Taz Asg Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 . Al meu asta mai nou are rezervor de plastic. deci nu tre sa mai bagi baton de sulf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 (editat) deci nu tre sa mai bagi baton de sulf pe de alta parte, dezavantaje de genul: manualul recomanda inlocuirea conductelor de frana la 4 (patru) ani !!! ... asta nu inseamna ca le voi schimba pana nu curg Editat Septembrie 24, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 pe de alta parte, dezavantaje de genul: manualul recomanda inlocuirea conductelor de frana la 4 (patru) ani !!! ... asta nu inseamna ca le voi schimba pana nu curg Pe de alta parte biblia zice sa nu te fti inainte de casatorie )) On topic. Fiecare face cum poate si cum vrea. Unii sunt prea lenesi sa o duca la un garaj s stea inchisa, altii sa o porneasca. Important e ca in primavara sa fie OK . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 da cum fac eu sa imi conserv motoreta tinand cont de : nu pun decat gazolina nu am garaj nu am husa de la louis/lidl oare daca ung mobra cu un strat de vaselina e ok si ca sa nu se rugineasca,, ung si discurile de frana cu vaselina,, dupa ce ung lantul? ca am auzit ca daca pe o teava care e strabatuta de apa dai cu vaselina o jumate de centimetru,, apa nu ngheata nici la minus 25 oare sa pun vaselina si pe baterie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Nu stiu daca s-a mai postat: http://www.clarity.net/~adam/winter-storage.html Google translator cam greu de,descifrat in unele locuri dar merge si asa. Aceste instrucțiuni sunt destinate a fi urmate în ordine. Scopul acestui ordin este de a minimiza expunerea motocicletei la agenti corozivi și prelungi durata de viata si bune sale arată cât de mult posibil. Acest ghid presupune că vehiculul este depozitat pentru mai mult de o lună și mai puțin de un an. Pot exista și alte proceduri de stocare ar trebui să urmeze, dacă aveți de gând pentru a stoca vehicul pentru mai mult timp. Pentru depozitarea de mai puțin de o lună la temperaturi care nu merg sub punctul de îngheț, tu chiar nu trebuie să faceți nimic pentru biciclete. (Daca nu ai un sistem de alarmă care ar putea duce la descărcarea bateriei, caz în care aveți nevoie pentru a încărca bateria, deconectați alarma, sau se pregătească pentru a face față cu o baterie de mort.) În cazul în care se va ajunge sub punctul de îngheț, aduce acumulatorul în interior - - nu vrei să înghețe. Este posibil să aveți o altă cale să se ocupe de stocare de iarnă. Asta e bine. Mi-ar plăcea să aud orice sugestii pe care le poate avea - vă rugăm să le mail la mine - poate le pot folosi pentru a face acest document mai bine. Nimeni nu spune ca trebuie sa urmati aceste lucruri la scrisoarea, dar o mare cantitate de gândire a intrat in ordinea etapelor și lucrurile specifice efectuate în fiecare etapă. Nu vă rugăm să citiți prin acest document în întregime înainte de a începe să faci ceva - sugestiile din pașii de mai târziu s-ar putea afecta modul în care te duci despre a face unele dintre cele mai vechi. 1) Gasiti un loc de depozitare, pentru a primi instrumentele de care aveți nevoie Timp estimat: 1-2 ore Acesta este un pas bun pentru a face ca ai început să-și planifice depozitarea bicicletei. Nu în ultimul moment. Găsiți un loc bun pentru a stoca motocicleta. Păstrați-l departe de temperaturi extreme - care destul de mult ce înseamnă că păstrează în interior, dacă este posibil. Fum chimice pot usca și ataca organici (cauciuc) Piese bicicletei, deci nu se pune motocicleta intr-o zona care se va expune la chestia asta. De asemenea, motoarele electrice și de încălzire a genera ozon, care este, de asemenea, rău pentru cauciuc, deci feriti motocicleta si de sursele de ozon prea. Nu puneti motocicleta undeva unde va fi răsturnate. Găsiți un loc neted, nivel care-i din drum. Este, probabil, rău pentru a stoca motocicleta pe murdărie, unde umezeala în creștere a solului ar putea colecta sub un capac și cauza ofertei de metal cu bicicleta lui biți unele durere. Deci, asigurați-vă că este stocată pe o suprafață uscată. Foarte important: du-te la locul locale de piese auto si cumpara o cutie de stabilizator sistem de combustibil. Practic, orice brand va face. Nu e scump. Lista de cumparaturi: stabilizator de benzină suficient ulei ieftin pentru a face un schimb de ulei un nou filtru de ulei (OEM preferat) substanțe chimice de curățare pe care intenționați să utilizați atunci când spălarea și ceruirea motocicletei S-ar putea, de asemenea, doresc să cumpere (dacă nu aveți deja) orice instrumente pe care va trebui să ia rezervor de gaz motocicletei, caroserie, parbriz, și bujiilor. 2) Rulați bicicleta, umple rezervorul, stabiliza gazul Timp estimat: 1-2 ore (Esti pe cale sa se spele bicicleta, asa ca este bine sa-l ia pentru un plimbare finală pe drumurile pline de sare.) Ia bicicleta afară pentru un spin, și pe drumul de întoarcere, umple rezervorul de sus. Este posibil să doriți să adăugați un stabilizator de benzina pe care ați cumpărat chiar înainte de a umple rezervorul, ca asta va amesteca lucrurile mai bine. Vrei să asigurați-vă că rezervorul este plin atunci când depozitați bicicleta, deci așteptați până la sfârșitul plimbare pentru a vizita stația de benzină locale. Vrei să te frumos cu bicicleta și cald, așa că asigurați-vă că nu mai ai pentru suficient de mult timp pentru a obține motorul până la temperatura de funcționare pentru un timp. Ride în jurul pentru cel puțin 20 de minute înainte de a vizita stația de benzină. Noțiuni de bază frumos motor "n fierbinte face două lucruri bune: a) Se arde orice condens care este format din motor. Ea devine uleiul fierbinte, care stârnește ardere rău de produse-și face mai ușor pentru a le elimina atunci când faci schimb de ulei. Dacă nu ați făcut deja, se adaugă cantitatea corespunzătoare de stabilizator de benzină în rezervor atunci când vă întoarceți la locul de depozitare. Veți avea nevoie pentru a rula cu bicicleta pentru inca 5 minute sau cam asa ceva pentru a vă asigura că stabilizat combustibil a lucrat drum prin întregul sistem de combustibil. Fii atent cu privire la acumularea de gazele de monoxid de carbon în cazul în care bicicleta este depozitat într-un spațiu închis. Avertisment pentru cei dintre voi cu țevi frumoase / lucios / cromate: execută o bicicleta stationara pentru o perioadă mai lungă de timp poate decolora ușor tevi strălucitoare din cauza lipsei de fluxul de aer de răcire. Tineti minte acest lucru. Stabilizarea gazul este, probabil, cel mai important lucru de făcut atunci când stocarea bicicleta. Benzina este un amestec de zeci de compusi diferite. De-a lungul timpului, compușii mai volatile se va evapora, lasand o mazga care va gunk sus carburatoare si a le împiedica de la lucru. Stabilizator de benzină (în mare parte) previne acest lucru. Trebuie să stabilizeze benzina din sistemul de combustibil înainte de a depozita bicicleta! Chiar daca motocicleta nu are carburatoare. Pentru ca primesc multe intrebari legate de golirea carburatoarelor, am scris o mica sectiune in care de ce nu-mi golesc carburatoarele mei de la sfârșitul acestui document. 3) Schimbarea uleiului Timp estimat: 1 oră Schimbați uleiul inainte de a pastra motocicleta. Ulei Vechi conține ardere de-produse și alte chestii urât. Deci, nu un schimb de ulei si filtru acum că bicicleta este inca cald de a fi a alerga. Aceasta este, probabil, al doilea cel mai important pas de depozitare, și, eventual, singura care va cauza daune permanente dacă omise. Asigurați-vă că aruncați uleiul vechi în mod corespunzător - de multe state au legi care necesită auto-piese de magazine pentru a accepta ulei vechi pentru reciclare. Unele ghiduri periculoase greșite propune completarea cazurile motorului cu ulei. Nu face asta. Fă o schimbare normală de ulei și pune cantitatea normală de ulei în conformitate cu lista din manualul utilizatorului. Având în vedere celelalte lucruri pe care le veti face aici, tu ai grijă motorul excelent - nu vă faceți griji. Completarea este o risipa și periculos; daca porniti motorul cu cazuri cu ulei, ai o șansă decentă de rupere serios motorului. De asemenea, esti, probabil, va scăpa de acest ulei la inceputul sezonului viitor, asa ca nu te mai recente, cea mai mare, ambrozia sintetic 9 dolari / litru. Ia ulei ieftin-fund. Dacă plătiți mai mult de $ 1.25 / QT, plătiți prea mult. Dupa ce schimbati uleiul, mutati motocicleta intr-o zona bine ventilata si porniti-l. Rularea motorului pentru un minut sau două se va distribui uleiul nou in motor, asigurarea că resturile de ulei vechi sunt diluate. După un minut sau două, ucide motorul și, dacă este cazul, mutati motocicleta inapoi la zona unde va fi stocat. Face acest pas post-ulei-schimbare, dacă motorul este inca cald din pasul 2 nu face acest pas daca motorul sa racit, ca rularea scurt motor se va forma doar condens in motor. (Acesta este același motiv de ce nu vrei să ruleze motorul în timpul iernii.) 4) Puneti motocicleta pe suporturi Timp estimat: 5-10 minute Dacă aveți un centerstand, sunteți gata. Puneti motocicleta pe central si sariti la punctul 5, de mai jos. Dacă nu aveți un centerstand, citiți mai departe ... Dacă aveți o pereche de biciclete se află (o bascula sta și fie un stand furculiță sau un stand de front-end, care detine motocicleta de la tulpina de direcție), rece. Puneti motocicleta pe standuri și păstrați-l în acest fel. Dacă nu aveți standuri, nu riscati sa scapati motocicleta prin încercarea de a monta ceva cu placi, jack standuri, cutii de lapte, etc, nu e critic. Doar amintiți-vă că ați putea dori să ia un pic mai mult de îngrijire cu anvelope de-a lungul iernii. (A se vedea mai jos.) 5) Spray ulei de formare a ceții în cilindru (s) Timp estimat: 10 minute - 2 ore Posibil să aveți nevoie pentru a elimina rezervorul de gaz pentru a accesa bujiile. La unele modele (de exemplu, Yamaha FZR400) ar putea fi necesar chiar pentru a slăbi sau înlătura radiator sau ulei cooler. Sau sacrifice animalele mici sau închiria un contorsionist sau ceva - unele bujiile sunt foarte bine ascunse. BMW și Moto Guzzi-proprietari râd de noi, restul chiar acum. După golirea murdăria / pietriș din jurul locasului bujiei (aer comprimat este mare pentru acest lucru), scoate bujiile si pulverizati unele "ulei de formare a ceții" (disponibil la magazinele moto) in cilindrii. Dacă nu se poate obține ceva, încercați mai greu. Dar dacă tot nu se poate obține ceva, uda într-un ulei de motor mic (sau, în lipsa acestuia, unii WD40) pentru a lubrifia peretii cilindrului. (! Nu mai mult de o lingurita pe cilindru) În cazul în care, indiferent de motiv, nu se poate obține bujiile afară - și dacă te simți în stare să-l - pop carburatoare off și se pulverizează niște ulei în prin prizele . Dar asigurați-vă că ați spin motorul un pic folosind unelte de top truc roata din spate (vezi paragraful următor), pentru a vă asigura că supapele de admisie închis nu împiedică uleiul să intre în toți cilindrii. Dacă bicicleta dumneavoastră are un centerstand, sau l-ai ridicat de la sol cu alte standuri, pune bicicleta în angrenajul de sus și (de mână), rotiți roata din spate să se rotească încet enigne. Asigurați-vă că este decuplat contactul, atunci când face acest lucru, și nu utilizați starterul în loc de filare roata din spate cu mâna. După ~ 10-15 rotații, pereții cilindrilor vor fi bine acoperite și vă puteți muta pe. Dacă nu sunteți de gând să fie în măsură pentru a obține roata din spate de la sol să-l rotească și răspândi uleiul în jurul, asigurați-vă că folosiți ceață de ulei (de preferat) sau WD40. Vor se un pic mai bine decât un mic jet de ulei de motor distribui. Nu te obosi cumpărare "Ulei Minune". Aveți, fără îndoială, avea niste ulei de motor rămase de la schimbul de ulei pe care tocmai ai - dacă nu aveți ceață de ulei, utiliza o parte din ulei ramas. Tot ce încerc să fac este lubrifiant pereții cilindrilor și pentru a preveni inelele de la lipirea. Ulei de motor va face o treaba minunata - acesta este exact ceea ce este proiectat să facă. Nici un produs mister necesar. Montați la loc bujiile, având grijă să nu treacă-fir-le. Este posibil să doriți să dab un pic anti-sieze pe ele pentru a proteja firele pe care le șurub în. Dacă ați fost capabil de a pune bicicleta în treapta de sus și rotiți roata din spate, pune bicicleta înapoi în poziția neutră. Posibil să aveți nevoie pentru a învârti roata din spate un pic pentru a ajuta la trecerea de transmisie. Pe scurt sări înainte la secțiunea următoare pentru o notă de rapid pe acoperirea prizelor de aer de box a lui. Dacă ați avut de a scoate rezervorul de gaz sau calorifer, asigurați-vă că ei a lua reinstalat în mod corespunzător. 6) admisie Cover / evacuare Timp estimat: 10 minute După ce tevile de esapament s-au răcit, dar, de preferință, în timp ce motorul este cald, uda un pic de WD40 in fiecare teava de evacuare și acoperă vârful (e) de ei cu un balon sau o pungă de plastic, pentru a preveni umezeala de la a ajunge la motor. Asigurați-vă că este etanș - benzi de cauciuc funcționează bine pentru acest lucru. De asemenea, acoperă admisie caseta aerian (e). Dacă aveți nevoie pentru a elimina rezervorul pentru a pulveriza ulei in cilindrii (pasul anterior), puteti acoperi gurile de admisie cata lui (e) în timp ce-l ai oprit. (Nu te bucuri ați urmat sfatul și a citi întregul document înainte de a începe?) Ați putea dori pentru a acoperi furtunul de evacuare caseta aerian. 7) verificările sistemului de combustibil finală Timp estimat: 5 minute Dacă ați urmat pasul 2 corect, benzina stabilizata a lucrat drum prin sistemul de alimentare întreg, și nu aveți nevoie să goliti carburatoarele. (A se vedea mai jos pentru mai multe informații.) Daca robinetul de combustibil are pozitiile ON / RES / PRI, lasati robinetul este setat la "ON". Daca robinetul are pozitiile ON / RES / OFF, comutați robinetul la "OFF". Dacă bicicleta dumneavoastră nu are un robinet de benzina, posibil pentru că este combustibil injectat, ești un ticălos norocos. Treci la pasul următor. 8) Demontati si incarcati bateria Timp estimat: 5-45 minute Motocicleta nu are nevoie de bateria peste iarna, iar tu vrei să-l împiedice de la congelare. Deci, se scoate, ia-o în interiorul, și păstrați-l încărcat. Bateriile conțin o mulțime de apă, și apa se dilata usor cand ingheata. Dacă e destul de rece, solutia apa / acid din baterie poate ingheta, spargand bateria cand se dilata usor. (Apoi, când se încălzește, soluția de apă / acid se topește și se întinde pe toată motocicleta!) De congelare = rău. Dacă sunteți stocarea bicicleta într-un loc unde nu va fi expus la temperaturi de inghet, nu aveți nevoie pentru a scoate bateria de la bicicleta cu excepția de a face o curățare anuală de rutină a bateriei și cutia bateriei motocicletei (ca explicat mai jos.) nu neglijați să țină bateria încărcată, cu toate acestea. Păstrarea o baterie auto fericit înseamnă plumb-acid păstrarea-l plătesc. Cea mai bună metodă este să-l pună pe un încărcător inteligent, cum ar fi "Battery Tender" (aproximativ 50 dolari), care va încasa la fel de mult ca ea are nevoie pentru a, și nu va fierbe uscat baterie cu supraîncărcarea. Pune bateria în încărcător inteligent și, cu excepția controalelor de nivel lichid periodice și alte operațiuni de întreținere de mai jos, puteți uita destul de mult despre ea toata iarna. Dacă nu vă puteți permite sau nu doresc să cumpere un încărcător inteligent, cumpara un 12v ieftin prelinge-încărcător (10 dolari sau cam asa ceva) și cârlig-l la un ceas automat, astfel încât bateria se aproximativ 30 de minute de firicel de încărcare a zi. Ați putea fi, de asemenea, posibilitatea de a rig lucru până la deschizător de uși de garaj dvs., oferind un lucru câteva minute de încărcare de fiecare dată ușa de garaj se deschide. La câteva minute de o zi de încărcare prelinge este, probabil, suficient pentru a vă asigura că bateria rămâne încărcată. Daca nu ai o baterie fără întreținere, verificați nivelurile lichidelor bateriei în mod regulat pentru a vă asigura că încărcătorul nu este fierbere departe electrolit. În cazul în care nivelurile sunt mici, se adaugă apă distilată doar pentru a aduce nivelul de back-up. Încărcați bateria într-o zonă bine ventilată, în special în cazul în care bateria nu este "întreținere". Bateriile pot emite gaze de hidrogen în timpul încărcării, care este destul de exploziv. (Acesta este motivul pentru care firele se conecteaza intr-o anumita ordine, atunci când sari de pornire.) Ai fi destul de grungy dacă n-ai făcut o baie, și același lucru este valabil si pentru baterii. "Maintenance free" bateriile nu au nevoie de nici o curățare (cu excepția terminalelor, după cum sa menționat de mai jos), cu excepția cazului se pare ca acidul din baterie sa scurs din ele, în cazul în care trebuie să urmați de întreținere a sugerat pentru baterii normale. Asta fiind: curăța exteriorul cu o soluție de bicarbonat de sodiu / apă pentru a neutraliza orice acid care a scăpat - dacă nu ești sigur că nu a scăpat de acid. De asemenea pentru interiorul cutiei bateriei. Apoi, curățați partea exterioară a bateriei și interiorul cutiei bateriei cu o soluție de apă caldă cu săpun - chiar și cei cu "întreținere gratuite" baterii și cei dintre voi care omit pasul bicarbonat de sodiu. Asigurați-vă că să se usuce lucrurile foarte bine după aceea! Toate bateriile: Curatati terminalele cu o perie de sârmă și le-lubrifiant cu o unsoare dielectric înainte de a reveni bateria la serviciu. Nu e poveste veche sotii despre punerea baterii pe podele de ciment. Atâta timp cât partea exterioară a bateriei este curat și uscat, nu ai de ce să vă faceți griji cu privire la. Nu dati atentie la superstiții electrice. Doar preveni bateria de la congelare, și asigurați-vă că rămâne încărcat. 9) Spalarea, uscarea, iar ceara bicicleta Durata estimată: poate dura ore ... Pe timp de iarna, nu e de multe ori o mulțime de sare pe drumuri. Curățați aceste lucruri inainte de a pastra motocicleta! Apă și săpun este bine, sau de a folosi o curățare chimică biciclete specific, dacă doriți. Asigurați-vă că vă spălați toată partea de sub motocicleta, rotile, componente de suspensie, etc Și nu uitați să se usuce bicicleta. Motorul (care ar trebui să fie încă fierbinte de la masina ta) poate fi capabil să evapore apa, dar veți dori în continuare pentru a obține apa de pe roti, cadru, etc Uscarea motocicletei este foarte importanta; face o treabă bună. Ceară părților vopsite ale motocicletei; va împiedica vopseaua de oxidare peste iarna. Avertizare standard pe care toată lumea care detine o presiune de spalat ar trebui să fie în măsură să recite pe de rost: presiunea copleșitoare ca presiunea spalatorului poate face lucruri rele pentru motociclete. Aveți grijă să nu îndreptați jetul de la rulmenți, sigilii, etc Apa sub o astfel de presiune mare poate intra dupa capace, poate curata vaselina, poate coroda semeringurile, etc Fii atent. 10) Protejați de metal expuse bicicletei Timp estimat: 10-30 minute Nu aplicati substante chimice sau lubrifianti pentru plăcuțe de frână, discurile de frana sau anvelope. Această secțiune este despre protejarea cadrului, jantele, lanțul, etc Nu te pune cu frânele. Dacă aveți produse chimice pe ele, curățați-le bine cu un aspirator de frână. (Disponibil la orice loc de piese auto.) Pentru a proteja piese de metal, pulverizati părțile metalice expuse ale motocicletei (în special partea de dedesubt), cu un inhibitor de rugina ca WD40, cosmoline, sau lanț Ceara shoul Maxima lui. (Credeti sau nu, lanț Ceara funcționează foarte bine pentru acest scop!) Aceste substanțe chimice va preveni rugina și coroziunea de la a face orice progres în timp ce motocicleta este în depozit. Veți dori să faceți o treabă bună de a le scoate veni primăvara. PJ1 face un produs chimic de protecție din cauciuc, care pare să țină de cauciuc de la putrezire uscat. Cu toate că nu ar trebui să pulverizați nici o substanță chimică anvelopelor, alte piese din cauciuc ale bicicleta ar putea beneficia de unele dintre aceste lucruri. Punctele de rugina (exceptand cele de pe discurile de frână) ar trebui să fie, probabil, a participat la peste iarna. A se vedea secțiunea cu privire la lucruri de făcut în timpul iernii, de mai jos. Dacă aveți orice ChainWax / WD40 / cosmoline / orice pe părți frumoase ale motocicletei, face o spălare de retuș mic pentru a preveni aceste substanțe chimice de colorare termina motocicletei peste iarna. Diluat "Simple Green" (un degresant organic), urmate Honda Uleiuri Pro "Spray Cleaner & polonez" sau Meguire lui "Detailer rapidă" ar trebui să funcționeze bine. 11) Incuiati Timp estimat: 5 minute În funcție de locul de depozitare dumneavoastră, poate doriți să pună un lacăt mare, fundul pe ea pentru a vă asigura că rămâne pune. Tineti minte ca hotii determinati pot taia aproape orice, și cea mai bună protecție împotriva furtului este, probabil, asigurare. Pe această notă, este posibil să nu fi capabil de a asigura motocicleta impotriva furtului ("cuprinzătoare"), dacă anulați înregistrarea sau renuntat la acoperirea in coliziune / răspundere peste iarna. Verificați cu agentul de asigurare pentru a vă asigura că a primit gradul de acoperire pe care doriți. Cumparam o mare, lanț greu (COBRA-uri sau sârmă ghimpată Kryptonite vin în minte), și blocați cadrul motocicletei si ceva relativ. Și să acopere lucru (vezi mai jos) - prelatele sunt probabil cea mai buna protectie impotriva hotilor. 12) Acoperiti motocicleta Timp estimat: 5 minute Imprima secțiunea "Punerea motocicletei din depozit" și banda-l la top triplu-clema cu o bandă de stocare cum ar fi 3M Scotch "Tape Magic." Asigurați-vă că motocicleta a fost bine uscat, după spălarea a ajuns în etapa nouă. Folosiți un capac pânză respirabil. Nu vrei să umezeala sub capac, ca va provoca rugină. De asemenea, doriți să păstrați apa în, mai ales dacă sunteți stocarea bicicleta afară, unde va fi supus la precipitații. -Scop făcut capace de biciclete funcționează bine, ca are ceva făcut din Gore-Tex. Ciclul Shield Lucruri de a face peste iarna Nu lăsați motorul in timpul iernii! Vei crea doar condens in motor si ardere subproduse (acizi, etc) in ulei. Rezista tentatiei. Iarna este un moment excelent pentru a face alte operațiuni de întreținere de rutină - veți dor de echitatie, și este o modalitate buna de a petrece timpul cu bicicleta (e) ca te apuca durerea pentru sezonul viitor. În plus, ai fost, probabil, târându-și picioarele tale despre participarea la unele dintre întreținere programate, nu-i așa? Asta e OK; toti avem. Acum e perfect momentul pentru a ieși din drum. Citiți manualul proprietarului dumneavoastră, și de a efectua orice serviciu care se face o dată pe an sau mai des, chiar dacă acesta nu este timp destul de încă. Cel puțin: lubrifia cabluri de control și opera periodic toate controalele verifica (și, dacă este necesar, reglați) lanț / tensiunea curelei lubrifia lanț, sau lubrifiant arborelui verifica plăcuțe de frână și rotoare lichide de schimbare (frână, ambreiaj, etc) inspecta / înlocui / filtru de aer curat verifica toate șuruburile pentru a vă asigura că nu este relaxarea inspecta anvelope (pentru reduceri, uzura inegală, uscat-putregai, Adâncime profil, imagini ale Fecioarei Maria, etc) inspecta rulmenti bascula cap și direcție suspensie lubrifiant, puncte de pivot, accesorii de grasimi, etc Misiuni de credit suplimentare: Schimbarea uleiului furca Schimbarea lichidului de răcire (cu excepția pentru tine tipuri răcite cu aer) Reglare Valve (cu excepția pentru tine tipuri în doi timpi) Demontați / curat / reasambla carburatoare (cu excepția pentru tine-tipuri de combustibil injectat) Mount anvelope noi (dacă e timpul) O mulțime de acest întreținere se va părea intimidant la oameni care nu au făcut de mult de lucru pe bicicletele lor. Asta e bine. Începeți cu lucruri simple și a face față sarcinilor mai implicate atunci când vă simțiți în stare. Sau a găsi prieteni care sunt mult mai experimentat, cu întreținere bicicleta și mită le pentru a vă ajuta. Dacă nu ați avea standuri pentru a obține anvelopele de pe sol, asigurați-vă că vă verificați anvelopele în fiecare lună sau cam asa ceva pentru a vă asigura că sunt la presiunea normală de funcționare. De asemenea, ați putea dori să se mute motocicleta ușor o dată la câteva săptămâni, pentru a preveni petele plate. (Sau poate acesta este un alt poveste vechi neveste. "Ta Kilometraj pot varia.") Curățați orice pete de rugină, cu unele hârtie nisip granulatie foarte fina (până ajungi la bare de metal) și revopsiti zona cu o culoare de potrivire. (Acest lucru nu se aplică la sistemul de frânare, desigur - așa cum sa menționat anterior, lăsa frânele în pace.) Vopseaua nu se va vindeca în mod corespunzător, atunci când este foarte frig afară, așa că, dacă nu se depozita bicicleta undeva cald, s-ar putea ca bine săriți peste acest pas până când temperatura mediului ambiant este de peste 65 de grade sau cam asa ceva. Pentru a picta sistemul de evacuare, asigurați-vă că nisip până la bare de metal și de a folosi o vopsea temperaturi extrem de ridicate, cum ar fi vatră / vopsea aragaz (disponibil la multe magazine de hardware sau magazinele de specialitate vatră.) În cazul în care vă puteți urmări în jos o gravură grund de înaltă temperatură , că ar fi un lucru bun pentru a utiliza între șlefuire și primul strat de vopsea. (Sistemul de evacuare devine atât de fierbinte încât vopsele convenționale vor fi distruse.) Vopsea de potrivire a culorii, pot fi disponibile prin intermediul dealer-ul local. Color-Rite pare sa faca o mare parte din vopsea OEM pentru motociclete. Comanda bujii noi pentru întoarcerea bicicleta lui de a utiliza. (Opțional, dar de obicei ieftin - urmeze programul de întreținere stabilită de producător motocicleta lui.) Inscrie-te pentru un sezon mai devreme Fundația pentru Siguranța Motociclete Experienced Ridercourse. Luând bicicleta din depozit Timp estimat: 1 dupa-amiaza Scoateți capacul. Îndepărtați orice încuietori mari s-ar putea fi folosite pentru a asigura bicicleta. Asigurați-vă că presiunea în anvelope sunt stabilite în mod corespunzător pentru utilizare normală. În cazul în care bicicleta este de până la standuri, coborâți cu grijă motocicleta de pe tribune. Spălați-vă bicicleta pentru a elimina orice de protecție din metal cosmoline / WD40 / Chain Ceara. Instalați bateria curat, bine încărcat. Dacă bicicleta dumneavoastră are un robinet de benzina, porniți sistemul de combustibil pe. Daca robinetul de combustibil are pozitiile ON / RES / PRI, setați-l la "PRI" timp de aproximativ 20 secunde, apoi porniți-l la "ON". Daca robinetul are pozitiile ON / RES / OFF, setați-l la "ON". Dacă bicicleta dumneavoastră are o pompa de combustibil, asigurați-vă că comutatorul de omor este setat pe "RUN". Îndepărtați orice plastic / cauciuc acoperă pe care le pune pe consumul caseta de aer, țeava de eșapament, și scurgere cutie de aer. Deplasați bicicleta într-o zonă bine ventilată și începe să-l ... lăsați-l să-l ruleze timp de 20 minute, sau suficient de lung pentru ventilatorul să vină pe de două ori. (Fii atent cu privire la acumularea de vapori toxici de monoxid de carbon în spații închise.) Dacă este cazul, opriți sistemul de alimentare de pe. S-au antrenat fabrică mecanic efectua un full tune-up. Înainte de ardere care rezervorul plin pe care le stocate bicicleta cu ... Dacă ați stocat bicicleta pentru mai mult de două luni, face un schimb de ulei. "Ce, din nou ?!" ai spus? Da, este, probabil, o idee bună. Uleiul ieftin vă stocate bicicleta cu probabil absorbit o grămadă de produse secundare de ardere scârboasă că schimbul de ulei pre-depozitare nu elimina. Hei, de aceea ai folosit lucruri ieftine - te scapa de ea. Simțiți-vă libertatea de a folosi 9 dolari / ambrozie sintetic QT acest moment, sau orice motor de ulei face să te simți cel mai bine. Nu aveți nevoie pentru a schimba filtrul de data asta, dar nu asigurați-vă că reciclați uleiul vechi în mod corespunzător. După ce a ars ca rezervor plin că ați stocat bicicleta cu ... folosesc combustibil aditiv curat sistem (de exemplu, Techron), pentru o pereche de tancuri prize schimbare spark Ia cursul Fundația pentru Siguranța Motociclete care v-ați înscris pentru. Bucurați-vă de începutul unui alt sezon de echitatie! Pentru curiosi ... De ce sunt lucrurile în ordinea în care sunt în Pasul unu este pregătirea de bază. Ia instrumentele de locuri de muncă. Pasul doi este critică, deoarece motorul trebuie să fie la temperatura pentru schimbul de ulei, sistemul de alimentare trebuie să fie stabilizat și rezervorul umplut (pentru a preveni rugina interiorul rezervorului), și un motor cald va arde condensul rezidual sau apă în motor / ulei. Acești pași au fost combinate, deoarece acestea pot fi realizate împreună, atâta timp cât acestea sunt efectuate în ordinea corectă. Etapele trei se face inainte de pasul patru doar pentru ca motorul să funcționeze post-ulei-schimbare trebuie să se facă într-o zonă bine ventilată. Asta înseamnă că se deplasează cu bicicleta. Punerea bicicleta pe standuri inainte de schimbul de ulei ar face schimbul de ulei ușor, dar atunci ai nevoie doar să-l ia de pe standuri, atunci când l-ai mutat. Pașii patru prin opt nu trebuie să se facă în orice ordine special, dar ele trebuie să fie făcut după ce motorul este rulat și în timp ce este încă destul de cald. Pasul nouă este în cazul în care aceasta se datorează faptului că unele dintre măsurile anterioare pot obține ulei pe bicicleta, și, în plus, e frumos pentru a da bicicleta o șansă să se răcească (un pic), înainte de a se spăla, deoarece altfel te-ai putea arde. Ai putea face un argument bun care pasul zece ar trebui să meargă înainte pas nouă, deoarece nu există o bună șansă pe care surplusului de pulverizare va primi ulei pe părțile frumoase ale motocicletei. Am pus zece după pas nouă, deoarece pas nouă va spala de sare si coroziune, care este exact ceea ce vrei să faci înainte de a pulveriza produse chimice de protecție de metal de pe bucăți de metal de oferta bicicletei. În caz contrar, riscați de etanșare agenților corozivi din. Dacă vă gândiți la un motiv bun că ordinul ar trebui să fie diferit, vă rugăm să trimiteți-mi e-mail și voi încerca să lucreze sugestia ta (e) în. Și, în sfârșit, de ce nu-mi golesc carburatoarele mei: Stabilizatorul de gaz va împiedica gazul de cotitură solid. Vreau să spun, nu există garanții în viață, dar în experiența mea, lucrurile funcționează ca publicitate. Din moment ce esti de stabilizare a gazului, nu ai nevoie de asemenea să se scurgă vasele float? Nu știu. Eu nu deranjez, niște prieteni face, și nici unul dintre noi nu am avut probleme - cu condiția să se stabilizeze mai întâi gazul. Dacă nu sunteți de gând să se stabilizeze gazul, da, absolut, trebuie să obțineți tot gazul din carbohidrati. Problema cu doar de golirea carburatoarelor este că nu s-au eliminat tot gazul din carburator - acțiunea capilară poate deține combustibil în pasajele mici, in interiorul carburatorului. Și asta e chestia care va bloca funcționarea carb, chiar dacă porniți motorul pe un pic după aceea. Aici sunt un cuplu de imagini a ceea ce se poate întâmpla dacă nu stabiliza gazul: 1/2/3 După cum puteți vedea, în interiorul carb este acoperit într-o ooze gelatinos, care a blocat complet jeturi. Acest carb este complet inutil după cum se arată ... demontarea completă și înmuiere extins în solvenți a fost obligat să-l de lucru din nou. Oricum ... carbohidrati dumneavoastră va continua să lucreze bine cu acest jeleu nămoloasă în partea de jos a flotorului boluri, atâta timp cât nămolul nu a interfera cu mișcarea pluteste sau bloca orice jeturi. Vasele float sunt bălți doar mici de gaz; ei încă mai funcționează bine ca bălți de gaz în cazul în care există un pic de nămol lipit de partea de jos a baltă. Dar dacă mici pasaje se înfundă ... e peste tot. Și nu există nici o modalitate buna de a le obține scurt complet curat de a scoate de carbohidrati si curatarea acestora cu carbohidrati curat și aer comprimat. (Care este ușor și o idee bună, deși consumatoare de timp -. Dacă știi cum să o faci, dar intimidant dacă nu ești obișnuit să lucreze pe bicicletă) Astfel, cel mai important pas, de departe, este de a stabiliza gaz. După aceea, nu cred că se face prea mare diferență dacă sunteți sau nu de scurgere boluri float, deoarece gaz stabilizat nu se va transforma în nămol. Chiar și lucrurile se desfășoară în jeturi prin capilaritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 pt ce e virgula intre de si descifrat ? crezi ca e cacafonie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 si ca sa nu se rugineasca,, ung si discurile de frana cu vaselina,, dupa ce ung lantul? oare sa pun vaselina si pe baterie? Pe discuri neaparat vazelina LiCa, altfel se deformeaza la frig. Pe baterie poti pune cu toata incredere iaurt; e acid si nu neutralizeaza electrolitul, pe cand vazelina e alcalina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 Sa nu fie iaurt cu bifidus din asta esensis, ca va treziti cu alte probleme http://www.badpolitics.ro/iaurturile-probiotice-flora-vaginala-si-rectala-va-saluta-pofta-buna-suna-cunoscut-bifidus-esensis/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 BAIN-MARIE /ben-marí/ s. n. Fel de a fierbe ori de a coace ușor un aliment, un corp, constând în a plasa recipientul în care este conținut în apa ce se încălzește direct. (< fr. bain-marie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 credinta si iluminatul sunt cam lucruri opuse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 -Standere la ambele roti- sau macar la una -anvelopele umflate normal -sau usor peste normal -rezervorul plin -da -bateria in casa -in beci.5-7 grade sunt suficienti.in casa e prea cald pentru baterie. -incarcarea bateriei cam o data, de doua ori pe luna timp de o ora-ajunge incarcat odata ,la inceput .in beci rezista 5-6 luni fara probleme -mobra spalata bec da -lantul bine spalat si apoi uns cu spray mai mult ca de obicei, sters -da -pornita din cand in cand(~2 porniri pe luna in cazul meu, fara a tura motorul) -ooooo mai bine nuuuu -motorul sta intre 4 pereti, usile se inchid bine, nu intra praf,deci nu il acopar -de acord .ajunge si un acoperis deasupra ,nu trebuie neaparat garaj inchis .dar sa aibe antigel -temperatura de maxim5 grade c sper ca nu il afecteaza -daca are antigel in motor n-are ce sa pateasca nici la -20 -pana el doarme cateva luni, eu am grija sa-i pregatesc cele necesare pt noul sezon corect There !Fixxed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 24, 2014 Share Postat Septembrie 24, 2014 voi tine cont si de editari . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) pt ce e virgula intre de si descifrat ? crezi ca e cacafonie ? Pt.ca nu stiam ce sa spun dupa 'de'descifrat,rumegat,etc la ce traducere face google.S-ar putea sa fie si cacofonie. Editat Septembrie 25, 2014 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 deci, am avut o revelatie maaaare . La nici 500 de metri ( or fi 550 exagerat ) de locul unde lucrez este fabrica DrOetker. Ca sa conserv mobra folosesc http://www.oetker.ro/ro-ro/produsele-noastre/conservanti/pikant-fix-dulce-acrisor.html turnat din belsug... un plic de 100 de grame ajunge pentru conservarea a 10 kg de ceofi' cu 20 de plicuri am rezolvat problema Dr Oetker, garantia unei conservari de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 pe de alta parte, dezavantaje de genul: manualul recomanda inlocuirea conductelor de frana la 4 (patru) ani !!! ... asta nu inseamna ca le voi schimba pana nu curg in orice manual din '80 incoace scrie acelasi lucru, indiferent de producator... nu curg dupa 4 ani dar devin (si mai) flexibile si pierzi din feed-back. de ce crezi ca pun oamenii furtunuri cu insertie metalica? asa si in manual, e o chestie de siguranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 E aiurea sa schimbi uleiul,filtrele si ce mai schimbi acum, cand parchezi motorul. Iar asta din clip nici nu stie sa unga lantul, ungandu-l pe exterior :| . robot .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 (editat) E bine ca uleiul cu care intra la iernat sa fie schimbat de curand, un ulei vechi devine acid si ataca. In general sunt sfaturi bune in clip dar la min. 3:50 se cam contrazice singur: abia ai schimbat uleiul ca sa previi coroziunea provocata de cel vechi, tocmai d-aia e bine sa o pornesti atunci ca sa "spele" piesele. Pana la urma vrei sa protejezi motorul si nu uleiul. Si piesele cele mai sensibile nu sunt in baia de ulei. Editat Septembrie 25, 2014 de Gnraloo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Pentru motoare mai vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 O parte din oxizii din timpul arderii se acumuleaza treptat in ulei si nu de la prima cheie. Daca ai schimbat uleiul dar nu ai mai invartit deloc motorul, de ce l-ai mai schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 O pornesti cu noul ulei sa ajunga celnou peste tot si sa-l spele pe cel vechi. Sa-l dilueze, inglobeze, etc.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 E bine ca uleiul cu care intra la iernat sa fie schimbat de curand, un ulei vechi devine acid si ataca. am tot auzit asta, n-am vazut insa pana acum motoare atacate de acizi, poate erau acizi grasi si le-a fost lene sa atace, poate le-a fost frica... nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) Partea cu standerele față/spate nu o înțeleg... ideea e să nu ții amortizoarele comprimate, deci stenderul central e recomandabil. Editat Septembrie 26, 2014 de blorin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Partea cu standerele față/spate nu o înțeleg... ideea e să nu ții amortizoarele comprimate, deci stenderul central e recomandabil. pai pui moto pe standere fata /spate apoi pui o buturuga dedesubt si o ridici pe cricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Partea cu standerele față/spate nu o înțeleg... ideea e să nu ții amortizoarele comprimate, deci stenderul central e recomandabil. sunt mai multe tipuri de standere. alea de fata care ridica motoreta de jug si alea de spate care au un ax ce trece prin axul basculei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.