cristidb Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Pune putin ulei pe o carpa si unge-l. Sigur nu mai rugineste. Probabil cu spray-ul nu il ungi peste tot. Si la mine mai rugineste pe lateral de la ploaie pentru ca il ung doar in zona o-ringurilor si pe role, dar e rugina superficiala care se ia cand spal lantul cu motorina. Pe lateral nu dau cu spray. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Yep o sa fac asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 dupa ce il speli trebuie uscat bine(eu il suflu putin cu compresorul) daca nu e suficient uscat de solvent(sprei, motorina) nu se unge bine, se scurge de pe el si rugineste usuca bine si unge bine, chiar ceva mai mult decat o faci de obicei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Eu dau cu furtunul cu apa dupa ce il spal cu motorina. Curge toata motorina si mizeria, ramane curat si lucios. Apoi o las cateva minute sa mearga in treapta 1 pe stander pana arunca toata apa de pe lant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Multumesc pt sfaturi. Pai o sa-l curat acasa, merg la spalatorie sa-l spal inainte sa-l bag la iernat si apoi il ung bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Daca nu vrei sa rugineasca pe laterale ia o periuta si improasca niste spray de lant pe ea apoi tine-o pe lateralul lantului si dai la roata sau porneste motorul si baga in viteza pe cric central. Nu mai rugineste in veci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 nu va mai jucati pe la lant cu motorul pornit!!!!!!!!!! nu prea e indicat sa bagi apa cu presiune la lant(jetul de la spalatorie), cu furtunul e suficient, daca ai si ce il usca(compresor) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 .... sau porneste motorul si baga in viteza pe cric central. in nici un caz!!! stiu deja mai multe cazuri cu baieti fara o bucata de deget din cauza unor activitati de genul asta Elena, poate de fapt locul in care o tii e problema. iti rugineste numai lantul ? daca garajul in care o tii e mai cu umezeala sau poate si cu vapori de la alte substante, iti rugineste motireta in cateva luni. anul asta sunt norocos. garajul meu e legat de garajul AFI pe la nivelul -1 asa ca toata iarna o sa ma dau cu motoreta prin garaj+ parcarea AFI ...deci nu apuca lantul sa rugineasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Nup...a stat afara, nu am garaj. Iar unde o bag la iernat este cald ca in apartament O sa incerc sa tin cont de toate sfaturile de spalare si ungere ale lantului. Repet, doar la cbr am patit asta. Ca de uns si curatat lanturi am tot avut parte in mica mea experienta. Posibil sa fie lantul nu tocmai de calitate.... Multam oricum de idei. Intrebare, dar sa nu radeti ca nu ma pricep la asa ceva, insa daca as da pe exteriorul/lateralele o-ringurilor cu vaselina, ar afecta cu ceva? Ma gandesc ca e o pasta mai groasa decat solutia din sprayul de uns, si macar pana la primavara nu va permite ruginirea... Sa nu radeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 nu pateste nimic daca e ptr conservare e ok ...poti face asta si cand mergi dar e inutil...si el cand e nou impachetat sta intro vaselina destul de considerabila ... ce putin la DID asa este presupun ca la mai toate.... cum ai zis si tu sunt lanturi si lanturi calitati si calitati ...si eu prin septembrie am lasat motoreta vreo 2 saptamani pe bara si cand mam intors avea putina rugina de suprafata da nu e motiv de ingrijorarae spray si creca in 30 km a disparut si e DID...se intampla ...bine la mine era umezeala cu grad ridicat aici in tara asta unde locuiesc...oricum spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 Perfect, atunci o sa ii dau si putina vaselina pe laterale, sa vad cum se comporta... Phiu...deci n-a fost motiv sa radeti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Octombrie 25, 2012 Share Postat Octombrie 25, 2012 poti sai dai pe tot nu numai pe laterale daca vrei sal conservi sa zicem mai la extrem:))...vaselina e viata lui:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 incearca Motul Chain Lube Factory Line in locul celui obisnuit, este cel cu teflon o sa ai ceva in genul cleiului pe lant, chiar cand speli lantul o sa ai putin de furca pana il dai jos spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Si eu il spal cu periuta si cu motorina, apoi il spal cu apa, il suflu cu aer de la compresor si apoi dau bine cu spray. Eu am dat bine si pe laterale si l-am umplut pe toate partile. Am dat 53 de lei pe un spray cu teflon si am dat la greu. Mai bine dau 50 de lei si nu prinde rugina decat sa ma zgarcesc si sa nu dau , iar in primavara sa-l gasesc ruginit. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Multaaam. dar Motul sau nu, raman la vaselina. Doar cat sta la iernat. Motul nu m-a ajutat pana acum peste iarna, intradevar nu este cel cu teflon dar.... Maine am activitate ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Poti incerca orice ... lantul ala va rugini mereu de acuma. Vaselina il va face doar mai estetic pe perioadele umede, dar va trebui curatata mereu altfel la prima tura o sa fie aruncata peste tot, inclusiv pe coditza, bascula, etc ... poate chiar pe echipament. Trebuie sa te uiti la altceva la lantzul tau ... si anume vezi daca ai un fel de pudra rosiatica lipita (care seamana cu rugina) la imbinarea zalelor pe interior si exterior. Ar trebui sa nu o confunzi cu rugina, pentru ca se depune numai la imbinarile intre zale, nu pe toata zaua, si nu se intampla la toate imbinarile o data ... Daca ai asa ceva, atunci trebuie sa schimbi lantul, pentru ca O-ringurile sunt deja compromise si mai departe duce la alungire neuniforma ... etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Am sa verific maine, oricum probabil dupa primavara o sa schimb tot kitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Probabil ai lantz EK care e natural, ne"coated" ... Next time, strange mai mult la portofel si ia-ti RK ... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Nush ce lant este, asa am cumparat motorul, eu nu am schimbat inca kitul pt ca era nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Eu am DID si tot rugineste. Deci care sunt mai bune? Probabil anul viitor o sa schimb si eu lantul ca vreau pinioane -1 +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 (editat) nu exista mai bune ... did, rk, ek ... stiu doar ca citisem undeva ca rk-urile garanteaza lifetime impotriva ruginii ... pe forumuri parereile sunt impartite ... majoritatea in Europa folosesc D.I.D. ... multi se plang ca RK-urile, desi sunt shiny nu rezista asa mult ca EK sau DID ... acuma .. pana mea, fiecare isi ia ce vrea si de cati bani are ... si cum vrea sa arate Editat Octombrie 26, 2012 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Octombrie 26, 2012 Share Postat Octombrie 26, 2012 Daca ai grija de el....poate sa fie orice firma ca nu rugineste asa din senin. Daca il speli si il intretii o data pe sezon....poate sa fie si din inox....ca tot rugineste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 (editat) asa arata stabilizatorul si se gaseste cam la toate benzinariile si chiar si la hypermarket-uri Stabilizator nu am gasit...am pus anti freeze (vezi poza)...tot mai bine decat nimic 1.Daca nu ii scot bateria ce se intampla ? 2.Daca continui sa merg cu ea si pe vremea asta la aceste temperaturi mirifice scazute ce se intampla ? 3.E ok sa o bag intr-un garaj subteran ( sub casa ) pe perioada iernii ? 4.Toba trebuie acoperita cu ceva ca am citit pe undeva o chestie de genul asta. ? 5.Care e faza cu ruginitul rezervorului pe dinuntru ? Trebuie facut plinu inainte de bagat la iernat ? 6.Care ar fi strictul necesar pentru pregatirea mobrei pt iernat? 7.Aceeasi intrebare ca a lu Cracky cube am si eu am schimbat uleiul de aprox 300km, mai trebuie schimbam cand o scot? 8. Altceva ? 1.Ingheata si se f.te iremediabil . 2.asa cum la anvelopele de masina exista anvelope de iarna (alta compozitie) ,asa la motor nu o sa ai aderenta optima.mergi pe propia barba. 3.Da.E chiar recomandat ... 4.Teoretic intra mai putin oxigen si umezala in "instalatie" .deci da ,trebuie acoperit 5.daca ai interiorul rezervorului din plastic nu trebuie facut plinul...altfel DA !! 6.toate puncetele de mai sus +pus pe stander+presiunea anvelopelor un pic mai mare+frane stranse 7evident NU 8 deja o dam in ... Nush ce lant este, asa am cumparat motorul, eu nu am schimbat inca kitul pt ca era nou. Sau Motul contrafacut sau mai slab calitativ...nu stiu ce sa cred !!!Dupa 1500 imi face motorul ca dupa 3500 in alti ani....sprayul de lant ,ca nicodata ,mi-a umplut bascula!cred ca renunt sau cumpar direct de la producator (exculs mymoto-sunt dubiosi rau) Editat Octombrie 27, 2012 de serious sam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ravenitza Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Nu mai reusesc sa ii scot luciul, doar pe laterale efectiv s-a patat, s-a facut maro de la rugina...Oricat as spala si freca la el. Este DID, am verificat astazi. Asta e...la vara probabil o sa-l schimb, desi lasand aspectul la o parte, lantul e ok, pe interior luceste... Eu am bagat-o la somn, o sa ii acopar maine si evacuarea. Nu am standar, asa ca am lasat-o pe ceva mocheta ca sa nu stea direct pe asfalt. Dar n-am inteles faza cu franele stranse? De ce? Oricum primavara ii dau cu WD pe la toate incheieturile inainte sa ies cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 27, 2012 Share Postat Octombrie 27, 2012 Eu am bagat-o la somn, o sa ii acopar maine si evacuarea. Nu am standar, asa ca am lasat-o pe ceva mocheta ca sa nu stea direct pe asfalt. eu, pentru perioada cat sta "la nani" , am 3 bucati de scandura slefuite. pozitionez scandurile,, 2 in fata rotilor si 1 in fata cricului, apoi imping moto pana urca pe scanduri. la 2~3 saptamani o dau mai in fata sau mai in spate pentru a schimba pata de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.