Lucrezi B2B sau CIM? Eu cu CIM am descoperit ca nu ma lasa sefimea, nu-si asuma riscul ca eu sa patesc ceva calatorind in interes de servicu. Ar trebui sa-mi iau zile de concediu pe durata perioadelor in care calatoresc in interesul firmei (doar drumul efectiv). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 15 minute, tourist1 a spus: Lucrezi B2B sau CIM? Eu cu CIM am descoperit ca nu ma lasa sefimea, nu-si asuma riscul ca eu sa patesc ceva calatorind in interes de servicu. Ar trebui sa-mi iau zile de concediu pe durata perioadelor in care calatoresc in interesul firmei (doar drumul efectiv). Integrare/Implementare solutii software - nu stiu unde se incadreaza dar voi intreba daca ma lasa sau nu. daca nu ma lasa aia e ghinion, trimit mobra cu o duba si ma plimb pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 7 Share Postat August 7 Acum 34 minute, Sergio1234 a spus: Era vorba de forma de colaborare, nu cu ce te ocupi CIM - carte de munca B2B - prin PFA sau SRL cu contract de colaborare ahhh - CIM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 7 Share Postat August 7 3 hours ago, Adrian M. said: Multaam! Deja vin prostioarele. Pus anvelope noi, montat ungator, un deflector parbriz momentan, suport telefon,a venit si crashbaru. Pe 13 revizie, ca e la rand din pdv calendar nu km. Astept cuminte si protectiile radiatoarelor, genti textile interioare, suport gps/telefon deasupra display. Pregatim usor usor ideea de tura pe anul asta, prin septembrie 9 zile pe undeva:))) De curiozitate, ce crash bars ti-ai comandat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 7 Autor Share Postat August 7 Acum 6 ore, marchand a spus: De curiozitate, ce crash bars ti-ai comandat ? heed varianta standard,argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 7 Share Postat August 7 Eu am comandat de pe Wunderlich. Mi s-au părut ca sunt ceva mai "discrete". Încă nu le-am montat. Sper sa își facă treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat August 13 Autor Share Postat August 13 Salut, La 07.08.2024 la 22:08, marchand a spus: Eu am comandat de pe Wunderlich. Mi s-au părut ca sunt ceva mai "discrete". Încă nu le-am montat. Sper sa își facă treaba. Pe asta l-ai luat? https://wunderlich-adventure.de/en/wunderlich-engine-protection-bar-71200-004 Daca da, e doar pt motor. Eu vreau sa acopere nitel carenele, asa ca l-am luat pe asta, varianta mai mica https://heedshop.eu/en_US/p/Crash-bars-for-Ducati-Multistrada-V4-Basic-silver/815 E stict pentru eventuala scapare de pe loc, cand dorm pe mine. Sa nu nenorocesc toate plasticele alea multe de pe fata lateral. Habemus PLASTICUS! Asa ca azi am luat moto la birou, pe o ruta....ocolitoare 30 km Prima impresie la cald: -Dracu sa i ia de italieni si nemti si cine naiba o facut motoru asta. Iti vine sa depasesti si masinile de pe contrasens :))))) -treapta 1 si 2 cam scurte. -din treapta 3....daca deschizi gazu...tre sa te tiiiiiiiiii, ca diiiiiiiiiii. Grav. Mega misto. Cu DWC-ducati uili control pus pe setarea cea mai panicoasa, in 3 daca i dai zdravan, tot salta roata fata vreo 5 cm in aer, si dupa ti o aseaza fara emotii inapoi. Cred ca ar fi cea mai usoara moto de facut uili pt un habarnist, in combinatie cu DWC u- ce trasnaie. -Incredibil de bine echilibrata, si manevrabila. Mai manevrabila decat tiger 1200 le asta nou, la nivel de gs si 1290 adventure. Si stabila. Mai manevrabila decat fosta moto, tracer 9 GT-foarte interesanta asta. Va fi fuuuun pe curbe-vedem de sf marie ca o duc pe undeva. Se inclina fara efort, fara emotii, controlat, mentine trasa. O ridici foarte usor, ajuta si motorul cand dai gaz...e senzatie. -vrea QS neaparat-maine l primeste -calduta. Azi am prins bara la bara 10 minute fara posibiltiate depasire. Afara 30, se duce pana la 105, intra ventilatoarele ca nebunele ,si ramane in max 100. In mers, maxim 85 am vazut. Ce inseamna insa asta pentru rider? In blugi de strada, simti caldura. Pe interior coapse, intre picioare, si la oo. E cald, dar nu mori, nu arde. Cu pantaloni moto cred ca se reduce efectul spre minim. Vedem diseara, se anunta 37, si ma bag prin oras asa de test sa vad cum e. Oricum, am tot spus, pentru mine este MOTO DE PLIMBARE nu ORAS. -Suspensie-Furca uriasa , diametru 50, USD, complet ajustabila. Amortizor spate complet ajusabil. Acum cica ar fi pe setarile default-urmeaza sa verific. Fata se comporta exemplar, nu cred ca imi bag nasul la reglaje. Spatele un pic topaie, trebuie sa vad un pic reboundul. Dar oricum, fara emotii, previzibila, stabila, trece peste denivelari foarte bine. Muuult peste ce am avut pe tracer 9 gt. -la 5000 rpm, in treapta 6, cca 140. NU SIMTI NIMIC! nici o vibratie, totul lin. Deci in regim de autostrada/touring, te doare la banana. Vibratii baga de la 7000 in scarite, foarte putin in ghidon. Apropo, scaritele is o gluma de mici. Ramane de vazut daca le schimb. Per ansamblu, drac impielitat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marchand Postat August 13 Share Postat August 13 Da , modelul ala l-am comandat . Din acelasi motiv le-am comandat si eu, in caz ca o scap stand pe loc . Din poze pare ca ies suficient de mult in afara ca sa cada pe ele in caz ca o scap , cel putin asa sper . Doar vineri o sa le montez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat August 19 Share Postat August 19 La 05.08.2024 la 16:30, Adrian M. a spus: Multam!! N am vrut sa aflu :)))) Apoi, v2 ul mi se pare mai ...spartan,daca pot spune asta. Este. Asta imi si place la el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 19 Share Postat August 19 cum fu la revizie? PS se pare ca inca nu si-a revenit din soc.. sau a costat cum zic americanii: a arm and a leg. Si acum nu mai poate tasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Septembrie 10 Autor Share Postat Septembrie 10 La 19.08.2024 la 17:32, Cavaleru a spus: cum fu la revizie? PS se pare ca inca nu si-a revenit din soc.. sau a costat cum zic americanii: a arm and a leg. Si acum nu mai poate tasta Pardon! Italienii tot italieni! N am factura detaliata per activitate. La fata locului am platit pe o proforma de la mototehnica(VAG) ,dar cica primesc si factura de la Ducati. Am ajuns acolo cu un plan si am plecat cu altul:)))))) Am pus quickshifter, am activat pilotul automat si hill hold ul. Doar astea 3 au fost 600 euro...deh.. Revizia plus montaj crashbar si quickshifter, vreo 1700. Dar n am dupa o luna nici acum defalcat sa spun exact:)))) Mai astept,mai dau un mail. Intre timp am inregistrat pe aplicatia de mobil ownershipul, acum sunt posesor oficial de ducati:)) Dupa niste km, nu f multi, am verificat frana fata,placutele brembo oem erau colorate curcubeu, si lise. Adica coapte si frana cam meh. Pus altele din categoria celor mai performante, acum am frane ok. Motocicleta in trafic, la 30 grade, daca stai si mergi si stai si iar mergi un pic si iar stai, si nu ai loc sa te bagi,se incalzeste. Ea n are nici pe dracu,racirea merge f bine. Dar daca nu invarti roata, se incinge sasiul si saua sub poponeata ,binisor. Din pacate la a mea nu se opresc doi cilindri. As fi vrut sa pot face update sa activez asta. Era de asteptat,nu i ok cu ea in trafic nasol, daca nu te poti misca sa mai circule aerul. Mergi,dar simti. La drum intins insa, daca mergi cum a fost ea gandita, adica gaz cum trebuie mai sus in ture,e dilie! Razi in casca permanent Plec o tura in septembrie prin tara,ca asa s a potrivit timpul, si vedem cum e la drum mai lung mai multe zile succesiv. Oricum, iti muta ficatu:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.