eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Aha, got it! Ale mele's clasice, de aia nu înțelegeam rostul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 sunt mai multe tipuri de standere. alea de fata care ridica motoreta de jug si alea de spate care au un ax ce trece prin axul basculei... bascula mea nu are gaura prin care sa treaca axul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Se rezolva cu o bormasina si o burghie mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Se rezolva cu o bormasina si o burghie mare. si cu multa bere pentru racire :alcy: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Stiu ca lumea o sa ti se schimbe total dar, da, e cacofonie... Hai nu ma `nebunii ! cacafonie cu de o fii in mintea ta ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 (editat) bascula mea nu are gaura prin care sa treaca axul.. nu bascula bre, axul. unele au axul gol, altele nu. in orice caz, tu ai cric central parca, ii proptesti si un stander de fata si om te-ai facut! sau pur si simplu un cric auto si o scandura... Editat Septembrie 26, 2014 de r_amonna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Băi oameni buni, de ce tot vorbim despre ”conservare”? P'aci cel puțin, anul trecut, în decembrie vremea a fost numa' bună. Și din februarie de asemenea... Pentru două luni nu merită operațiuni complexe. Plus că pentru iarna asta se preconizează temperaturi peste mediile multianuale. Deci extindem sezonul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Băi oameni buni, de ce tot vorbim despre ”conservare”? P'aci cel puțin, anul trecut, în decembrie vremea a fost numa' bună. Și din februarie de asemenea... Pentru două luni nu merită operațiuni complexe. Plus că pentru iarna asta se preconizează temperaturi peste mediile multianuale. Deci extindem sezonul! pai nu e sezonul conservelor? mai o gogonica, mai un castravete.. ioteteee despre ce sa vorbim? despre cum se face socata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Poate despre chestii abstracte, neînțelese, de tip DOC-CMD, DOC-CT, DOC-CIB, că tot e sezon! Lasă socata pentru la vara viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Poate despre chestii abstracte, neînțelese, de tip DOC-CMD, DOC-CT, DOC-CIB, că tot e sezon! Lasă socata pentru la vara viitoare! Dar in afara de Vitalicee, de unde izvoraste DOC-XXX, mai avem Prunoidele.. precum si Gramineele cu Pils, Lager, Ale, Stout Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Gramineele nu sunt prea interesante pentru mine...abia la vară mai abordez. Prunoidele...daaaa...începe sezonul de prăjit&consumat. Deja am văzut o dâră de fum ieșind pe coș de la cazan... Iar de la Recaș, izvorăște ceva buun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 pentru neinitiati, aici nu vorbim oftopic, vorbim despre conservarea ficatului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eFu' Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Crecă se impune un topic, pentru cunoscători... Nu oricine își poate da cu părerea, aici e discuție de profesioniști. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 26, 2014 Share Postat Septembrie 26, 2014 Se rezolva cu o bormasina si o burghie mare. axul se va rupe in mers » Post actualizat in 26 Sep 2014 16:46 Băi oameni buni, de ce tot vorbim despre ”conservare”? P'aci cel puțin, anul trecut, în decembrie vremea a fost numa' bună. Și din februarie de asemenea... Pentru două luni nu merită operațiuni complexe. Plus că pentru iarna asta se preconizează temperaturi peste mediile multianuale. Deci extindem sezonul! 28.12.2013 +13 grade pe Valea Oltului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertCtin Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Salutare tuturor. Daca tot suntem la capitolul "conservare", as dori si eu un sfat.. Am un GSX-R 600 K2, cumparata prin luna Iulie.. ma gandesc ca vine iarna, friguri, zero grade, o bag la garaj, impaturita.. etc.. dar ce antigel bag in ea? Adica, nu stie exact ce are in ea acum, dar nici nu vreau sa ma bazez.. vreau sa ii pun eu ceva ok - de calitate. O recomandare din partea voastra? Multumesc frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 10, 2014 Share Postat Octombrie 10, 2014 Salutare tuturor. Daca tot suntem la capitolul "conservare", as dori si eu un sfat.. Am un GSX-R 600 K2, cumparata prin luna Iulie.. ma gandesc ca vine iarna, friguri, zero grade, o bag la garaj, impaturita.. etc.. dar ce antigel bag in ea? Adica, nu stie exact ce are in ea acum, dar nici nu vreau sa ma bazez.. vreau sa ii pun eu ceva ok - de calitate. O recomandare din partea voastra? Multumesc frumos. inainte sa-l schimbi treci pe la un servis sa-ti masoare punctul de inghet. bateria sa o depozitezi undeva cu temperaturi pozitive Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twba Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Salut. Daca o las in aer liber, sub un sopron,e ok sa o acopar cu o folie groasa *sigilata* cu niste caramizi pe jos, ca sa nu intre zapada la ea? E intr-o curte unde se strange zapada viscolita. Ar putea face condens? Eventual sa ii fac cateva gaurele sus pt ventilatie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Antigel g12 sau cel existent masutat cu o secular profesionala, nu cu tiganiile din supermarket. Ultima oprire sa fie dupa un drum in care motorul a atins temperatura maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Antigelul Hepu G12 e foarte bun. Twba, sa nu inchizi folia etans, ca se face condens. O husa este suficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 N-am luat saua in casa iarna trecuta, iar in primavara n-am observat vreo schimbare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Victor L Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Am gasit acest articol pe un site si mi s-a parut destul de interesant : "Lista si ordinea activitatilor necesare pentru pregatirea motocicletei pentru iernat. In primul rand e necesara identificarea locatiei unde motocicleta va hiberna: la bunici, la servici sau in garajul propriu. Cunosc motociclisti care iarna puneau mana de la mana si inchiriau un garaj pe care il imparteau, interiorul acestuia putand adaposti linistit 4-5 motociclete. Cel mai bine e sa gasiti o locatie care sa fereasca motocicleta de variatii de temperatura, umezeala si gaze. Bun, ce-a fost greu a trecut, incepe mai-greul. Din banii de cadou pentru sotie sau bere cu amicii se sustrage o parte care trebuie sa acopere cheltuiala cu aditivi, ulei, stabilizator de benzina, solutii de curatat etc. Acum incepe cea mai frumoasa parte a activitatii. Faceti o tura de vre-o 20 min, timp in care motorul se incalzeste bine apoi reveniti la locatie, nu inainte de a trece pe la o statie de benzina pentru un plin de rezervor. Odata ajunsi schimbati uleiul cat inca este cald – in acest fel se scurge mai tot uleiul vechi, odata cu impuritatile. Dupa ce ati schimbat uleiul a venit momentul filtrului de ulei care trebuie si el schimbat . Puneti motocicleta pe cricul central sau pe un stativ. In acest fel se elibereaza greutatea exercitata pe cauciucuri. Se scot bujiile si se pulverizeaza spray anti-coroziv in interiorul cilindrilor. Daca nu s-a racit inca motorul mai aveti timp sa acoperiti admisia si evacuarea cu pungi de plastic. Inchideti robinetul de benzina dar atentie sa fie pline camerele de nivel constant. Daca admisia motocicletei voastre e pe injectie ati scapat si sunteti norocosi (cred si sper). Acum a venit momentul in care va indreptati cu atentia si sculele catre bateria acumulatoare. Jos cu ea de pe motocicleta si sus cu ea pe redresor. Secretul unei baterii fericite e sa stea incarcata. Din cand in cand (macar o data pe luna) e bine sa o puneti pe redresor intre 5-30 min. Inapoi la motocicleta care se cere acum spalata si ceruita. Partile metalice, cromate sau doar lustruite se dau cu spray anti corosiv, nu si franele. Impotriva doritorilor de motocicleta gratuita se asigura motocicleta cu un lant gros, trecut prin cadru si prins cu un lacat mare de ceva relativ fix. Tineti cont totusi ca un hot dibaci trece de orice masura de siguranta daca are ceva timp asa ca puteti asigura motocicleta si cu un antifurt pe discul din fata si blocand ghidonul. Acum acoperiti motocicleta cu o prelata si urati-i somnic usor. Din cand in cand, iarna, e bine sa mai treceti pe la ea, banuiesc ca sunt cateva lucruri pe care ati vrut sa le faceti vara dar nu ati avut timp. Acum e momentul sa schimbati placute de frane, uleiul din furca, becul ala ars de la martorul incarcarii sau ce ati mai considerat voi ca trebuie facut dar, in nici un caz, nu o poriti. Rezistati tentatiei de o auzi pentru ca ii veti face doar rau creand condens in interiorul motorului. " Editat Noiembrie 26, 2014 de Victor L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Salut, eu sunt incepator si sunt la prima motocicleta. Cum ar trebui sa imi pregatesc motocicleta pentru iernat? De cateva zile are filtru si ulei nou, bujii noi dar nu cred ca conteaza asta si bateria cica e noua (zice vechiul priprietar). Am gasit si un spatiu in care sa o bag sa nu bata zapada in ea. In mintea mea ar trebui sa ii las rezervorul cu plin facut insa risc sa am in primavara un rezervor cu benzina de proasta calitate. Bateria ar trebui sa o dau jos si sa o tin la loc cald? Sa pun redresor pe ea periodic sau e suficient sa ii fac o incarcare cand incepe sezonul? Ii dau cu ceva pe lant sau e suficient sa il ung la inceput de sezon? Se recomanda sa stea in standere sau e ok si in crick? Chiar daca o sa stea in incinta e bine sa pun husa pe ea sau pot risca sa faca condens si mai bine o las descoperita? Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi si indrumari. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aham Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 (editat) Folosește cu încredere funcția search. Sunt grămezi de topicuri despre asta. Editat Octombrie 30, 2015 de GRI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Ehee,multe vrei.bateria la caldura si poti face o incarcare la luna,unge lantul,ai standerere ?pune-o pe ele.cam atat ,na ce sa i mai faci .cel mai bn la caldurica iar sta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ativix Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Rezervor plin Bateria jos, la loc cald si din cand in cand pe redresor. Ulei pe lant, daca sta afara. Standere. Sau cric, dar miscata periodic. Husa pe ea. Si vine iarna, citeste cat poti de mult pe subiectul moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.