high_dive_eagle Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 de ce trebe rezervorul plin?? Ca oxidarea vs. rugina sa se produca uniform pe toti peretzii rezervorului. Sau ca volumul de aer sa fie cat mai mic si implicit cantitatea de oxigen. Totusi da-i o benzina grasa gen Petrom cand zace, ca aia de la mucoil colcaie de sulf si face mai rau decat aerul in rezervor si traiectul d-alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Bai ......sa-mi bag picioarele, dupa 7 pagini de "informare" de pe topicul asta plin de intentii bune nu-mi pot da seama daca sa pornesc motoreta cand e rece sau sa nu o pornesc.. Ce credeti e bine sau nu e bine sa o pornesc? Hai sa o luam de la capat..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Asta e un fel de '' sa fie bine, ca sa nu fie rau''. On topic. Rezervor plin, bateria scoasa, husa și nani pana primăvara. A fost ok de fiecare data. Rezervor plin - nu am. Baterie scoasa - nu e. husa - am o rapciuga de oxford rupta de catei, ieri de la ploaie era lipita de mobra. pusa la iernat - in nici un caz, o mai chinui pana da zapada bine, ca doar e honda, nu stii cand nu mai porneste cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper... Si ce miros frumos... ma gandesc la vata de zahar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 De ce pe cric ? ce se intampla daca sta pe roate la hibernare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper... si ala de sfecla e bun margaritar parca. aaa si mai e un aditiv traditional de pus in ulei, in loc de metabond metagold metaspanac folositi cu incredere ulei de in sicativat ( se gaseste pe la magazinele de chimicale) un sfert de litru la 4 litri de ulei 10w40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 si ala de sfecla e bun margaritar parca. aaa si mai e un aditiv traditional de pus in ulei, in loc de metabond metagold metaspanac folositi cu incredere ulei de in sicativat ( se gaseste pe la magazinele de chimicale) un sfert de litru la 4 litri de ulei 10w40. ma, mai citeste lumea aici si ia de bun ce scrii. te rog sa te abtii. aditivul ideal pt. ulei peste iarna se numeste NITRODILUANT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper... Aha, adica er 6 tau sa inteleg ca nu are supape, pistoane si segmenti? Pune-i tu zahar de trestie ca daca nu are efectul scontat, iti dau eu lapte de cuc si ai sa vezi ce multumit o sa fii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Aha, adica er 6 tau sa inteleg ca nu are supape, pistoane si segmenti? Pune-i tu zahar de trestie ca daca nu are efectul scontat, iti dau eu lapte de cuc si ai sa vezi ce multumit o sa fii. laptele de cuc pastreaza-l pentru tine...e plin de proteine...numa sa-l ti la rece...pofta mare! ma, mai citeste lumea aici si ia de bun ce scrii. te rog sa te abtii. aditivul ideal pt. ulei peste iarna se numeste NITRODILUANT. ba ce tzarani sunteti...voi chiar vreti ca baietu asta cu cioperu sa isi bage ulei de palmier in cioper si sa bea laptele de cuc..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 laptele de cuc pastreaza-l pentru tine...e plin de proteine...numa sa-l ti la rece...pofta mare! ba ce tzarani sunteti...voi chiar vreti ca baietu asta cu cioperu sa isi bage ulei de palmier in cioper si sa bea laptele de cuc..? Apoi ba Bica, daca mai primesc si sfaturi de la tine ce sa-i fac motorului meu, eu ma las de motorete... In cazul in care nu vrei laptele de cuc pt tine, il poti baga in benzina, sa mearga si troaca ta cu 150 la o ora sau la doua........ Ia sa vad, poti face si tu o gluma buna, ca la mecanica esti varza.....cu lapte de cuc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 eu zic sa te lasi de motorete ca nu ai fost cu ele oricum....cu veceul ala din poza o sa prinzi 150 pe deal in jos...ca eu sincer cu 150 ma duc touring..;)zi drept..asa-i ca ai un wc portabil sub scaunul ala?ca pozitia de mers e numai buna pentru o astfel de operatiune...))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 De ce pe cric ? ce se intampla daca sta pe roate la hibernare? chiar nu intuiesti de ce e mai bine pe cric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 Am tras eu niste concluzii... dupa ce am postat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 28, 2013 Share Postat Noiembrie 28, 2013 ba ce slab esti ...iara ai baut cocolino de pe raft de la kaufland? Revin-o mai provocator.....cu replica asta nu ma determini sa te dau iar cu var ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Luv-ule, in ritmul asta o sa depaseasca prevuziunile tale.:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 daca ar fi zincat nu ar ruginii pe laterale...)nu are nici un tratament nimic,,,,poti da cu peria linstit pe laterale...daca rugina e doar superficiala si nu profunda... peria de sarma face mai mult rau,sau daca nu,nici nu ajuta,asa ca prevenirea ei ar fi cea mai buna solutie. On din momentul in care intra si pana iese nu mai vede ea cheie,iar in primavara o ia din prima. la buton sau la pedala, dupa caz... sau,de ce nu,impinsa.)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 ,asa ca prevenirea ei ar fi cea mai buna solutie. corect Revin-o mai provocator.....cu replica asta nu ma determini sa te dau iar cu var ...... probabil nu faci diferenta intre provocare si satira..ma plictisesti cumplit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 corect probabil nu faci diferenta intre provocare si satira..ma plictisesti cumplit... Care provocare?Care satira? A, latrina am vrut sa scriu in loc de wc. Tu nu esti ala care nu reusea sa-si rapare motoreta marca yamaha er 6, dar dadea sfaturi la altii cum sa-si repare celelalte marci de motorete...?Da, acu te recunosc...... Ia spune e bine sau nu e bine sa o pornesti la rece si nu mai provoca sila la nimeni si nu mai fi satiric cu tine insuti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Care provocare?Care satira? A, latrina am vrut sa scriu in loc de wc. Tu nu esti ala care nu reusea sa-si rapare motoreta marca yamaha er 6, dar dadea sfaturi la altii cum sa-si repare celelalte marci de motorete...?Da, acu te recunosc...... Ia spune e bine sau nu e bine sa o pornesti la rece si nu mai provoca sila la nimeni si nu mai fi satiric cu tine insuti..... du-te ma culca-te ca esti palid...shoarec...ai niste dume obosite de razi numa tu si aia din cimitir... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 haoleoookk...mor xe ras..citesc si ma distrez..nici o zii fara moto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Daca nu mai umpleti inca 5 pagini pe aiureala asta de topic n-aveti ambitie.. amr 2 pagini , hai ca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 o poti porni linistit ! asta ca sa nu se descarce bateria , doar sa n-o lasi toata perioada in aceeasi pozitie , ma refer la anvelope , mai misco din cand in cand! corect! eu am Aprilia Pegaso 650 din 94-de proasta calitate cica unii , sta afara cu husa pe ea ; o pornesc saptamanal si fara probleme , daca e fain afara de ce nu faci si o tura , e vreo problema ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 corect! eu am Aprilia Pegaso 650 din 94-de proasta calitate cica unii , sta afara cu husa pe ea ; o pornesc saptamanal si fara probleme , daca e fain afara de ce nu faci si o tura , e vreo problema ???? pai stai linistit ca ceea ce se petrece in motor nu se aude afara decat cand e prea tarziu...da-i sa mearga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 terminati cu prostiile ca nare nici pe dreaq..masinile sunt tot din metal si..nik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 terminati cu prostiile ca nare nici pe dreaq..masinile sunt tot din metal si..nik nare nik, daca zici tu, asa e. dar "o cunostinta" care a mai lucrat in automotive, mi-a zis ca au acolo camere termice in care testeaza pese la -XX grade. plus teste pe bune in ger de Siberia. asta nu cauzeaza pe cale de consecinta ca acele pese crapa la frig, dar daca acele teste pe frig extrem nu se practica la motociclete, e pe barba ta. nu stiu cu certitudine ca ce mi-a zis acea cunostinta despre R6 e adevarat sau nu, dar imposibil nu mi se pare. in special la masinariile cu multa electronica pe ele, asa cum sint multe azi, nu fi asa de sigur ca n-are treaba. intrebarea e unde-i placerea in mers pe frig, dar fiecare cu-ale lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.