Sari la conținut

Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre


Smokey
 Share

Postări Recomandate

de ce trebe rezervorul plin??

Ca oxidarea vs. rugina sa se produca uniform pe toti peretzii rezervorului. :crack:

Sau ca volumul de aer sa fie cat mai mic si implicit cantitatea de oxigen. Totusi da-i o benzina grasa gen Petrom cand zace, ca aia de la mucoil colcaie de sulf si face mai rau decat aerul in rezervor si traiectul d-alimentare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bai ......sa-mi bag picioarele, dupa 7 pagini de "informare" de pe topicul asta plin de intentii bune nu-mi pot da seama daca sa pornesc motoreta cand e rece sau sa nu o pornesc..

Ce credeti e bine sau nu e bine sa o pornesc?

Hai sa o luam de la capat.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un fel de '' sa fie bine, ca sa nu fie rau''. On topic. Rezervor plin, bateria scoasa, husa și nani pana primăvara. A fost ok de fiecare data.

Rezervor plin - nu am.

Baterie scoasa - nu e.

husa - am o rapciuga de oxford rupta de catei, ieri de la ploaie era lipita de mobra.

pusa la iernat - in nici un caz, o mai chinui pana da zapada bine, ca doar e honda, nu stii cand nu mai porneste :crack:

 

cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper...

Si ce miros frumos... ma gandesc la vata de zahar :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper...

si ala de sfecla e bun ;) margaritar parca.

 

aaa si mai e un aditiv traditional de pus in ulei, in loc de metabond metagold metaspanac folositi cu incredere ulei de in sicativat ( se gaseste pe la magazinele de chimicale) un sfert de litru la 4 litri de ulei 10w40. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ala de sfecla e bun ;) margaritar parca.

 

aaa si mai e un aditiv traditional de pus in ulei, in loc de metabond metagold metaspanac folositi cu incredere ulei de in sicativat ( se gaseste pe la magazinele de chimicale) un sfert de litru la 4 litri de ulei 10w40. :alcy:

ma, mai citeste lumea aici si ia de bun ce scrii. te rog sa te abtii.

aditivul ideal pt. ulei peste iarna se numeste NITRODILUANT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai bun aditiv pentru benzina..ca sa nu iti rugineasca rezervorul e zaharul...de trestie de zahar...s-a dovedit stintific..ca daca adaugi putin zahar in benzina si pornesti motorul pentru cateva minute zaharul va creea o pelicula protectoare pe supape,pistoane segmenti...eu iti recomand cu caldura...;)mai ales ca am vazut ca ai chopper...

Aha, adica er 6 tau sa inteleg ca nu are supape, pistoane si segmenti?

Pune-i tu zahar de trestie ca daca nu are efectul scontat, iti dau eu lapte de cuc si ai sa vezi ce multumit o sa fii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, adica er 6 tau sa inteleg ca nu are supape, pistoane si segmenti?

Pune-i tu zahar de trestie ca daca nu are efectul scontat, iti dau eu lapte de cuc si ai sa vezi ce multumit o sa fii.

laptele de cuc pastreaza-l pentru tine...e plin de proteine...numa sa-l ti la rece...pofta mare!

 

ma, mai citeste lumea aici si ia de bun ce scrii. te rog sa te abtii.

aditivul ideal pt. ulei peste iarna se numeste NITRODILUANT.

ba ce tzarani sunteti...voi chiar vreti ca baietu asta cu cioperu sa isi bage ulei de palmier in cioper si sa bea laptele de cuc..?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

laptele de cuc pastreaza-l pentru tine...e plin de proteine...numa sa-l ti la rece...pofta mare!

 

ba ce tzarani sunteti...voi chiar vreti ca baietu asta cu cioperu sa isi bage ulei de palmier in cioper si sa bea laptele de cuc..?

Apoi ba Bica, daca mai primesc si sfaturi de la tine ce sa-i fac motorului meu, eu ma las de motorete...

In cazul in care nu vrei laptele de cuc pt tine, il poti baga in benzina, sa mearga si troaca ta cu 150 la o ora sau la doua........ :lol:

Ia sa vad, poti face si tu o gluma buna, ca la mecanica esti varza.....cu lapte de cuc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa te lasi de motorete ca nu ai fost cu ele oricum....cu veceul ala din poza o sa prinzi 150 pe deal in jos...ca eu sincer cu 150 ma duc touring..;)zi drept..asa-i ca ai un wc portabil sub scaunul ala?ca pozitia de mers e numai buna pentru o astfel de operatiune...:))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi zincat nu ar ruginii pe laterale...;))nu are nici un tratament nimic,,,,poti da cu peria linstit pe laterale...daca rugina e doar superficiala si nu profunda...

 

peria de sarma face mai mult rau,sau daca nu,nici nu ajuta,asa ca prevenirea ei ar fi cea mai buna solutie. :D

On din momentul in care intra si pana iese nu mai vede ea cheie,iar in primavara o ia din prima.

 

 

la buton sau la pedala, dupa caz...

sau,de ce nu,impinsa.:)))
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

,asa ca prevenirea ei ar fi cea mai buna solutie. :D

 

 

 

corect

 

Revin-o mai provocator.....cu replica asta nu ma determini sa te dau iar cu var ......

probabil nu faci diferenta intre provocare si satira..ma plictisesti cumplit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect

 

probabil nu faci diferenta intre provocare si satira..ma plictisesti cumplit...

:lol: Care provocare?Care satira?

A, latrina am vrut sa scriu in loc de wc.

Tu nu esti ala care nu reusea sa-si rapare motoreta marca yamaha er 6, dar dadea sfaturi la altii cum sa-si repare celelalte marci de motorete...?Da, acu te recunosc......

Ia spune e bine sau nu e bine sa o pornesti la rece si nu mai provoca sila la nimeni si nu mai fi satiric cu tine insuti.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: Care provocare?Care satira?

A, latrina am vrut sa scriu in loc de wc.

Tu nu esti ala care nu reusea sa-si rapare motoreta marca yamaha er 6, dar dadea sfaturi la altii cum sa-si repare celelalte marci de motorete...?Da, acu te recunosc......

Ia spune e bine sau nu e bine sa o pornesti la rece si nu mai provoca sila la nimeni si nu mai fi satiric cu tine insuti.....

du-te ma culca-te ca esti palid...shoarec...ai niste dume obosite de razi numa tu si aia din cimitir...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o poti porni linistit ! asta ca sa nu se descarce bateria , doar sa n-o lasi toata perioada in aceeasi pozitie , ma refer la anvelope , mai misco din cand in cand!

corect!

eu am Aprilia Pegaso 650 din 94-de proasta calitate cica unii , sta afara cu husa pe ea ; o pornesc saptamanal si fara probleme ,

daca e fain afara de ce nu faci si o tura , e vreo problema ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect!

eu am Aprilia Pegaso 650 din 94-de proasta calitate cica unii , sta afara cu husa pe ea ; o pornesc saptamanal si fara probleme ,

daca e fain afara de ce nu faci si o tura , e vreo problema ????

pai stai linistit ca ceea ce se petrece in motor nu se aude afara decat cand e prea tarziu...da-i sa mearga...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

terminati cu prostiile ca nare nici pe dreaq..masinile sunt tot din metal si..nik

nare nik, daca zici tu, asa e.

dar "o cunostinta" care a mai lucrat in automotive, mi-a zis ca au acolo camere termice in care testeaza pese la -XX grade. plus teste pe bune in ger de Siberia.

asta nu cauzeaza pe cale de consecinta ca acele pese crapa la frig, dar daca acele teste pe frig extrem nu se practica la motociclete, e pe barba ta. nu stiu cu certitudine ca ce mi-a zis acea cunostinta despre R6 e adevarat sau nu, dar imposibil nu mi se pare.

in special la masinariile cu multa electronica pe ele, asa cum sint multe azi, nu fi asa de sigur ca n-are treaba.

intrebarea e unde-i placerea in mers pe frig, dar fiecare cu-ale lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre
  • Kristian pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...